TP wypowiada umowę firmie Maxfon
Telekomunikacja Polska rozwiązuje umowę z firmą Maxfon, service providerem świadczącym usługi za pośrednictwem linii 0-700. Firma ta odmówiła przyjęcia nowych, bardziej rygorystycznych warunków, przedstawionych przez TP. Dotychczasowa umowa jest w okresie wypowiedzenia.
Rozwiązanie umowy z firmą Maxfon to konsekwencja działań podjętych przez Telekomunikacje Polską dla zapewnienia użytkownikom Internetu bezpiecznego korzystania z sieci i zabezpieczenia ich przed nieświadomym łączeniem się z numerami o podwyższonej płatności. Obowiązujące od miesiąca nowe wzory umów z service providerami zaostrzają system kontroli i zwiększają odpowiedzialność za podejmowane, nielegalne działania. Dotyczy to także dialerów. Chodzi o wykluczenie możliwości łączenia z droższymi numerami bez zgody użytkownika.
Ze strony www.telekomunikacja.pl można pobrać bezpłatny program SS Antydialer, który chroni przed zmianą numeru dostępowego do Internetu z 0-20... na 0-700.
Klienci Telekomunikacji Polskiej będą także telefonicznie informowani o możliwym nagłym wzroście wysokości rachunku. Firma uruchomiła już pilotażową wersję takiego rozwiązania. System wczesnego ostrzegania będzie dodatkową, bezpłatną usługą oferowaną przez TP.
"TP nie chce czerpać zysków z rozpowszechniania treści kontrowersyjnych moralnie i sprzecznych z prawem. Service providerzy, którzy naruszają prawo, nie mają u nas czego szukać" - powiedziała Barbara Górska, Rzecznik TP.
Komentarze / 23
Dodaj komentarz-
wsh pisze: 2003-07-29 18:10no, dobre posuniecie tepsy0
-
DD pisze: 2003-07-29 18:17Przyznam, ze nie moge wyjsc z podziwu, jak wielka histeria sie rozpetala wokol polaczen z numerami 0-700. Wszedzie na swiecie sa firmy ktore ralizuja takie uslugi i tam jakos nikt nie robi z tego narodowej sprawy. Zamiast szumiec w nieskonczonosc o rzekomej nieuczciwosci Tepsy, moze bardziej zwracac uwage tym, ktorzy podniecenie ogladanymi obrazkami bezmyslnie klikaja na kazde ok, nie zastanawiajac sie nad tym, co ono oznacza?... Od dobrych kilku lat korzystam z netu, takze ze stron na ktorych czasem chca sie instalowac dialery i jakos nigdy nie mialem z tego powodu problemu, moze tylko dlatego, ze ja najpierw patrze jakie okienko mi wyskakuje, a dopiero potem zastanawiam sie nad tym co kliknac? Ale pzreciez jak sie ma obled w oczach i jedna reke schowana pod biurkiem, to przeciez niektorym trudno myslec rozsadnie...0
-
Robert542 pisze: 2003-07-29 18:32"TP nie chce czerpać zysków z rozpowszechniania treści kontrowersyjnych moralnie i sprzecznych z prawem. Service providerzy, którzy naruszają prawo, nie mają u nas czego szukać" - powiedziała Barbara Górska, Rzecznik TP. - to mnie zaskoczylo. Nie chce czerpac zyskow????? Pierwszy raz slysze.0
-
SZ3RYF pisze: 2003-07-29 18:37Korzystalem z modemu jakies 4-5 lat, przez ten czas udalo mi sie przejsc bezproblemowo [tzn. nie laczylem sie z 0700 o ciaglym sygnale zajetosci 020 nie mowie...]. moim zdaniem rozwiazaniem lepszym byloby zupelnie darmowe blokowanie polaczen z 0700 dla chetnych a nie program, o ktorym nie wszyscy wiedza a dodatkowo zajmuje jakas czesc pamieci...0
-
Bart_22 pisze: 2003-07-29 18:53Jestem pozytywnie zaskoczony... tzn musi byc gdzies jakis szwindel ktorego sie jeszcze nie doszukalem0
-
KKK pisze: 2003-07-29 19:03"Kochana" TPSA szykuje od 1 grudnia podwyzke abonamentu dla posiadaczy ISDN o drobne 40%, super niesadzicie?0
-
klops pisze: 2003-07-29 20:42tepsa h...e, wrrrrrrrr.... przepraszam za slowa, ale wlasnie 40 min temu probowalem po raz 15 w tym tygodniu skomunikowac sie z paniami pod 9576 i powiedziec ze wezwanie do zaplaty jakie mi system przyslal to granda bo zaplacilem 2 miechy temu - a ta pani glosem ekspedientki z miesnego anno 1982 mowi mi ze system nieczynny. jak tylko zaczna zakladac w mojej kamienicy inne telefony bede 1szy do migracji0
-
mac. pisze: 2003-07-29 20:43To ja już nic nie rozumiem... W nagłówku piszecie, że TP wypowiada umowę, a w treści dowiadujemy się, że umowa została rozwiązana. Oba pojęcia nie są tożsame. To jak? A może wkrótce dowiemy się, że TP odstąpiła od umowy z f-mą Maxfon...?!0
-
