Promocja "Jesienne Rozmowy" w sieci Plus GSM

Drukuj

Regulamin Promocji "Jesienne Rozmowy" w sieci Plus GSM:

§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Promocja "Jesienne Rozmowy" obejmuje podmioty, które w czasie jej trwania zawrą z Polkomtel S.A. umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM (dalej zwaną "Umową"), stając się Abonentem w myśl "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów" i jednocześnie kupią w Polkomtel S.A. lub u Autoryzowanego Przedstawiciela Plus GSM aparat telefoniczny w cenie promocyjnej oraz wybiorą jedną z taryf: NowyPlus 25, NowyPlus 45, NowyPlus 55, NowyPlus 85, NowyPlus 165, o których mowa w § 1 pkt.8 niniejszego Regulaminu. 
2. Promocyjna opłata aktywacyjna wynosi:

  1. 50,00 zł brutto (40,98 zł netto) w przypadku zawarcia Umowy i wyborze jednej z taryf: NowyPlus 25, NowyPlus 45;

  2. 15,00 zł brutto (12,29 netto) w przypadku zawarcia Umowy i wyborze jednej z taryf: NowyPlus 55, NowyPlus 85, NowyPlus 165.

Opłata aktywacyjna w sieci Plus GSM oferowana na warunkach ogólnych (poza promocją) wynosi 122,00 zł brutto.
3. Promocyjna opłata aktywacyjna w wysokości określonej w § 1 pkt.2 płatna jest wraz z pierwszym rachunkiem telefonicznym.
4. Aparaty telefoniczne oferowane przez Polkomtel S.A. lub Autoryzowanych Przedstawicieli Plus GSM po cenie promocyjnej stanowią niepodzielne Zestawy z kartami SIM i samodzielnie nie są przedmiotem Promocji.
5. Promocyjna cena w zł aparatów telefonicznych oferowanych w Promocji "Jesienne Rozmowy" wchodzących w skład Zestawów wynosi odpowiednio:

