Rozporządzenie do przenoszenia numerów prepaid w przyszłym tygodniu

Drukuj

Ministerstwo Transportu i Budownictwa przygotowało procedurę przeniesienia numeru przy zmianie operatora w przypadku usługi pre-paid.

9 lutego br. weszła w życie nowelizacja Prawa telekomunikacyjnego, wprowadzająca m.in. przenośność numerów w sieciach komórkowych dla użytkowników usługi przedpłaconej. Na podstawie znowelizowanego art. 73 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. - Prawo telekomunikacyjne został przygotowany projekt rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa w sprawie warunków korzystania z uprawnień w publicznych sieciach telefonicznych.

Celem projektowanej regulacji jest dookreślenie procedury przeniesienia numeru przy zmianie operatora w przypadku użytkowników końcowych usługi przedpłaconej. Dodatkowo rozszerza się katalog podmiotów uprawnionych do występowania z wnioskiem o interwencję do Prezesa UKE, w przypadku niezrealizowania albo realizowania uprawnienia do zmiany przydzielonego numeru niezgodnie z przepisami ustawy, rozporządzenia lub wnioskiem abonenta lub użytkownika końcowego usługi przedpłaconej. Zmiana taka jest oczywistą konsekwencją rozszerzenia katalogu uprawnionych do usługi przeniesienia numeru.

Projekt rozporządzenia został poddany konsultacjom środowiskowym i uzgodnieniom międzyresortowym. Najpóźniej na początku przyszłego tygodnia będzie podpisany przez Ministra i skierowany do publikacji.

Ocena: 0 głosów Aktualna ocena: 0
Drukuj

Komentarze / 72

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    sebastiank pisze: 2006-02-12 00:36
    ciekawe kiedy to wejdzie .... a jak wejdzie to pewnie będzie tak drogie, że każdy będzie wolał zmienić numer, a nastarym zostawić wiadomość na poczcie ....
    0
  • Users Avatars Mini
    delong pisze: 2006-02-12 00:46
    hmmm...czyżby dzięki temu szykowały się dalsze obniżki cen w prepaidach??? jeszcze jeden dobry ruch cen i stacjonarki całkiem pójdą do lamusa
    0
  • Users Avatars Mini
    marcinb pisze: 2006-02-12 11:06
    Ludzie PiSuaru czasami podejmuja słuszne decyzje
    0
  • Users Avatars Mini
    wysior pisze: 2006-02-12 11:45
    zabawna literówka w zdaniu pierwszym akapitu drugiego - "usługa PRZEPŁACONA" - nic dodać, nic ująć ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    vulcano pisze: 2006-02-12 11:55
    Moze wejdzie to w życie, przy optymistycznych prognozach pod koniec marca. Ale w naszym państwie nic nigdy nie wiadomo !!
    0
  • Users Avatars Mini
    tompoloz pisze: 2006-02-12 12:01
    Dla mnie to i tak już za późno, bo chciałem przenieść numer w listopadzie i zapłaciłbym do 150zł, ale jestem już w innej sieci z nowym numerem i w tym roku nie planuję niczego zmieniać.
    0
  • Users Avatars Mini
    Chudy pisze: 2006-02-12 13:08
    Tomek_19 ... Co Nas to interesuje, powiedz ? :-D Niektórzy są tak wypozowani, szukają posłuchu w społeczeństwie że aż głowa boli na tą polską mlodzież... :-(
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2006-02-12 13:37
    Będzie bajzel ....
    0
  • Users Avatars Mini
    Żurek pisze: 2006-02-12 13:58
    Bęzie bajzel jak opy sie zastosują :)
    0
  • Users Avatars Mini
    nicram pisze: 2006-02-12 14:00
    Niech jak najszybciej wejdzie to prawo:),bo jest to z duzym pozytkiem dla klientow:) pre-paid;). Ja juz 3 raz zmienilem numer i mam szczerze dosc informowania znajomych o zmianie numeru,ile w koncu razy tak mozna:D:D:D:D?. Ale mysle ze z tym prawem mozemy miec mala nadzieje ze ceny znow opadna w dol,gdyz klinet z dana siecia nie bedzie zwiazany juz nawet numerem;),a wiec zapowiada sie duzo ciekawsza konkurencja:)
    0
  • Users Avatars Mini
    Aster pisze: 2006-02-12 14:02
    Ministerstwo Transportu i Budownictwa? A co to ma wspólnego z transportem?
