W TP działa System Wczesnego Ostrzegania
Do 10 stycznia br. około 96%, spośród 235 008 klientów TP, którym na przełomie listopada i grudnia odłączone zostały w ramach akcji windykacyjnej telefony, uregulowało zaległe należności.
Wszystkich pomyłkowo odłączonym klientom został rozesłany list z przeprosinami, informacją o odszkodowaniu oraz upominkiem - kartą telefoniczną.
Telekomunikacja Polska uruchomi od lutego 2004 w całej Polsce System Wczesnego Ostrzegania, czyli:
-
informowanie o przekroczeniach (odchyleniach) generowanego przez klientów ruchu (kierunki 070x, KOM)
-
ochrona abonentów przed nieoczekiwanym zwiększeniem ruchu w kierunkach powodujących szybkie narastanie wartości połączeń
-
oddziaływanie na klientów w początkowej fazie realizowania usług telekomunikacyjnych, jeszcze przed wystawieniem faktury
Po kilku miesiącach pilotażu tej usługi ponad 90 proc. klientów jest z niej bardzo zadowolonych.
Komentarze / 15
Dodaj komentarz-
Gonzales pisze: 2004-02-10 15:41Brawo, to jest niezłe.0
-
BUCiu pisze: 2004-02-10 15:58a o co chodzi z tym "oddziaływanie na klientów w początkowej fazie realizowania usług telekomunikacyjnych, jeszcze przed wystawieniem faktury" ? :-)0
-
portal pisze: 2004-02-10 16:01hehe dobre pytanie, moze pracownik TP bedzie siedzial kolo telefonu i pytal czy oby na pewno dobrze sie zastanowiles przed wykonaniem połączenia. :-))0
-
klops pisze: 2004-02-10 16:23na wyrost dalem 10 pkt. zobaczymy jak bedzie dzialac...0
-
fynf pisze: 2004-02-10 16:24Ciekawe jak ta "ochrona abonentów" będzie działała??90% klientów bardzo zadowolonych z usługi.Ciekawe jaka była grupa badanych (10 osób :-)) ??0
-
kenit pisze: 2004-02-10 17:05oby tylko znowu nie odłączali przez "przypadek". jak mi tak "pzrypadkowo" odłączyli to trzy miesiące trzeba było walczyć o ponowne podłączenie a karty darmowej nikt mi nie przysłał... ale to wczesne ostrzeganie rzeczywiście by się przydało, szczególnie jak się złapie dialera w necie:(0
-
AQQ pisze: 2004-02-10 17:39ja swoje, we wrzesniu TPSA zerwala ze mna umowe, mimo to dalej przysylaja faktury ostatnio nawet z nota odsetkowa he, he, he ...0
-
rgumkowski1 pisze: 2004-02-10 20:56Taaa ostrzegania, i znów to bedzie tak działać jak Blue Line!0
-
miernolek pisze: 2004-02-10 22:13NIC CIEKAWEGO TA TEPSA ZNOWU NIE WYMYSLIŁA. POWINNI TAM TAK ROBIC ZEBY NIKOGO NIE TRZEBA BYLO PRZEPRASZAC !!0
-
wlo pisze: 2004-02-11 00:01System Wczesnego Ostrzegania przed namolnymi klientami chyba ;-)))0
-
lukaszkrucz pisze: 2004-02-11 02:50WOW :D Telekomunikacja choc raz wpadla na cos pozytecznego... brawo i czekamy na wiecej przejawow inteligencji :P inaczej tego nazwac nie potrafie :D0
-
mushroom pisze: 2004-02-11 10:24Z ta karta to super. Mam w domu telefon ale bede musial zap.... na poczte zeby karte wydzwinic. Niech spadaja na drzewo.0
-
klops pisze: 2004-02-11 10:34dawniej jak mialem taryfe "czasami" w +gsm to nawet bym karta nie pogardzil, ale teraz ? no nic, lepsza niz to co dotychczas od nich dostalem...0
-
tomekj9 pisze: 2004-02-11 14:06no w sumie spoko tylko ceiakwe jak sie sprawdzi w praktyce na terenie calekgo kraju a ja i tak nie mam tepsy :)0
-
hubi pisze: 2004-02-13 18:44oby tylko to dzialalo bo deklaracje piekne0