rgumkowski1 pisze: 2003-07-29 20:56Aż, dziw bierze, jakieś ożeźwienie tpsy? dlaczego do tej pory się tym nie zajmowała?0
-
simson pisze: 2003-07-29 21:16KKK- racja z tym ISDN.To sie telepsy niepopisały. Ciekawe kiedy będą podwyżki pensji,gdyż są jedne z najniższych w Europie0
-
blobi pisze: 2003-07-29 21:46Hue hue! Widać ze tepsiarze zareagowali na poprzedniego posta o pozwaniu do sądu i wzieli sie za przeciwdziałąnie ;)))))))))))0
-
maciass pisze: 2003-07-29 21:47a na miedzymistowe potrzebne sa umowy !!! a na kozystanie z 0700 gdzie nie tylko tpsa ma zysk to juz nie trzeba!!! jebana tpsa x100 ps nic nie mam do pracownikow tpsa ktorzy sa spox tylko do jebanych psow na gorze!!!0
-
Chris_ pisze: 2003-07-29 22:02nie ukrywam, ze jestem zdziwony postepowaniem TP ;-)0
-
jas pisze: 2003-07-29 22:36A JA WYPOWIADAM TEPSIE ZA CALOKSZTALT DZIALANIA NA RZECZ INTERNAUTOW0
-
jas pisze: 2003-07-29 22:37ZWLASZCZA CEN!!!0
-
jas pisze: 2003-07-29 22:38NISKICH JAK ZYRAFA0
-
wlo pisze: 2003-07-29 22:40DD - na świecie nie ma tak niedorobionych ludzi jak w Polsce... przykro to mówić, ale niestety taka jest prawda, ludzie niewiele znający się na polityce - idą do polityki, ktoś raz widział hydraulika przy pracy - ma praktykę - może zakładać kibel u znajomego, itd. itp. ale jeśli już coś się spieprzy do czego się tknął taki pieniacz... dopiero się zaczyna :-)0
-
sebekoo pisze: 2003-07-30 13:46"Klienci Telekomunikacji Polskiej będą także telefonicznie informowani o możliwym nagłym wzroście wysokości rachunku. Firma uruchomiła już pilotażową wersję takiego rozwiązania. System wczesnego ostrzegania będzie dodatkową, bezpłatną usługą oferowaną przez TP" - pytanie kiedy bedą czy i wszyscy klieni bedą informowani co korzystaja z modemu, czy poprostu wszyscy i o jaki nagły wzrost rachunku chodzi ?????0
-
bodopl pisze: 2003-07-30 15:09a co ze zwrotem pieniedzy dla już oszukanych klientów ?0
-
gtk pisze: 2003-07-30 15:40Blokada polaczen 0 700 nie rozwiazalaby sprawy, z prostego powodu. Serwisy ktore proponuja dialery, ktore same nigdy sie nie instaluja!!! zamienia polskie 0 700 na jakies zagraniczne i co wtedy defaultowa blokada dla wszystkich na prefiks 00 ??? Korystalem z modemu i nigdy nie balem sie ze zainstaluje mi sie dialer, bo umiem czytac, i patrze na to co klikam zwlaszcza w przypadku stron przy okazji ktorych taki dialer mozna sciaganc!0
-
berr pisze: 2003-07-30 17:42Właśnie.Ciekawe co z tymi, którym już wystawiono rachunki idące w tysiące złotych?Bo ten news można odbierać jako częściowe przyznanie sie do winy.Ale tylko częściowe.Sam nigdy nie mialem zaufania do netu przez modem,ale głównie z tego względu, że za bardzo musiałbym kontrolować czas,zerwane połączenia, no i transfer nie był za dobry.Szkoda tylko, że jest wiele takich miejsc, że niestety, człowiek jeśli chce mieć neta jest skazany na Tepse.0
-
wlo pisze: 2003-07-30 18:45gtk - to Ty wiesz, ja wiem... Ale ten pan już nie wie o co chodzi kompletnie :-) Mojego kolegi córka złapała dialera... ze strony producenta gry komputerowej dla dzieci. Właśnie nie 0700... ale numer międzynarodowy 00... Na szczęście szybko się zorientowali, że coś jest nie tak, kiedy modem za długo i inną "melodyjkę" przy wybieraniu numeru wygrywał :-) berr - wg mnie nic - każdy miał prawo do reklamowania rachunku. Jeśli nie uznano reklamacji - pozostaje droga sądowa. Jeśli taki ktoś dał sobie spokój i myślał, że nie płacąc weźmie ich na przetrzymanie... trudno powoiedzieć co się będzie teraz działo - napewno prawo wstecz w Polsce i w każdym demokrstycznym państwie działać nie może. Więc jeśli rząd ustanowi jakieś prawo, albo powstanie precedens np. podczas rozstrzygania przez SN lub inny sąd, od tego czasu będzie można się na to prawo powoływać, wstecz nie - to pewne.0
-
Kaczor pisze: 2003-07-31 00:41Coś mi się wydaje, że nie trzeba płacić za 0-700 :) A już na 10000% nie tepsie :) W umowie, którą się podpisywało przy założeniu telefonu (nowi) oraz w regulaminie świadczenia (dla starych abonentów) usług jest napisane, że 0-700 to nie tepsy sprawa (nawet nie są pośrednikiem). A wg prawa - żeby korzystać z jakiejś usługi trzeba podpisać umowę :) I dopiero w tej umowie ZOBOWIĄZUJEMY SIĘ DO OPŁACANIA RACHUNKÓW :)0