Ratownicy i rodziny nie zapłacą za połączenia w czasie akcji ratunkowej
Według nieoficjalnych informacji, zarząd PTK Centertel podjął decyzję o anulowaniu opłat za połączenia klientów Orange, które były wykonywane w pobliżu miejsca katastrofy w Katowicach w czasie akcji ratunkowej (24h). Obszar ten jest pokryty przez dwie stacje bazowe operatora.
Komentarze / 82
Dodaj komentarz-
JR - www.goldap.info pisze: 2006-02-01 22:03Bardzo ładne podejście. Ciekawe jak inni operatorzy na to sie zapatrują?0
-
msmoll pisze: 2006-02-01 22:12chcą to wykorzystać w 100% by poleprzyć wizerunek, mogliby już przestać0
-
msmoll pisze: 2006-02-01 22:13polepszyć :/0
-
Sumek pisze: 2006-02-01 22:13To mi się podoba, znakomity gest. 10 pkt ode mnie.0
-
woj pisze: 2006-02-01 22:15jak ja widze takie komentarze jak matjasa, który nie wie jak sie pisze polepszyć to mnie szlag ogarnia. gówniarz ma dostęp do netu i sie nudzi. owszem, to bardzo fajne podejście orange i tak powinni postąpić zarówno plus i era.0
-
simon pisze: 2006-02-01 22:30ale połączenia na 112 są gratisowe. A tak poważnie niech nie przyklejają się wszyscy do tej tragedii, lepiej by tą kasę bez rozgłosu podarowali rodzinom ofiar0
-
wstaci pisze: 2006-02-01 22:37simon własnie to zrobili nie beda musieli ponosic kosztów za te rachunki telefoniczne którzy wydzwonili ludzie aby sie ratować zapewne nie bylo to zbytnio oszczedny... wszyscy powinni to zrobic bez wzgledu na marke sieci0
-
sss pisze: 2006-02-01 22:39To juz %#$@$ przesada....0
-
rek pisze: 2006-02-01 22:43reklama dzwignia handlu - a tu jest przykro :(((0
-
observ pisze: 2006-02-01 22:49Ma ktoś pomysł, jak wykorzenić z Polaków skłonność do marudzenia?0
-
olo pisze: 2006-02-01 22:511) Te połaczenia w wiekszosci przypadków kosztowały ich jesli nie nic to prawie nic (w wypadku gdy wykonywane byly do innych opów) 2) Fakt ujawnienia tej informacji ma swoje znaczenie marketingowe - oto wspanialy ORANGE sie SZARPNĄŁ !! Po drugie - połaczen w okolicy tragedii wcale nie było az tak wiele - ratownicy mieli inne rzeczy do roboty niz pierdo-lenie przez komórki a słuzby posługują się w tym celu własnymi systemami łączności... Ode mnie ZERO punktów (za podłość)0
-
Jan pisze: 2006-02-01 22:55Popieram wypowiedź Ola-gość ma w 100!nic dodać nic ująć...!!!0
-
kimon pisze: 2006-02-01 23:15jasna pała!!! ale głupki!!! non stop macie coś do orange, każda okazja jest dla was dobra - masakra!!! nie lubicie tej sieci to wasza sprawa, bo tu nie chodzi o reklame tylko o jakąkolwiek pomoc , buraki z was i tyle!!!0
-
mar pisze: 2006-02-01 23:16Ludzie, wy to jesteście jacyś dziwni. Jestem na 100% pewien, że gdyby PTC podjęła taką decyzję, to wszyscy pialiby z zachwytu. A że zrobił to znienawidzony Centertel, to trzeba się przyczepić. Moim zdaniem to naprawdę dobra decyzja: zapewne wiele osób dzwoniło do swoich bliskich i informowało o położeniu, prosiło o pomoc, kontaktowało się szukając znajomych, dawało znać rodzinie, że nic się im nie stało i ocaleli. Zgadza się - to JEST decyzja również marketingowa, tak czy inaczej jest naprawdę solidnym gestem operatora. Dlaczego Wam nigdy nikt nie dogodzi?0
