„Tu ładowałem” - nowa kampania Simplusa
1 kwietnia ruszyła nowa kampania Simplusa. Jej zadaniem jest przypomnienie wszystkim użytkownikom, jak łatwe i wygodne jest ładowanie konta Simplus bez konieczności kupowania Telekart. Kampanię przygotowała agencja Euro RSCG New Europe. Planowaniem mediów zajął się Media Planning Group, a ich zakupem Universal McCann. W Simplusie można doładować konto nawet przez SMS - w dowolnym miejscu i czasie, np. w pociągu, na najwyższym piętrze Pałacu Kultury czy też na Szlaku Orlich Gniazd.
Wszędzie „gdzieś w Polsce”. Także podczas zakupów - w terminalach kart płatniczych, albo w bankomatach. W całym kraju jest ponad 4100 takich punktów, tworzących tzw. „Strefę Zasilania”.
Hasło kampanii brzmi: „Tu ładowałem”. Wykorzystano w niej zdjęcia miejsc, które kojarzą się z zupełnie innymi czynnościami, niż ładowanie konta – ławka w parku czy sklepowa lada. Bo teraz każde miejsce może być tym, w którym „ładowałem”.
Tym bardziej, że podczas trwania promocji każde doładowanie jest premiowane: za doładowanie konta Simplus kwotą 50 złotych każdy dostaje dodatkowe 5 złotych, a za 100 złotych – aż 15 złotych ekstra. Ładujesz – zyskujesz. Jak to w Simplusie.
W kampanii wykorzystano: prasę codzienną, radio ogólnopolskie, Internet, naklejki na bankomatach i materiały POS.
Kreacja: Jacek Maciejewski - Dyrektor Kreatywny
Mariusz Bruchacki – Creative Group Head
Katarzyna Byzia – Copywriter
Bartek Czober – Art Director
Sebastian Zyśk – Art Director
Przedstawiciel klienta:
Rafał Żyznowski – Kierownik ds. Reklamy
Tomasz Wiśniewski– Specjalista ds. Produktu
Przedstawiciele agencji (DOK): Tomasz Broda – Account Director
Andrzej Minkiewicz – Account Manager
Krzysztof Piasecki – Account Executive
Komentarze / 19
Dodaj komentarz-
bayern pisze: 2003-04-02 01:39A kiedy będą nowe aparaty w Simplusie?Zdrapki nie są złe!!!0
-
bach pisze: 2003-04-02 01:44KREATYWNI TO ONI SA AZ DO SKRETYNIENIA CALKOWITEGO...WSZYSTKO W MYSL ZASADY JAK NAJMNIEJ SIE NAROBIC I JAK NAJWIECEJ ZAROBIC...NIC NIE ROBIC...PALUSZKIEM NIE KIWNAC...ENERGII UCZCIWEJ Z SIEBIE NIE WYZWOLIC...A KASA NIECH PLYNIE GESTYM - NAJGESTSZYM STRUMIENIEM...RWACA POWODZIOWA RZEKA NIEMALZE...I WSUMIE SAM SKRETYNIALEM...BO NIE WIEM CO ONI CHCA0
-
kokoszka pisze: 2003-04-02 08:48Hasło "Tu ładowałem" i np widok ławki w parku, kojarzy mi się z narkotykami albo z sexem. Tam ładowałem fajną laskę.....0
-
bach pisze: 2003-04-02 01:48TYM ZASUGEROWAC, ZDRAPKI SA NAJSYMPATYCZNIEJSZYM POMYSLEM JEDNAK, BO MOZNA SOBIE PRZY NICH POKONTEMPOLWAC I MIEC SATYSFAKCJE Z TEGO PRZYNAJMNIEJ, ZE ZA CHWILE OTWORZY SIE SOBIE FURTKE DO SRODNOCNEJ ROZMOWY Z UKOCHANA0
-
