SMS-owe świetlówki Philips
Philips Lighting Poland razem z Tequila\ BTL Group i agencją marketingu mobilnego MobiJOY! przygotowały koncepcję i strategię promocji świetlówek Philips. Jej celem jest wsparcie sprzedaży produktu - energooszczędnych świetlówek kompaktowych. Kampanię oparto na działaniach z zakresu marketingu mobilnego. Głównym narzędziem komunikacji z uczestnikami promocji jest SMS. Agencje zaprojektowały konkurs SMS-owy, w którym można wygrać atrakcyjne nagrody.
"Jednym z podstawowych kanałów komunikacji w kampanii dla Philips Lighting Poland jest, cieszący się niezmienną popularnością SMS. Biorący udział w zabawie mają możliwość wysyłania wiadomości w sposób impulsowy. To oszczędza im trudu związanego ze zbieraniem kodów z opakowań i wysyłaniem ich za pośrednictwem poczty. Myślę, że tego rodzaju akcje mogą znaleźć uznanie nie tylko w oczach uczestników, dla których stanowią rodzaj zabawy, ale także firm, które je organizują. Nie muszą one bowiem sortować i zliczać odpowiedzi nadsyłanych pocztą, czy martwić się ich ostateczną utylizacją" - powiedział Jarosław Przybyła z MobiJOY!.
Zainteresowane konkursem osoby mogą przesłać SMS wpisując w jego treść kod znaleziony na świetlówkach objętych promocją. W trakcie trwania kampanii każdego dnia, co godzinę, do wygrania są budziki, co dwa dni telewizor, i co tydzień, w niedziele, odtwarzacz DVD. Nagrody będą losowane wśród wszystkich osób, które prześlą prawidłowy kod.
O wygranych użytkownicy telefonów dowiedzą się również dzięki przesłanej przez organizatora krótkiej wiadomości tekstowej.
Kampania rozpoczęła się 15 września i będzie trwała dwa miesiące.
Komentarze / 7
Dodaj komentarz-
ojciec.dyrektor pisze: 2003-09-30 13:33Wszyscy zlewamy z idealnych serwisów smsowych a okazuje się, że sprawa zaczyna nabierać rozmiary plagi! A tak na poważnie - najwyraźniej wlo miał rację - na tym da się zarobić!0
-
blobi pisze: 2003-09-30 14:19Na reklamie zawsze da sie zarobić :)0
-
robson pisze: 2003-09-30 16:10a newsy na Golu robia sie coraz bardziej interesujace ;-)0
-
light7 pisze: 2003-09-30 17:15No super, już się nie mogę doczekać.0
-
CrazyIwan pisze: 2003-09-30 17:41Czyli Idea miała dobry pomysł z tymi serwisami... Hmm, chyba jednak ktoś ta ma głowe nie od parady!0
-
zylak pisze: 2003-09-30 19:13komorkowy spam...0
-
bakx pisze: 2003-09-30 22:18aby włączeć swietlówke na ulicy "takie i takiej" wyslij smsa premium o tresci "jasnosc" po numer 7777 (7pln bez vat). pametaj. bedzie ona działac prze najblizsze 20minut..... itd.... oplaty. za wszystko..za poiwetrze- SMSem.....0