-
p.biernacki pisze: 2006-02-01 23:19Popieram MAR-a... ludzie czy wy jestescie po****? A niech to bedzie i marketingowe... ja u nich aktywacji na pewno Z TEGO powodu nie kupie. Nie mniej bardzo mily gest!!! Ponawiam pytanie mara.. czy WAM nigdy nikt nie dogodzi? Co by sie musialo stac zeby ktos z Was byl zadowolony! Co z ta POLSKA ;/0
-
toy pisze: 2006-02-01 23:24Malkontenci na ksiezyc! Polak to taka menda, ze w kazdej sytuacji sie przyp~!@#$% :/ No chyba, ze jakby to PTC zrobila, to wszyscy by klaskaki laczkami...0
-
Olsen pisze: 2006-02-01 23:28Bez względu na intencje Orange, należy ten gest docenić.Ostatecznie tyle osób zostało poszkodowanych (nie licząc zabitych i zaginionych), że kazać im jeszcze płacić za wzywaną pomoc i powiadamianie bliskich, byłoby po prostu nietaktem.W sytuacjach kryzysowych mało kto myśli tak racjonalnie jak olo. Ludzie w takich chwilach dzwonią niekoniecznie pod zdefiniowane numery alarmowe. Zresztą można przypuszczać, iż większość z nich była właśnie zajęta...0
-
ravgsm pisze: 2006-02-01 23:32Bardzo duży PLUS. To się chwali!0
-
cris23 pisze: 2006-02-02 00:32do toy**posłuchaj. z początku twojej wypowiedzi wynikałoby, że jesteś porządnym i bezstronnym użytkownikiem gsm. otóż nie jesteś!!! gdybys w pełni solidaryzował się z ofiarami tej tragedii, to nie byłoby dla ciebie problemem czy z taką inicjatywą wystąpił Centertel, czy Polkomtel czy też tak bardzo z ironią użyta w wypowiedzi PTC. otóż ogólnie Polacy są narodem, jak tu ktoś powiedział, któremu nigdy się nie dogodzi, jednakże w takich chwilach swoje sentymenty, swoje opinie itp. powinniśmy zostawić dla siebie, a nie roztrząsać ich na forum publicznym!!!0
-
cris23 pisze: 2006-02-02 00:32a nstępnym razem zanim wypowiesz swoją złośliwą opinię na temat któregokolwiek z op-ów najpierw przynajmniej 2 razy się zastanów nad kontekstem i okolicznościami swej wypowiedzi, a następnie dopiero zabierz głos!!! powiem Ci tylko, że jestem użytkownikiem Orange, a jednocześnie pracownikiem Ery a jakoś nie przeszkadza mi to, że to Orange właśnie wystąpił z taką inicjatywą, bowiem każda pomoc jest dobra, bez względu, kto i w jaki sposób jej udziela. pozdrawiam0
-
Wizjer pisze: 2006-02-02 00:33A niby całe te wizyty premiera i prezydenta to nie marketing? Wszędzie jest marketing. Jakby Orange nie anulowało opłat za te rozmowy to też by było źle, bo pojawily by sie wupowiedzi ze Orange nic nie robi. Niech ci wszyscy skąpcy i merytorycznie ubogie osoby zastanowią się nad tym co piszą.0
-
mike pisze: 2006-02-02 00:44Matjas ile ty masz lat? 10? Dobry gest ze strony Orange, a niektorzy naprawde zachowuja sie jak szczeniaki...0
-
