Treści wideo w polskich domach to tylko satelita, kablówka i naziemna

Drukuj
Treści wideo w polskich domach to tylko satelita, kablówka i naziemna
Treści wideo w polskich domach to tylko satelita, kablówka i naziemna

Nielsen opublikował najnowsze zestawienie The Gauge: Polska pokazujące oglądalność treści wideo w Polsce.

Wyniki w styczniu pokazują podobny do grudniowego obraz preferencji widzów. Nadal prawie 90% czasu przed odbiornikiem telewizyjnym Polki i Polacy spędzają na oglądaniu tradycyjnej telewizji. Robią to przede wszystkim za pomocą telewizji satelitarnej i kablowej oraz telewizji naziemnej, której udział jest najmniejszy spośród tych trzech źródeł.

Oglądalność treści streamingowych wzrosła nieznacznie, z 5,6% do 5,9%. Liderami w streamingu są Netflix oraz YouTube, które łącznie odpowiadają tylko za 3,1% oglądalności treści wideo na ekranach telewizorów.

 

Dla porównania aktualna oglądalność treści wideo w USA:

 

Ocena: 0 głosów Aktualna ocena: 0
Drukuj

Komentarze / 0