TBWA będzie pracowała dla UPC
UPC Polska podpisała umowę z agencją reklamową TBWA. Przetarg obejmował przygotowanie kampanii wizerunkowo-sprzedażowej dla marek UPC i chello do wiosennej kampanii.
Do przetargu kreatywnego zaproszono 4 agencje reklamowe: obsługującą UPC obecnie agencję Arip, Agencję RED 8, Leo Burnett oraz TBWA. Początkowo współpraca ograniczy się do wspólnego przeprowadzenia jednej kampanii. Ocena pracy i rezultatów przy pierwszej kampanii wpłynie na decyzje o dalszej współpracy i przedłużeniu umowy na okres co najmniej jednego roku.
Komentarze / 6
Dodaj komentarz-
Killer! pisze: 2005-03-18 14:00Komentarzy 1 a nie ma nic :?0
-
Mariusz. pisze: 2005-03-18 14:25Widze, ze UPC z rezerwa podchodzi do TBWA. Jak dobrze wypadną to przedłużymy umowę ;) Obecne reklamy Chello nie są najgorsze. Niewielka liczba abonentów wynika raczej głównie z niewielkiego mimo wszystko zasięgu UPC. A jakby tego było mało to jeszcze nie wystarczy samo to, że mamy kabelek TV. Nie wszędzie - na razie - mamy możliwość załączenia internetu. A co do samej oferty - to chyba jedna z najlepszych obecnie na rynku. Jakość w porównaniu z neo - rewelacja. Prędkość rewelacyjna. No i niska ( w miarę ) cena. Ale skoro nowa agencja - to pewnie nowe oferty :)0
-
pawlikkk pisze: 2005-03-18 14:30po kiego takie posty się tu wstawia ??? ;-/0
-
artureq pisze: 2005-03-18 15:41ale i tak reklama z wycieczka chinoli jest najlepsza :)0
-
orko1990 pisze: 2005-03-18 22:23wszystko dla UPC ;P0
-
Krzysiek pisze: 2005-03-19 00:14Tylko problem w Chello jest taki, ze nikt nie mieszka w jego zasięgi, prawie nikt, bo chętnie bym je wziął0