Apskie pisze: 2006-02-02 01:38Ładny gest muszę to przyznać. Ale na przyszłość niech usprawnią tej jebany numer 112 bo w czasie tej katastrofy jakiś facet dodzwonił się do Wrocławia po pomoc. Czy operatorzy gsm nie mogą precyzyjnie ustalić pozycji takiej dzwoniącej komórki i podać namiary służbą ratunkowym, żeby szukali ich z GPS-em ? Przecież technicznie jest to do wykonania, wystarczą 3 stacje bazowe a mamy 3 opów więc zawsze 3 stacje będą w okolicy.0
-
erka pisze: 2006-02-02 01:48To co PTK Centertel wymyslil to jest po prostu chore. Ratownicy napewno nie wykonywali polaczen ze swoich komorek a rodziny to w czasie katastrofy nie mogly znajdowac sie w zasiegu tych nadajnikow. Ciekawi mnie czy to bedzie rozliczane z sekundowym naliczaniem. Taki gest to jak zebrakowi dac 1 grosz.0
-
mike pisze: 2006-02-02 01:52Apskie, ten ktos dzwonil z tego co wiem z TP...0
-
erka pisze: 2006-02-02 02:04Czlowiek umiera pod gruzami, a Centertel zwraca mu 60 groszy za poczte glosowa :(0
-
1010 pisze: 2006-02-02 02:05nie bede pier*** tylko dam 10 punktów.0
-
pajorro pisze: 2006-02-02 07:39Popieram. Ładny gest.0
-
AndSa pisze: 2006-02-02 08:50Świetny gest! Brawo dla Orange!!! do erki - lecz sie!0
-
Krzys1 pisze: 2006-02-02 08:50Cytat: "zarząd PTK Centertel podjął decyzję o anulowaniu opłat za połączenia klientów Orange, które były wykonywane w pobliżu miejsca katastrofy". Ja tu nie widzę ograniczenia tylko do ratowników i ofiar wypadku. Tylko tempaki widzą tak wąski krąg użytkowników telefonów GSM. Przecież dzwonili postronni ludzie, rodziny i sami uratowani. Myślę, że tych telefonów było sporo, chociaż kwoty w tym wypadku raczej nie będą oszałamiające - od kilku do kilkudziasięciu zł. Ważne, że solidaryzujemy się z tymi ludzmi. SMS za dwa zł to też niby nic a jednak coś. Liczy się gest. Dlaczego GOL nie usuwa tych niemoralnych komentarzy niektórych palantów, dla których bicie piany bierze górę nad rozumem?!0
-
olek_01 pisze: 2006-02-02 09:34Właśnie - dla tych wszystkich jak ***kimon,***mar,p.biernacki i inni - ja nienawidze Cenetertela -Orange ,ale w tym przypadku dam mocne 9 punktów - nie można krytykować takiego gestu zwarzywszy na sytuacje , nawet jakby taką akcję oglosiły Głąby z Telekomunikacji Polskiej (Francuskiej) ,to też bym dał 9 punktów pomimo żę nie cierpie tych dwóch firm. pzdr0
-
komunista pisze: 2006-02-02 09:46nie dajmy sie oszukac - to ze "ONI" nie zaplaca za polaczenia ale zaplacicie WY uzytkownicy ORANGE :Pto juest wkalkulowane juz. cale szczescie ze nie jestem w tej siecie0
-
olo pisze: 2006-02-02 10:21Widze ze wielu nie rozumie słowa pisanego. Nie negowałem tego ze jest to łądny gest tylko tego ze ORANGE wywiesił sobie to info na tablicy ogłoszeniowej... Takimi rzeczami nie nalezy sie chwalic ! Albo pomagasz bezinteresowanie (bezgłośnie) albo robisz to publicznie i przyjmuje to formę kryptoreklamy. Dla mnie pomiedzy jednym a drugim jest OGROMNA roznica- moze dla was nie....0
-
gd pisze: 2006-02-02 10:30TO AKURAT MI SIE PODOBA ZE NIE BEDO PLACIC, CHCOCIAZ RAZ COS POZYTYWNEGO ZROBILI, I JAKO PIEWSI TAKI GEST WYKONALI 10 PKT, ZADNA REKLAMA DOBRZE CO OGLASZAJO PRZYNAJMNIEJ O TYM WIEM, A GDYBY TEGO NIE ROBILI TO BY NIKT NIE WIEDZIAL!!!ABY COS BYLO POZYTYWNE NIE MUSI BYC WCALE BEZINTERESOWNE!!!!!0
