Sony Xperia Z2 i piłkarskie Mistrzostwa Świata 2014 - kampania

Drukuj

Dzisiaj ruszyła trzecia odsłona kampanii promującej smartfon Sony Xperia Z2, pod hasłem "Poczuj każdy szczegół ‒ zawsze i wszędzie". Kampania obejmie swoim zasięgiem telewizję, prasę oraz Internet, w tym kreacje video.

30‒sekundowy spot przedstawiający sportowe emocje został przygotowany specjalnie z okazji zbliżających się rozgrywek piłkarskich Mistrzostw Świata FIFA 2014, których oficjalnym sponsorem jest firma SONY. Będzie on emitowany w kanałach ogólnopolskich i tematycznych, a w Internecie między innymi w TVN Playerze oraz na YouTube. Spoty pojawią się też oczywiście w porach rozgrywania meczów. Kampanię zaplanował dom mediowy MediaCom.

Od początku maja Sony Mobile razem z Przeglądem Sportowym zapraszają fanów piłki nożnej na rozgrywki zabawą w odliczanie dni do Mundialu. Tuż po rozpoczęciu Mistrzostw można będzie zapoznać się z wynikami meczów i innymi ciekawymi informacjami zarówno w sportowym dzienniku, jak i w specjalnej sekcji na Onet.pl. Reklama online pojawi się również na portalu gazeta.pl oraz kontekstowo dopasowanych placementach. Działania promocyjne potrwają do połowy lipca.

W aplikacji Xperia Lounge na smartfonach Sony Xperia dostępny jest również specjalny konkurs Sony ‒ The Football Challenge. W tej zabawie można obstawiać wyniki meczów Mundialu i konkurować z innymi kibicami, zbierając punkty za najlepiej wytypowane rezultaty. Nagród jest bez liku, główna z nich to wycieczka dla dwóch osób do Maroka, można również wygrać smartfony i tablety Sony, zestawy PlayStation, torby i maskotki.

Ocena: 0 głosów Aktualna ocena: 0
Drukuj

Komentarze / 1

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    mariusz.szewczak pisze: 2014-06-13 14:40
    No i zaczęło się! Mundial wystartował. Mecz inauguracyjny marzenie. Szkoda tylko tego karnego. Sędzia chyba posłuchał „podszeptów” tysięcy ludzi na trybunach.
    0