Tele2 umacnia pozycję
W ciągu ostatnich 12 miesięcy o 32 punkty procentowe wzrosła znajomość wspomagana Tele2 - wynika z badania TNS Telecoms Index*, przeprowadzonego w październiku 2004 r. przez TNS OBOP. Obecnie wynosi ona 76%.
Zdaniem Beaty Durki, szefa działu Telecoms w TNS OBOP – „Wzrost wskaźników znajomości Tele2 ma związek ze specyficznymi działaniami sprzedażowymi, a także z prowadzoną intensywnie, porównawczą kampanią reklamową, rzadko spotykaną na polskim rynku.”
We wrześniu 2004 roku poziom wydatków Tele2 na reklamy telewizyjne był podobny do nakładów poniesionych na ten cel przez Telekomunikację Polską, która w ciągu roku przeznaczyła na kampanie reklamowe najwięcej spośród wszystkich operatorów telekomunikacyjnych. Znajomość wspomagana Telekomunikacji Polskiej utrzymuje się na stałym poziomie 99%.
Z badania TNS OBOP wynika ponadto, że coraz więcej gospodarstw domowych, korzystających z telefonii stacjonarnej, wybiera dodatkowo usługi właśnie Tele2; obecnie z usług tego operatora korzysta już 7% gospodarstw (w porównaniu do 1% w październiku 2003 r.). Jednocześnie na niezmiennie wysokim poziomie utrzymuje się odsetek gospodarstw domowych obsługiwanych przez Telekomunikację Polską (92%).
W ciągu ostatniego roku wzrosła także (o 5 punktów procentowych) znajomość wspomagana Telefonii Dialog, która wynosi obecnie 23%.
Na niemal stałym poziomie utrzymuje się znajomość wspomagana Netii. W ciągu roku wskaźnik wzrósł jedynie o 2 punkty procentowe i wynosi 56%.
Przez coraz mniej osób rozpoznawany jest natomiast NOM. W porównaniu z październikiem 2003 roku, jego wskaźnik znajomości wspomaganej spadł o 9 punktów procentowych i wynosi 17%.
*Przedstawione powyżej wyniki pochodzą z ciągłego badania TNS Telecoms Index zrealizowanego przez TNS OBOP na reprezentatywnej próbie mieszkańców Polski powyżej 15 roku życia.
Komentarze / 10
Dodaj komentarz-
pedros77 pisze: 2004-11-25 15:51E-tam...0
-
miczu pisze: 2004-11-25 16:04ktos sie musi dobrac do dupy TPSA !!!!0
-
przemopk pisze: 2004-11-25 16:10ich więcej takich jak Tele2 tym lepiej będzie dla nas0
-
biznes_tomek pisze: 2004-11-25 16:59no pewnie że tak, ja chyba podpiszę umowę z TELE2 co wy na to, bardziej oplaca się dzwonić przez tele2 to 50% taniej, to chyba coś mówi.0
-
orko1990 pisze: 2004-11-25 18:26nie cieprie tele2 :I0
-
mayer pisze: 2004-11-25 21:12biznes_tomek: 50% taniej masz na telefony stacjonarne w godzinach od 22 do 8 rano (0,12 zl)0
-
lennox pisze: 2004-11-26 12:06taaa, zanjomość marki wśród absolwentów zawodówek pewnie wzrosła, bo taki target ma Tele 2, co widać po ich reklamach telewizyjnych. Zresztą samo Tele 2 to przyznaje, ta firma długo potem będzie musiała pracować żeby zmienić swój wizerunek...0
-
Alexander25 pisze: 2004-11-26 14:09Co do reklam , to te Tele 2 mnie drażnią , nie są nawet dobrze zdubbingowane, irytujące tandeciarstwo gdy ruchy ust miłej panienki ze słuchaweczką i pana dzwoniącego są odwrotnie proporcjonalne do słyszanego głosu. Poza tym Tele 2 tak krótko na rynku i już sobie nagrabiło ładnie... więc TP i Tele2 są siebie warci.0
-
dt pisze: 2004-11-27 06:13i jakos sie kreci. wazne ze Tepsa wie ze nie jest jedyna0
-
rgumkowski1 pisze: 2004-12-24 17:25To głównie dzięki swojej agresywnej reklamie w stosunku do tpsy. ;)0