    0
  • Users Avatars Mini
    Marek. pisze: 2006-02-12 14:14
    Jestem za, dle mnie i nietylko to będzię wielkie ułatwienie, gdyby była taka usługa w momęcie awari simplusa to kto wie może by mnie już w plusie nie było, tak nie miałem wyjścia numer jest bardzo ważny dla mnie, co do awari są nareszcie symptomy poprawnej działalności pakietów po trezch tygodniach coś się rusza, oby tylko nie na chwilę
    0
  • Users Avatars Mini
    Emcer pisze: 2006-02-12 14:29
    ...przenośność numerów w sieciach komórkowych dla użytkowników usługi "przepłaconej". Heh Bez komentarza :
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2006-02-12 14:42
    A może nie będzie tak źle...w sumie przed przenoszeniem w abonamencie też wielka wrzawa była...i co? zainteresowanie jest znikome..Tu może być większe.... ale na zainteresowaniu się skończy, gdy klient zostanie poinformowany o cenie całej operacji...Pewnie 122 zł ... w momencie, gdy nowy starter kupi za 5 czy 9 zł.
    0
  • Users Avatars Mini
    kozok80 pisze: 2006-02-12 14:58
    chyba nigdy to nie wejdzie
    0
  • Users Avatars Mini
    magmike pisze: 2006-02-12 15:39
    Dziś dostałem SMS: "Otrzymałeś kwoty będące zwrotem błędnie naliczonych kosztów, które wystąpiły w dn.19-31.01.06. Polkomtel serdecznie przeprasza za zaistniałe utrudnienia." A kase zwrócili mi już kilka dni temu. Taryfa Team7.
    0
  • Users Avatars Mini
    mao pisze: 2006-02-12 16:01
    Kase mi tez zwrocili, ale pakiety nie dzialaja do dzis. zobaczymy jakie beda warunki przenosnosci moze po 6 latach korzystania czas zmienic.
    0
  • Users Avatars Mini
    Adam pisze: 2006-02-12 16:32
    już to widzę jak ludzie w prepaid zmieniają sieć za grubo ponad 100zł :)...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa wyznawca Plusa; pisze: 2006-02-12 16:50
    ***megamike - z tego co wiem Plus dziś masowo rozsyła te smsy. Co więcej mojej kuzynce pracownicy "lidera technologicznego" włączyli nawet dziś numer , który im zaginął "w akcji" jakieś 2 tygodnie temu! Serdecznie Ci dziękujem Plusie! ;-P ;-D
    0
  • Users Avatars Mini
    issa wyznawca Plusa; pisze: 2006-02-12 16:56
    Całe szczęście , że Plus miał więcej taktu , niż niektórzy i stać go było na przeprosiny , ba , nawet indwidulane i to nieustawowe. Następnym razem zamiast bezsensownie bronić kogoś kto tak nawalił , lepiej trzymać wspólny front , bo robiliśmy to w interesie wszstkich. Mam nadzieję , że obrońcy przy następnej awarii nie dostaną smsy "Pocałujecie nas w d*pę , bo nie ma sprawy" , choć kilku osobom się takie coś szczerze należy , szczególnie tym , którz sugerowali bezczelnie przenosiny do innch sieci "wieśniakom" płacącym po 20 zł miesięcznie , którzy nic nie zawinili a sugerowali poprawne działanie tego co im się należy , bo za to płacą.