-
wlo pisze: 2006-02-02 11:10A stacje (firmy) benzynowe powinny anulować straży, pogotowiu i reszcie służb ratowniczych zapłaty za paliwo wykorzystane do akcji... PARANOJA!!0
-
wlo pisze: 2006-02-02 11:12I OCZYWIŚCIE PRODUCENCI SPRZĘTU RATOWNICZEGO TEŻ POWINNI SIĘ POCZUĆ I W OGÓLE DAWAĆ NIEODPŁATNIE SWOJE PRODUKTY SŁUŻBOM... O FORMQCH FARMACEUTYCZNYCH NAWET NIE MÓWIĘ - CI TO DOPIERO MAJĄ KASY!0
-
wlo pisze: 2006-02-02 11:15Ciekaw jestm jak "załatwią" sprawę VAT-u od tych usług ;-)))0
-
wlo pisze: 2006-02-02 11:16Może wystąpią do "właściwego naczelnika" o umorzenie... Jak ten piekarz?0
-
olo pisze: 2006-02-02 11:17WLO- widze ze dla ciebie nie ma roznicy pomiedzy PALIWEM którego zakup kosztuje a rozmowami telefonicznymi ktore kosztują....prawie NIC Druga sprawa- jako pierwsza podobny gest ogłosiłą zdaje się ERA. Do pieniedzy uzyskanych z SMSó ERA dorzuciła OD SIEBIE drugie tyle. I teraz pytaie za 100pkt - czyja pomoc bedzie bardziej wymierna - pomoc ORANGE czy pomoc ERY.....0
-
wlo pisze: 2006-02-02 11:24olo - jeśli to kosztuje prawie NIC to pytam dlaczego wszyscy narzekacie na ceny jakie mają operatorzy? Co do wymierności... Z pomocy Orange skorzysa 10 razy więcej przypadkowych ludzi niż uczestników tych tragicznych zdarzeń, którzy (ci przypadkowi) głęboko gdzieś mają tę tragedię a sikać po nogach będą z okazji jaka im się przytrafiła ;-) Ja rozumiem pomoc... Ale zaczynam powoli dostrzegać w tym obłęd już. Dzisiaj rano już w radiu słyszałem, że szlag już trafił te 3 miliony od Jarka, Marka i Kazia... Nie bęzie ich najprawdopodobniej ;-)0
-
kubiak84 pisze: 2006-02-02 11:27Mnie takie podejście Orange się podobwa wkońcu jakaś pożądna decyzja odkąd się pojawili. Jeśli będą tak dalej postępować to może zmienie zdanie o nich, ale jeszce mi do tego daleko0
-
bartoldoo pisze: 2006-02-02 11:29poieram0
-
bartoldoo pisze: 2006-02-02 11:29chodziło o popieram ;)))0
-
wlo pisze: 2006-02-02 11:30Sorry - bliźniaków już nawet pomyliłem ;-) Żeby imie Prezydenta pomylić... eh, wstyd!0
-
cstach pisze: 2006-02-02 11:32Ale to zarzad Ery nie orange podjal to decyzje!!. Pozdro0
-
sitek pisze: 2006-02-02 11:38Żałośni są wszyscy, którzy uprawiają nagonkę na tepse i orange. Waszym jedynym celem w życiu jest narzekanie jaki to orange jest do duszy i jak kradnie. Żal mi Was. Żadna firma nie zdobyła się na taki gest.0
-
cstach pisze: 2006-02-02 11:41Co ja pisze, sory kac:)0
-
cstach pisze: 2006-02-02 11:42Orange sie postaralo, trzeba przyznac0
-
nigel pisze: 2006-02-02 11:43Moze i inni operatorzy się zdobedą na to. Gest jednak troche niesmaczny. Nie mam tu na mysli Ery, Orange czy Plusa, chodzi o sposob działania - tani chwyt.0
-
kozok80 pisze: 2006-02-02 12:22bardzo ładny gest ze strony orange. czepiacie sie szczegółów. Zawsze znajdzie sie jakis mądrala co musi wszystko popsuć.0
-
