TP kolejny raz zapewniła, że będzie lepiej
Telekomunikacja Polska, krytykowana przez swych abonentów za Błękitną Linię, zapowiedziała, że poziom ich satysfakcji powinien przekroczyć 70 procent w II lub III kwartale. "Nie neguję, że są przypadki frustracji i że wiele jeszcze pozostaje do zrobienia. Dla nas najważniejszym wskaźnikiem efektywności jest poziom satysfakcji klienta i chodzi o to by przekroczył 70 procent" - powiedział TP Bertrand Le Guern.
Nie chciał jednak ujawnić na jakim poziomie jest on obecnie. Le Guern dodał, że niezadowolenie klientów nie przekłada się na rezygnację z usług. Być może wynika to jednak głównie z tego, że nie istnieje poważna alternatywa dla TP na polskim rynku telefonii stacjonarnej.
TP podała, że od początku funkcjonowania Błękitnej Linii przyjęła ponad trzy miliony zleceń. Średni czas oczekiwania na połączenie nie przekracza obecnie minuty.
Komentarze / 38
Dodaj komentarz-
AQQ pisze: 2004-03-10 15:35przekroczy ale pewnie 5% i to w IV kwartale0
-
loco pisze: 2004-03-10 15:42..... taaa.. a świstak siedzi i zawija. Bl(u)e linia jest jednym z najgorszych serwisów historii TPSA..... ciekawe czy monsieur Le Guern próbował kiedys coś załatwić na błękitnej..0
-
agahola pisze: 2004-03-10 15:46Błekitna linia jest do bani,po około minucie rozmowy opertorka zaczyna lekko poganiać i zawsze dodaje' niech sie pan zastanowi i zadzwoni jescze raz'0
-
_CISCO_ pisze: 2004-03-10 15:47""poziom ich satysfakcji powinien przekroczyć 70 procent w II lub III kwartale"" brakuje niestety bardzo ważnej informacji, a mianowicie w którym roku ma to nastąpić. Kwartał mniejwięcej znamy ale rok to juz jest owiany mgiełką tajemnicy :P0
-
AQQ pisze: 2004-03-10 15:51_C_ dobre :-)))0
-
ola pisze: 2004-03-10 15:57każda konsultantka z Błekitnej mówi co innego. zadzwońcie na próbę z jakimś problem. Na trzy konsultantki uzyskacie 3 różne sprzeczne ze sobą odpowiedzi. Najbardziej mi się podobało jak kiedyś jedna mi powiedziała, że do jutra jakąś sprawę mi załatwią, po czym dodała: to niech pani jutro zadzwoni na Błękitną o tym przypomnieć:) niezłe poczucie humoru, szkoda tylko że naszym kosztem się bawią:(0
-
wema 1 pisze: 2004-03-10 15:57zamieniajcie telekomune na SFERIE polecam!!!!!!0
-
SZ3RYF pisze: 2004-03-10 16:0170% zadowolenia to znowu nie tak duzo, 3 osoby na 10 dalej beda sfustrowane :/ ale jak pisza, nie ma mocnej alternetywy dla tpsa0
-
rafalkoj pisze: 2004-03-10 16:03sraty taty... jest tylko coraz gożej...0
-
blobi pisze: 2004-03-10 16:12Pie.... dyrdymały :/ BL to porażka i nic tego nie zmieni.Skad oni wymyślili 70% satysfakcji??0
-
Deedee pisze: 2004-03-10 16:28Poziom satysfakcji klientow, to moze jest i 70%, za to poziom samozadowolenia TPSA jest conajmniej 150%! Tak trzymac, francuskie chlopaki! Pan Le Guern powinien sobie pomnik wystawic, najlepiej przy kazdej centrali. (Przynajmniej mielibysmy co jajami poobrzucac...:-))))0
-
bysr pisze: 2004-03-10 16:29tpsa musiała by powstać od nowa , wymienić sprzet i ludzi by mogła liczyyc na taką satysfajcję o jakie jjest mowa...0
-