    0
  • Users Avatars Mini
    F12 pisze: 2006-02-12 17:00
    plus przyslal smsa z przeprosinami i zwocil koszty wiec stanal na wysokosci zadania.teraz jezeli dokona zadoscuczynienia swoim klientom to zachowa twarz i moj szacunek.wspolczuje tylko tym ktorzy nie mogli sie dodzwonic nigdzie...oni pewnie tak szybko tego nie wybacza...pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    remik pisze: 2006-02-12 17:00
    *Adam: raczej nie zobaczysz bo będa mieli te same numery i wszystko się odbędzie po cichu :). A ciekawi mnie jedna sprawa. Załóżmy przenoszę numer z orange go do tak-taka i troszkę używam ale po pewnym czasie sobie dany numer odpuszczam i go nie doładowuję. Po pewnym czasie będą musieli go zdeaktywować. I ciekawi mnie czy w takim przypadku numer wróci do bazy wolnych numerów orange czy zostanie w erze ?? Wot ciekawostka.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa wznawca Plusa; pisze: 2006-02-12 17:02
    Na zakończenie dodam , że byłem już "wznawcą Idei" , "wznawcą Plusa" , może w końcu część osób zrozumie , że nie ma czane - białe , są stuacje czy oferty kiedy należą się pochwały i są takie kiedy wręcz przeciwnie. Ta w Plusie należała do tch drugich... Wiem , że teraz jestem postrzegan jako fan Ery , ale nim nie jestem.
    0
  • Users Avatars Mini
    tymis pisze: 2006-02-12 17:22
    *issa: uwaga natury ogólnej. Najpierw miażdżąco krytykujesz ofertę Orange GO po czym kupujesz starter GO bo "nie mieli POP-a", teraz po gigantycznych problemach z nową platformą jesteś usatysfakcjonowany jakimś systemowo wysyłanym SMS-em. Przecież to żadne przeprosiny tylko zwykła socjotechnika. Były problemy to jakiś gostek w Plusie zaprogramował systemowe wysyłanie przeprosin, teraz siedzi i miło spędza czas a Ty jesteś wniebowzięty bo dostałeś SMS-a. Nic to nie znaczy a Ty jeszcze życzysz niektórym, żeby dostali eska w rodzaju "pocałujcie nas...". Podejście operatora do Ciebie wcale się nie zmieniło za to Ty jak chorągiewka...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-02-12 17:31
    ***tymis - ale GO można zmigrowac na POP i odwrotnie. To nie tak jak S+ i Sami Swoi , co zresztą doskonale wiesz. Może to jeszcze nic , ale przeprosin na kolanach się nie spodziewam. Co do chorągiewki - musiała Ci umknąć ironia z komentarza z 15.50 , ale wbiórcze interpretacje mnie już nie dziwią.
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-02-12 17:31
    trzymam kciuki za UKE, myślę że to będzie dobry bat na operatorów, tylko powinni (operatorzy) zostać bardzo surowo ukarani za kolejną zmowę cenową, która jest PRZESTĘPSTWEM, ponieważ u wszystkich przniesienie numeru dziwnie kosztuje tyle samo - 122zł, a np. w bogatych Niemczech jest to o wiele tańsze !!! to samo się tyczy połączeń z BOK (u wszystkich dokładnie ta sama cena) ciekawe dlaczego UKE nie wszczyna postępowania...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-02-12 17:33
    **tymis - po ilu smsach mam się czuć usatysfakcjonowany? Co do "socjotechniki" , nie wiem z jakiego jestes pokolenia , ale ja przynajmniej uczłem się , że niektóre rzecz są szczere , co tak właśnie odbieram i tak też staram się pisać (wypowiadać) , co jak widze Ci umknęło;
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-02-12 17:37
    Co do GO.Wiesz , że zmigrowałem do POPa i wróciłem na GO? Dlaczego - bo terminowe pakiety są nie dla mnie. Zasilenie z Allegro 150/180 za 140zł da mi w pełni satsfakcjonującą cenę minuty , na dodatek doładowałem już TakTaka też z Allegro i jestem Happy :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-02-12 17:38