Lp Model telefonu  Cena promocyjna w zł brutto przy zawarciu Umowy i wyborze jednej z taryf z planu taryfowego NowyPlus:  Cena w zł brutto aparatów tel. oferowanych na warunkach ogólnych 
NowyPlus 165  NowyPlus 85  NowyPlus 55  NowyPlus 45  NowyPlus 25 
LG L3100  1,00  49,00  199,00  399,00  449,00   799,00
Motorola A835  1,00  1,00  49,00  649,00  1049,00   1999,00
Motorola C390  1,00  1,00  49,00  149,00  249,00  599,00 
Motorola C550  1,00  1,00   1,00  1,00  49,00  729,00
Motorola C651  1,00  1,00  49,00  149,00  249,00  609,00 
Motorola V3  299,00  599,00  799,00  949,00  1049,00  2099,00
Motorola V547  49,00  199,00  299,00  449,00  549,00  899,00 
Motorola V500  49,00  99,00  199,00  399,00 499,00  1099,00 
Nokia 2600  1,00  1,00  19,00  89,00  149,00  419,00 
10  Nokia 3100  1,00  1,00  1,00  79,00  119,00  499,00 
11  Nokia 3410  1,00  1,00  1,00  1,00   49,00  369,00
12  Nokia 3510i  1,00  1,00  1,00  1,00   49,00  489,00
13   Nokia 5140  49,00  149,00  249,00  349,00  449,00  1199,00
14  Nokia 6020  49,00  99,00  249,00  349,00  449,00  1249,00 
15  Nokia 6030  1,00  1,00  49,00  99,00  199,00  749,00 
16  Nokia 6100  1,00  1,00  49,00  149,00  249,00  699,00
17  Nokia 6230  199,00  499,00  699,00  799,00  899,00  1999,00
18  Nokia 6230i  249,00  549,00  749,00  849,00  949,00  2249,00
19  Nokia 6260   249,00  699,00  899,00  999,00  1049,00  1899,00
20  Nokia 6610i  1,00  1,00  99,00  299,00  449,00  799,00 
21   Nokia 6630  649,00  849,00  1049,00  1399,00  1599,00  2299,00
22  Nokia 6670  149,00  599,00  799,00  899,00  999,00  1999,00
23  Nokia 6820  49,00   149,00  349,00  399,00  499,00  1099,00
24  Nokia 6822  49,00 199,00  399,00  449,00  549,00  999,00 
25  Nokia 7610  449,00  799,00  999,00  1149,00  1249,00  1699,00
26   Nokia 9300  1149,00  1749,00  1949,00  2049,00  2149,00  2999,00
27   Nokia 9500  1449,00  2049,00  2249,00  2549,00  2649,00  3299,00
28  Panasonic X100  1,00  1,00  49,00  149,00  199,00  699,00 
29  Philips 162  1,00  1,00  1,00  1,00   49,00  379,00
30  Philips 355  1,00  1,00  49,00  199,00  299,00   559,00
31   Philips 655  1,00  99,00  229,00  349,00  449,00  899,00
32  Sagem myX-5-2  1,00  1,00  99,00  229,00  329,00  599,00 
33  Sagem myZ-5  49,00  149,00  249,00  349,00  399,00  799,00
34  Samsung C210  1,00  1,00   29,00  79,00  149,00  399,00
35  Samsung D500   649,00  849,00  1049,00  1149,00  1249,00  1999,00
36   Samsung E300  149,00  299,00  399,00  499,00  599,00  1099,00
37   Samsung E530  249,00  549,00  749,00  849,00  949,00  1399,00
38  Samsung E700  49,00  99,00  599,00   699,00  799,00  1999,00
39  Samsung E700 + MP3   99,00  199,00  699,00  799,00  899,00  2099,00
40   Samsung X480  1,00  1,00  79,00  249,00  349,00  549,00
41  Samsung X640  1,00  49,00  249,00  349,00  399,00   749,00
42  Siemens A57  1,00  1,00  1,00  1,00   19,00  349,00
43  Siemens C65  1,00  1,00  49,00  149,00  249,00  599,00
44  Siemens C75   1,00  49,00  149,00  249,00  349,00  599,00
45  Siemens CF62  1,00  1,00  1,00  99,00  149,00  449,00
46  Siemens CX65  1,00  49,00  99,00  199,00  299,00   729,00
47   Siemens M65  1,00  49,00  199,00  449,00  549,00  799,00
48  Siemens S65  1,00   199,00  449,00  549,00  649,00  1999,00
49  Sony Ericsson J210i  1,00   1,00  1,00  1,00  49,00  449,00
50  Sony Ericsson K300i  1,00  1,00  49,00  199,00  299,00  749,00 
51  Sony Ericsson K500i  1,00  1,00  59,00  249,00  349,00  969,00
52  Sony Ericsson K700i  49,00  149,00  449,00  549,00  649,00  1349,00
53  Sony Ericsson K700i+ zestaw Bluetooth HBH-602  149,00   249,00  549,00 649,00  749,00  1449,00
54  Sony Ericsson K750i 599,00  699,00  899,00  999,00  1049,00  2194,78
55  Sony Ericsson P910i  1049,00   1349,00  1649,00  1749,00  1849,00  2999,00
56  Sony Ericsson T230  1,00  1,00  1,00  1,00   19,00  379,00
57  Sony Ericsson T290i   1,00  1,00  1,00  1,00  49,00  389,00
58  Sony Ericsson T610  1,00  1,00  49,00  199,00  299,00  829,00 
59  Sony Ericsson Z1010  1,00  49,00  149,00  649,00  949,00  2799,00

Ceny detaliczne aktualne na dzień 01.10.2005 roku.

6. Promocja "Jesienne Rozmowy" trwa od 01.10.2005 i jest ograniczona liczbą Zestawów. Promocja kończy się z chwilą wyczerpania liczby Zestawów, jednakże nie później niż 16.10.2005 roku.
7. Do wzięcia udziału w Promocji "Jesienne Rozmowy" nie jest konieczne podejmowanie żadnych dodatkowych działań ze strony Abonenta, oprócz wymienionych w § 1 pkt.1
8. Abonent nabywający Zestaw w Promocji "Jesienne Rozmowy" zobowiązany jest do wyboru jednej z taryf: NowyPlus 25, NowyPlus 45, NowyPlus 55, NowyPlus 85, NowyPlus 165, zgodnie z Cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych.
9. Polkomtel S.A. zastrzega, iż dostępność poszczególnych modeli aparatów wskazanych w § 1 pkt.5 uzależniona jest od aktualnych stanów magazynowych Polkomtel S.A. / Autoryzowanych Przedstawicieli Plus GSM.

