Rusza Centrum Produktów Nowej Ery
Centrum Produktów Nowej Ery umożliwi zapoznanie się z najnowszymi rozwiązaniami i produktami telekomunikacyjnymi nowej generacji partnerom PTC i przedstawicielom mediów. Wyposażenie Centrum obejmuje stanowiska do prezentacji rozwiązań, produktów i usług opracowywanych na użytek Era Biznes, i Era Moja oraz nowocześnie zaprojektowaną salę do projekcji multimedialnych i pokazów specjalnych.
Centrum Produktów Nowej Ery - OPIS STANOWISK
Stanowiska Rynku Biznesowego
-
Komunikacja grupowa
-
GSM Pro
Usługa adresowana do klientów korporacyjnych oraz dużych i średnich firm, potrzebujących niezawodnego połączenia z grupą swoich pracowników rozproszonych na pewnym obszarze. Odbiorcą usługi mogą być państwowe sektory gospodarki jak energetyka, wodociągi, czy służby publiczne: pogotowie, policja, straż miejska, straż pożarna.
-
SUPera
SUPera to system, umożliwiający przesłanie jednego komunikatu do wielu odbiorców w postaci wiadomości SMS. SMS może być wysłany z telefonu, działającego w sieci Era, lub ze strony internetowej. Odbiorca musi mieć telefon działający w polskiej sieci GSM. -
Sieć Korporacyjna
Usługa Sieć Korporacyjna pozwala na znaczne obniżenie kosztów używania telefonów komórkowych w przedsiębiorstwie i upraszcza komunikację wewnątrz firmy. Niezależnie od pory dnia i posiadanej taryfy biznesowej, wszystkie połączenia w ramach Sieci Korporacyjnej są o 50% tańsze.
-
Przenośne biuro
-
Poczta elektroniczna w Eranet
W sieci Era abonenci mogą korzystać z całego wachlarza usług, które zapewniają dostęp do najnowszych technologii przekazywania danych. Do takich usług należy Eranet, czyli dostęp do poczty internetowej e-mail za pośrednictwem aparatów komórkowych.
Poczta elektroniczna w Eranet:
· umożliwia odczytywanie wiadomości, o której przyszło powiadomienie za pośrednictwem SMS
· umożliwia wysyłania wiadomości e-mail przy użyciu telefonu za pośrednictwem SMS
· udostępnia powiadomienie o przychodzącej poczcie za pośrednictwem SMS na telefon właściciela -
EraInternet
EraInternet jest usługą umożliwiającą dostęp do Internetu w oparciu o technologie GPRS w sieci Era. GPRS (General Packet Radio Service) to rozwiązania telekomunikacyjne umożliwiające pakietową transmisję danych z prędkością do ok. 115 kbit/s. Osiągana prędkość zależy przede wszystkim od parametrów technicznych telefonu komórkowego. Telefon może być na stałe połączony z Internetem, a zasoby sieci (rzeczywista transmisja pakietów) są zajmowane tylko w momencie przesyłania danych. GPRS wprowadza nowy sposób taryfikacji połączeń, podczas których przesyłamy dane w sieci.
-
Poczta faksowa
Poczta faksowa wykorzystuje stale wzrastający potencjał telefonii mobilnej i nawiązuje do koncepcji biura przenośnego. Usługa działająca na podobnych zasadach jak Poczta Głosowa pozwala na nieograniczone otrzymywanie i przesyłanie faksów, dowolne decydowanie o tym gdzie i jak je odebrać.
-
Rozwiązania telemetryczne
-
Taryfa Telemetryczna
Przeznaczona jest dla firm, dla których SMS oraz przesyłanie danych jest głównym środkiem komunikacji. Mogą z niej korzystać na przykład agencje ochrony mienia, czy firmy zajmujące się monitoringiem obiektów. Taryfa Telemetryczna to niskie ceny SMS-ów i transmisji danych. -
Zarządzanie Flotą
Usługa Zarządzanie Flotą pozwala na lokalizację obiektów ruchomych i wyświetlanie informacji o ich położeniu. Dodatkowy pakiet usług logistycznych umożliwia firmie optymalizację wykorzystania floty i obniżenie kosztów transportu. 24 godzinne monitorowanie pojazdów zwiększa bezpieczeństwo kierowców i ładunku.
-
Terminal GSM
Szybko rosnąca liczba użytkowników kart płatniczych i kredytowych powoduje stały wzrost zapotrzebowania na obsługujące je terminale. Usługa wprowadzona przez sieć Era i PolCard S.A. pozwala na dokonywanie płatności kartami niezależnie od dostępu do stacjonarnych linii telefonicznych.