damian pisze: 2006-02-02 12:44Nie mam tel w Orange, nie przepadam za ta siecia, ale daje 10 pkt, bo to ladny gest. A za wypowiedzi co poniektorych to mozna by w leb pierd....c! Kazda okazja do kopniecia pomogajacemu w taki czy inny sposob jest dobra. Ludzie idzcie sie leczyc.0
-
olek_01 pisze: 2006-02-02 12:48***sitek a ty wiesz co TF sa robi z kasą która kradnie od klientow i innych w formie "zapłaty "i monopolu za uslugi ??? to nie broń jej :P Złodzieje i oszuści sa i nikt mnie nie przekona ,że tak nie jest , a Orange jest Córeczką TP0
-
olek_01 pisze: 2006-02-02 12:49ale akcja szczytna0
-
damian pisze: 2006-02-02 12:51To tak samo jak bylo z Plusem, ktory zaraz na poczatku jako pierwszy uruchomil nr sms w ramach pomocy. Tez mu sie od niektorych niezle dostalo. Najlepiej wcale nie pomagac, macie racje. Jedynie Gdy era uruchomila swoj nr, to wszyscy siedzieli cicho albo jej klaskali. Wniosek taki ze ERA ma najwiecej chorych abonentow, ktorym sie zawsze cos nie podoba. Najczesciej gdy inny operator robi cos pierwszy albo lepiej. Jedynie uzytkownicy z ERY komentuja zlosliwie wszystkie wydarzenia i nawet chocby najlepsze promocje. Chyba tylko dlatego bo nie w ich wlasnej sieci. I jak widac kopia LEŻĄCEGO, w ten czy inny sposob. Przyziemni ludzie.0
-
wlo pisze: 2006-02-02 13:39damian - nie przesadzaj, że jedni czy drudzy są tacy czy inni. To dotyczy wszystkich... Rozdzielić natomiast należy faktyczną pomoc od akcji propagandowej! Propaganda jest potrzebna ale WOŚP-owi - oni nie zarabiają na działalności gospodarrczej, oni zbierają kasę któa jest przekazywana na określone cele w postaci darowizny. Natomiast operatorzy robią to (szczególnie jeden, który po kilka godzin ogłasza ilość esemesów) w jednym celu - MARKETINGOWYM. Podobie w celu marketingu politycznego Leszek, Marek i Kazik zaoferowali po milionie z czego jak na razie nici są jak widać... Mi się nie podoba np. brak przepisó zwalniających usługodawców z VAT za usługi z których cały przychód będzie przeznaczony na cele charytatywne i o tym mówię głośno, ale jednocześnie nie mówię, że nie dam, bo jeden z drugim poseł ma z tego 10 tysięcy na rękę miesięcznie... Z tych pieniędzy także i ratownicy mają sprzęt (o ile nie dostali go wcześniej od WOŚP-u :-) - to już dygresja i drwina z całej tej sytuacji).0
-
wlo pisze: 2006-02-02 13:45Zwalnianie z opłat za połączenia... Bo jest tragedia... Akcja z odśnieżaniem - bo jest tragedia... To jest śmieszne i jednocześnie tragiczne, bo zamiast wynająć firmy specjalistyczne, wynajmuje się na zlecenie chłopaczków bez pracy, któzy na własną odpowiedzialność wchodzą na te dachy i bez żadnego kompletnie przyuczenia i pojęcia jak efektywnie i efektownie jednocześnie zgarniać ten śnieg z dachu zapewniając sobie i ludziom na dole bezpieczeństwo. Przecież market zlecił... a zleceniodawca - ponieważ zielonego pojęcia nie ma o tego typu pracach, nawet nie odgrodził miejsc, gdzie się prace prowadzi - kto odpowie za kolejną tragedię? Już może nia tak wielką, ale jak matka (samotna na dodatek) prowadząca wózek z niemowlakiem zginie uderzona bryłą lodu zrzucaną podczas takiego odśnieżania? Czy ten dzieciak dostanie rentę specjalną jak sieroty po ofiarach tragedii na Śląsku? Wątpię - jeśli dziadkowie nie wezmą trafi do rodziny zastępczej... I sprawa załatwiona.0
