Tele2 podsumowało kampanię w miesięczniku „Claudia"
Po raz pierwszy Tele2 Polska postanowiła wykorzystać w celach promocyjnych prasę kobiecą, zamieszczając w listopadowym numerze miesięcznika „Claudia” inserty informujące o promocji i swojej usłudze telefonii VoIP. Czytelniczki, które zdecydują się z niej skorzystać i wypełnić załączony kupon, mogą kupić po promocyjnej cenie telefon DECT, a także wziąć udział w konkursie z atrakcyjnymi nagrodami.
Ilość rozmów przychodzących na infolinię handlową Tele2 po ukazaniu się insertu wzrosła średnio 8 razy. Przełożyło się to również na wzrost sprzedaży usługi.
Ponadto w miesiącach sierpień - październik 2002 roku firma Tele2 Polska zorganizowała cykl happeningowych akcji promocyjnych na terenie warszawskich centrów handlowych (Centrum Handlowe Klif, Galeria Mokotów, Centrum Handlowe Janki). Podczas wydarzeń potencjalni klienci mieli okazję zadzwonić na koszt operatora do przyjaciół i znajomych mieszkających poza granicami naszego kraju, podpisać umowę z firmą Tele2, a także nabyć telefon DECT w promocyjnej cenie. Dla najmłodszych zorganizowano liczne konkursy z nagrodami. Dorośli mieli możliwość wygrania telefonów, odpowiadając na proste pytania zadawane przez konferansjera prowadzącego happening.
Konsultanci Tele2 odpowiadali na setki pytań konsumentów, którzy chcieli poznać szczegóły dotyczące usługi firmy, jak również zasady jej funkcjonowania. Jak wynika z przeprowadzonych rozmów oczekują oni zmian na rynku telekomunikacyjnym, a także są otwarci na nowe rozwiązania technologiczne, umożliwiające im tańsze połączenia.
„Nasze akcje promocyjne pokazały, że istnieje duże zainteresowanie usługami firmy Tele2. Polscy konsumenci wciąż nie zdają sobie sprawy, że ceny połączeń w Polsce są jednymi z najwyższych w Europie i nie wiedzą o możliwościach ich obniżenia. – mówi Marlena Skiba, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu firmy Tele2 Polska – Celem działań Tele2 było uświadomienie klientom, że podpisanie umowy z Tele2 umożliwia znaczne obniżenie cen rozmów telefonicznych. Bezpośrednie dotarcie okazało się bardzo dobrym sposobem przekonania ich do korzystania z naszych usług.”
W 2003 roku firma Tele2 Polska rozszerzy świadczenie swoich usług na teren całej Polski.
Komentarze / 7
Dodaj komentarz-
grzesiu_ pisze: 2002-11-07 16:45Reklama ma dotrzec do klienta nie wazne w jaki sposob, wazne by ja zaowazyl, zapamietal, skorzystal. A jak wszyscy wiemy kobiety najdluzej rozmawiaja przez telefon :)) Pozdrawiam grzesiu_0
-
bibert pisze: 2002-11-07 17:44a za zaoszczędzone pieniądze ile można kupić dodatkowo kosmetyków !!! :D0
-
RAFALS pisze: 2002-11-07 21:01może od tego rozszerzenia na teren całego kraju powinni zacząć0
-
tangy pisze: 2002-11-08 01:01No trzeba przyznac ze bardzo fachową prase znalezli do oglaszania takich newsow0
-
Qba pisze: 2002-11-08 08:49Uderzenie w kobiety z reklamami telekomunikacyjnymi powinno byc pierwszym krokiem! przeciez to one paplacja na potege i ile sie da!0
-
PZ pisze: 2002-11-08 14:33He, he ... czekam na cały kraj ;-) Pozdrawiam "mieszkaniec telekpinalandu" ;-)0
-
ghostdog pisze: 2002-11-10 19:21No to dobrze ze im ta reklama wyszla teraz mogli by ja zrobic nie tylko w Claudii tylko ogolnie na bilboardach0