Sofrecom wdroży CRM w TP S.A.
W dniu 24 października TP S.A podpisała z Sofrecom Polska Sp. z o.o.; reprezentującym konsorcjum utworzone przez firmy: Sofrecom, Prokom oraz PricewaterhouseCoopers Consulting list intencyjny dotyczący "wstępnej współpracy oraz prowadzenia wyłącznych negocjacji w celu zawarcia umowy na pilotażowe wdrożenie w TP S.A. Systemu Zarządzania Relacjami z Klientami (CRM)". Do końca przyszłego tygodnia TP S.A uzgodni z konsorcjum strategię wdrożenia w TP S.A. systemu, jednego z najnowocześniejszych na rynku CRM, budowanego w oparciu o nową aplikację PeopleSoft 8 CRM. Strony uzgodniły, że wynegocjują umowę w ciągu miesiąca od dnia podpisania listu intencyjnego. Projekt obejmuje również stworzenie, przez Sofrecom i PricewaterhouseCoopers Consulting razem z TP S.A., Centrum Kompetencyjnego w zakresie Centrów Obsługi Klientów oraz CRM. Usługi doradcze, które będą świadczone dla centrum przez firmę PeopleSoft umożliwią pełny przepływ wiedzy dotyczącej wdrażanego rozwiązania CRM. Centrum Kompetencyjne będzie wspomagało wdrażanie poszczególnych elementów systemu w TP S.A. oraz promowało wśród najważniejszych klientów Spółki rozwiązania dotyczące Centrów Obsługi Klientów oraz CRM.
Komentarze / 11
Dodaj komentarz-
Antenka pisze: 2001-10-25 18:13W Polsce nie ma już monopolu TP SA. Teraz mamy monopol FT...... a Prokomu też nie lubię....0
-
gmazur pisze: 2001-10-25 18:13o! i stalo sie cos co jeszcze dwa czy trzy posty nizej bylo niewiadoma. jeszcze calkiem niedawno uniewaznili przetarg, rozmowy mialy sie toczyc dalej a teraz juz wszystko jest oczywiste. mi sie wydaje, ze oczywiste to bylo jeszcze przed uniewaznieniem przetargu. tak jak wiele userow sie wypowiedzialo, ktos dostal za malo lub ktos inny za duzo w lape. gm0
-
Amper pisze: 2001-10-25 18:27Widzę, że Prokom coraz więcej robi przekrętów... Jednak nie wróżę nic dobrego dla tego projektu. Prokom jeszcze nie poradził sobie w ZUSie, a teraz będzie mieszać w TePsie. Antenka: ... ja też nie lubię Prokomu...0
-
hubi pisze: 2001-10-25 19:34ciekawe co z tego wyniknie czy poprawi sie obsluga kilenta0
-
Ewandy pisze: 2001-10-25 19:37Co chwile slychac ze TPSA cos tam wdraza,zmiany,itp. - Ale co chwile slychac tez ze TPSA odnosi straty a nie zyski. Obsluga klijenta - zobaczymy.0
-
marcinm pisze: 2001-10-25 21:34lapowki i jeszcze raz lapowki tam zadza0
-
telefonica pisze: 2001-10-25 21:35Tak jak mówi Ewandy0
-
Jansmen pisze: 2001-10-25 23:10szychy robiły sobie popijawe i dogadali się a unieważnić przetarg - czy to kogoś zaskakuje , czy to nowość. Ciekawe co tam im nabiecywali czym przebili konkurencje SZCZEGUŁY bo coś tu śmierdzi0
-
Giewont pisze: 2001-10-26 14:37Ewandy naucz sie pisac: KLIENTA!!! A moze cos sie ruszy, z inforamcji wynika ze ma to byc cos niezlego, a co do prokomu i zusu: prokom dostal przetarg o jakim wszyscy marza, ale ze on za dobrze nie dziala to po czesci jest wina zusu i ludzi ktorzy w tej instytucji pracuja.0
-
luk23 pisze: 2001-10-26 16:13npo przy 35% spadku zyskow to im sie przydadza dobre relacje z klientami0
-
kubel pisze: 2001-10-26 16:38moze jak bede mieli sytstem zarzadzania relacjami z klientami to im sie te relacje poprawia :-)0