-
wlo pisze: 2006-02-02 13:47Do finansowania numerów alarmowych "na wodzie" i "w górach" oraz służb ratunkowych w tych miejscach już się wszyscy przyzwyczaili... Można więc zapytać - Orange ma gest! A co na to pozostali? Nic - kompletnie nic...0
-
wlo pisze: 2006-02-02 13:49Pytanie - co lepsze? Medialna chwilowa akcja, czy stała wieloletnia pomoc oraz przemyślane i systemowe działania? I tutaj odnieść to pytanie należy np. do inspektoró nadzoru budowlanego, o których chyba większośc Polaków teraz dowiedziała się, że istnieją ;-)))0
-
damian pisze: 2006-02-02 13:50***wlo prosze cie. Czy juz kazda pomoc musi sie kojarzyc tak jednozacznie? Czy kwota ktora plus czy inny operator uzbieral by pomoc jakos tym ludziom sie nie liczy? Fakt ze gdyby nie pazerny rzad to by cala kwota zostala przekazana poszkodowanym. Marketing swoja droga a pomoc swoja. Chodzi o o szybkosc reakcji na czyjes nieszczescie a tym samym szybka pomoc. Zostaw wiec sprawy marketingu prosze. A co do Vatu, to wpalacajac pieniadze na konta organizacji charytatywnych to tez przeciez i tak trzeba zaplacic chyba 3.50 za wplate na poczcie, wiec i tak jakies dodatkowe koszta sie ponosi. Pozdrawiam0
-
wlo pisze: 2006-02-02 14:01damian - mylisz się, bardzo wiele banków (nie wiam jak poczta przyjmująca przelewy - jest tutaj tylko pośrednikiem) nie pobiera prowizji od wpłat na konta określonych organizacji - na pewno bank danej organizacji a i jeśli tylko taka organicacja wystąpi do innych banków to i one rezygnują z prowizji od przelewów/wpłat na określone konto w innym banku. Ja nie mówię, że to źle, że znierają czy w ogóle, że zbierają - byłbym ostatnim (dopiszcie sobie epitet jaki chcecie) gdybym miał takie podejście do takich spraw. Mówię o systemie i wykorzystywaniu systemu tylko. Bo to staje się przedmiotem dyskusji a nie fakt potrzeby niesienia tej pomocy (chociaż w pewnym momencie już niektórym nie podoba się po ile to każdy z beneficjentów dostanie z tej zbiórki i zaczyna się dyskusja nt. potrzeby udzielania tej pomocy).0
-
1010 pisze: 2006-02-02 14:50ble ble ble. juz mi niedobrze od tych zbednych komentarzy0
-
nigel pisze: 2006-02-02 15:26gdy mowicie - ladny gest - to znaczy ze zlapaliscie sie na haczyk. ladny gest - bo pisza o tym media, bo jest zaloba narodowa, bo nawet jest to trendy zeby tak dzialac. Ten +ladny gest+ jest w rzeczywistosci dosc perfidna reklamą. Co innego gdyby darowali rachunki osobom ktore wlasnie stracily prace, przecietnym obywatelom i co innego gdy sami placimy wysylajac smsy na 7xxx. Wszystko zostalo wykalkulowane, spojrzcie na to z innej strony. A my pozostaniemy malkontentami... z Ery (ktora pomnozyla pieniadze od abonentow tez w jakims celu).0
-
marcinsky pisze: 2006-02-02 15:39wlo ma sporo racji w tym co pisze, jesli chodzi o gest orange to dobre i to co dali, chociaz jak dla mnie Polkomtel i tak prowadzi najlepiej pomoc dla sluzb ratowniczych, domów dziecka itp.0