§ 2 OGRANICZENIA

1. Polkomtel S.A. zastrzega, iż w ciągu 24 miesięcy od dnia zawarcia Umowy na warunkach Promocji " Jesienne Rozmowy ":

  1. bez zgody Polkomtel S.A. w miejsce Abonenta nie może wstąpić osoba trzecia,

  2. Abonent nie może zawiesić świadczenia usług ani spowodować zaprzestania świadczenia usług przez Polkomtel SA w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel SA dla Abonentów,

  3. Abonent nie może rozwiązać Umowy ani spowodować jej rozwiązania ze swojej winy w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel SA dla Abonentów,

  4. Abonent nie może zmienić taryfy na taryfę o niższej opłacie abonamentowej.

2. W przypadku zmiany taryfy lub transferu numeru telefonicznego z jednego konta Abonenta na inne konto Abonenta jak też przeniesienia na innego Abonenta praw i obowiązków wynikających z Umowy wciągu 24 miesięcy od dnia zawarcia Umowy na warunkach promocji "Jesienne Rozmowy", niewykorzystane minuty i SMS wliczone w abonament, niewykorzystane minuty w ramach usługi "Darmowe Rozmowy Wieczorami i w Weekendy" z danego okresu rozliczeniowego oraz z poprzednich okresów rozliczeniowych przepadają i nie są zwracane w jakiejkolwiek formie. W tych okolicznościach Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utracone minuty i SMS.
3. Abonent biorący udział w Promocji "Jesienne Rozmowy" nie może, w zamian oferowanego Zestawu, żądać innego rodzaju aparatu telefonicznego lub usługi.
4. Abonent, który zakupił Zestaw w Promocji "Jesienne Rozmowy" może w okresie 24 miesięcy od daty aktywacji karty SIM na warunkach Promocji "Jesienne Rozmowy" zmienić wybraną taryfę na inną taryfę, o której mowa w § 1 pkt.8 Regulaminu Promocji, z miesięczną opłatą abonamentową o wyższej wartości.

§ 3 WARUNKI SPECJALNE

1. Abonent, który zakupił Zestaw w Promocji "Jesienne Rozmowy" ma automatycznie aktywowaną usługę "Darmowe Rozmowy Wieczorami i w Weekendy" na promocyjnych warunkach.
2. Usługa "Darmowe Rozmowy Wieczorami i w Weekendy" dotyczy połączeńw godzinach 18.00 - 8.00 od poniedziałku do piątku oraz całą dobę w soboty, niedziele i święta do sieci Plus GSM lub krajowych sieci stacjonarnych z wyłączeniem połączeń z numerami Premium Rate, połączeń w ramach usługi dostępu do serwisów rozrywkowych i informacyjnych oraz połączeń wykonywanych w roamingu międzynarodowym, połączeń międzynarodowych, przesyłania faksów i przesyłania danych. oraz połączeń z siecią Internet (numery 123, 321, +48 601 100 123, +48 601 100 321). 
3. Abonent , który zakupił Zestaw w Promocji "Jesienne Rozmowy" ma prawo korzystać z usługi "Darmowe Rozmowy Wieczorami i w Weekendy" bez ponoszenia opłaty miesięcznej1, o której mowa w Cenniku świadczenia usług telekomunikacyjnych, przez:

  1. 6 pełnych okresów rozliczeniowych przy wyborze taryf: NowyPlus 25, NowyPlus 45,

