Testardo Red Cell przygotowało reklamy TV dla Orange
Agencja Testardo Red Cell przygotowała trzy kolejne kampanie telewizyjne, promujące nowe produkty Orange przeznaczone dla rynków postpaid, prepaid oraz klientów biznesowych.
„Darmowe rozmowy z wybraną osoba” to kampania promującą bezpłatne połączenia z jednym wybranym numerem. Reklama TV opowiada historię zakochanych, którzy chcą pozostawać ze sobą w bezustannym kontakcie, możliwym dzięki nowej usłudze. Film powstawał między innymi w czasie trzech nocnych „dni zdjęciowych” w warszawskim metrze.
Kampania „Darmowe rozmowy...” ruszyła 17.11. w TV, prasie, radiu oraz na outdoorze i nośnikach wielkoformatowych w centrach handlowych - jednocześnie z dwoma innym kampaniami przygotowanymi przez Testardo Red Cell dla Orange.
Marka POP wspiera komunikacją w TV oraz Internecie promocyjne doładowania, w których użytkownicy otrzymują 30% wartości doładowania gratis. Trzy 15’’ sekundowe historyjki o psach w prosty i zabawny sposób prezentują zalety usługi i jej konkurencyjność w stosunku do innych ofert pre paid.
Kolejną nową propozycją Orange, tym razem przeznaczoną dla rynku biznesowego i wspieraną komunikacją przygotowaną przez Testardo Red Cell, jest „Business Everywhere” czyli bezprzewodowy dostęp do Internetu. Głównym komunikowanym benefitem jest największy zasięg tego typu usług, którą Orange osiąga dzięki dużemu zasięgowi transmisji danych w standardzie EDGE, wspieranemu przez UMTS. Kampania prowadzona będzie w TV prasie i na outdoorzie oraz wspierana materiałami POS.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada Initiative Media.
Komentarze / 23
Dodaj komentarz-
pedros77 pisze: 2005-11-25 09:35To może jeszcze powinni zrobić jeszcze jedną reklamę o podwyżce SMS'ów w POP'ie? Przecież to też "nowość" na rynku (w Orange to już nie nowość ;) )0
-
remik pisze: 2005-11-25 00:21no nie wiem czy zgniłemu cytrusowi coś to pomoże hehe. Ja juz zmykam z oranża hehe. Adieu :)0
-
Developer pisze: 2005-11-25 00:28No jestem ciekaw kiedy Orangutany pokażą jakieś sensowne konkretne oferty dla Firm...może ktoś wie...?0
-
yogi pisze: 2005-11-25 00:48***Developer za cztery lata,takie przecieki są :-)0
-
rollo pisze: 2005-11-25 00:52na wała mi zasieg edge skoro dla indywidualnych abonentow jest on w abo za 120 zeta a u konkurencji juz za 49 :) - moze agencja reklamowa wybije z glowy oranzadzie reklamowanie takiej lipy - szkoda kasy naszej i francuzow ;) - choc oni na tym zarabiaja ;)0
-
Banditos pisze: 2005-11-25 00:53Tylko aby tych reklam nie puszczali zbyt często, bo po poprzedniej kampanii aż robiło się niedobrze, dosłownie kilkanaście razy na dzień słyszałem: "Przyszłośc jest jasna. Przyszłość to..." Trzeba mieć umiar! Bardzo łatwo przekroczyć granice i reklama zamiast promować, może wręcz odpychać!0
-
nigel pisze: 2005-11-25 04:03The Future's so bright, I gotta wear shades ;)0
-
pajorro pisze: 2005-11-25 07:50Teostrado- skojarzyło mi się z neostradą ;)0
-
ork pisze: 2005-11-25 10:06napiszę po francusku - może zrozumieją: ŻENUA0
-
pedros77 pisze: 2005-11-25 10:19*ork: piękna "wymowa" ;)0
-
040900 pisze: 2005-11-25 11:34uciekam z oranra0
-
pomarańcz pisze: 2005-11-25 13:25wszystko ładnie pięknie, pytanie tylko, po co??0
-
edmund pisze: 2005-11-25 13:51kiedy kupowałem aktywacje w ideii było znośnie, rozmowy w sieci mam po 30 gr z naliczaniem sekundowym, przy 36 zł abonamentu i telefonie za 1 zł ;) ale teraz żałuję że nie wybrałem plusa, a miejsca aktywowałbym sobie jeszcze i-plusa u nich, w każdym razie gdy tylko będzie okazja uwalniam się od orange, NIGDY WIĘCEJ ORANGE ; bo konkurencja ma dużo lepsze ofery0
-
nostradamus pisze: 2005-11-25 13:52mówię tu w imieniu prezesa Orange !! mówię do ludzi, którzy piszą na forum że odchodzą z oranża!!! bravo, dobra decyzja! nie potrzebujemy takich klientów jak wy.. jesteście klientami którzy tylko przynoszą straty firmie. Obsługa i utrzymanie takich jak wy, jest droższe niż to co nam płacicie i trzeba do Was dokładać... i pamiętajcie: na 80% przychodów firmy, "pracuje" 20% klientów... a te 20% napewno nie siedzi na forum i nie pisze bzdur :) hehe... miłego dnia!0
-
vermyster pisze: 2005-11-25 14:15"Przyszłość jest jasna. Przyszłość to... PORĘCZ ;)"0
-
premium pisze: 2005-11-25 14:41tak, z tą poręczą,orangutanem i oranżadą, to już coraz więcej słysze od ludzi,ciekawe jek się wkoncu przyjmie nazwa, tak samo porazką byłoby wprowadzenie marki T-Mobile, juz słyszalem od znajomych że w roamingu wybierają Te Debile, więc byloby to równie ciekawe ;)0
-
x-men pisze: 2005-11-25 14:59Ciekawe jak zareklamują zwyżkę sms z 1 gr na 6 gr w POPie? Może "W trosce o wasze zdrowie podwyższyliśmy cenę smsów. Teraz piszcie mniej, za więcej".0
-
observator pisze: 2005-11-25 20:30Widziałem parodię reklamy, którą nagrali jacyś ludzie z kabaretu. Facet stoi przed trzema sklepami: Era, Orange i Plus. Patrzy dłużej na salon Orange, potem idzie do Plusa a głos zza kadru mówi: "Przeszłość jest jasna. Przeszłość to Orange" :-)))0
-
z_g_n pisze: 2005-11-26 17:59I znowu teksty typu "jak mi zle, jak mi szaro..." BRAWO NOSTRADAMUS!!! Ja dzieki ofercie ORANGE zjechalem z rachunkiem o ok. 120zł. Nie mowie, ze oferta jest dobra dla wszystkich ale niektorzy z was mogliby usiasc i policzyc co sie oplaca, a co nie zamiast isc za glosem wiekszosci.0
-
kęsim pisze: 2005-11-28 15:32Ciekawe czy znowu będą nudzić najdłuższymi reklamami w historii polskiej tv z jakąś mdłą muzyczką i pokazywaniem jaki orange jest fajny :)0
-
login_87 pisze: 2005-11-28 15:40orange to lipa :(0
-
ehegha pisze: 2005-11-28 15:44Wszyscy moi znajomi z oranga odnotowali wzrosty rachunków. Wszyscy co do jednego :) Jak tu nie narzekać?0
-
test pisze: 2005-12-22 11:45test0