Athlon pisze: 2003-04-02 09:15No tak ale znowu taki mało konkretny news - czyli jak rozumiem nowością jest mozliwosc doładowania za pomoca terminalu POS poprzez karte kredytową - Czy tak ? Czemu tego nie mozna napisac wprost tylko opisuje sie na okreta ? Usługa w sumie fajna - podoba mi sie.....0
-
szymon_ pisze: 2003-04-02 09:27fajnie duzo mozliwosci doladowania kata, kokoszka o tym samym pomyslalem nazwa mogla by byc faktycznie inna......;)0
-
jkac pisze: 2003-04-02 10:22Mi tez nazwa wskazywala na cos zupelnie innego...0
-
jarpol pisze: 2003-04-02 12:16Od jakiegos czasu reklamy simplusa są takie cwaniacko-wulgarne. Pewnie trafiają do młodych cynków na sterydach ale poziom to maja marny. Brrr...0
-
cygan pisze: 2003-04-02 13:10kokoszka,szymon,jkac-zgadzam się z Wami!Plus często wymyślał dziwne nazwy i hasła dla swoich promocji.Co do usługi-fajna.Widać Plusa za dużo kosztuje dystrybucja i produkcja zdrapek,więc tworzą usługi alternatywne.0
-
mietek pisze: 2003-04-02 18:35News czy reklama???0
-
wapsky pisze: 2003-04-02 18:43Czy aby nie chca wiedziec za duzo...? I co maja zamiar zrobic z tymi danymi?0
-
p.biernacki pisze: 2003-04-03 03:11Ale wlasnie +-owi o to chodzi.I juz po przeczytaniu tego newsa lapneliscie o co biega...juz mysliecie LADOWALEM... laske...konto..etc. :-) ladowalem=simplus.Teraz ty pogadasz z kolegami, ja pogadam..on pogoda. I reklama sie kreci. A pomysl co bedzie jak ludzie zobacza reklame! Ale to jest tylko moj punkt widzenia! pozdro0
-
cKasia pisze: 2003-04-03 12:39O tej promocji przeczytałam gdzieś takie zdanie: "Hasło "Tu ładowałem" i np widok ławki w parku, kojarzy mi się z narkotykami albo z sexem. Tam ładowałem fajną laskę....." A z czym Wam kojarzy sie to promocja? :))))0
-
lookanio pisze: 2003-04-03 13:17nie gdzies tylko 10 linijek wyzej...0
-
bogdan1979 pisze: 2003-04-03 17:48cKasia - Ciekawe skojarzenie - porównanie :)) A wracając do tematu to dobra i taka promocja z tym że obecna Popa wg. mnie jest Ciekawsza .....0
-
bogdan1979 pisze: 2003-04-03 17:50Zwracam honor - to "kokoszki" cytat ...0
-
Greg pisze: 2003-04-03 18:33Wiecie jak zalatwiono problem ladowania prepaid'ow na Slowacji w Orange i Eurotelu? Daja za to 7% wiecej na konto. Proste? Oczywiscie. Nawet kampanii nie potrzeba. A swoja droga to zamiast robic okresowe 50+5 za zasilenie z bankomatu rzucili by tak na stale. Klient ladujac konto w bankomacie powoduje iz operator placi mniejsza prowizje niż gdyby zakupiona zostala zdrapka (marza sklepu, dostarczenie zdrapek itd.). MOGLBY SIE WIEC LASKAWY OPERATOR TROCHE PODZIELIC!!!!0
-
szymon_ pisze: 2003-04-03 19:51nio to bardzo Ciekawe Greg, moze nasze opy pojda w slad za zachodem napewno wtedy wiekszosc wybiora wlasnie ta "elektorniczna" forme........:)0
-
ghostdog pisze: 2003-04-05 01:23Simplus mial fajna promocje na legitymacje nie na krzwyw ryj czy cos takiego.Ale nie ze wzgledu na zawartosc promocji co na wyglad!Moze ta tez bedzi eniezla!0