    *issa - "ale przeprosin na kolanach się nie spodziewam" po tym co plus odwalił, to powinieneś ;) uważam że plus powinien nie tylko zwrócić środki i przeprosić (bo to i tak MUSI zrobić) ale jeszcze zrekompensować użytkownikom to że przez jakiś czas nie mogli oni korzystać z tego za co zapłacili, np. poprzez dodanie każdemu 1 godziny do wygadania w sieci i na stacjonarne... w innym przypadku użytkownicy powinni ukarać plusa, czyli podziękować mu za miłą współpracę i pójść do konkurencji... zresztą tak jak "doradzali" tu różni pracownicy plusa, o czym wspomniałeś
    0
  • Users Avatars Mini
    Adam pisze: 2006-02-12 17:38
    *Remik: dobrze wiesz-chodziło o sam fakt przenosin :) Nie sądzę aby ludzie, którzy wypowiadają się tutaj byli skorzy do przenosin za ciężkie pieniądze. Doładowują swoje telefony za powiedzmy 20zł i przenoszą się do innej sieci za np 122zł... P.S. Chicałbym się mylić
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-02-12 17:40
    pozatym myślisz że plus przeprosił szczerze ? czy może dla tego żeby nie stracić użytkowników (czyt. KASY)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-02-12 17:40
    A wnioskuję z komentarza , że Ty **tymis jesteś z tch , którzy udawalib do końca , że nie ma sprawy , a sms byłby hańbą i przyznaniem się do winy. W niektórch przpadkach nazywa się to "iść w zaparte" co z reguły nie prznosi chluby osobie która tak się zachowuje.
    0
  • Users Avatars Mini
    tymis pisze: 2006-02-12 17:40
    *issa: Twoje emotikony z 15:50 mi nie umknęły, pisze o moich subiektywnych odczuciach na podstawie Twoich wypowiedzi z OSTATNICH TYGODNI, podobnie jak w polemice z *wlo. Po prostu ja to tak widzę, Ty pewnie inaczej. Masz rację o możliwości migracji ale zasady (o których często piszesz) pozostają zasadami. To juz nigdzie nie ma zestawów startowych POP-a, trzeba na siłe kupić GO, które się bezlitośnie krytykuje??? Ja jestem usługobiorcą, a mój operator jest usługodawcą i na tym trzeba opierać wzajemne relacje. Jeśli wierzysz, że podejście operatora do Ciebie się zmieniło to jestem bardzo zdziwiony.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-02-12 17:43
    ***lennox - nie sposób ustalić kwoty "pobranych" i "zwracanych" środków , pisałem o tym. Przeprosili , oddają , włączają... Mnie to już nie dotczy , u nas "poległo" 6 Simplusów , aktwowały się 3 TakTaki i dwa POPy. Jak dadzą jakąś ofertę "rehabilitacyjną" to w sumie będzie już wszystko z ich strony.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-02-12 17:45
    ***tymis - od zawsze jest to relacja usługi - pieniądze , więc nie wiem o czym mowa. Teraz ma być źle , bo przeprosili? Czyli i tak źle i tak niedobrze? :-o To jak w końcu?
    0
  • Users Avatars Mini
    tymis pisze: 2006-02-12 17:47
    *issa: nie czerp "wzorców" z niektórych. Ja nie idę w zaparte bo nic nie wypisywałem na forum, Ty wprost przeciwnie. Odwracasz kota ogonem jak pewien znany user. Powtarzam, podejście opa do Ciebie się nie zmieniło, za to Ty jesteś wniebowzięty, że dostałeś eska. Nic nie napisałem o "udawaniu" na siłę, natomiast jeśli do tej pory nie wiesz o powszechnie stosowanej socjotechnice to świadczy tylko o Twojej naiwności.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-02-12 17:48
    Przepraszam , dwa GO:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-02-12 17:50
    ***tymis - no dobra , jak chcesz. Kur*w , pier*olę Polkomtel. Może być? Skąd do k*rw nędz wnioskujesz , że jestem "wniebowzięty"? ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-02-12 17:51
    *issa - "u nas "poległo" 6 Simplusów , aktwowały się 3 TakTaki i dwa POPy" no i w sumie słusznie, myślę że plus więcej tak RAŻĄCEGO błędu nie popełni, bo będzie się bał strat z tym związanych, firmy powinny sznować klienta i dbać o to żeby go nie utracić, bo dzięki niemu zarabiają...
