Szósta edycja promocji "Nowa Superkarta" w sieci Plus GSM

Drukuj

Regulamin Promocji "NOWA SUPERKARTA VI" w sieci Plus GSM:

§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Promocja "NOWA SUPERKARTA VI" obejmuje podmioty, które w czasie jej trwania zawrą z Polkomtel S.A. umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM (dalej zwaną "Umową"), stając się Abonentem w myśl "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów" oraz wybiorą jeden z promocyjnych planów cenowych: Nowa Super 25, Nowa Super 45, o których mowa w § 1 pkt.7 niniejszego Regulaminu. 
2. Promocyjna opłata aktywacyjna wynosi 15,00 zł brutto (12,29 netto).
Opłata aktywacyjna w sieci Plus GSM oferowana na warunkach ogólnych (poza promocją) wynosi 122,00 zł brutto. 
3. Promocyjna opłata aktywacyjna w wysokości określonej w § 1 pkt.2 płatna jest wraz z pierwszym rachunkiem telefonicznym. 
4. W Promocji "NOWA SUPERKARTA VI" nie istnieje możliwość zakupu aparatu telefonicznego po promocyjnej cenie. 
5. Promocja "NOWA SUPERKARTA VI" trwa od 3.10.2005 do 31.10.2005 roku. Polkomtel S.A. zastrzega sobie prawo do wcześniejszego zakończenia Promocji "NOWA SUPERKARTA VI" bez podawania przyczyn. 
6. Do wzięcia udziału w Promocji "NOWA SUPERKARTA VI" nie jest konieczne podejmowanie żadnych dodatkowych działań ze strony Abonenta, oprócz wymienionych w § 1 pkt.1. 
7. Abonent zawierający Umowę w Promocji "NOWA SUPERKARTA VI" może wybrać jeden z promocyjnych planów cenowych: Nowa Super 25, Nowa Super 45, zgodnie z poniższą specyfikacją: 

  Nowa Super 25  Nowa Super 45
Abonament  25 zł brutto  45 zł brutto
Ilość minut wliczonych w abonament, wymiennych na SMS  50  100
Liczba SMS wliczonych w abonament, wymiennych na minuty  200  400
Stawka za minutę połączenia  0,72 zł brutto
Stawka za krajową wiadomość SMS  0,18 zł brutto

§ 2 OGRANICZENIA

1. Polkomtel S.A. zastrzega, iż w ciągu 6 miesięcy od dnia zawarcia Umowy na warunkach Promocji "NOWA SUPERKARTA VI": 
a. bez zgody Polkomtel S.A. w miejsce Abonenta nie może wstąpić osoba trzecia, 
b. Abonent nie może zawiesić świadczenia usług, 
c. Abonent nie może rozwiązać Umowy. 
2. W przypadku zmiany promocyjnego planu cenowego lub transferu numeru telefonicznego z jednego konta Abonenta na inne konto Abonenta jak też w przypadku przeniesienia praw i obowiązków wynikających z Umowy na innego Abonenta w okresie funkcjonowania promocyjnych planów cenowych, o których mowa w § 1 pkt 7 Regulaminu Promocji, niewykorzystane minuty i SMS wliczone w abonament z danego okresu rozliczeniowego oraz z poprzednich okresów rozliczeniowych przepadają i nie są zwracane w jakiejkolwiek formie. W tych okolicznościach Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utracone minuty i SMS. 
3. Abonent biorący udział w Promocji "NOWA SUPERKARTA VI" nie może w zamian oferowanych warunków promocyjnych, żądać innego rodzaju usługi. 
4. Z zastrzeżeniem § 2 pkt 2 Abonent, który zawarł Umowę w Promocji "NOWA SUPERKARTA VI" może w ciągu 6 miesięcy od daty aktywacji karty SIM zmienić promocyjny plan cenowy wyłącznie na jedną z taryf z oferty podstawowej Cennika świadczenia usług telekomunikacyjnych Plus GSM: NowyPlus 25, NowyPlus 45, NowyPlus 55, NowyPlus 85, NowyPlus 165. W przypadku zmiany promocyjnego planu cenowego na jedną z taryf z oferty podstawowej Cennika świadczenia usług telekomunikacyjnych Plus GSM o miesięcznej opłacie abonamentowej niższej lub równej od posiadanego planu cenowego - opłata za zmianę wynosi 30,50 zł brutto. 
5. Z zastrzeżeniem § 2 pkt.2 i § 2 pkt.4 niniejszego Regulaminu, jakakolwiek zmiana planu cenowego jest możliwa z początkiem nowego okresu rozliczeniowego. 

