TP S.A. najlepsza do końca 2002 roku
TP S.A. zamierza do końca 2002 mieć najlepsza obsługę klienta wśród polskich operatorów telekomunikacyjnych. Według dyrektora pionu kontaktów z klientami TP S.A., Piotra Muszyńskiego, najważniejsze są trzy sfery - wprowadzenie nowego systemu billingowego, który będzie przekazywał informacje do działów zajmujących się sprzedażą. Drugą bardzo istotną kwestią do rozwiązania jest kwestia systemu zgłaszania reklamacji. Kolejną decyzją będzie zakończenie bezpośredniej obsługi klienta, z czego wynika również zakończenie przyjmowania opłat za rachunki telefoniczne w punktach sprzedaży. Piotr Muszyński jest odpowiedzialny w TP S.A. za zbudowanie od podstaw Pionu Kontaktów z Klientami. Wcześniej był prezesem REMY 1000 Poland Sp. z o.o. Pierwsze efekty działań nowego pionu mają być widoczne w połowie przyszłego roku.
Komentarze / 45
Dodaj komentarz-
Amper pisze: 2001-10-18 15:38Może trochę polepszy się obsługa klientów. Ale najpierw by trzeba zmienić ludzi, którzy nauczeni za komuny olewania wszystkiego i wszystkich, wątpię by chcieli byc nagle uprzejmi dla klientów. Zmiany w Tepsie mogliby zacząć od rozwiązania tej instytucji i zbudowania nowej od podstaw... I najlepiej zdecentralizowana władza, a nie wszystko w rękach Warszawki...0
-
puszkin pisze: 2001-10-18 16:03ale gówno0
-
luk23 pisze: 2001-10-18 15:44nowy system bilingowy ?znaczy bedzie zmiana taktowania??? czy poprostu jakis przetarg na nowy system zeby znowu dac komus zarobic ?0
-
biedroneczka pisze: 2001-10-18 15:49TO SIE OKAZE0
-
bob_gr pisze: 2001-10-18 15:53Ha ha ha ha ha ha - usmialem sie wspaniale, co za dowcip ale wyjdzie mi to na zdrowie (bo smiech to zdrowie). Czekamy telekomuno!!!0
-
KarolS pisze: 2001-10-18 16:04Miejmy nadzieję, że po tych wszystkich szumnie zapowiadanych zmianach nie będzie trzeba z każdą byle pierdołą latać do Biura Te-psy by podpisać jakiś papierek. W końcu operatorzy komórkowi też mają wielu klientów i mogą poprzydzielać jakieś hasła klientom by ci mogli załatwiać różne sprawy (typu zamówienie dodatkowych usług) przez telefon. Swoją drogą to niech się TPsa nie martwi że dla tak wielu klientów ów system będą wdrażać - do końca 2002 roku liczba klientów niewątpliwie znacząco spadnie ;))0
-
Lutek pisze: 2001-10-18 16:14Pozyjemy, zobaczymy.....0
-
Giewont pisze: 2001-10-18 16:42zuplenie nie na temat. Klikacze zostali usunieci !!!!!!!!!!!!!!!!!0
-
luk23 pisze: 2001-10-18 16:44LUDZIE WIEM ZE TO NIE MIEJSCE NA TAKI KOMENTARZ ALE KLIKACZE ZOSTALI USUNIECI !!!!!!!!!!!!!!!!!! SWIETO0
-
Ewandy pisze: 2001-10-18 16:50Coraz czesciej slychac ze TPSA cos tam robi aby jeszcze istniec.Niesadze aby im sie udalo.Ci wszyscy nowi pracownicy w zarzadzie,ta obsluga,ci inwestorzy,redukcje,......ach0
-
Michał pisze: 2001-10-18 17:07ewandy: to smutne, ale w TEPSIE redukcje są po prostu konieczne. Ponadto czkawką odbija sie wynegocjowany z FT pakiet socjalny - niezwykle trudno o "świeżą krew" na pierwszej linii obsługi klienta bo weterani z 20 letnim stazem w TP i takimiż nawykami sie buntują. Sporo wiem nt zmian które szykują sie w obsłudze klienta w Tepsie i mam nadzieję, zę jeszcze nas mile zaskoczą. Likwidacja obsługi osobistej musi być rozłożona na dłuższy czas, z kolei likwidacja wpłat w BOk wymagałaby podpisania (ponownie) umowy z pocztą - a jak zapłaci rachunki grupa emerytów?? Poza tym, znaczna grupa ludzi przychodzi do BOKów "towarzysko" - w kolejce spotyka znajomych, ma ulubioną pania w okienku itp. Ale czekam na BOK telefoniczny - to paranoja, ze 10 mln abonentów przez telefon nie moze załatwić nic.0
-
