Świat Idei w Internecie
Interaktywna agencja argonauts przygotowała kampanię banerową dla Świata Idei - usługi polegającej na dostępie do serwisów multimedialnych za pomocą telefonów z funkcją WAP. Głównym celem kampanii jest komunikacja nowej usługi i wsparcie działań BTL-owych przygotowanych przez G2.
Na potrzeby kampanii w internecie przygotowano następujące formy reklamowe: banery, toplayery, brandmarki i interstitiale.
Ponadto zaplanowano przeprowadzenie akcji sponsoringowych, które będą polegały na intensywnej ekspozycji wymienionych powyżej form reklamowych, uzupełnionych o artykuły sponsorowane, specjalne zakładki na stronach itp. Przygotowano również mailing adresowany do internautów interesujących się grami, komputerami i technologią.
Pomysł kreatywny polega na umieszczeniu piktogramów reprezentuących najbardziej atrakcyjne serwisy jako otoczenie telefonu komórkowego. Wokół aparatu, niczym po orbicie, krążą ikonki z muzyką, wiadomościami, pogodą, sportem, rozrywkami: cały świat kręci się dookoła telefonu.
Aby znaleźć się w centrum wydarzeń wystarczy połączyć się ze Światem Idei za pomocą WAP-a. Formy reklamowe utrzymane są w charakterystycznych dla Idei kolorach: czarnym i żółtym.
Kampania prowadzona będzie na następujących witrynach: Gadu-Gadu, Tlen, Onet, O2, Interia, WP, IDG, Enter, PDAclub i innych. Akcje sponsoringowe zaplanowano w serwisach: O2, PDAclub oraz Chip.
Mailing skierowany jest do użytkowników kont pocztowych w serwisach O2, WP i Onet. Media zostały zaplanowane przez Initiative Media.
Kampania internetowa rozpoczęła się 21 czerwca. W punktach sprzedaży znajdują się już materiały POS informujące o nowej ofercie przygotowane przez G2.
Autorką kreacji do kampanii BTL jest Agnieszka Stypa (art director/G2). Adaptacji na potrzeby kampanii internetowej dokonał Dominik Zacharski (creative director) z argonauts, koordynacja kampanii - Marta Skowrońska (account manager). Po stronie klienta pracowali: Joanna Pędzińska z PTK Centertel.
Komentarze / 9
Dodaj komentarz-
dyletant pisze: 2004-07-01 11:08Pierwszy!0
-
Weinc pisze: 2004-07-01 11:15Skoro to "interaktywna" agencja, to jak mogę wejść z nią w interakcję? :-D0
-
Ktos pisze: 2004-07-01 11:30o nie mailing do mnie przygotowali... a ja Idei nie mam :)0
-
loco pisze: 2004-07-01 12:00Mam na Onecie, czyli mnie zaspamują :(0
-
issa pisze: 2004-07-01 15:30Nie chcę tu robić nikomu reklamy , ale Świat Idei jest naprawdę O.K. i wart polecenia. Na wakacyjne , plażowe miesiące , na nudne podróże autobusem , pociągiem i nie tylko :-)0
-
kosmita pisze: 2004-07-01 16:59To jest dobra wypowiedz jak ci sie bardzo nudi to mozna posiedziec w tym swiecie idei!!! polecam...0
-
Alexander25 pisze: 2004-07-01 21:00Choćby to był 8 - y cud świata - dość mam już szczerze wszelkich namolnych reklam.0
-
vision pisze: 2004-07-01 22:23No to sie zacznie spam w skrzynkach pocztowych i dziesiatki poltergeistow ze swiatem idei... Ehhh Po dostaniu na maila 64. reklamy Inteligo mialem dosc i zamknalem u nich to konto...0
-
rgumkowski1 pisze: 2004-07-04 16:19Przedewszystkim rozreklamować, a później się sprzeda! :)0