TP zakończy w listopadzie wdrażanie CRM
Telekomunikacja Polska zmieniła harmonogram wdrażania Błękitnej Linii TP. W Regionie Poznań system CRM zostanie uruchomiony w drugiej połowie września, a nie tak jak wcześniej planowano w sierpniu. W kolejnych regionach wprowadzanie Błękitnej Linii TP będzie następowało w odstępach dwu-, trzy tygodniowych. Telekomunikacja zamierza jednak dotrzymać ustalonego wcześniej terminu zakończenia całego procesu wdrażania Błękitnej Linii, co jest planowane na początek listopada. Do tego czasu wszystkie regiony będą w zasięgu systemu CRM.
Błękitna Linia TP w liczbach:
-
10.5 mln klientów TP będzie obsługiwanych przez Błękitną Linię TP
-
1.2 Tetrabajta danych będzie przetwarzał system CRM
-
15 dni potrwa migracja danych z systemu billingowego do CRM. Proces ten będzie podzielony na 5 części odpowiadających 5 regionom: Poznań, Olsztyn, Warszawa, Katowice, Kraków
-
1584 doradców będzie odbierać ponad 50 tys. rozmów dziennie - takie są średnie szacunki dla Błękitnej Linii TP
-
3-4 tys. rozmów dziennie odbiera pilotaż Błękitnej Linii TP w Poznaniu
-
30 centrów obsługi klienta zostanie uruchomionych w całym kraju do października 2003 (26 do obsługi rynku masowego i 4 do obsługi rynku biznesowego)
-
7700 pracowników będzie pracowało w systemie CRM
-
4231 - liczba stanowisk pracy w systemie CRM - maksymalna zdolność systemu to 5000 pracowników zalogowanych jednocześnie.
Komentarze / 13
Dodaj komentarz-
wandik pisze: 2003-07-23 02:04No widać że konkurencja depcze po piętach...0
-
Wiking pisze: 2003-07-23 02:07i tak z miesiaca na miesiac0
-
lewickijacek pisze: 2003-07-23 09:08A co to takiego jest ta "błękitna linia"?0
-
blobi pisze: 2003-07-23 10:00To taki system osbsługi klienta jaki maja już od dawna operatorzy GSM. Ciekawe tylko czy bedzie bezpłatny??0
-
Robert542 pisze: 2003-07-23 10:43Mowili w telewizji, ze bedzie bezplatny, ale do konca nie wiem.0
-
wpe pisze: 2003-07-23 11:00Zła nazwa BŁĘKITNA LINIA bo kojarzy się z BŁĘKITNĄ LINIĄ dla ofiar przemocy w rodzinie.0
-
klops pisze: 2003-07-23 11:04wczoraj bylem w telepunkcie na nowym swiecie (centrum wa-wy), zmienia sie - gosc z ktorym gadalem byl kompetentny i sprawial wrazenie ze wie co mowi (nie zdziwilbym sie jakby tu zagladal), obiecal ten CRM do konca roku. ma sie tez pojawic neostrada 128 za mniejsza kase...0
-
blobi pisze: 2003-07-23 11:23Eeee a po co mi neo 128??PRzeciez tyle prawei ma SDI!! yhhh :/0
-
p_a_l_a pisze: 2003-07-23 17:46A mi zlikwidowali w miescie (ponad 20tys.mieszk.) BOK TPSA.Zeby aktywowac sobie CLIP kaza mi wysylac papierek poczta do Leszna (32km).Super!!!0
-
dev pisze: 2003-07-23 18:14dla niewiedzących :) Błękitna Linia [indywidualni] - 9393 / Błękitana Linia [biznesowi] 9330 :))) poączenie bezpłatne :)0
-
promedia pisze: 2003-07-23 18:54***p_a_l_a*** Zeby zrezygnowac z uslug TPSA musialem wyslac FAX do Kalisza (lub moglem nadac 'prosbe' poleconym - takze do Kalisza) - niestety 'osobiscie' tego uczynic nie moglem - tak mnie poinstuowano w Poznaniu :( // Odczulem jakosciowa przepasc miedzy Netia a TPSA - zycie stalo sie piekniejsze - wszystko dziala jak nalezy, kontakt z BOK bdb, oplaty nizsze... monopol ma swoje prawa... tzn. pozycja dominujaca.0
-
Legol pisze: 2003-07-24 22:39Doradcy z Blekitnej Linii wiec bede w lepszej sytuacji niz agenci z CKT.... Pozdro dla wszytskich agentow z CKT :)0
-
rgumkowski1 pisze: 2003-07-26 00:36Ta, Tylko, żeby ta Błękitna Linia nie chodziła tak jak łącza TP! Poczekamy zobaczymy. pzd :-)0