    0
  • Users Avatars Mini
    tymis pisze: 2006-02-12 17:53
    *issa: te przeprosiny NIC nie znaczą. Oszukali Cię na kasę a teraz cieszysz się z NIC nie znaczącego eska. Sieć ma działać a nie "leżeć i kwiczeć" a w zamian NIC nie znaczące eski.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-02-12 17:56
    To prawda - ma działać. Jeśli za smsami nie pójdzie poprawne działanie , to masz rację , będzie to nic nie znaczące w sumie.
    0
  • Users Avatars Mini
    tymis pisze: 2006-02-12 17:58
    *issa: nie zniżaj się do poziomu niektórych swoimi "gwiazdkowanymi" wpisami. O tym, że jesteś "wniebowzięty" wnioskuję z Twoich zadowolonych wypowiedzi. Operatorów mozna zmieniać, zasady podobno się nie zmieniają... Poza tym widzę duże podobieństwo to pewnego znanego usera, Twoje zdanie jest nieomylne i wprost nie znosisz jakichkolwiek słów krytyki. Szkoda...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-02-12 18:04
    ***tymis - "Twoje zdanie jest nieomylne i wprost nie znosisz jakichkolwiek słów krytyki. Szkoda..." Niech to służy za podsumowanie z mojej strony.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-02-12 18:05
    Twoją tezę potwierdza nawet mój komentarz z 16.56 :-D
    0
  • Users Avatars Mini
    tymis pisze: 2006-02-12 18:18
    *issa 17:04 : nie odwracaj kota ogonem, to JA powiedziałem o TOBIE a nie na odwrót. Ja nie manifestuje swoich kategorycznych poglądów na forum więc nie możesz mi zarzucić, że "nie znoszę słów krytyki" w świetle jakiejś kwestii. Ty manifestujesz przywiązanie do zasad a robisz coś innego i dlatego mam prawo na to odpowiedzieć, co też zrobiłem. Przypomnę, że NICZEGO nie deklarowałem na tym forum więc mówienie, że nie znoszę słów krytki (ale czego???) jest naciąganiem faktów.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-02-12 18:39
    Ja manifestuję kategorczne i uzasadnione moim zdaniem poglądy i znoszę krytykę , co więcej nie raz padło z moich ust słowo "przepraszam". Jak na razie nie kupiłem abo w Orange - nie złamałem zasad. Zadam Ci proste pytanie. Jesteś JEDYNą osobą w Polkomtelu do której zależ akcja smsowa (bo nie zależ ona od "gostka" który to puścił w system). a) nie przeprowadzasz jej , czyli masz zupełnie klientów w d*pie , b) przeprowadzasz ją. Jeśli a) to potwierdza to teze , że idziesz w zaparte za wszelką cenę (utrat klientów , dobrego imienia itd) Jesli b) to a) przeprowadzasz ją z czsto socjotechnicznego punkt widzenia , czli masz klientów w dupie , co potwierdza teze , że idziesz w zaparteza wszelką cenę , cz też punkt b) b) masz jakiekolwiek poczucie winy. He?
    0
  • Users Avatars Mini
    misiak pisze: 2006-02-12 18:44
    tymis: A co ty sie tak wszystkich czepiasz. Moze na siebie popatrzysz?? Kazda siec w Polsce, zarowno stacjonarna jak i komorkowa ma klienta gleboko gdzies. Jezeli uwazasz ze jest inaczej to jestes wielka ofiara socjotechniki. Sprawa w sumie dotyczy wszystkich dziedzin zycia w Polsce.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-02-12 18:46
    Ps. To co napisałem o Tobie w komentarz z 17.04 to szczera prawda. Dokładnie tak uważam , bo Ty podważasz mylnie moim zdaniem mój punkt widzenia - pochodne (krytykujesz mnie , deklarujesz swój punkt widzenia , choćby w sprawie kampanii smsowej). Myślałem , że to jasne , ale widać nie.
