Użytkownicy Android Auto mogą już płacić za parkowanie na ekranie samochodu

Drukuj
Użytkownicy Android Auto mogą już płacić za parkowanie na ekranie samochodu
Użytkownicy Android Auto mogą już płacić za parkowanie na ekranie samochodu

Klienci PKO Banku Polskiego, używający aplikacji mobilnej banku, mogą teraz płacić za parkowanie na ekranie samochodu z funkcją Android Auto.

Na ekranie samochodu trzeba wybrać ikonę aplikacji IKO. Następnie wybrać z listy miasto, w którym się parkuje, potem strefę parkowania, rodzaj parkowania („start/stop” lub „wybierz czas parkowania)”, numer rejestracyjny pojazdu oraz konto, z którego bank pobierze opłatę.

Dodatkowo w sezonie letnim użytkownicy IKO mogą płacić za parkowanie w dwóch nadbałtyckich kurortach: Rewalu (od 01.06 do 15.09) i Ustce (od 15.06 do 15.09).

Jeśli opłata za parkowanie wyniesie więcej niż 100 zł, klient musi wyrazić dodatkową zgodę w aplikacji IKO, aby w przyszłości takie wyższe opłaty potwierdzać z ekranu samochodu.

Jak to zrobić?

W aplikacji IKO na telefonie wejdź w Oferta → Opłaty parkingowe → menu kontekstowe → Android Auto i wyraź zgodę.

Usługa Opłaty parkingowe w aplikacji IKO realizowana jest przez Mobile Traffic Data Sp. z o.o., właściciela rozwiązania technicznego moBILET. Usługa dostępna jest w wybranych miastach.

Połączenie aplikacji IKO z Android Auto dostępne jest w aplikacji IKO od wersji 3.153.

Ocena: 0 głosów Aktualna ocena: 0
Drukuj

Komentarze / 0