Telekomunikacja Polska kupuje kolejne elementy systemu CRM
Ster-Projekt poinformował, że podpisał umowę z Telekomunikacją Polską na sprzedaż, dostarczanie i instalację macierzy dyskowych EMC na potrzeby platformy sprzętowej systemu CRM, a także świadczenie usług gwarancyjnych w tym zakresie. Łączna wartość kontraktu wynosi 2.9 mln EUR.
Komentarze / 9
Dodaj komentarz-
Kan pisze: 2003-01-07 17:12System o ile się nie mylę związany jest z fakturami i do zarządzania relacjami z klientami,hmm jeżeli tak,to lepiej niech dają do sprawdzenia swoim pracownikom z departamentu informatyki w TP S.A by się nie powtórzyła sprawa z fakturami z Warszawy.0
-
rulez pisze: 2003-01-07 17:23szkoda slow, to bedzie jeden wielki nie wypal0
-
ghostdog pisze: 2003-01-07 17:29Ster-Projekt to byl zyciowy blad wiazac sie z tepsa.Na dobrze ta firma na tym napewno nie wyjdzie!0
-
Tytan pisze: 2003-01-07 18:37Pewnie Telekomuna jak zawsze cos spiep**y. Jestem bardzo ciekaw czy TPSA potrafi wprowadzic cos nowego bez perturbacji.0
-
sęda pisze: 2003-01-07 19:42lepiej wymiencie mi centrale bo czuje sie jakby korba krecil przy wybieraniu numeru0
-
LoRD pisze: 2003-01-07 21:00a jak chce zeby dziala poprawnie Neostrada Plus, bylo taniej [chociazby o 40zl [do poziomu SDI]] i zeby wymienili wadliwe routery lucenta !! i bedzie spox [to sa moje zyczenia noworoczne do tp]0
-
walwil pisze: 2003-01-07 22:09Ster Projekt i TePsa, ta para nie wróży nic dobrego. Ster Projekt dostarcza do naszej firmy oprogramowanie i zawsze coś muszą pokręcić w zamówieniu, fakturze lub umowie. A TePsa to sami wiecie, ja mam to nieszczęście że TePsa zaliczyła moją firmę do klientów kluczowych i przydzieliła nam biuro klientów kluczowych w Warszawie zamiast lokalnego biura obsługi (aby poprawić jakość obsługi) i wyobraźcie sobie że tam nic nie można załatwić, ba nawet dodzwonić się nie można do konsultanta, oczywiście na płatny numer (bo klienci kluczowi mają dużo pieniędzy). Jak jusz się uda dodzwonić to każą wysłać faxem wypełniony wniosek na uruchomienie jakiejś usługi. Po pół roku pytasz dlaczego nie uruchomili zamówionej usługi - odpowiedź "bo nie wysłał Pan zamówienia" i tak wkółko, rozpacz ogarnia.0
-
GAGA pisze: 2003-01-08 10:00Zobaczymy może tym razem nie nawalą.0
-
Tytan pisze: 2003-01-08 17:35GAGA: widze, ze w cuda wierzycie towarzyszu0