Mike_Ka pisze: 2001-10-18 17:08myślę że to nie skończy się na grudniu 2002 r. w Tepsie trzeba wymienić przede wszystkim personel, który z całym szacunkiem powinien już być na emeryturze i nie straszyć w słuchawce swoim "HALO!!!" ;-))0
-
camel199 pisze: 2001-10-18 17:17buahahahahahahahahah, buahahahahahahahahah, buahahahahahahahahah0
-
glaba pisze: 2001-10-18 17:29cha cha0
-
Nordek pisze: 2001-10-18 17:37taaa mila obsluga klientów. z****** mi sie chce na mysl o BOKu tepsy :P0
-
september pisze: 2001-10-18 17:44chca byc milsi ??? napewno im sie uda bo jak im ilosc klientow spadnie o 2/3 to mniejszy ruch bedzie0
-
cieglo pisze: 2001-10-18 17:45potrzebna im dodatkowa reforma systemu reklamacji - a kultury tak z miejsca sie nie naucza...0
-
cieglo pisze: 2001-10-18 17:47zreszta nie tylko tepsa ma z tym problemy - do tej pory uwazalem ze tylko plus moze sie pochwalic spoko i na poziomie obsluga klienta ale sie zawiodlem:rzucanie sluchawki w trakcie rozmowy to nie rzadkosc...0
-
Mgielka7 pisze: 2001-10-18 18:08malkovic: w zupelnosci sie z Toba zgadzam. Pracowalam w kilku sieciach i musze przyznac, ze jak zaczelam prace w erze, bylam milo zaskoczona konsultantami w erze :-)))) Ich odpowiedzi sa konkretne, natomiast idei jeszcze duzo brakuje - a chyba najbardziej doswiadczenia.. niestety.. Tam w BOA kazdy pracownik mowi cos innego, tak wiec nigdy nie wiadomo jaka jest prawda ;-((0
-
madzer pisze: 2001-10-18 18:18Dialog i tak zniszczy monopol TEPSY...0
-
^various^ pisze: 2001-10-18 18:29Cos dlugo trzeba bedzie czekac na te poprawy. Moze kiedys, lepiej pozno niz wcale, narazie pelna arogancja.0
-
EBEM pisze: 2001-10-18 18:43ROTFL!!! Az mi lezka ze smiechu poleciala!!! Prawde mowiac to TePsa ma najgorsza obsluge a do tego dochodzi _BIUROKRACJA_ aby cokolwiek zalatwic trzeba pisac pelno pism, lazic od pokoju do pokoju, wiem jak qmpel sie meczyl z przeniesieniem telefonu, przestal sie tym bawic jak sie okazalo ze musial pisac do kilkunastu dzialow/dzialikow/komorek do spraw bardzo malo waznych ... zrezygnowal, ma telefon w Netii!0
-
eljocik pisze: 2001-10-18 18:53Nie wierze!!!0
-
stefan burczymucha pisze: 2001-10-18 19:04Czemu mnie to nie dziwi :-))) KLIKACZ malkovic i tutaj jest bardzo aktywny :-))))) hehehehe Tu tez buraku pracowales??? Nie wygladasz na takiego co by wogole pracowal, a te panny na drugim miejscu to chyba przez twarzowe... heheheh0
-
Giewont pisze: 2001-10-18 20:00poczekajmy na jakies efekty, jezeli beda one zauwazalne. Predzej czy pozniej tpsa musi sie poprawic, oni wbrew pozora nie sa tacy glupi, za rok powoli bedzie sie zaczynac walka o klienta. Pozyjemy zobaczymy0
-
jokerDM pisze: 2001-10-18 20:19Pan Piotr Muszyński powinien startować na rzecznika prasowego TPSA. Pewno jutro albo pojutrze stwierdzą, że chcą być najlepis w Europie wschodniej a potem jeszcze w swiecie.. a na końcu powidzą, że im się coś pomyliło :-) Ale nie ubiegajmy faktów.0
-
hansen pisze: 2001-10-18 20:27może to i dobrze, że tpsa zroki bok na podobieństwo sieci gsm. Chyba zdaja sobie sprawę z tego ile maja abonentów 10 mln i ile ludzi musza w tym boku zatrudnić. Bedzie to trwało i docierało sie długo /tak sadzę/. Ale jak ktos słusznie zauważył w bok płacili za telefon w wiekszości emeryci, dla których każda złotówka się liczy - wiec wypadałoby dla tych stałych abonentów podpisac jakąś umowę z pocztą lub pkobp by płacili bez opłat rachunki, gdyz dla takich ludzi3 czy 5 złotych opłaty to jest dużo0
-
