Vodafone UK zdecydował się na kolejny system firmy Amdocs
Vodafone UK wdroży rozwiązanie Amdocs ClarifyCRM we wszystkich swoich call center w Wielkiej Brytanii. Po integracji z systemem Amdocs Ensemble, Vodafone będzie posiadało jednorodną platformę systemu CRM i billingu. Pozwoli to na lepszą opiekę nad klientami, zwiększenie ich lojalności oraz lepszą integrację aplikacji typu front i back-end w calu zwiekszenia satysfakcji klienta.
Amerykański Amdocs jest wiodącym producentem rozwiązań CRM i billingu dla operatorów telekomunikacyjnych, a grupa Vodafone jest największym operatorem telekomunikacyjnycm na świecie.
Komentarze / 11
Dodaj komentarz-
SZ3RYF pisze: 2002-05-22 04:59czy moglby mi ktos wyjasnic na czym mialoby polegac "zwiększenie ich lojalności" dzieki temu systemowi?0
-
Pomocna dlon pisze: 2002-05-22 05:10SZ3RYF: CRM wie ile dzwonisz i proponuje ci optymalna oferte, wie kiedy powinienes wymienic telefon (bo konczy ci sie lojalka), jak duzo dzwonisz (jestes super klientem) to CRM wrzuca cie na pierwsze miejsce w telefonicznej kolejce do BOKu - to ostatnie dziala juz np. w Erze. Klienci wiedza, ze ktos sie nimi opiekuje, nie sa masa nieznanych osob - dlatego sa b. lojalni wobec tego operatora - bo wiedza, ze maja dzieki temu znacznie lepiej.0
-
SZ3RYF pisze: 2002-05-22 05:15Pomocna dlon: dzieki za szybka i wyczerpujaca odpowiedz [o tej godzinie]0
-
nepomucen pisze: 2002-05-22 05:20Czy oni chca mnie przekonac, zeby Plus sie przeistoczyl w telefonNaWode?? :) jako, ze lepiej sie czuje wiedzac, ze Polacy sa tu jeszcze wiekszoscia nie bede chyba nigdy zwolennikiem tego rozwiazania... swiadomie mowie CHYBA.0
-
artjaw pisze: 2002-05-22 10:17czy "zwiększenie satysfakcji klienta" jest pojęciem które może przyjąć się w najbliższym czasie na polskim rynku telekomunikacyjnym?0
-
Qba pisze: 2002-05-22 12:03No tam to juz musza byc bardziej zadowoleni niz w Idei!?0
-
Tom14 pisze: 2002-05-22 13:31Qba: jeśli jest największym operatorem na świecie to chyba nie osiągnełaby tego bez np. starań o poprawe syłacji starszych klietów Pozdrawiam ;-)0
-
mr.bond pisze: 2002-05-22 13:52To jest Amdocs! Bedzie wieksza satysfakcja itd. Tzn. w tej chwili np. w USA sa oskarzani o szpiegostwo (maja dostep do wszystkich danych telekomunikacyjnych w USA). Wielu operatorow bardzo sie ich wystrzega! Za to sa b.silni politycznie i tylko to ich trzyma na rynku. Bo sam system (COBOL!!!!!) jest nieco muzealny :-) A architektura systemu powala :-)))))0
-
mr.bond pisze: 2002-05-22 13:55Ich integarcja zabiera z reguly jakies 2-3 lata :-) Przy wysilku np 200 developerow :-) najlepszym przykladem jest wiodacy operator w Niemczech - 2.5 roku pracy 500mln. U$!!!! wydane i implementacja w toku! Strzezcie sie! Acha! Ta amerykanska firma (Amdocs) jest w rzeczywistosci z Telavivu (do NY sie przeniosla, zeby byc lepiej postrzegana).0
-
bajer pisze: 2002-05-22 16:17a co mnie tam jakis vodafone obchodzi - u nas za phone'y to sie jeszcze jak za vode nie placi ;-)0
-
hubi pisze: 2002-05-22 19:29Pomocna dlon: czyli jak ktos jest biedny i malo placi to zawsze bedzie w kolejce ostatni, biednemu to zawsze wiatr w oczy....0