klops pisze: 2004-03-10 16:38no, klienci sa zadowoleni, jeszcze kilka lat temu telefonu w ogole nie mieli...0
-
promedia pisze: 2004-03-10 16:39'TP kolejny raz zapewniła, że będzie lepiej' - czuje nute powatpiewania...0
-
tkubon pisze: 2004-03-10 16:51Blekitna linia to sciema. Jak skladacie reklamacje to najlepiej osobiscie i od razu z druga kopia i na tej kopii pieczatka potwierdzajaca przyjecie i podpis, tylko w ten sposob trzeba z nimi postepowac!! Jak sie zglasza zamowienie na inny plan to glupia baba mowi, ze nie wiadomo czy w nowym miesiacu zostanie on uruchomiony, tępa szmata..... Po prostu rece opadaja0
-
p pisze: 2004-03-10 17:04moje zadowolenie by wzroslo, jakby ci ludzie w blekitnej ostrydze wiedzieli w ogole o co chodzi. miesiac temu zlozylem zamowienie na telefon, wczoraj dzwonie, pytam co z moim telefonem - slysze, ze \"technicy robia wywiad\", a dzisiaj ze blekitna linia nie przyjmuje zamowien na zalozenie telefonu, ze to tylko w telepunkcie mozna. jezeli to ostatnie to prawda to czemu tak od razu nie powiedzieli... Zalosne. W artykule maja racje: \"Być może wynika to jednak głównie z tego, że nie istnieje poważna alternatywa dla TP na polskim rynku telefonii stacjonarnej.\" - jakbym mogl zalozyc telefon i internet od innej firmy w porownywalnej cenie to juz dawno bym to zrobil.0
-
Erazmus pisze: 2004-03-10 17:34Jak macie tylko możliwość uciekajcie do konkurencji. Tylko w ten sposób można pokazać żabojadom że nie jesteśmy bydłem , które można lekceważyć ... Ja od pierwszego kwietnia będę w Dialogu. Jak mówią pracownicy TP - Boże uchowaj nad od zła i telekomunikacji polskiej ...0
-
tkubon pisze: 2004-03-10 17:50No wlasnie dlaczego tam gdzie to mozliwe wszyscy nie korzystaja z dialogu i netii, tylko siedza bezmyslnie w tej tepej tepsie0
-
Erazmus pisze: 2004-03-10 18:20Ludzią boją się zmian i wolą dostawać po głowie niż przejść do konkurencji ...0
-
hansen pisze: 2004-03-10 18:52mnie dopiero w zeszłym miesiącu wyłączyli tanie numery trwało to od 13 maja. Cały czas pobierali kaske. Teraz czekam kiedy zwróca forse. Na razie jeden miesiąc minał i nic. Lepszy był numer z moja matką, która mieszka na południu Polski. Od grudnia 2002 płaciła za identyfikacje numeru, której nie miała. Były liczne interwencje a oni twierdzili, że miała - jak nie miała! Potem stwierdzili, ze w papierach miała ale pan technik w centrali nie włączył. Pewnie zapomniał przestawić jakiejs wajchy! Ma dopiero od 2 tygodni a płaciła przez 15 miesiecy. Maja zwrócić kaskę ale ani razu nie padło slowo przepraszam! Lepiej to juz było. Jak nie było BL!0
-
rgumkowski1 pisze: 2004-03-10 19:04Srata tata, nie będzie lepiej, ja to wiem. Dla przykładu już od sierpnia prubuje uruchomic Polecenie Zapłaty i co nadal nie działa!!! Telekompromitacja!!!0
-
Maciej D. pisze: 2004-03-10 19:05tepsa wszytko co robi to robi tak aby draznic klijentów: plan sekundowy: nieoplacalna oplata za inicjacie poleczenia rabaty(...): placisz 3zl abonamentu dostajesz rabat 3.8 czyli 80gr!! neostrada z limitem sciaganych danych! ja czekam az w miescie w ktorym mieszkam bedzie dialog0
-