-
wiCek.pm pisze: 2006-02-02 16:17Orange ma jeszcze jakieś ludzkie odruchy,ale nie mog darować tego że smsy w popie są za 6gr a nie grosz ale co tam.10p odemnie0
-
reboot pisze: 2006-02-02 17:08Suuuper... A jak juz ktos pisal... Co tydzien na drogach ginie ponad 100 osob... To wiecej niz 65 osob w Katowicach... I nikt rodzinom tych ofiar nie daje pieniedzy... To jest poj****0
-
scorpion pisze: 2006-02-02 18:08reboot: Racja :-)0
-
Boncio pisze: 2006-02-02 19:28***wlo: A VAT to banalnie rozliczą. Skoro koszt połączenia będzie 0,00 to siłą rzeczy VAT wyniesie dokładnie tyle samo. Uważam wlo za inteligentnego faceta, a tutaj taka gafa...0
-
ajpiotrowski pisze: 2006-02-02 19:35bardzo wymierny gest w momencie katastorofy dzwonily wszyscy, ratownicy, ratowani, rodziny ofiar, dzinnikarze, policja okoliczni mieszkancy etc to dla tych ludzi ludzki wymiar operatora ktiory potrafi zrezygnowac z ekstra zarobku spowodowanego przez tragedie ludzka - bravo Orange:-) teraz czekamy na era i plusa!0
-
wlo pisze: 2006-02-02 19:53Boncio - myślisz? ajpiotrowski - no własnie, dlaczego mamy czekać? Czy klienci Idei doczekali się umowy o współpracy w zakresie darmowego powiadamiania służb ratowniczych w górach czy nad wodą? Czy abonenci Idei doczekali się umowy o przekazywaniu danych o lokalizacji numeru wywołującego numer służb ratunkowych, którego właściciel jest w tarapatach? Może jednak dajmy sobie spokój z takimi oczekiwaniami bo jest to tak naprawdę bez sensu?0
-
damian pisze: 2006-02-02 19:56Plus nie musi niczego udowadniac. Od poczatku istnienia, wspiera sily ratownicze w polsce kupujac sprzet i oferujac im np. bezplatne rozmowy , wspiera akcje charytatywne itd... itp... Wiec skoro przydzielil tak szybko numer to wcale nie jest dziwne ani tym bardziej nie jest to zadna reklama. Poprostu robi to od zawsze.0
-
always pisze: 2006-02-02 19:58Bardzo fajny gest... nie rozumie Was dlaczego czepiacie się Orange?? Liczy się każda złotówka. Nawet głupi sms za 2 zł który każdy z Was mógł wysłać liczy sie w tej sprawie więc tym bardziej te xxx "przekrzyczanych" minut za które ORANGE nie skasuje ani złotówki. Nie mam pojęcia o co Wam tak naprawdę chodzi?? Każdy dobry gest Was boli:-/ Popatrzcie na siebie.... jeśli ktoś wysłał sms-a to po co to zrobił? Przecież to tylko głupie 2 zł!!!!!! Jesteście ŻAŁOŚNI.....!!!! A CO Z INNYMI OPERATORAMI????0
-
damian pisze: 2006-02-02 20:20Dlatego uwazam, ze orange tez nie robi sobie zadnej reklamy. Kazdy pomaga na swoj sposob. Czy to zle, ze ktos szybko przydziela numer zeby pomoc innym? Masz racje ***always ludzie sa zalosni. Juz to gdzies tu pisalem. Potrafia tylko naskoczyc na pomagajacych. To moze na mnie tez nakocza, skoro wyslalem smsa, ze 22% POJDZIE NA NASZ RZAD...0
-