hansen pisze: 2001-10-18 20:27może to i dobrze, że tpsa zrobi bok na podobieństwo sieci gsm. Chyba zdaja sobie sprawę z tego ile maja abonentów 10 mln i ile ludzi musza w tym boku zatrudnić. Bedzie to trwało i docierało sie długo /tak sadzę/. Ale jak ktos słusznie zauważył w bok płacili za telefon w wiekszości emeryci, dla których każda złotówka się liczy - wiec wypadałoby dla tych stałych abonentów podpisac jakąś umowę z pocztą lub pkobp by płacili bez opłat rachunki, gdyz dla takich ludzi3 czy 5 złotych opłaty to jest dużo0
-
hansen pisze: 2001-10-18 20:27przepraszam za dwa razy ale zrobiłem literówke w pierszym pości0
-
hubert pisze: 2001-10-18 20:30Masz racje Joker. To jest prawie tak jak ze swiadkami Jehowy. Srednio co pol roku zapowiadaja date "przyjscia pana". A jak nie przychodzi - to tlumacza to bledem w obliczeniach. P.S. SOrry jesli bylo troche nie na temat, ale nie moglem sie powstrzymac :)0
-
graffi pisze: 2001-10-18 21:01Bardzo dobrze że coś się zmienia w TPSA, szkoda, że tak powoli! Ale dajmy im szansę, może jednak uda im się wprowadzić zmiany na lepsze! :)0
-
doa pisze: 2001-10-18 22:58Zaraz pęknę ze śmiechu. Ten koleś Muszyński to chyba spadł z księzyca, jeśli twierdzi, że w ciągu roku zrobi najlepsze biuro obsługi klienta. Na takie osiagnięcia pracuje się latami, a obecnie BOA w tepsie niby istnieją i nby funkcjonują, ale tak jakby ich nie było. Panie Muszyński wracaj na księżyc.0
-
hubi pisze: 2001-10-18 23:35To oznacza że rachunki trzeba będzie płacić w banku lub poczta czyli ze 3 zeta na miesiąc więcej do rachunku, ładna lepsza obsługa klienta. A co do uprzejmości działu obsługi klienta najpierw zwolnić tych którzy mają stare nawyki i przyjąć nowych to się odrazu polepszy.0
-
Raf pisze: 2001-10-19 00:02Poprawa obslugi klienta w Telekomunie? Hehhehehe... predzej mi kaktus na ch... wyrosnie!0
-
brombo pisze: 2001-10-19 00:07RATUNKU !!! nie wytrzymam TEPSA miala 40 lat na to aby stac przodem do klienta jest 21 wiek a oni o czyms takim mysla !!!! taka strata czasu !!!!! gdzie caly czas byli !!!!!! na pewno w naszych portfelach0
-
graffi pisze: 2001-10-19 01:43Ncbrain, te 3 zł o których pisze hubi to chyba na opłacenie przekazu, czyli nie na tepse a na pocztę lub bank0
-
gmazur pisze: 2001-10-19 02:09juz kiedys tepsa byla miala najlepsza obsluge klienta. mam na mysli czasy, kiedy byl tylko jeden operator. ale czasy sie zmieniaja i trzeba walczyc na rynku, a byc aroganckim. gm0
-
desen pisze: 2001-10-19 04:22Prawdę powiedziawszy to nie widzę szans aby telekomuna w najbliższym czasie mogła na tym polu dogonić na przykład operatoró sieci komórkowych bo oni ddziałają w tym systemie od samego początku!Liczę tylko na to że cała ta akcja wypali!Dobra rada dla tepsy nich zatrudni "nowych" młodych ludzi bo te "babcie" obecnie pracujące nigdy nie nauczą się kultury i traktowania klientów na miarę obecnych czasów!0
-
piasek pisze: 2001-10-19 13:30A ja zamierzam do konca 2002 roku byc milionerem0
-
on74 pisze: 2001-10-19 14:06obiecywac to oni moga a pracownik w boku i tak swoje0
-
Basior pisze: 2001-10-19 16:12buahah - Telekomuna nie ma co robic juz na Polskim rynku! Szczegolnie jesli chodzi o swiadczenie uslug dostepu do Netu! Zdziercy!0
-
telefonica pisze: 2001-10-19 17:50Super obsługa, tylko że wysłałem maila do regionu z jakiego jestem i do tej pory na nurtujące mnie pytanie , odpowiedzi nie dostałem, wysyłałem jakieś 3 tygodnie temu. To się nazywa obsługa klienta0
-
graffi pisze: 2001-10-19 19:51Telefonica, to pewnie wina firmy obsługującej Twój dostęp do internetu a nie TP SA ;)))0
-
KRFAWY_TOSTER pisze: 2001-10-19 23:55czy na pewno?0
-
zabu$ pisze: 2001-10-21 15:48hehehe wolne zarty!!! Przepraszam a gdzie maja sie zglaszac klienci nie zadowoleni z ich cen???0