TP nie odwoła się od decyzji UOKiK w sprawie Błękitnej Linii
Telekomunikacja Polska podporządkuje się decyzji prezesa UOKiK dotyczącej poprawienia funkcjonowania Błękitnej Linii TP.
"Zgadzamy się z merytoryczną zawartością tej decyzji, choć może ona rodzić wątpliwości natury formalno-prawnej, które dawałyby mocną podstawę do wniesienia odwołania. Jednak wiemy doskonale, że na początku funkcjonowania BL nie działała tak, jak oczekiwali nasi Klienci. Wyciągnęliśmy z tego wnioski i wiele działań, na które wskazuje w swojej decyzji prezes UOKiK, jest w trakcie realizacji lub wręcz już zostało zrealizowanych. Poprawa jakości obsługi Klienta jest głównym celem naszej strategii" - powiedziała Barbara Górska Rzecznik TP.
Postępowanie UOKiK objęło najbardziej krytyczne trzy miesiące funkcjonowania Błękitnej Linii TP, czyli okres październik-grudzień ub.r. Na koniec kwietnia nie było zaległości w realizacji skarg, zgłoszeń, zamówień i reklamacji na Błękitnej Linii. W systemie znajdują się tylko zlecenia bieżące. Obecnie na BL można dodzwonić się bez większych kłopotów. Od lipca TP wprowadzi rozbicie okresów fakturowania na kilka cykli, co pozwoli równomiernie rozłożyć ruch na BL. Właściwie nie istnieją już wątpliwe i reklamowane przypadki windykacyjne, będące efektem prowadzonych uprzednio akcji. Klientom, którym należały się z tego tytułu odszkodowania, zostały one wypłacone.
Komentarze / 29
Dodaj komentarz-
klops pisze: 2004-05-07 16:48nie da sie ukryc ze postep jest. dzwonie do nich z domu kolo 19.00 - 20.00 i jest w porzadku. czekam ze 2-3 minuty. z pracy probowalem i trwalo to minute. inna psrawa zeby realizowali zgloszenia, zamowienia i zmiany a z tym nadal jest cienko, bardzo cienko.0
-
primo pisze: 2004-05-07 16:51wstydzic sie powinni, ale TPSA wstydu raczej nie ma :/0
-
Bart_22 pisze: 2004-05-07 16:58Wow jakis postep. Juz sie potrafia do bledu przyznac... no no...0
-
Erazmus pisze: 2004-05-07 16:58Telezlodzieje powinni wisiec a nie daja im kolejna szanse :(0
-
Michal pisze: 2004-05-07 17:00"Właściwie nie istnieją już wątpliwe i reklamowane przypadki windykacyjne,. Klientom, którym należały się z tego tytułu odszkodowania, zostały one wypłacone" Nieprawda.. dowiedziaBem sie |e to co uzgodniBem z reklamacjamin w marcu zostaBo wprowadzone do systemu pare dni temu. na korekte ciagle czekam.*** "Na koniec kwietnia nie było zaległości w realizacji skarg, zgłoszeń, zamówień i reklamacji na Błękitnej Linii" Nieprawda - umowa zawarta. a wlasciwie zmieniana 25 marca ciagle nie jest w systemie.Wczoraj TP sama dzwonila w tej sprawie. Genrealnie lza w zywe oczy. Przepraszam za brak ogonkow, ale cos sie pomerdalo...0
-
loco pisze: 2004-05-07 17:08"na początku nie działała"?????????? Cały czas nie działa tak jakbyśmy tego chcieli!!! Niech się wpisze, komu się udało coś tam BEZ PROBLEMU załatwić???0
-
loco pisze: 2004-05-07 17:11A ja czekam na zwrot niesłusznie zapłaconego podwójnie abonamentu i się nie doczekam. Więc chyba dołączę do chóru: PRECZ Z TPSA, PRECZ Z TELEKOMUNĄ!0
-
kejkun pisze: 2004-05-07 17:15najwiekszy przekreciarz w telekomunikacji nie powinien chyba miec "watpliwosci natury formalno-prawnej"0
-
loco pisze: 2004-05-07 17:33A skoro jestesmy przy temacie, to dzisiejszy SuperEx: "Na Błękitną Linię trudno się dodzwonić. A jak już się uda, to można wyciąć komuś brzydki dowcip.Jan Walewski zablokował numeru telefonu podając się za inną osobę". czyli kolejna wpadka TPSY.0
-
nobel pisze: 2004-05-07 17:58Cóż problem z dodzwonieniem sie na Blue PartyLine to nie jest problem,większym kwasem jest uzyskanie naprawde wiarygodnych informacji.Zdarza się tak i to często że dzwoniąc na 9393 w jednej sprawie można uzyskać kilka różnych informacji,ponadto załatwienie czego kolwiek jest wielką sztuką,sam wielokrotnie usiłowałem coś załatwic pod 9393 z mizernym skutkiem.legendarny plik "Ku..a panie Lebiedz"w 100% odzwieciedla pracę infolinii.****LOCO- słuszna uwaga!weryfikacja danych przy połączeniu z konsultantem jest naprawdę świetna.full profesjonalizm ;-)0
