SMS-owa kampania chrupek CURLY i PEPPIES
Lorenz Bahlsen Snack-World rozpoczął kampanię wspierającą sprzedaż chrupek CURLY i PEPPIES. Akcję przygotowały Albedo Marketing i agencja marketingu mobilnego MobiJOY!. Kampania jest skierowana do młodzieży w wieku od 12 do 19 lat, którzy najchętniej sięgają po chrupiące przekąski. Wszyscy zainteresowani konkursem mogą przesyłać SMSy wpisując w ich treść znaleziony w opakowaniu alfanumeryczny kod. Wśród nadesłanych zgłoszeń, organizatorzy codziennie rozlosowują nagrodę w postaci 2000 zł.
"Projekt dla Lorenz Bahlsen Snack-World jest dowodem na to, że SMS idealnie sprawdza się jako narzędzie komunikacji w kampaniach promocyjnych. Nabywcy oprócz zakupionej paczki chrupek dostają również możliwość wzięcia udziału w konkursie, w którym dodatkowo mogą wygrać atrakcyjne nagrody. Myślę, że taka forma spodoba się uczestnikom ze względu na łatwość przystąpienia do konkursu." - powiedział Jarosław Przybyła z MobiJOY!
"Wspólnie z klientem zdecydowaliśmy się na SMS-owy system ewidencji zgłoszeń gdyż uważany jest on za najskuteczniejszy w przypadku naszej grupy docelowej. Już teraz, w połowie października, otrzymaliśmy kilkadziesiąt tysięcy zgłoszeń, co potwierdza słuszność przyjętych założeń" - informuje Mirek Młynarczyk z Albedo Marketing.
W paczkach CURLY i PEPPIES znajduje się wrzutka zawierająca nadrukowany unikatowy kod alfanumeryczny lub wrzutka "paczka gratis". Zadaniem uczestnika promocji jest przesłanie za pomocą SMSu kodu poprzedzonego prefiksem KASA na numer 7101 (koszt 1,22 zł z VAT). Każdego dnia trwania promocji (czyli przez 61 dni) spośród osób, które wcześniejszego dnia przysłały wiadomość wyznaczana jest jedna, która otrzymuje 2000 złotych w gotówce.
W promocji dodatkowo do wygrania jest przeszło 500.000 gratisowych paczek. Uczestnik promocji może otrzymać paczkę bezpośrednio w sklepie biorącym udział w promocji - wystarczy, że wymieni wrzutkę z opisem "paczka gratis" znalezioną w opakowaniu chrupek.
Agencja Albedo Marketing zajęła się kreacją przedsięwzięcia, opracowała mechanizm kampanii oraz zaprojektowała i wyprodukowała materiały promocyjne. MobiJOY! Mobile Marketing przygotowało mechanizm służący do obsługi sfery mobilnej i zapewnia nadzór nad odbieranymi i odsyłanymi SMSami.
Kampania rozpoczęła się 1 października i potrwa do końca listopada 2003 roku.
Komentarze / 10
Dodaj komentarz-
mushroom pisze: 2003-10-14 15:13Nie dosc ze tzreba kupic chrupki to jeszcze zaplacic za smsa Dobre Najlepsze ze sie znajda naiwni...0
-
mushroom pisze: 2003-10-14 15:13Nie dosc ze tzreba kupic chrupki to jeszcze zaplacic za smsa Dobre Najlepsze ze sie znajda naiwni...0
-
mushroom pisze: 2003-10-14 15:13Nie dosc ze tzreba kupic chrupki to jeszcze zaplacic za smsa Dobre Najlepsze ze sie znajda naiwni...0
-
mushroom pisze: 2003-10-14 15:14sorki za trzy razy.Mialo byc tylko raz0
-
blobi pisze: 2003-10-14 15:45Rrrrany...takie bzdety na GOLu :/0
-
Bartplus pisze: 2003-10-14 16:35Sprzedaż łączona chipsy+zysk dla operatorów za SMSy :) Fajnie by było wysłał SMSa za 1,22 zł i dostać 2000 zł....0
-
Diamantez pisze: 2003-10-14 18:28Ta. I po wysłaniu SMSa każdy dostanie SMS zwrotny z informacją typu "niestety nie udało się tym razem, spróbuj jeszcze raz" ;)0
-
kharn pisze: 2003-10-14 18:38WOW jaka wspaniala informacja - ciekawe czy podadza ja w wiadomosciach i faktach bo na onecie i wp nic o tym nie ma ;)0
-
light7 pisze: 2003-10-15 00:43Czyżby Gol zmieniał profesję na spożywczą.0
-
Bartplus pisze: 2003-10-15 13:06Teraz dziecko będzie prosić rodziców o kasę na chipsy i na zdrapkę do telefonu żeby móc wysłać prpmocyjnego SMSa :o)0