Treści wideo w polskich domach to tylko satelita, kablówka i naziemna
![Treści wideo w polskich domach to tylko satelita, kablówka i naziemna](https://fs.siteor.com/gsmonline/articles/photo1s/169510/medium/steven-lewis-KW7feTv6dIs-unsplash.jpg?1677009051)
Nielsen opublikował najnowsze zestawienie The Gauge: Polska pokazujące oglądalność treści wideo w Polsce.
Wyniki w styczniu pokazują podobny do grudniowego obraz preferencji widzów. Nadal prawie 90% czasu przed odbiornikiem telewizyjnym Polki i Polacy spędzają na oglądaniu tradycyjnej telewizji. Robią to przede wszystkim za pomocą telewizji satelitarnej i kablowej oraz telewizji naziemnej, której udział jest najmniejszy spośród tych trzech źródeł.
Oglądalność treści streamingowych wzrosła nieznacznie, z 5,6% do 5,9%. Liderami w streamingu są Netflix oraz YouTube, które łącznie odpowiadają tylko za 3,1% oglądalności treści wideo na ekranach telewizorów.
Dla porównania aktualna oglądalność treści wideo w USA: