Sony uruchamia nową globalną platformę komunikacyjną

Drukuj
Everyday Extraordinary ‒ Odkryj to, co niezwykłe każdego dnia z Xperią

Sony rozpoczyna dziś zintegrowaną kampanię Everyday Extraordinary ‒ Odkryj to, co niezwykłe każdego dnia z Xperią.

Sony Mobile uruchomiło wszystkie swoje zespoły na świecie, aby dotrzeć do klientów i zaprosić ich do udziału w tworzącej się platformie komunikacyjnej. Prace nad przygotowaniem kampanii opierały się przede wszystkim na bardzo dokładnym przyjrzeniu się konsumentom w kanałach społecznościowych Facebook, Twitter, Instagram i YouTube.

W ten sposób zidentyfikowano fanów Sony Mobile, którzy nie tylko publicznie wyrażali uznanie dla marki, ale też w praktyczny sposób wykorzystywali produkty Xperia jako narzędzia do budowy osobistych sukcesów i realizacji własnych pasji.

Kilkoro wybranych szczęśliwców zostało zaproszonych do Barcelony na spotkanie z wielokrotnie nagradzanym reżyserem Simonem Ratiganem. 

Komunikacja "Everyday Extraordinary" w zależności od kraju skupia się na outdoorze, punktach sprzedaży oraz przede wszystkim mediach online. 

Treść głównego filmu kampanii (80-sekundowe "Manifesto") to przepiękna wizualna prezentacja niezwykłych cech produktów Sony Mobile, które umożliwiają każdemu z siedmiu prawdziwych użytkowników dowiedzieć się więcej o otaczającym ich świecie i zmieniać go. 

Każdy z siedmiu bohaterów zasłużył także na odrębną filmową opowieść. W pierwszym obejrzymy Briandę ‒ blogerkę modową i DJ-kę z Madrytu, aktywną "dniami i nocami”, z łatwością wykorzystującą dwudniową żywotność baterii w smartfonach Xperia. 

W kolejnym filmie możemy zobaczyć jak dzięki urządzeniom Sony użytkownicy mogą "widzieć w ciemności”. W jeszcze innym główna bohaterka mówi: Wytrzymuję pod wodą ‒ a my widzimy ją w magicznym, podwodnym świecie, prezentując jednocześnie najwyższą klasę wodoodporności telefonu (IP 65/68).

Oprócz 80-sekundowego "Manifesto", siedem kolejnych filmów (o długości 20”) zostanie wykorzystanych jako pre-rolle. Pozostałe "cztery moce marki" współtworzące narrację w filmach to: Hi-res Audio, technologia SmartWear, śledząca osobiste cele fitness, Digital Noise Cancelling (cyfrowa eliminacja zewnętrznego hałasu przy słuchaniu muzyki i oglądaniu filmów) oraz PS4 Remote Play, pozwalający graczom na łączenie ich Xperii z PS4 przez domowe Wi-Fi  i używanie bezprzewodowego kontrolera DUALSHOCK4 Wireless Controller.

Za muzykę do spotów odpowiada Kid Arkade.

Wraz z filmami przygotowano 7 kreacji graficznych, stworzonych przez fotografa Toma van Schelvena, ilustrujących główny przekaz kampanii i pokazujących jej główne postaci. 

Globalna kampania trwać będzie przez całą wiosnę

KAMPANIA W POLSCE

Polska odsłona nowej platformy komunikacyjnej Sony Mobile oparta została również na globalnym przesłaniu Odkryj to, co niezwykłe każdego dnia.

Sony Mobile w Polsce skupiło się na promocji rodziny Sony Xperia Z3 i funkcji takich, jak jakość zdjęć przy słabym oświetleniu (widzę w ciemności), najlepsza jakość słuchanego dźwięku w każdym miejscu (uciszam tłumy), najwyższa klasa wodoodporności (wytrzymuję pod wodą), najbardziej wytrzymała bateria na rynku (jestem aktywna dniami i nocami), możliwość grania na PS4 poprzez Xperię dzięki PS4 Remote Play (przenikam ściany), oraz współpraca z lifelog dzięki SmartBand/SmartBand Talk (kontroluję mój dzień). Kampania rusza 2 kwietnia i potrwa do końca wakacji.

Sony Mobile w Polsce również poszukiwało fanów Xperia oraz pasjonatów, którzy niejeden raz rzucili wyzwanie produktom Xperia. Są wśród nich tacy ludzie, jak Krzysztof Adamek ‒ fotogra, Andrzej Bargiel ‒ ratownik TOPR, himalaista, człowiek, który zasłynął ekstremalnymi zjazdami na nartach z najwyższych szczytów świata. Jest dwoje kajakarzy-freestyle'owców: Zosia Tuła i Tomek Czaplicki oraz Karol Werner ‒ bloger, rowerzysta, podróżnik. 

W mediach online polska kampania skupia się na serwisach VOD, długofalowej współpracy z gsmonline.pl oraz gazeta.pl, a także innych zasięgowych i targetowanych portalach i działaniach. Kampania będzie też mocno zauważalna w mediach społecznościowych i kanale mobilnym. Dodatkowo dzięki współpracy z wydawnictwem Edipresse o różnych zaletach Xperii w kontekstach codziennego, niezwykłego życia będzie można poczytać w miesięczniku Uroda Życia.

Zaproponowane też zostaną ciekawe aktywności w punktach sprzedaży i różnorodne konkursy dla sprzedawców.

Dodatkowo ‒ z myślą o użytkownikach Sony Xperia Lounge ‒ Sony rozpoczęło współpracę z serwisem Spotify. Dzięki tej współpracy od 2 kwietnia 2015 r. użytkownicy Xperia Lounge Gold i Xperia Lounge Silver będą mogli pobrać darmowy kod, umożliwiający korzystanie ze Spotify Premium przez okres 3 miesięcy. 

Realizacją kampanii w Polsce zajmują się: Walk (kreacje online), MediaCom (zakup mediów), Greenmark (BTL) oraz KOD ID (Social Media, PR). 

 

Ocena: 1 głosów Aktualna ocena: 1
Drukuj

Komentarze / 0