Reklama Idei jedną z najlepszych
Spot reklamowy usług telekomunikacyjnych Idea, PTK Centertel "Co druga minuta gratis" z udziałem Adama Małysza autorstwa agencji Corporate Profiles DDB otrzymał nominację do najlepszych reklam wykorzystujących tematykę sportową w konkursie Goleador 2001. Jury oceniło wszystkie reklamy wyemitowane i opublikowane w pierwszym kwartale br. W skład tego gremium weszli: Robert Kaczyński (prezes agencji reklamowej Go & Goal, która jest pomysłodawcą konkursu), Andrzej Maruszeczko (Ad Fabrika/FCB), Michał Sorówka (NoS/BBDO), Stanisław Mencwel (SMG/KRC Poland) oraz sportowcy: Artur Partyka, Dariusz Dziekanowski, Paweł Nastula. Reklamy, które pojawią się w mediach w drugim kwartale br., zostaną ocenione w lipcu. Całość konkursu zostanie rozstrzygnięta na początku 2002 r. |
Komentarze / 7
Dodaj komentarz-
bars pisze: 2001-05-30 23:23No ktoś w końcu docenił ideę.To naprawdę nie jest zła firma.No a Adaś dał radę!!! IDEA TO CIĄGLE NOWE POMYSŁY!0
-
maniak pisze: 2001-05-31 07:48Ta reklama to kiszka !!! I ten palant Małysz mógłby wreszcie zgolić sobie te "żulowskie" wąsiki i wydłubać "żulowski" kolczyk z ucha, bo wstyd mi za niego przed światem !!! Znacznie lepsza była reklama ze srebrnym Mitsubishi i Saletą ( Gość przynajmniej ma klasę ). A najbardziej kultowa reklama Ideii to "Busines Class" ( ale nie ma nic wspólnego ze sportem ;-( )0
-
Michał pisze: 2001-05-31 13:39A jak wam sie podoba nowa reklama Idei (billboardy z kopulującymi zwierzątkami) "POPłączy na wiosnę" czy cos takiego. Moim zdaniem mogli pociągnąc ten wątek z Małyszem, ale obawiam sie, ze nie zgodziłby się. Moje zdanie o reklamach Idei jest takie, że podobnie jak w reklamach pozostałych opów brakuje w nich jednej myśli przewodniej, skupiaja sie na reklamowaniu kolejnych promocji. W Plusie znikął Pan Gaduła ( i dobrze) Idea miota sie od "trzeba mieć Idee" do Małysza a POP od zwierzątek do Salety (on tez zbliża na wiosnę?) Proponuje hasło reklamowe: w marcu koty, w kwietniu psy a maju .. POP0
-
ekstro pisze: 2001-05-31 15:00Kampania Idei o ktorej mowi Michal jest poprostu nie do przyjecia ! Reklama (z pieskami) budzi we mnie obrzydzenie, jest wg. mnie bardzo irytujaca. Jedna z najgorszych kampani reklamowych Idei. Moim zdaniem najlepsza kampania towarzyszyla wejsciu Idei na rynek (te reklamy z czarnym ekranem na poczatku, np. z Materna i Mannem). Co do Pana Gaduly to wg. mnie bylo ok, zreszta jak zwykle w Plusie.0
-
guma pisze: 2001-05-31 15:08Rzygać mi już się chce jak widzę Małysza. Ten facet rozmienia się na drobne. Już chyba z 20 firm używa wizerunku Małysza.0
-
m. pisze: 2001-05-31 16:16"Busines Class" RULEZZZ! a co do tej reklamy POPa na wiosne to juz porazka, chyba nie mieli innego pomyslu bo jak tu reklamowac N3310 za prawie 700 zybli :(((0
-
mooby pisze: 2004-08-06 16:05braow do adasia0