    0
  • Users Avatars Mini
    tymis pisze: 2006-02-12 18:57
    *misiak: po pierwsze nie czepiam się tylko piszę, po drugie nie odnoszę tego co piszę wszystkich tylko do jednego konkretnego adwersarza, który ma tą przewagę, że siedzi na okragło przed kompem i może wziąć kogo chce na zmęczenie. Dziś piszę o tak wczesnej porze bo jestem chory (nie na umyśle) i siedzę w domu. Normalnie spędzam czas aktywnie a w tygodniu cięzko pracuję i nie mam czasy na takie polemiki. *issa: przypomnę, że to JA tak napisałem o TOBIE a nie Ty o mnie więc nie odwracaj kota ogonem, myslałem, że to jasne ale widać nie.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-02-12 19:01
    ***tymis - widzę , że już Cię nie stać na rozsądne argumenty , tylko na źle zawoalowane złośliwości. Pracujesz u kogoś? Bo ja mam pracownika. Powtarzam raz jeszcze - nie odwracam kota ogonem , tlko po prostu trafiłeś w dziesiątkę moim zdaniem swoim komentarzem w odniesieniu do siebie.
    0
  • Users Avatars Mini
    tymis pisze: 2006-02-12 19:06
    *issa: to JA trafiłem z moim komentarzem w dziesiątkę a TY nie chcesz się do tego przyznać. Jaka szkoda, że nie stać Cię na rozsądne argumenty.
    0
  • Users Avatars Mini
    lokop12 pisze: 2006-02-12 20:02
    Malysz osmy ale druga seria przed nami;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Czytek Newsów pisze: 2006-02-12 20:22
    *** wlo i ***tymis - zajrzyjcie na wątek o niegotowych operatorach - napisałem dwa słowa do "zasięgu Ery".
    0
  • Users Avatars Mini
    Czytek Newsów pisze: 2006-02-12 20:24
    ***issa - Przestań. Coś się z Tobą niedobrego ostatnio robi, i bardzo widać to na GOL-u. Nie wiem czemu czepiasz się ***tymisa. Przeczytaj to co pisze kiedyś później na spokojnie, to zobaczysz, że ma rację, a przede wszystkim, że wcale Cię nie napada, tylko po prostu komentuje to co robisz. I co ważniejsze obiektywnie moim zdaniem.
    0
  • Users Avatars Mini
    remik pisze: 2006-02-12 20:32
    *Adam: no mogę się zgodzić, że usługa przeniesienia numeru w prepaidzie bardzo popularna nie będzie. Szczególnie wśród tych, którzy nie mogą sobie pozwolić na wydatek na komórkę większy niż 20zł/miesiąc. Ale zapewniem, że są tacy którzy w prepaidzie wydają miesięcznie znacznie więcej. A jak ktoś posiada złoty/srebrny nr to myślisz że też tak łatwo sobie go odpuści? No i jeszcze jest grupa "leniwców" którzy z miłą chęcią zapłącą te 122zł za brak konieczności powiadamiania całej książki telefonicznej o zmianie numeru. No chyba, że komuś zależy na kontakcie z kilkoma osobami to inna sprawa.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-02-12 20:40
    ***Czytek - z całym szacunkiem , ale ja naprawdę nie ide w zaparte. O co chodzi? Przepraszam , kto się tu do kogo przyczepił? Było sporo ostrych dyskusji ostatnio , nie ukrywam , że padały trudne słowa , ale Ci którzy pisali tez nie przebierali w słowach , co Ci zaraz udowodnię. Oczywiście tylko ja jestem winny , tak? Broniłem swoich racji i uważam , że słusznie. Poproś ***tymis , by odpowiedział Ci na kwestię w komentarzu z 17.39 , od której się jakoś tak dziwnie uchylił , a wyjdzie Ci , że a) zlekceważyłby klientów , czyli poszedł w zaparte (co deklaruje , że nie robi) b) zrobiłby tak samo jak Polkomtel , a więc przyganiał "socjotechnicznie" kocioł garnkowi , a sam smoli czyli jest hiokrytą. Nie ma wyjścia c)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-02-12 20:44
    ***Czytek - czytaj uważnie.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-02-12 20:44
    " issa 31-01-2006 18:13 80.232.117.20 ***tkubon - tak ,"brawo Plus" ,szczegolnie od mojej kuzynki ktorej dalej nie wlaczyli telefonu. ***bi@ly , krzysiek - Panowie , jestem mega wzburzony , wiec adekwatnie do stanu emocjonalnego powiem Wam za przeproszeniem - nie pierd*lcie. 8-10%? Akurat. Dobrze do jasnej cholery , ze doczekalismy sie slowa "PRZEPRASZAM". Po 12 dniach."
