Wakacyjna kampania promocyjna Sony Xperia

Drukuj

Chcesz otrzymać specjalną ofertę dla naszych Czytelników od Plusa - KLIKNIJ TUTAJ!

W radiu i Internecie wystartowała nowa kampania promująca produkty Sony z rodziny Xperia.

Dla każdego, kto odwiedzi stronę www.xperiamojwybor.pl przygotowano quiz, a wszyscy klienci, którzy zdecydują się na zakup dowolnego modelu Xperia zostaną dodatkowo nagrodzeni prezentem. Wystarczy rozwiązać quiz Xperii i uzyskać voucher na zakupy w e-shopie Sony Mobile, by otrzymać razem z zakupionym telefonem lub tabletem do wyboru: stację dokującą albo zestaw słuchawkowy SBH20. Działania promocyjne potrwają do końca sierpnia.

30-sekundowe spoty można usłyszeć zarówno na antenie dwóch największych stacji ogólnopolskich – RMF FM i Radia ZET – jak i w lokalnych stacjach radiowych na terenie całego kraju. Kampania internetowa pojawi się na największych portalach (gazeta.pl, Onet.pl) w pakietach kontekstowych oraz serwisach mobilnych. Poza standardowymi formatami display wykorzystane zostaną wizerunkowe formaty portret oraz multiboard.

Bohaterami bieżącej kampanii zostali pracownicy Sony Mobile. Tego lata to oni odgrywają główną rolę w kampanii promującej smartfony i tablety Xperia. Zwykle krążą gdzieś między sieciami handlowymi i operatorami telefonii komórkowej, prowadzą szkolenia, informują o szczegółach technicznych produktów, pomagają sprzedawać smartfony ‒ wiedzą o produktach Sony Mobile dosłownie wszystko. Teraz pomagają klientom w doborze najbardziej odpowiednich dla nich smartfonów i tabletów, promują markę własnymi twarzami, pokazując jednocześnie swoje pasje i zainteresowania.

‒ Dwiema letnimi kampaniami chcemy podziękować wszystkim fanom Sony i Sony Xperia, a także pokazać światu naszych wspaniałych pracowników ‒ mówi Agnieszka Jaśkiewicz, Head of Marketing Poland w Sony Mobile Communications. ‒ Na swój sposób pokazujemy też "ludzkie oblicze" naszej marki: każdy z nas ma jakąś osobistą pasję, każdy używa produktów Sony na co dzień i może je z wielkim znawstwem polecić klientom. A jednocześnie chcemy pokazać licznym fanom Sony, że jesteśmy dokładnie tacy sami, jak oni...

Kreacje do kampanii radiowej i online przygotowały agencje Greenmark i Walk, za dobór mediów odpowiada MediaCom, działaniami PR i social media kieruje agencja KOD ID.

Więcej informacji dotyczących smartfonów i tabletów z rodziny Xperia można znaleźć tutaj.

Ocena: 0 głosów Aktualna ocena: 0
Drukuj

Komentarze / 0