§ 3 WARUNKI SPECJALNE

1. Wliczone w abonament minuty i SMS są nawzajem wymienne w stosunku 1:4 w obu promocyjnych planach cenowych. Oznacza to, że np. posiadając promocyjny plan cenowy Nowa Super 25 i wykorzystując 10 minut na połączenia pozostaje 40 minut na połączenia lub 160 SMS. 
2. Wliczone w abonament minuty wykorzystać można na połączenia do sieci Plus GSM, krajowych sieci stacjonarnych lub do innych krajowych sieci komórkowych z wyjątkiem: usług międzynarodowych i roamingowych; połączeń z numerami specjalnymi w sieci Plus GSM, w szczególności w ramach usług: Numer Ulgowy, nie dotyczą połączeń z numerami Premium Rate, połączeń w ramach usługi dostępu do serwisów rozrywkowych i informacyjnych oraz połączeń wykonywanych w roamingu międzynarodowym, połączeń międzynarodowych, przesyłania faksów i przesyłania danych. oraz połączeń z siecią Internet (numery 123, 321, +48 601 100 123, +48 601 100 321; natomiast wliczone w abonament SMS wykorzystać można do sieci komórkowych operatorów krajowych z wyjątkiem, wiadomości SMS Premium, tj. wiadomości wysyłanych na numery z zakresu 7000-7999. 
3. Minuty lub SMS wliczone w abonament, określone w § 1 pkt.7, niewykorzystane w bieżącym okresie rozliczeniowym mogą zostać wykorzystane w ciągu 3 kolejnych okresów rozliczeniowych. Jako pierwsze w danym okresie rozliczeniowym wykorzystywane są minuty lub SMS niewykorzystane w poprzednich okresach rozliczeniowych. 
4. Jeśli liczba minut lub SMS wliczonych w abonament nie zostanie wykorzystana w ciągu 4 kolejnych okresów rozliczeniowych wówczas Abonent traci prawo do ich niewykorzystanej części. W takim przypadku Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utracone minuty lub SMS wliczone w abonament . 
5. Abonentowi, który zawarł Umowę w Promocji "NOWA SUPERKARTA VI" w momencie aktywacji udostępniane są następujące usługi: naliczanie sekundowe, poczta głosowa - połączenia ze skrytki poczty głosowej do numeru jej właściciela w sieci Plus GSM, Pilot Plus - połączenia głosowe po wybraniu opcji INFORMACJE wśród poleceń z grupy Pilot Plus w menu Plus Mega, połączenie konferencyjne, oczekiwanie na połączenie, zawieszenie połączenia, rachunek szczegółowy, połączenie z numerem Działu Obsługi Klienta sieci Plus GSM, połączenia z numerami alarmowymi (112, 986, 997, 998, 999), CLIP, ponowna aktywacja, wymiana karty SIM, gdy jest wadliwa, wymiana karty aktywacyjnej SIM o pojemności do 8Kb na kartę aktywacyjną SIM z aplikacją STK, Plus Net - profil Zielony, zmiana planu cenowego na taryfę Plus oferty podstawowej świadczenia usług telekomunikacyjnych Plus GSM o wyższej opłacie abonamentowej, SMS Premium - zakres numerów: 8000-8099. Dodatkowo na żądanie Abonenta udostępniane są następujące usługi: wysyłanie fax, CLIR. 
6. Za usługi nie określone w § 3 pkt.5. opłaty będą naliczane zgodnie z Cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych Plus GSM, zgodnie z poniższą tabelą: 

Promocyjny plan cenowy  Nowa Super 25  Nowa Super 45
Taryfy oferty podstawowej  NowyPlus 25  NowyPlus 45

7. Jeżeli Abonent dokona aktywacji w jednym z promocyjnych planów cenowych: Nowa Super 25, Nowa Super 45, a aktywacja ta nastąpi w okresie trwania okresu rozliczeniowego, wówczas ilość minut lub SMS wliczonych w abonament w pierwszym promocyjnym okresie rozliczeniowym będzie proporcjonalna do liczby dni pozostałych do końca danego okresu rozliczeniowego. 

§ 4 ŁĄCZENIE PROMOCJI

1. Promocja " NOWA SUPERKARTA VI " w czasie 6 miesięcy od dnia zawarcia Umowy nie może być łączona z innymi zniżkami lub promocjami oferowanymi przez Polkomtel S.A. z zastrzeżeniem treści § 4 pkt. 2. 
2. Abonent, który zawarł Umowę w Promocji " NOWA SUPERKARTA VI " będzie mógł korzystać z innych zniżek i promocji skierowanych do Abonentów sieci Plus GSM, jeżeli w treści danego regulaminu promocji przewidziana będzie taka możliwość. 