rgumkowski1 pisze: 2004-03-10 19:16Erazmus: No właśnie jeśli była by możliwość, a jak nie ma, to co robić? Wiele bym dał żeby przejśc do konkurencji, niestety w moim mieście nie ma takowej, a nie mieszkam przecierz na jakimś zad...., tylko w byłym mieście wojewódzkim. Zresztą ja nie rozumiem kompletnie polityki konkurencji: Dialogu i Netii, dlaczego nadal tkwią w tych swoich strefach, co ich hamuje przed ekspansja na cały kraj. Zrozumiałbym to jeżeli był by nowy operator, ale przecierz zarówno Netia jak i Dialog, są juz na rynku od kilku lat?0
-
Mariusz. pisze: 2004-03-10 19:26:DDD Będzie lepiej, bo gorzej być nie może :) A może może? ;)0
-
olek_01 pisze: 2004-03-10 19:32****Erazmus,no to powoli witam w klubie,Dialog jest naprawdę Świetnym Operatorem,jestem w Dialogu od 1.03.2002 i bardzo sobie chwale podejście do klienta,a nawet do Człowieka- od razu widać że tam pracują LUDZIE. A i obsługa klienta pod nr 0 801 12 15 18 jest BARDZO DOBRA.Pozdrawiam :-)))))0
-
olek_01 pisze: 2004-03-10 19:33i ma stabilny Dialnet Co Dzień :-))))0
-
s pisze: 2004-03-10 21:22Czemu karty SIM Heyah maja date wznosci tylko do konca 2005 roku ?0
-
tech pisze: 2004-03-10 21:48jak zwykle, nie mowia nic nowego tylko stale to samo sciemnianie, bo przeciez co im pozostaje, nic nie mozemy im zrobic, a oni przynajmniej mydla nam oczy0
-
hubi pisze: 2004-03-10 22:48te 70 procent to przekroczy ale chyba tych nie zadowolonych0
-
ideal.boss pisze: 2004-03-10 23:55Jaka może być satysfakcja klienta, gdy poziom profesjonalnej obsługi jest zupełnie do d...y, nie mówiąc już o merytoryce. Szczęścia, zdrowia, i więcej szkoleń "kochana" tepso - he he0
-
Michał pisze: 2004-03-11 00:01ale prezesik nie powiedzial którego roku !!!0
-
Erazmus pisze: 2004-03-11 00:05* olek_01 obsługa jest niezła . Mam w Dialogu kilku kumpli . W firmie panuje rodzinna atmosfera i to sie przenosi też na obsługę klienta . Szkoda że KGHM nie chcę stawiać na rozwój Dialogu bo zbudował świetną firmę . Mam tylko nadzieje że nowy inwestor nie popsuje nic a zwiększy konkurencyjność TD .0
-
klops pisze: 2004-03-11 09:35***Erazmus: chyba zasieg trzeba zwiekszac a nie konkurencyjnosc...0
-
Erazmus pisze: 2004-03-11 10:15Z ytm zasiegiem jest problem. Nawet u nas we Wroclawiu jest mase miejsc gdzie Dialogu po prostu nie ma .0
-
ola pisze: 2004-03-11 10:29Mam pytanko, bom nie kumata: na moim rachunku tepsowym pojawiała się tajemnicza pozycja w "dodatkowych opłatach" za jakieś LPPT czy coś w tym rodzaju. Nie pamiętam już dokładnie w tej chwili. Jest to ok. 40 zeta, czy ktoś się orientuje co to może być, bo mnie już szlag trafia od wiecznej wojny z TPSA a nie będę dzwonić na błękitną, bo tam mi najpierw inwigilację personalną przeprowadzają..:((((0
-
Caspianek pisze: 2004-03-11 10:55HA HA HAAAAAAAAAAAAAA HA!0
-
antyjudea pisze: 2004-03-11 12:56buhahahahahhahahahahah! w telekomuny wydzielić 49 spółek (tak jak dawne województwa) i wtedy może będzie konkurencja. heyah rulez0
-
wandik pisze: 2004-03-11 19:59niestety - gdy nie ma kopnkurencji, to znaczy, że z klienta można sobie robić jaja. Mam nadzieję, że do czasu.0