Rowland Communications zajmie się obsługą PR firmy One-2-One
Agencja Rowland Communications wygrała przetarg na obsługę PR firmy One-2-One, operatora platformy internetowej SuperSMS.pl. Rowland będzie odpowiedzialny za wizerunek oraz promocję produktów oferowanych przez firmę One-2-One. Głównym obszarem kampanii PR realizowanej przez Rowland będą relacje z mediami.
„Zaprojektowana przez nas kampania marketingowa wymaga wsparcia wyspecjalizowanej agencji PR. Mamy nadzieję, że współpraca z firmą Rowland pozwoli na zrealizowanie założonych przez nas celów.” – powiedział Tomasz Długiewicz, prezes One-2-One.
Komentarze / 7
Dodaj komentarz-
hubi pisze: 2002-07-03 23:50no to kolejny przetarg rostrzygniety teraz tylko patrzec czy sa rezultaty tych inwestycji0
-
dexkomrkowiec pisze: 2002-07-04 02:34media media przetargi i inne bzdury0
-
nikos_13 pisze: 2002-07-04 02:45taa0
-
fanatic pisze: 2002-07-04 03:58a ten news to juz element PR............0
-
Albi pisze: 2002-07-04 04:03zobaczymy co im z tej wspolpracy wyjdzie...0
-
timeport pisze: 2002-07-04 10:33Ciekawe jak to wygląda pod względem finansowym : )) ciekawi mnie to bardzo ale takie kampanie takiej firmie jak one too one się napewno przyda i to bardzo bo na ichnim rynku to sie dopiero nazywa konkurencja !!!!! a mały refreching się na pewno przyda !! a może i nie taki mały czas pokaże : )))0
-
Qba pisze: 2002-07-09 09:53Tylko, ze tak wlasciwie to raczej nam to obojetne jak beda wygladaly reklamy, raczej zalezy nam zawsze na oplatach!0