SMS-owy konkurs promujący marki CURLY i PEPPIES
MobiJOY! przygotowała rozwiązania SMSowe do nowego konkursu marek CURLY i PEPPIES należących do The Lorenz Bahlsen Snack-World sp. z o.o. Za kreację oraz mechanizm loterii odpowiedzialna jest agencja marketing services TEQUILA\Polska. Akcja rozpoczęła się 13 czerwca pod hasłem "Curly & Peppies MÓWISZ >> MASZ. Wybierasz o co grasz" i potrwa do końca września.
W konkursie konsumenckim realizowanym dla marek CURLY i PEPPIES do zdobycia jest kilkaset nagród - przenośnych odtwarzaczy CD, BUMBOX'ów i wież Hi-Fi. Aby je otrzymać wystarczy przesłać unikatowy kod alfanumeryczny umieszczony na konkursowej wrzutce, wewnątrz promocyjnej paczki chrupków Curly lub Peppies.
Codziennie specjalny system, przygotowany przez MobiJOY! Mobile Marketing, spośród nadesłanych zgłoszeń SMS losuje 6 osób. Zwycięzca zabawy może wybrać odpowiednią dla siebie nagrodę: sprzęt muzyczny lub określoną kwotę pieniężną. Wybór nagrody uzależniony jest od wielkości opakowania. Im większa paczka, tym większa wygrana. Lista zwycięzców publikowana jest na stronie internetowej www.curly.pl
Całość akcji "Curly & Peppies MÓWISZ >> MASZ. Wybierasz o co grasz" przygotowała agencja marketing services TEQUILA\Polska. Za opracowanie rozwiązań mobilnych odpowiedzialna jest agencja mobile marketingowa MobiJOY!.
Komentarze / 8
Dodaj komentarz-
vision pisze: 2004-06-18 15:25Eeee reklamowka znowu...0
-
nobody pisze: 2004-06-18 17:32No co się dzieje?To już trzecia informacja dzisiaj o konkursie smsowym.Czyżby w świeci GSM nie działo się nic nowego ? !!0
-
Roman pisze: 2004-06-18 17:44Pewnie kolejne szachrajstwo, jak to zwykle bywa z takim konkursami0
-
pajorro pisze: 2004-06-19 10:20Promocja dla dzieci, żeby Chipsy kupowały...Nawet nikt tego nie komentuje bo kilka newsów wyżej trwa burziliwa dyskusja na temat nowego POP'a :-))0
-
Zbyszek pisze: 2004-06-19 15:57Kupilem wczoraj 2 duze paczki chipsow "CURLY" o zniewalajacym, orzeszkowo-keczupowym smaku. Wyslalem 2 smsy z kodami umieszczonymi na kuponikach i do tej pory nie otrzymalem zadnej odpowiedzi: ani "wygrales", ani "nie wygrales", ani "pocaluj mnie wdupe"... Uwazam ze jest to niepowazne traktowanie klientow - nie wiem ja Wy, ale ja przerzucam sie na Lays'y.0
-
Anka pisze: 2004-06-19 17:51Słuchajcie.....moj kumpel brał udzial ostatnio w podobnym konkursie, przez tydzien namietnie wysyłał smsy i nic !!! Najsmutniesze bylo obserwowanie jak jego nadzieja na nawet najdrobniejszą wygraną wygasa....0
-
mardall pisze: 2004-06-19 21:25już miałem lecieć do sklepu ale jesli piszecie takie rzeczy to rezygnuje...0
-
rgumkowski1 pisze: 2004-06-20 23:32Kolejna fuszerka!!! :/0