ilford pisze: 2006-02-02 20:25DAJE 10 PUNKTÓW! To pierwsze w Polsce tego typu rozwiązanie i powiem wszystkim że nie prawdą jest że tych połączeń nie było wiele. 01.02.2006 w tvn24 pojawił się reportaż na temat rozmów jakie z telefonów kom. były prowadzone przez ludzi zasypanych. Jedna z osób ponad 4 godziny rozmawiała ze swoją rodziną będąc w obliczu śmierci - szczęśliwie jednak ją uratowano. Ten kto bredzi że połączenia na 112 są bezpłatne nie ma wyobraźni myśląc że w takiej chwili chce się dzwonić tylko tam.0
-
olo pisze: 2006-02-02 23:32Teraz przy nastepnej katastrofie klienci ORANGE beda spieszyc ma miejsce zdarzenia i dzwonic po 4 godziny z nadzieja ze operator zniesie kolejny raz oplaty za polaczenia.0
-
radx pisze: 2006-02-03 02:23Słuchałem w dniu tego zdarzenia Rmfu podawali dość dużo różnych wiadomości i między innymi padło zdanie że telefony komórkowe nie działają. Zapewne przepustowość sieci została w tym momencie ograniczona ilościa rozmów. Moje pytanie: jak zachować powinni sie operatorzy czy dysponują jakimiś mobilnymi btsmi bo obiło mi się gdzieś o uszy że chyba era ma coś takiego i wozi takiego btsa w miejsce masowych imprez gdzie wiadomo że ludzie będą dużo dzwonić np. Puchar Świata w Zakopanem. Słyszeliście widzieliście coś takiego??? Przydało by się coś takiego wtedy w sobotę w Katowicach aby zapewnić łaczność.0
-
radx pisze: 2006-02-03 02:25Pod warunkiem oczywiście że jest to na tyle mobilne rozwiązanie że w ciągu 2-3 godzin można to dowieźć na miejsce takiego zdarzenia.0
-
wlo pisze: 2006-02-03 09:16radx - i że dla wszystkich a nie tylko dla 1/3 "komórkowców" ;-) Ale bez sensu i tak pomysł. Ratownicy mają (a przynajmniej powinni mieć) swoje niezależne i niezawodne środki transmisji.0
-
Adam pisze: 2006-02-03 13:09Ale trudno wymagać aby ofiara miała radiotelefon, a komórkę ma praktycznie każdy.0
-
promedia pisze: 2006-02-03 13:39Mily gest ze strony operatora. Duzo 'nie straci', a na pewno bedzie to znaczace odciazenie dla wszystkich tych, ktorzy zmuszeni sytuacja musieli sie wowczac komunikowac. Osobiscie pamietam jak 1,5 roku wstecz, jadac na wakacje nad polskie morze, w jednej z mniejszych miejscowosci (na trasie widokowej, z Poznania do Rewala) 'spotkaly sie 4 samochody' - z policja i straza pozarna kontaktowalem sie na 'prywatne' telefony komorkowe, gdyz nr alarmowe laczyly niestety z jednostami oddalonymi od miejsca wypadku o ok. 50km. (i przyznam, ze wtedy nie zastanawialem sie nad tym, ale na rachunku bylo widoczne to 'zdarzenie').0
-
dede pisze: 2006-02-03 14:03GEST JEST GESTEM i za to sie chwali licza sie czyny nawet jakby dali 20 gr to liczy sie ze maja intencje czemu era , plus tak nie postepuje .Jak sami wiemy telefonow bylo bardzo duzo z miejsca tragedi a wikszosc do rodzin i dlatego nie wiem skad wiecie gdzie kto dzwonil i czy to byla 1 mi czy 2 godziny he he porazka jestescie GRATULUJE DOBREGO SERCA !!0
-
wojtek pisze: 2006-02-04 10:03***dede bo wiekszosc wypowiadajacych sie tutaj osob to zwierzeta a nie ludzie. a najwiecej tych z ery. Wszystko krytykuja i wszystkich. Zygac sie juz chce.0
-
Boncio pisze: 2006-02-04 14:01To prawda *wojtek. Niestety...0