§ 5 AKTYWACJA KARTY SIM

1. W Promocji"NOWA SUPERKARTA VI" oferowane są karty SIM wstępnie aktywowane z przydzielonymi numerami telefonów oraz karty SIM standardowe umożliwiające wybór dostępnego dla danej karty SIM numeru telefonu. W przypadku, gdy Abonent wyrazi chęć zmiany numeru przydzielonego do karty SIM wstępnie aktywowanej na inny dostępny dla danej karty SIM, opłata wynosi 61,00 zł brutto. Kwotą tą Abonent zostanie obciążony w najbliższym rachunku telefonicznym. 
2. W przypadku utraty karty SIM nabytej w ramach Promocji"NOWA SUPERKARTA VI " Abonent zobowiązany jest powiadomić Polkomtel S.A. o tym fakcie, a w przypadku kradzieży przedstawić dodatkowo dowód jej zgłoszenia organom ścigania. 
3. Abonent powinien wystąpić do Polkomtel S.A. o aktywowanie następnej karty SIM w sieci Plus GSM w ciągu 7 dni od zgłoszenia do Polkomtel S.A. faktu utraty karty SIM. Wydanie i aktywowanie nowej karty SIM podlega opłacie 61,00 zł brutto. 
4. W przypadku nie podjęcia działań określonych w § 5 pkt.3, działania Abonenta zmierzające do rozwiązania Umowy będą podlegały rygorom określonym w § 7 pkt.1 Regulaminu. 

§ 6 INNE ZOBOWIĄZANIA

1. Abonent zobowiązuje się do nie używania w adapterach GSM kart SIM aktywowanych w sieci Plus GSM. Przez adapter GSM rozumie się urządzenie, które w sposób analogiczny jak telefon GSM wykorzystuje interfejs radiowy w standardzie GSM 900/1800 i zapewnia możliwość dołączania innych urządzeń telekomunikacyjnych w celu realizacji połączeń telekomunikacyjnych przez sieci operatorów komórkowych. 
2. Abonent nie ma prawa za pomocą kart SIM działających w sieci Plus GSM, kierować do sieci Plus GSM ruchu z innych sieci telekomunikacyjnych. 
3. Polkomtel SA ma prawo do rozwiązania Umowy zawartej w ramach niniejszej Promocji ze skutkiem natychmiastowym w przypadku stwierdzenia nie wywiązywania się Abonenta z zobowiązań określonych w pkt. 1 i 2 powyżej oraz żądania od Abonenta naprawienia szkody poprzez zapłatę kary umownej w wysokości 5000,00 zł, co nie wyłącza uprawnienia Polkomtel S.A. do żądania od Abonenta odszkodowania przewyższającego wysokość zastrzeżonej kary umownej na zasadach ogólnych. 

§ 7 KARY UMOWNE

1. Polkomtel S.A. jest uprawniony żądać od Abonenta naprawienia szkody będącej wynikiem przyznania Abonentowi specjalnych warunków Umowy i wcześniejszego, niż wskazane w § 2 pkt.1 niniejszego Regulaminu: 
a. rozwiązania Umowy przez Abonenta, 
b. zawieszenia świadczenia usług przez Abonenta, 
c. spowodowanie rozwiązania Umowy z winy Abonenta, w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów, 
d. spowodowanie zaprzestania świadczenia usług przez Polkomtel S.A. w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów. 
2. Naprawienie szkody będzie następowało poprzez zapłatę kary umownej w wysokości 500,00 zł. 
3. Nie podlega rygorom określonym w § 7 pkt.1 rozwiązanie Umowy przez Abonenta w przypadku zmiany Cennika usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM skutkującej podwyższeniem opłat za świadczone na rzecz Abonenta usługi, chyba, że podwyższenie opłat nastąpiło w związku ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności przepisów prawa podatkowego. 

§ 8 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Do świadczenia usług telekomunikacyjnych w ramach Umów zawartych na warunkach Promocji "NOWA SUPERKARTA VI" zastosowanie mają postanowienia "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów", o ile niniejszy Regulamin nie stanowi inaczej.

