TP Internet pozyskał nowego klienta
CANAL+ Cyfrowy oraz TP Internet (należące do Grupy Kapitałowej TP) podpisały umowę o współpracy. Dzięki umowie abonenci CYFRY+ będą mogli już wkrótce korzystać z usług Cont@ct Center TP Internet.
Umowa z TP Internet wpisuje się w zakrojone na szeroką skalę działania w zakresie reorganizacji obsługi Abonenta, które CANAL+ Cyfrowy prowadzi od siedmiu miesięcy (tj. po fuzji z Wizją TV).
Specjalnie dedykowani do obsługi platformy cyfrowej i szkoleni przez CYFRĘ+ konsultanci Cont@ct Center mają zapewnić abonentom kompleksową obsługę na najwyższym poziomie, przy zastosowaniu najnowszych technologii (takich, jak m.in. CTI i IVR). Nowe call center czynne będzie 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu.
Po przeszkoleniu konsultantów nowe call center będzie w pełni gotowe do pracy na początku 2003 roku.
"Prace nad reorganizacją obsługi Abonenta CYFRY+ trwają od momentu fuzji z Wizją TV, po zakończeniu trudnego procesu integracji dwóch różnych systemów i baz danych. Umowa z TP Internet, umożliwiająca uruchomienie jednego, w pełni profesjonalnego i nowoczesnego call center, stanowi podstawowy etap tych prac." - powiedział Jakub Brzęczkowski, Z-ca Dyrektora Generalnego CANAL+/CYFRA+.
"Przeprowadzamy również restrukturyzację wewnętrznego Działu Obsługi Abonenta, uruchomiliśmy ponadto jedenaście pierwszych regionalnych centrów Obsługi Abonenta (docelowo będzie 40 Centrów CYFRA+ na terenie całego kraju - już w grudniu)" - dodał Brzęczkowski.
"Ten kontrakt to uznanie rynku dla Contact Center. Bardzo się cieszę, że tak ważny Klient jak CANAL + Cyfrowy wysoko ocenił jakość pracy naszych konsultantów. To oznacza, że strategia inwestowania w ludzi daje efekty" - mówi Yann Gontard, Prezes Zarządu TP Internet.
Contact Center stworzone w ramach TP Internet, działa od czerwca 2001 roku. Oferuje pełną obsługę Klienta, przy wykorzystaniu najnowocześniejszych najnowocześniejszych urządzeń komunikacyjnych, takich jak sesja Chat, VoIP, e-mail, przeglądanie stron WWW oraz tradycyjnych - jak telefon i fax. To nowoczesne o unikalnej funkcjonalności Call Center, dzięki zastosowaniu platformy CRM, pozwala gromadzić dane na temat Klienta, jego poprzednich kontaktów z firmą, serwisem, tak by zaproponować mu pełną i profesjonalną usługę.
Contact Center obsługuje firmy między innymi z branż: medialnej, wydawniczej, komputerowej, telekomunikacyjnej i bankowej.
Komentarze / 14
Dodaj komentarz-
ja pisze: 2002-10-16 13:46moze to i fajne bedzie...0
-
GAGA pisze: 2002-10-16 13:48To pewnie zainteresuje abonentów Cyfry+, a że konsultanci będą posiadać najnowszye technologie (takich, jak m.in. CTI i IVR) jakość usług będzie bardzo wysoka. Pewnie ucieszy również informacja,że nowe call center czynne będzie 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu.0
-
PZ pisze: 2002-10-16 13:51Ble, ble, ble ... lepiej *yfra+ zrobiłaby uruchamiając infolinię/BOK na 0-800 ... byle nie 0-801 6 ... ile tam będzie oddziałów regionalnych to mnie w zasadzie guzik obchodzi ... oby jakość informacji/obsługi blondynów z BOK uległa poprawie ... Pomyśleliby o jakimś Chello ... Pozdrawiam ;-) P.S. Szczególne pozdrowienia dla rolników ;-) ... pomyślnych plonów, gdyż jak na razie sałata nie wschodzi ... ;-((((0
-
taray pisze: 2002-10-16 14:29no,no,no ,ciekawe co z tego wyiknie!0
-
_CISCO_ pisze: 2002-10-16 15:21Wszystko ładnie pięknie ale mnie to nie dotyczy :P0
-
Qba pisze: 2002-10-16 16:02GAGA teraz coraz czesciej wszystko jest czynne 24h na dobe, a zwlaszcza sklepy monopolowe! ;-)0
-
blobi pisze: 2002-10-16 16:09Nie wypowiadam sie bo nie posiadam... **Qba**Sklepy monopolowe???We wrocku alkoholo można sprzedawać tylko do 22 lol :)A jak jest w wawie?0
-
marek pisze: 2002-10-16 16:49ja to bym sie bardziej ucieszyl jakby SYFra+ wymienila bylem klientom Wizji Tv dekodery a nie... niby ta sama platforma cyfrowa a kazdy ma inny dekoder:(0
-
Niko pisze: 2002-10-16 17:04Marek: w 100% się zagdzam, tym bardziej ze mam starego syfistego Philipsa, na ktorym po przestawieniu na HotBirda nie moge ogladac kanalow muzycznych i niemiecko jezycznych, bo strasznie tnie obraz. A tak po za tym to ta beznadziejna cyfra moglaby nie leciec w kulki z abonentami - kto ma cyfre ten wie o co chodzi :( Wizja TV wróć!0
-
jaceks pisze: 2002-10-16 18:09Niech Cyfra lepiej obniży cenę abonamentu, bo w Europie Zachodniej średni abonament jest tańszy niż w Polsce. A oni zarabiają o wiele więcej od Polaków.0
-
graffi pisze: 2002-10-16 21:25Super, ciekaw jednak jestem, kiedy wrócą do poziomu wizjitv przed fuzją?0
-
ghostdog pisze: 2002-10-16 22:24Cyfra po fuzji z Wizja to najwiekszy syf!Poprostu sie zblaznili a klientow zrobili w bambuko.Takze ino o tej okropnej platformie juz nie interesuje.Oni z klientow robia sobie kpine takze nie wydaje mi sie zeby zrobili z TP Internet kariere!0
-
bodopl pisze: 2002-10-16 22:38dla mnie zarówno Wizja jak i Cyfra lepiej prezentowaly sie przed fuzją ( gdzie kanały tematyczne w Discowery w Cyfrze lub Cartoonnetwork z Wizji !!!) a obsługa w BOK była beznadziejna0
-
Qba pisze: 2002-10-17 10:38blobi pamietaj, ze zawsze zostaja knajpy i stacje benzynowe, ktore coraz czesciej sa zaopatrzone we wszystko! Z tymi sklepami to niezly przypal, ale w takim juz kraju zyjemy! potanialo, ale od jakiegos czasu nie wolno sprzedawac po nocy! Radowi chodzi tu o danie wiekszej szansy melinom, ktore po 22 przezywaja oblezenie! ;-)))0