-
Infrastruktura teleinformatyczna
-
Bramka GSM
Usługa Bramka GSM to prosty sposób na duże oszczędności. Jednocześnie zapewnia on firmie dodatkowe łącze, poprzez które realizowane są połączenia z Abonentami sieci komórkowych. Połączenia te są realizowane bez pośrednictwa operatora sieci stacjonarnej, dzięki czemu mogą być rozliczane według korzystniejszych stawek sieci Era.
-
Bezpośredni Dostęp do Sieci Era
Koncepcja usługi jest taka sama jak w przypadku Bramki GSM (pominięcie operatora telefonii stacjonarnej), z tą różnicą, że Bramka GSM jest rozwiązaniem dla mniejszych firm. Gdy ruch telefoniczny w firmie jest duży, instalacja jednej Bramki GSM może nie wystarczać. Bezpośredni Dostęp do Sieci Era jest w takim przypadku optymalnym rozwiązaniem i pozwala na znaczne obniżenie kosztów usług telekomunikacyjnych. -
Infolinia Biznesowa
Rozwiązanie, które przypomina bezpłatną infolinię "0-800", znaną z sieci stacjonarnych. Infolinia oferowana przez Era Biznes umożliwia Abonentom sieci Era bezpłatne telefonowanie do Twojej firmy z telefonów komórkowych.
Stanowiska Rynku Prywatnego
-
Rozrywka
-
Gry
Era oferuje wszystkim swoim abonentom gry i zabawy dostępne za pośrednictwem serwisu WAP i SMSów. Należą do nich interaktywne gry przygodowe - Quo Vadis, gry zręcznościowe - JackPot, popularna gra w "Oczko" - BlacJack, quiz Intelekt, a także zabawa "Mój Pingwin", której celem jest zapewnienie opieki wirtualnemu pingwinkowi "mieszkającemu" w telefonie.
-
Informacja
-
Serwisy Informacyjne w sieci Era
Serwisy informacyjne w sieci Era to najszybszy sposób dotarcia do aktualnych informacji (m.in. wiadomości z Polski i ze świata, biznes, kultura i rozrywka, sport, nauka, pogoda, kursy walut). Użytkownik telefonu komórkowego otrzymuje dostęp za pośrednictwem SMS, WAP i głosu. -
Transmisja video w sieci Era
Połączenie technologii transmisji video z mobilnością, którą zapewniają komputery kieszonkowe oraz telefony komórkowe, daje całkowicie nowe możliwości w dziedzinie przekazu informacji. Swobodny dostęp do najbardziej aktualnej informacji jest ważny szczególnie dla tych, którzy potrzebują ogólnej i biznesowej informacji by podejmować kluczowe dla siebie decyzje.
Komentarze / 39
Dodaj komentarz-
hubi pisze: 2002-02-14 19:44i tak tam wejsc nie bedzie mozna0
-
Grzes pisze: 2002-02-14 19:51no no co sie dzieje ...0
-
Adi pisze: 2002-02-14 20:02i czego się tak podniecacie, przecież to za Wasze pieniądze, a nad wejściem pewnie powieszą swoje hasło reklamwe "Era sieć dla...frajera"0
-
smarcik pisze: 2002-02-14 20:09a bedzie jakis poczestunek? placki? ciastka? ewentualnie 0,5?0
-
Czesti pisze: 2002-02-14 20:09Dobrze mówisz Adi!0
-
log pisze: 2002-02-14 20:30robi wrazenie. a ze to za nasze pieniadze - mnie to nie mierzi. Przeciez wprowadzanie i promocja nowych technologii zawsze pozytywnie wplywa na gospodarke, a tym samym na standard zycia nas wszystkich. pozdrawiam0
-
graffi pisze: 2002-02-14 20:43Bardzo fajny pomysł na reklamę, szkoda tylko, że oferta dla sektora prywatnego to bogata nie jest :(0
-
eljocik pisze: 2002-02-14 20:56Musze sie tam wybrac!0
-
Kan pisze: 2002-02-14 21:11Robi wrazenie no cóż mnie tam nie zobaczą za wysokie progi:))))),ale może się podobać jak widać XXIw0
-
tucoss pisze: 2002-02-14 22:11Lepiej ucieszyłby mnie news o nowych taryfach ERY lub zmaianie takowania na co 1 sekunde!!!0
-
JAGODA pisze: 2002-02-14 23:29Wypasione centrum0
-
ANATOL pisze: 2002-02-14 23:47ALE kasiora tam poleciala :-) heh --- a abonenci bide klepia !!! no, no --- ja chce taktowanie co jedna sec. !!! a nie jakies centrum --- PANOWIE MOZE JAKIS STRAJK !!! pzdr. uzytkownik ERY :-) jeszcze nie wiem jak dlugo :-)0
-
malisz pisze: 2002-02-15 00:16Duza kase to widac na oko tylko czy to nie przesada z tym przesytem? jakby nie patrzec zrobili sobie fajny kacik za nasza kase ;)0
-
kaosone pisze: 2002-02-15 00:30Duza kasiora-jezeli chodzi o wydatki sieci (kazdej) to nawet nie jest promil, a wlasciwa prezentacja nowych technologii i uslug (takze tych ktore dopiero powstana) wymaga odpowiedniej oprawy, miedzyinnymi w ten sposob (moim zdaniem jak najbardziej odpowiedni) buduje sie wizerunek marki - przeciez takie marki jak np Mercedes maja wielkie laboratoria badawcze do ktorych zapraszani sa dziennikarze, super wyposazone salony, serwisy itp. i jakos zaden z uzytkownikow tego nie pietnuje, a wrecz przeciwnie jest to synonimem wysokiej jakosci i niepowtazalnosci produktu. W przypadku Ery jest podobnie i to chyba jest krok we wlasciwym kierunku.0
-
efen pisze: 2002-02-15 02:29tucoss twoja ostatnia propozycja jest na medal :)0
-
Pablo pisze: 2002-02-15 02:52Nie za Waszą kasę (Malisz) tylko za kasę z segmentu biznesowego i nie dla klientów indywidualnych (no może troszeczkę) tylko właśnie dla firm. A jeśli ktoś jeszcze nie zauważył to nie jest sponsoring reprezentacji Polski tylko centrum promocji usług, żeby poważny klient biznesowy mógł zobaczyć (zrozumieć) jak to działa. Wg mnie to inwestycja a nie bezsensowny wydatek. Jeśli nie zauważyliście to większość z tych usług jest dostępna w Erze juz od miesiecy.0
-
fan pisze: 2002-02-15 03:02ale gdzie to jest?0
-
Pablo pisze: 2002-02-15 03:13Warszawa, al. Jerozolimskie 181, 02-22 Warszawa, budynek B, ale nie wiem czy juz teraz my śmiertelnicy możemy to oglądać. Na razie centrum było dośtępne dla szych, oczywiście z poczestunkiem i kamerami.0
-
promedia pisze: 2002-02-15 04:00Ciekawe czy to tylko na pokaz, czy może posłuży ambitniejszym celom?0
-
Sumik pisze: 2002-02-15 09:13Era chyba nie wie jak ma się reklamować. Bo to jeszcze nie jest oferta tylko prezentacja. Muszą czymś nadrabiac w końcu...0
-
Grzegorz Z. pisze: 2002-02-15 09:47hehehe te wszystkie "nowości" z tego centrum, no może nie wszystkie, ale 90% z nich były już conajmniej rok temu opisywane w ulotkach rebooka. No i w opisie tych "nowości" nie rzuciła mi się w oczy *nowość* pod nazwą *CELLINFO* ;-))) A tak w ogóle to po co to wszystko, za czyje pieniądze? Ale najbardziej nurtuje mnie kto wziął kasę za zaprojektowanie tego wszystkiego itp? Era Frajera hehehehe fajne hasło :)0
-
Qba pisze: 2002-02-15 09:59Wczoraj wieczorem mozna bylo o tym uslyszec w telewizji! Wydaje sie ze era zamiast zrobic cos z oplatami za polaczenia, bawi sie w otwieranie cudownych centr za duze pieniadze, ze pokazac jaka to jest wspaniala!0
-
gawrosz pisze: 2002-02-15 10:07Full wypas, bajery Ery... a tak na poważnie kawał dobrej roboty. Widać postawili nacisk na bezpośrednie przedstawianie klientowi oferowanych usług według zasady "widziały gały co brały..." i to jest to. Jakich folderów klient by nie czytał to bezpośredni pokaz jest zawsze najskuteczniejszy. Tak trzymać!0
-
Sluger pisze: 2002-02-15 10:26Ludzie ! Czy wy nie przesadzacie z tymi komentarzami !?! Przecież ERA to nie spółdzielnia ! Wy płacicie rachunki, ale nie powinno was intersować na co są one wydawane. Niech koszt takiego centrum będzie równy (choć napewno nie jest) 1000000 zl. to jak podzielimy to przez liczbę abonentów to wyjdzie 0,40 na łebka i tak by to wam rachunków nie obniżyło i tak, więc po co się wydzierać !?!?0
-
daz pisze: 2002-02-15 10:44I jak zawsze wszystko dla klientow biznesowych:( DaZ0
-
PZ pisze: 2002-02-15 11:08Nie jestem pewien, ale chyba to wszystko było już wcześniej - skoro tworzą takie Centrum to Era chce "zawojować" mniejszych niż dotychczas klientów instytucjonalnych - średni biznes, dopiero później "small business" (czyli pana Janka z dużym sklepem na osiedlu i dwoma mniejszyni), he, he a dopiero potem ew. my będziemy kuszeni usługami z "wyższej półki" - oczywiście tylko tymi które mogą być użyteczne dla abonenta i np. jego rodzinki, znajomych ;-)0
-
Qba pisze: 2002-02-15 11:38Tylko dlaczego szary abonent zawsze jest na szarym koncu, przeciez to dzieki jego kasie taki operator funkcjonej na rynku, bo nie chece mi sie wirzyc ze przezyliby tylko z biznesu!0
-
MR.Macki pisze: 2002-02-15 12:30A bedzie cos do zmacania? ;-)0
-
zajcol pisze: 2002-02-15 13:13Qba - mysle ze przezyliby. dobry klient biznesowy to bardzo duze pieniadze. A indywidualny? 10 PLN/miesiac pzdr0
-
Qba pisze: 2002-02-15 14:29Dla dychy to chyba nikt by nie stawial na szarych klientow z nizszej polki!0
-
askaa pisze: 2002-02-15 15:42i po co to jak nieliczni będą mogli z tego skorzystać0
-
PZ pisze: 2002-02-15 17:02*** Qba *** biznes płaci dużą kasę nie indywidualni, co innego "twoje" fraudy tu chyba raczej królują indywidualni. Można zaryzykować twierdzenie: rzesza indywidualnych utrzymuje sieć (infrastrukturę), a garstka biznesu korzystając z infrastruktury tworzy zysk. Klasyczna zasada: 20% klientów to 80% przychodu. Pozdrawiam ;-)0
-
graffi pisze: 2002-02-15 18:13Qba, nie martw się, przżyliby z samego biznesu, abonenci indywidualni przeciętnie nie generują zysku, ledwie zwrot kosztów pozyskania i może jeszcze jak Pz pisze, infrastrukturę utrzymają (choć chyba nie całą nawet)0
-
graffi pisze: 2002-02-16 14:57Qba, ale z klienta biznesowego nawet sądownie łatwiej zwykle uzyskać należność (no, chyba, że zbankrutuje). Oczywiście nie liczę osób bezrobotnych z REGONem, które era też traktuje jako sektor biznesowy :(((0
-
Qba pisze: 2002-02-16 10:51Tylko pamietajcie, ze klient biznesowy tez nie zawsze placi w terminie, a nawet czasami cala firma staje sie fraudem, co znacznie utrudnia plynnosc gotowkowa sieci komorkowej X! Co do tego, ze busines w wiekszej czesci utrzymuje naszych operatorow to musze sie z wami zgodzic!0
-
piasek pisze: 2002-02-16 12:45ciekawe cz za wstęp będą kasować jak do muzeum0
-
mwk pisze: 2002-02-16 13:56Co za zgryźliwce.Bylem widzialem, macalem,bawilem sie... wszystko jest spoko a obsuga o dziwo wie o czym mowi...0
-
jaco+ pisze: 2002-02-18 07:55Chciałbym zaznaczyć że Plus już od pewnego czasu oferuje podobne rozwiązania i z tego co wiem cieszy się to bardzo dużym powodzenie. I bez medialnego biura promocji, bez kamer. :) Przykład: Usługi oparte na GPRS do lokalizacji samochodów, sprawdzanie stanu nawierzchni dróg itp. Era nic nowego nie pokazała, tym bardziej że jeszcze to u nich nie działa :) Także krok we właściwym kierunku ale trochę przereklamowany.0
-
Qba pisze: 2002-02-18 20:57graffi przeciez jezeli firma X bankrutuje to najlepiej dla firm w ktorych jest zadluzona! Wchodzi syndyk upadlosciowy i splaca wszystkich, tak mi sie przynajmniej wydaje bo naszej firmi zalega okolo 50 innych firm, a jaktylko na czarnej liscie pojawi sie przy nazwie firmy slowo upadlosc to wszyscy sie ciesz, bo dlug zostanie splacony przez syndyka! ;-00