Ocena: 0 głosów Aktualna ocena: 0
Drukuj

Komentarze / 21

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    sweetySS pisze: 2005-10-04 18:11
    Dla Plusa daję 10(choć nie jestem w tej sieci) za ciągłe promocje jest w czym wybierać.Zaskoczyła mnie ta sieć mile
    0
  • Users Avatars Mini
    pedros77 pisze: 2005-10-04 18:14
    I znowu biznes... Mam nadzieję, że u indywidualnych 16. października będzie dniem, na który warto było czekać ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    drobotek pisze: 2005-10-04 18:45
    W erze za 40 zł/80 min jest telefon!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    milosh pisze: 2005-10-04 19:34
    **sweetSS: zauwaz ze kazda z tych promocji jest taka sama jak poprzednia, zmienia sie tylko numerek, a **drobotek ma w 100% racje
    0
  • Users Avatars Mini
    wanderer pisze: 2005-10-04 19:47
    Niestety jeśli chodzi o indywidualnych to plus daje ciała. Zamiast zrobić coś z faktem, że orangutan skrewił,zamiast konkurować z urodzinową ery to plus nic ciekawego dla indywidualnych nie jest w stanie zaproponować
    0
  • Users Avatars Mini
    sweetySS pisze: 2005-10-04 19:47
    No tak ale zobaczcie wchodzi Orange wywala ofertę powiedzmy taką sobie i teraz stoi,Plus natomiast działa,wiem że to oferty nie są powalające ale tak jak powiedziałem coś się ciągle dzieje. A co do ery zgadzam się także w 100%
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-10-04 19:58
    wanderer - nie rozumiem... ta promocja jest dla indywidualnych - dla biznesu jes przecież Superkarta 5 Maxprofit!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-10-04 20:01
    Mało Ci? minuta po 45 groszy do wszystkich i oprócz tego przywileje jak dla abonamentowej taryfy Nowy Plus 45 np.? Przecież dzięki dalszym opcjom z tych 100 minut robi się jeszcze więcej - znacznie więcej.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-10-04 20:02
    Nie trzeba nic robić żeby konkurować z Orange, z urodzinową Ery też nie muszą... Bo Era daje w promocji to co Plus ma w cenniku ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    rcicho pisze: 2005-10-04 20:31
    Wlo tym razem sie z Tobą nie zgodzę. Wez porównaj Nowy Plus 45 - 50 minut darmowych za 45 zł i dość drogie telefony np. Nokia 6020 za 299 zł. ERA Urodzinowa 40zł za 80 minut i Nokia 6020 za 29 zł. Nie wiem - chyba widać pewne różnice?
    0
  • Users Avatars Mini
    rcicho pisze: 2005-10-04 20:36
    cd ... K700i w NP45 jest za 499 zł w ERA Urodzinowa za 89zł !!
    0
  • Users Avatars Mini
    rcicho pisze: 2005-10-04 20:54
    Musze tez przyznać ze Plus w obliczu dennej oferty Orange nie musi wiele kombinowac i tak oferuje nienajgorsze warunki dla abonamentów. Byłem dziś w salonie ERY i w abo za 20 zł obnizyli cene iemensa CF62 do 29 zł. Nokie 6020 czy K508i albo Siemensy C75 leża i czekają na nabywców. Do tego mozna dokupić pakieciki np. 100 minut do ERY lub na stacjonrne za 30 zł.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-10-04 21:23
    rcicho - no i co? 40 zł za 80 minut wiecznie? to promocja przecież... później (po roku, czy po dwóch? po dwóch chyba) nadal jest tak słodko? Ja nie bardzo rozumiem tę urodzinową - np. nie wiem ile płaci się za usługi pozaabonamentowe (rozmowy, transmisję danych itd. - nie ma o tym mowy w regulaminie. Ale - wybierz Ere... Nie ma zakazu - jeśli tylko odpowiada Ci płaska taryfa ze stawką 50 groszy przez dwa lata... O cennikowych opcjach znacznego zwiększenie minut abonamentowych w Nowym Plusie 45 nawet nie mówię, bo to przecież nikomu nie potrzebne. Jeśli więc Era z urodzinową to hit sezonu - polecam wszystkim ten hit.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-10-04 21:24
    i tak w ogóle - ja nie kupuję aktywacji dla telefonu... może dlatego mam inne podejście do promocji ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    tymis pisze: 2005-10-04 22:04
    wlo* nie tłumacz, ludzie i tak nie zrozumieją. Co to za rarytas 40PLN/80 min??? Ja jedną rozmowę potrafię prowadzić 80 min...
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2005-10-04 22:20
    pedros77: A gdzie ty tu widzisz "biznes"? Ja tu widzę ofertę dla każdego klienta.
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2005-10-04 23:01
    te SK zawsze mi sie podobały, 10 ode mnie
    0
  • Users Avatars Mini
    rcicho pisze: 2005-10-04 23:14
    Dla ludzi ktorzy nie śpią z komórka oferta ERY jest bardzo dobra i nic im wiecej nie potrzeba. Do tego dodaja super telefony. Gdybym dziś bral całkiem nową aktywacje abonamentową to oferta urodzinowa byłaby moja. Obecnie mam NP45 z 50% rabatem i też nie narzekam.
    0
  • Users Avatars Mini
    rcicho pisze: 2005-10-04 23:38
    Przyznam również ze Superkarta Plusa to również bardzo dobra oferta szczególnie w połączeniu ze Strefą Plus. Jak ktos ma dobry telefon i innego nie potrzebuje to SK jest max.
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2005-10-05 18:33
    Gdyby nie było lojalki na 6 miesiecy - byłoby nieźle.
    0
  • Users Avatars Mini
    megarobal pisze: 2005-10-21 15:27
    Cyro na 6 miesiecy :( Nowy komfort w erze nie ma wogóle cyro, od razu widać różnice.
    0