SAP nagrodził Plusa za Customer Competence Center
SAP uhonorował Departament SAP Polkomtela wyróżnieniem Korporacyjne Centrum Kompetencyjne styczeń 2005 - "CCC of the Month" - January 2005.
Polkomtel był pierwszym klientem w Polsce, który posiadał certyfikowany przez SAP Ośrodek Specjalizacji Klienta (Customer Competence Center). Ośrodek Specjalizacji Klienta (OSK) wspomaga wdrożenie rozwiązań SAP, ich rozwój i serwis oraz podnoszenie jakości procesów biznesowych i systemów, w których wykorzystuje się oprogramowanie SAP.
Polkomtel S.A. jest klientem SAP Polska od 1998 roku.
Komentarze / 8
Dodaj komentarz-
Aserto pisze: 2005-01-12 17:37plus jedzie na niemieckim sofcie, ciekawe na czym konkurencja. SAP daje nagrode plusowi za to że ten jest jego klientem ;D0
-
radek pisze: 2005-01-12 18:25no ciekawie wyglada takie dawanie nagrod swoim klientom0
-
jasior pisze: 2005-01-12 22:56kwa0
-
drozda pisze: 2005-01-12 23:55Era też "jedzie" na SAP-ie jak zresztą znakomita większość telekomów np. Netia, Vodafone, DT. U nas tylko TPSA/Idea chcą być oryginalne i wymyłiły sobie Oracle Financials. Ciekawe czy i kiedy uda im się wdrożenie ;)0
-
mardall pisze: 2005-01-13 00:27fiu fiu0
-
Alexander25 pisze: 2005-01-13 00:56No i jako pierwszy wprowadził bezczelną opłatę za rozmowę z konsultantem w postpaidzie... Aplauz, to się nazywa być the best.0
-
PLUSSSSAK pisze: 2005-01-13 22:22Tak, wprodził opłatę... Tyle że mnóstwo informacji i zmian na koncie można zrobić bez konsultanta... I to na wielę sposobów... E-Bok... z automatu pod 2601... Nie przesadzajcie... :)0
-
dt pisze: 2005-01-15 04:54konsultant to ostatecznosc0