Przedłużono promocję "blue" w sieci Era

Drukuj

Warunki Oferty Promocyjnej "blue" w sieci Era:

I. Opis promocji

1. W okresie od dnia 1 października 2005 roku do dnia 31 października 2005 roku (włącznie) przy wyborze taryfy data, PTC operator sieci Era oferuje:

  • Taryfę data 1:

    Taryfa data

    z opłatą abonamentową

    1,00 zł netto (1,22 zł z VAT)

1 Podana cena nie uwzględnia opłaty aktywacyjnej za przyłączenie do sieci Era. Opłata aktywacyjna w niniejszej ofercie promocyjnej wynosi 49,00 zł netto (59,78 zł z VAT) i będzie uwzględniona na pierwszej fakturze VAT.

2. W niniejszej ofercie promocyjnej dostępna jest wyłącznie taryfa data. Nie ma możliwości zmiany taryfy data na inna taryfę przez cały czas obowiązywania Umowy.
3. Pozostałe opłaty, nieokreślone w warunkach niniejszej oferty promocyjnej naliczane będą zgodnie z Cennikiem usługi blue connect.
4. W trakcie trwania Umowy zawartej na podstawie niniejsze oferty promocyjnej Abonent nie będzie mógł zawiesić świadczenia usług na własne życzenie.
5. Operator zastrzega sobie prawo do określenia warunków koniecznych do przeprowadzenia cesji.
6. Abonent zobowiązuje się do nie wyłączania usługi blue connect przez cały okres obowiązywania niniejszej Umowy.
7. W trakcie trwania Umowy nie istnieje możliwość zastąpienia usługi blue connect innymi pakietami transmisji danych dostępnymi w ofercie standardowej lub też ofercie promocyjnej PTC.
8. Operator świadczy usługi transmisji danych w poszczególnych technologiach transmisji danych w zakresie istniejących możliwości technicznych. Mapa orientacyjna zasięgu sieci Era dla poszczególnych technologii transmisji danych wyznacza zakres dostępności usługi. Mapa ta jest dostępna na stronach www.blueconnect.pl. Jednocześnie PTC zastrzega sobie prawo do modyfikacji zasięgu sieci Era dla usług transmisji danych.

Z oferty może skorzystać każda osoba fizyczna, która jednocześnie z przyłączeniem do sieci Era (aktywacją), w Salonie lub Sklepie Firmowym sieci Era, w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży sieci Era:

  • przedstawi dwa dokumenty ze zdjęciem stwierdzające tożsamość i dokument potwierdzający wiarygodność płatniczą, taki jak np. zaświadczenie o zatrudnieniu, karta kredytowa, dokumenty poświadczające fakt otrzymywania emerytury lub renty itp. (szczegółowy wykaz honorowanych dokumentów dostępny jest w punktach sprzedaży i obsługi sieci Era, a także na stronach internetowych www.era.pl)

  • oraz zawrze z PTC Umowę o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych na czas oznaczony 24 pełnych Cykli rozliczeniowych.

Z oferty może skorzystać każdy przedsiębiorca w rozumieniu odpowiednich przepisów prawa, który przedłoży dokumenty potrzebne do zawarcia Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych i jednocześnie wraz z przyłączeniem do sieci Era (aktywacją), u Doradcy Biznesowego lub Autoryzowanego Doradcy Biznesowego, w Salonie lub Sklepie Firmowym sieci Era, w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży sieci Era oraz zawrze z PTC Umowę o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych na czas oznaczony 24 pełnych Cykli rozliczeniowych.