-
Alexander25 pisze: 2004-05-07 18:22Bla , bla , bla... mieli podstawy do odwołania , ale łaskawie się powstrzymali... pani Górska - walnij się pani w łeb gumowym młotkiem , bo doprawdy bezczelność ma swoje granice. Błękitna linia to po prostu bubel!!!!0
-
ola! pisze: 2004-05-07 18:59To może Szanowni Państwo z TPSA wyjaśnią może, czemu trzeba dzwonić na Błękitną przynajmnij trzy razy z każdą sprawą, bo każdy konsultant inne informacje przekazuje?? A dodzwonić się nie jest łatwo, więc to się robi niedobrze jak trzeba coś załatwić:(0
-
ola! pisze: 2004-05-07 19:02A Idea nie jest wiele lepsza ze swoim biurem obsługi, tam też konsultanci kręcą jak mogą, chyba im wspólne z TPSA szkolenia urządzają pt. "jak oszukać klienta w 30 sekund" ...0
-
olek_01 pisze: 2004-05-07 19:12...i doprowadzić Go do stanu skrajnej rozpaczy.,dobre,Ola :-)) ale ja się Wam nie dziwię,nawet jak chcecie podziękować TPSIE za zanbawę,to nie macie jak się uwolnić.... jak od mafii... ale z nich C.h.a.m.s.k.i.e. typy :P :P0
-
simon pisze: 2004-05-07 19:43oczywiscie, tpsa jak zwykle kit wciskaja, dobrze robia, ze przyznaja sie do winy, chca sie przypodobac klientom, dobra sciema0
-
statek pisze: 2004-05-07 20:35Rok temu zrezygnowałem z ich usług,rozliczyłem się na zero.po roku przysłali z nieba wziętą zalełość,reklamowałem -przyznali rację,obiecali dać odpowiedż ,do dzisiaj nie ma- TERAZ CZEKAM NA KOMORNIKA.0
-
statek pisze: 2004-05-07 20:42Rok temu zrezygnowałem z ich usług,rozliczyłem się na zero.po roku przysłali z nieba wziętą zalełość,reklamowałem -przyznali rację,obiecali dać odpowiedż ,do dzisiaj nie ma- TERAZ CZEKAM NA KOMORNIKA.0
-
wandik pisze: 2004-05-07 20:53To coś nowego, że tepsa sie nie odwoła.0
-
cichy23 pisze: 2004-05-07 23:12Przy takim bałaganie jaki mieli potrzeba czasu, żeby wszystko uporządkować. Ale widać, że się starają.0
-
vision pisze: 2004-05-07 23:45No jak by sie mieli od czego odwolywac. Wystarczy poprosic o opinie kilku losowo wybranych abonentow TPSA i spytac sie, czy postawione zarzuty vel wnioski sa nieprawdziwe hehe0
-
silver pisze: 2004-05-08 01:51Nie odwola sie?!?!? Nie możliwe!! Tepsa chyba sie w glówkę uderzyla, albo stwierdzila, że odbije sobie na klientach :]0
-
antyklerykalny pisze: 2004-05-08 12:47Jaki postęp, no no , banda złodzieji z Telekompromitcji Francuskiej sie nie odwołuje? Nie mogę uwierzyć, to do tej "firmy" nie podobne.0
-
AQQ pisze: 2004-05-08 14:50na poczatku istnienia BL zadzwonilem podalem nr tel. dane osobowe a konsultantka do mnie prosze podac haslo a ja jakie haslo nie zakladalem zadnego hasla i sie rozstalem z TP we wrzesniu z przebojami do dzis0
-
DeeM pisze: 2004-05-08 17:42staram sie zrozumieć wszystkie żale dzwoniących na BL ale nie moge pojąć tych ludzi którzy potrafią tam dzwonić 5 razy w ciągu 2 godzin bo coś tam.... to właśnie ci blokują linie i swoją drogą tepsa i tak zatrudnia za mało ludzi -= po prostu parodia!!!0
-
mardall pisze: 2004-05-09 00:55Jak tepsa się nie odwołuje to coś nie tak...0
-
Matts pisze: 2004-05-09 21:11to pewnie zaslona dymna... moze maja juz przygotowany projekt BLEKITNA LINIA 2 tzn. 2 razy glupsza0
-
rgumkowski1 pisze: 2004-05-10 00:06No nie, aż mi się nie chce wieżyć, po raz pierwszy widze wiadomość w której TPsa nie będzie się odwoływać. Po prostu sensacja!!! ;)0
-
Klerikal_Hell pisze: 2004-05-10 12:53zaplacą a potem odbiją sobiepodwójnymi rachunkami za abonament:))))0
-
elza pisze: 2006-09-07 19:46To jakiś absurd- tpsa podpisała umowę z firmą zewnętrzną, która odpowiada za podłączenie do internetu-a ja podpisałam umowę z neostradą tp, odebrałam bezprzewodowy modem,(miało być w ciągu dwóch dni wszystko zweryfikowane),ściągnęłam informatyka - on zrobił swoje, tylko neostrada tp nie wywiązała się ze swoich obowiązków!!!!!!!! już 3 tygodnie czekam, aby nastąpiła weryfikacja pełna,kto poniesie koszty?A miało być szybko i sprawnie. A błękitna linia radzi uzbroić się w cierpliwość))))))))))))))0