Będą rekompensaty dla płacących za Viaplay, ale trzeba zgłosić problem

Drukuj
Serwis Viaplay zaoferuje klientom rekompensaty za kolejne kłopoty techniczne
Serwis Viaplay zaoferuje klientom rekompensaty za kolejne kłopoty techniczne

Press podał, że Viaplay zaoferuje klientom rekompensaty za problemy techniczne, m.in. w czasie emisji pierwszej kolejki ligi angielskiej.

W czasie pierwszego weekendu nowego sezonu rozgrywek część kibiców nie mogła obejrzeć meczów w Viaplay. Zamiast spotkań wyświetlał im się komunikat "Coś poszło nie tak. Wystąpił nieznany błąd". Część z kibiców poinformowała w mediach społecznościowych, że złożyła w tej sprawie skargi do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

W przesłanym Press oświadczeniu Viaplay tłumaczy, że "przyczyny występowania problemów z dostępem do platformy są różnorodne i uzależnione od konkretnych przypadków, a ich skala ograniczona. Jednocześnie każde zgłoszenie przesłane przez naszych klientów rozpatrywane jest indywidualnie i w uzasadnionych przypadkach oferujemy subskrybentom Viaplay odpowiednią rekompensatę".

Pełna treść artykułu znajduje się tutaj.

Ocena: 0 głosów Aktualna ocena: 0
Drukuj

Komentarze / 0