II. Postanowienia ogólne

1. Ceny netto zwiększane są o podatek VAT. Podatek VAT od usług telekomunikacyjnych wynosi 22%.
2. Promocyjna cena przyłączenia do sieci (aktywacji) dotyczy tylko niniejszej oferty promocyjnej i obowiązuje pod warunkiem zawarcia z PTC Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych na czas oznaczony 24 pełne Cykle rozliczeniowe. Cena przyłączenia do sieci w przypadkach nieobjętych niniejszą ofertą promocyjną wynosi 99,00 zł netto (120,78 zł z VAT).
3. PTC, operator sieci Era informuje, że Doradcy Biznesowi, Autoryzowani Doradcy Biznesowi, Sklepy, Salony oraz Autoryzowane Punkty Sprzedaży nie mają prawa do pobierania żadnych wpłat z tytułu usług telekomunikacyjnych w imieniu PTC ze szczególnym uwzględnieniem opłaty za przyłączenie do sieci (aktywację) lub kaucji. Opłatę za przyłączenie do sieci wraz z pierwszym abonamentem należy uiścić w ciągu 14 dni od daty wystawienia faktury, którą PTC prześle pocztą.
4. Usługi telekomunikacyjne są świadczone przez PTC zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych w sieci Era przez PTC oraz z warunkami Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych, dostępnymi u każdego Doradcy Biznesowego, w salonach i sklepach firmowych sieci Era.
5. Ze względu na uwarunkowania techniczne związane z przyłączeniem (aktywacją) do sieci Era kart SIM zakupionych w ramach niniejszej promocji, PTC zastrzega sobie prawo przedłużenia okresu pomiędzy zawarciem Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych, a aktywacją karty SIM do 5 dni roboczych. Usługa Poczty głosowej dla wszystkich korzystających z powyższej promocji zostanie udostępniona również w ciągu 2 dni od daty aktywacji.
6. Zgodnie z postanowieniami Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych oraz Cennika Usług Telekomunikacyjnych ustala się wysokość limitu kredytowego w czterech pierwszych Cyklach rozliczeniowych w wysokości 200,00 zł. W pozostałych Cyklach rozliczeniowych wysokość limitu kredytowego wynosi 500,00 zł.
7. Warunków niniejszej promocji nie można łączyć z warunkami innych akcji promocyjnych prowadzonych przez PTC, w tym także akcji promocyjnych, które PTC będzie prowadziła w przyszłości, w zakresie określonym przez Operatora.
8. W przypadku kolizji pomiędzy postanowieniami zawartymi w Regulaminie Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez Operatora z postanowieniami niniejszych warunków oferty promocyjnej pierwszeństwo będą miały postanowienia niniejszych warunków oferty promocyjnej.
9. Abonent uzgodni z PTC stosowanie urządzeń realizujących funkcje zakończenia sieci stałej (Fixed Cellular Terminal) lub działających na podobnej zasadzie, w których wykorzystane będą karty SIM działające w sieci Era.
10. PTC ma prawo wypowiedzenia Umowy (Umów) zawartej w ramach niniejszej promocji ze skutkiem natychmiastowym w przypadku stwierdzenia nie wywiązywania się Abonenta ze zobowiązania określonego w pkt II ppkt 9 oraz naliczenia kary umownej w wysokości 1200,00 zł z tytułu każdej Umowy.
11. Operator nie ponosi odpowiedzialności za niedostępność świadczonych przez niego usług wynikających z nieosiągnięcia przez Abonenta parametrów technicznych wymaganych do skorzystania z tych usług przez urządzenia używane przez Abonenta lub przez zmiany dokonywane w tych urządzeniach przez Abonenta we własnym zakresie.

III. Czas trwania Umowy

1. W przypadku zawarcia Umowy w ramach niniejszej promocji zgodnym zamiarem Stron jest, aby świadczenie usług telekomunikacyjnych na podstawie Umowy, trwało co najmniej przez okres 24 pełnych Cykli rozliczeniowych, licząc od dnia aktywacji. Po upływie tego okresu Umowa ulega przedłużeniu na czas nieoznaczony, chyba, że jedna ze Stron złoży na 30 dni przed jego upływem oświadczenie o nie przedłużaniu czasu Umowy.
2. Abonent przyjmuje na siebie:
2.1. zobowiązanie niepieniężne do utrzymania aktywnej karty SIM w sieci Era przez okres 24 pełnych Cykli rozliczeniowych;
2.2. zobowiązanie pieniężne do uiszczania opłaty abonamentowej oraz do uiszczenia opłat za usługi telekomunikacyjne i inne usługi świadczone przez PTC zgodnie z Cennikiem.
3. W przypadku naruszenia przez Abonenta zobowiązania, o którym mowa w pkt III ppkt 2.1, Abonent będzie zobowiązany na pisemne żądanie PTC, do naprawienia szkody poprzez zapłatę na jej rzecz kary umownej w wysokości 1200,00 zł. Obowiązek naprawienia szkody wynika ze zgodnego zamiaru Stron, o którym mowa w pkt III ppkt 1 i celu Umowy, który na zasadach promocyjnych przyznaje Abonentowi specjalne warunki zakupu zestawu promocyjnego i usług.
4. Obowiązek naprawienia szkody poprzez zapłatę powyższej kary umownej będzie dotyczył również przypadków, w których niemożność utrzymania aktywnej karty SIM w sieci Era nastąpi wskutek jednej z poniższych przyczyn:
4.1. złożenia przez Abonenta w PTC oświadczenia o rozwiązaniu Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych przed końcem 24 pełnych Cykli rozliczeniowych okresu jej obowiązywania,
4.2. rozwiązania przez PTC Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych w przypadkach, o których mowa w §17 ust 7, 8, 9 i 10 Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez PTC,
4.3. utracenia przez Abonenta karty SIM oraz niewykonania związanych z tym obowiązków określonych w pkt III pakt. 5 oraz w pkt III ppkt 6.
5. W przypadku utraty karty SIM, nabytej w ramach niniejszej promocji, przed upływem 24 pełnych Cykli rozliczeniowych od dnia zawarcia Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych, Abonent zobowiązany jest powiadomić PTC o tym fakcie w terminie 3 dni od dnia ujawnienia utraty, a w przypadku kradzieży przedstawić dowód jej zgłoszenia organom ścigania.
6. Abonent ma obowiązek wystąpić do PTC o aktywowanie następnej karty SIM w sieci Era w ciągu 7 dni od zgłoszenia utraty do PTC. Wydanie i aktywowanie nowej karty SIM podlega opłacie zgodnej z Cennikiem.