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-02-12 20:45
    Ja rozumiem , że mój komentarz jest nie w porządku , nieadekwatny do sytuacji , ten natomiast jest " XXX 31-01-2006 19:42 gprs5.plusgsm.pl *issa* - wal się czubie !!! Reprezentujesz beznadziejny przypadek. Brak słów ?!"
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-02-12 20:48
    "tymis 12-02-2006 17:18 proxy3.tkdami.net*issa 17:04 : nie odwracaj kota ogonem, to JA powiedziałem o TOBIE a nie na odwrót. Ja nie manifestuje swoich kategorycznych poglądów na forum więc nie możesz mi zarzucić, że "nie znoszę słów krytyki" w świetle jakiejś kwestii." - " tymis 31-01-2006 20:07 proxy2.tkdami.netPlus własnymi \"ręcami\" obalił mit o swojej niezawodności. Korzystam z abo i nie wyobrażam sobie, żeby dzwonić z jakimiś problemami albo nie móc dzwonic w ogóle. Współczuje szczególnie korzystającym z Mixplusa, który dla mnie jest normalnym abonamentem. Mit o niezawodności został zbudowany wiele lat temu na rzeczywistej niezawodności rozmów i SMS-ów czyli usług podstawowych i prawidłowego rozliczania usług (czego nie mogli powiedzieć np. 6 lat temu ówczesni abonenci Ideii). Do tego \"parę\" przydatnych rzeczy typu niezawodna (naprawdę) bramka SMS-owa. I to było wszystko, korzystając osobiście z usług dodanych od razu były problemy. cdn.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-02-12 20:50
    " XXX 05-02-2006 22:29 gprs5.plusgsm.pl Ten *issa* coś mi przypomina jednego debila z TV ( K. Wojewódzkiego ) - a może to właśnie on ? Hmm, podobieństwo jest uderzające, a i udział w reklamach konkurencji też tłumaczy taką postawę. LUDZIE DLACZEGO WY Z NIM DYSKUTUJECIE, przecież On zrobił tu totalny ŚMIETNIK ?!!! Nie odpowidajcie mu to sam napisze ze 100 postów, sam sobie na nie odpowie i będzie może spokój. Sam mam pewien problem z jedną kartą simplusa w firmie, ale ja w przeciwieństwie do niego nie mam zwyczaju kopać "leżącego". Ps. do *issa* jak może zauważyłeś nie dyskutuję ani nie mam najmniejszego zamiaru dyskutować z Tobą, więc nawet nie myśl mi odpowiadać, chyba że chcesz pogrążyć się jeszcze bardziej."
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-02-12 20:51
    " pracownik 03-02-2006 22:25 chello084010154147.chello.pl issa - od dłuższego czasu śledzę twoje komentarze na gsmonline i telepolis. Uważasz się za wielkigo znawcę runku telekomunikacyjnego a tymczasem znawca z ciebie jak z koziej dupy trąba. Bi@ły ma rację. Wyłącz swojega Sagema i zajmij się rzeczami na których się może znasz."
    0
  • Users Avatars Mini
    remik pisze: 2006-02-12 20:51
    A ja tam jestem w stanie uwierzyć w te 8-10%. Bo pewnie tyle osób ma włączoną nową platformę :)). A od *issy się odczepta :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Adam pisze: 2006-02-12 20:53
    *Remik: dokładnie to miałem na myśli :)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-02-12 20:54
    Starczy? Powtarzam raz jeszcze - padały trudne słowa , ADEKWATNE do rangi problemu. Czytek przykro mi , że tak to odebrałeś , ale przynajmniej przeczytaj sobie co sam odpisałeś na zaczepkę ***xxx. Naprawdę moge tylko rozłożyć ręce ze zdziwienia , że i Ty uważasz , że ja kogoś (niesłusznie) atakowałem. Atakowałem owszem - ale w dobrej wierze i w obronie racji praktycznie nas wszystkich.
    0
  • Users Avatars Mini
    tymis pisze: 2006-02-12 20:58
    *issa: nie wiem kto się bardziej pogrąża, nigdy nie używam GPRS-u do łączenia się z netem tylko stałe łącze (proxy.tkdami.net) i ostatnio dwukrotnie Operę Mini. Poza tym ZAWSZE się podpisuję *tymis jakbyś nie wiedział bo nie mam się czego wstydzić. Nie widzę związku z moja opinią nt. Plusa, którego używam a SMS-em przepraszającym, który dostałeś. Nie musisz mi odpowiadać, chyba, że chcesz pogrążać się jeszcze bardziej.
    0
  • Users Avatars Mini
    VS pisze: 2006-02-12 21:10
    *remik: portowany numer obcy po deaktywacji automatycznie wraca do puli operatora macierzystego, czyli tego kto posaida go w swojej przestrzeni numeracyjnej (dotyczy to postpaid`ów i na pewno tak samo będzie z prepaidami). Operatorzy płacą przecież za udostępnioną im przestrzeń numeracyjną, więc numer zwolniony należy do nich. Swoją drogą, to w planie zagospodarowania numeracji w UKE (dawniej URTiP) Era ma najmniejszą pulę (niecałe 15 milionów) a w rzeczywistości posiada największą liczbę aktywnych użytkowników/abonentów.
    0
  • Users Avatars Mini
    remik pisze: 2006-02-12 21:21
    *VS: dzięki za odpowiedź. Faktycznie jeżeli by się chwilkę zastanowić to tak powinno być. Ale nie pomyślałem :)
    0
  • Users Avatars Mini
    KORPORACJA pisze: 2006-02-13 00:50
    obecnie ERA z TT jest liderem wiec reszta powinna sie dostosować do stawki 0.60 do wszystkich. To bardzo pozytywnie wpłynie na rynek wiadomość na 10. Ciekawe co ma do telekomów ministerstwo budownictwa...
    0
  • Users Avatars Mini
    Natalia pisze: 2006-02-13 01:11
    Skoro są startery w cenie 5 - 9 zł to po co płacić 122 zł ? Zawsze można kupić na aukcji używany tak-tak i płacić od razu 69 bądź 59gr/min do wszystkich ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-02-13 09:49
    ***tymis - zaczepiałeś najpierw wlo , od jakiegoś czasu mnie , co da(ło) się zauważyć bez trudu. Przynajmniej nie kreuj się na ofiarę , bo nią z pewnością nie jesteś. Nie jesteś nawet w stanie zrozumieć (a raczej na pewno jesteś tylko nie umiesz się przyznać) przytoczonych tu cytatów . Po rozmowach na forum z osobami Twojego pokroju i nie tylko , zaczynam rozumieć skąd biorą się odporni na wszelkie argumenty i gotowi iść w zaparte do niechlubnego końca wielbiciele ojca Rydzyka czy Andrzej Leppera. Niestety słowo "obiektywny" i zwrot "iść w zaparte" , co Ci chyba powyżej wykazałem w odniesieniu do tego drugiego nie są bliskoznaczne.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-02-13 09:55
    KORPORACJA - teraz jest tak, że minister może nazywać się jak się komu podoba - co jest bardziej "na czasie" - teraz drogi i domy dla młodych ;-) Natomiast liczy się to co jest napisane w zakresie danego ministra - definiuje się to w każdej ustawie jako "minister właściwy do spraw...". Np.: "minister właściwy do spraw wewnętrznych, w porozumieniu z ministrem właściwym do spraw łączności, mogą w zakresie swojej właściwości określić..." ;-) Ministrem właściwym do spraw łączności jest ten, który ma te "własciwość". Co ciekawe, zakres działania ministrów ustalony jest... alfabetycznie - tak więc jest budownictwo na początku a transport na końcu, łączność po gospodarce morskiej ;-)
    0