Ocena: 0 głosów Aktualna ocena: 0
Drukuj

Komentarze / 13

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    marian pisze: 2005-10-03 13:39
    Dobra promocja, niedrogo można wejść w internet. Swoją drogą jak to jestm że blue connect był na samym początku a ciągle oferty konkurentów nie specjalnie są w stanie walke nawiązać
    0
  • Users Avatars Mini
    sweetySS pisze: 2005-10-03 13:44
    Niedrogo ale co z tego jak musisz mieszkać w wawie bo tutaj transfer danych jest najszybszy.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-10-03 13:51
    marian - że co? nie są w stanie nawiązać konkurecji? Raczej Blue connect padł już w tej "walce" ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    scorpion pisze: 2005-10-03 14:27
    wlo: Co? A kto wygrywa w tej "walce"?
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-10-03 14:50
    scorpion: chociazby iPlus bez podpisywania umowy...
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-10-03 15:03
    Jak kiedys wyjade na caly miesiac poza dom, to aktywuje sobie iPlus i za 60zl bede mial stale lacze gdziekolwiek jestem :) Zyc nie umierac ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    sweetySS pisze: 2005-10-03 15:15
    reboot... wszędzie?, możliwe że tak ale z jaką prędkością?
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-10-03 15:41
    A z jaka predkoscia masz BlueConnect? UMTS tylko w wiekszych miastach, podobnie EDGE... Plus wygrywa cena... A predkosc na wakacjach nie jest taka istotna - liczy sie fakt, ze mozna byc stale online :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-10-03 17:50
    sweetySS - oczywiście że nie wszędzie z prędkością EDGE czy UMTS bo nie wszędzie jest, ale czy chciałeś zwrócić uwagę, że w Blue connect wszczędzie masz EDGE albo UMTS? Sądzę, że pod tym względem jest gorzej w Erze niż w Plusie. I to duuużo gorzej ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    sweetySS pisze: 2005-10-03 18:42
    wlo... cenowo oczywiście że oplaca się lepiej w Plusie, tak w ogóle to na całkowite rozwinięcie tej usługi musimy jeszcze poczekać (chodzi mi o zasięg EDGE czy UMTS-u).Po prostu na razie jestem sceptycznie nastawiony do tej usługi, tyle:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-10-03 20:27
    sweetySS - to normalne - ja nie narzekam bo mam EDGE od dość dawna, chociaż nie na wszystkich BTS-ach i jeśli mnie przełączy na jakiś odległy (ci sie zdarza, mam tylko GPRS...
    0
  • Users Avatars Mini
    siedem pisze: 2005-10-04 12:30
    wlo* siedze wygodnie w domu lap na kabelku (bo przez kom tylko gprs) ale mimo to napisze: nie zgodze sie z toba, ze bc padl, to konkurencja nie daje rady zejsc ponizej zaproponowanej przez bc ceny (iplus za 49 zl to tylko namiastka bc i dlatego jest za taka cene).Wszytkim polecam nokie 9500 to "delikatesy korzystania z uslug" i do tego taryfe data i bc. A wlo zrob choc czasem tak jak issa wejdz przez gprs na gsmonline i napisz cos, to duzo nie kosztuje :D
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-10-04 14:02
    ***7: zgodze sie co do 9500 :)
    0