  2. 12 pełnych okresów rozliczeniowych przy wyborze taryfy: NowyPlus 55, NowyPlus 85, NowyPlus 165,

z tym, że dodatkowo jeżeli aktywacja nastąpi w trakcie trwania okresu rozliczeniowego, wówczas w pierwszym okresie rozliczeniowym liczba godzin połączeń objętych usługą będzie proporcjonalna do liczby dni pozostałych do końca okresu rozliczeniowego.
4. Liczba darmowych godzin do wykorzystania na połączenia do sieci Plus GSM i do sieci stacjonarnych w usłudze "Darmowe Rozmowy Wieczorami i w Weekendy" zgodna jest z Cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych i wynosi odpowiednio:

   NowyPlus 25  NowyPlus 45  NowyPlus 55  NowyPlus 85  NowyPlus 165 
Liczba darmowych godzin do wykorzystania na połączenia do sieci Plus GSM (Z wyłączeniem Sami Swoi) i sieci stacjonarnych
(60 minut)

(120 minut)

(300 minut)
10 
(600 minut)
20 
(1200 minut) 

5. Jeśli liczba godzin/minut zgodnie § 3 pkt.4 z danego okresu rozliczeniowego nie zostanie wykorzystana w bieżącym okresie rozliczeniowym, wówczas Abonent traci prawo do niewykorzystanej części godzin/minut w usłudze "Darmowe Rozmowy Wieczorami i w Weekendy" i ta część jest anulowana i nie może być wykorzystana w kolejnych okresach rozliczeniowych. W tych okolicznościach Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utraconą część godzin/minut w usłudze "Darmowe Rozmowy Wieczorami i w Weekendy".
6. Po wykorzystaniu wszystkich godzin w usłudze "Darmowe Rozmowy Wieczorami i w Weekendy" w danym okresie rozliczeniowym, opłata za minutę połączenia z numerami w sieci Plus GSM oraz z numerami stacjonarnymi zgodna będzie z Cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych. 
7. Abonent może deaktywować usługę "Darmowe Rozmowy Wieczorami i w Weekendy" . Deaktywacja usługi "Darmowe Rozmowy Wieczorami i w Weekendy" odbywa się poprzez:

  1. telefoniczny kontakt z Działem Obsługi Klienta,

  2. elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (znajdujące się w Internecie pod adresem http://www.plusgsm.pl).

8. Z zastrzeżeniem t reści § 3 pkt.3 po upływie:

  1. 6 pełnych okresów rozliczeniowych przy wyborze taryf: NowyPlus 25, NowyPlus 45,

  2. 12 pełnych okresów rozliczeniowych przy wyborze taryfy: NowyPlus 55, NowyPlus 85, NowyPlus 165,

od daty aktywacji karty SIM w ramach Promocji "Jesienne Rozmowy" za usługę "Darmowe Rozmowy Wieczorami i w Weekendy" będzie po bierana opłata miesięczna w wysokości 25 zł brutto zgodnie z Cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych.
9. Jakakolwiek zmiana taryfy w okresie, o którym mowa w §3 pkt.3 powoduje, że Abonent traci prawo do korzystania z usługi "Darmowe Rozmowy Wieczorami i w Weekendy" na warunkach promocyjnych określonych w §3 pkt.1 i §3 pkt.3. W tych okolicznościach Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utracony czas rozmów w usłudze "Darmowe Rozmowy Wieczorami i w Weekendy".
10. Z zastrzeżeniem § 2 pkt.4 i § 3 pkt.9 niniejszego Regulaminu, jakakolwiek zmiana taryfy jest możliwa z początkiem nowego okresu rozliczeniowego. 
11. Jeżeli Abonent dokona aktywacji w jednej z taryf w ramach planu taryfowego NowyPlus, a aktywacja ta nastąpi w okresie trwania okresu rozliczeniowego, wówczas liczba minut i SMS'ów wliczonych w abonament, zgodnie z obowiązującym Cennikiem usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM, w pierwszym okresie rozliczeniowym będzie proporcjonalna do liczby dni pozostałych do końca tego okresu rozliczeniowego.

§ 4 ŁĄCZENIE PROMOCJI 

1. Promocja "Jesienne Rozmowy" w czasie 24 miesięcy od dnia zawarcia Umowy w czasie jej trwania nie może być łączona z innymi zniżkami lub promocjami oferowanymi przez Polkomtel S.A. z zastrzeżeniem treści § 4 pkt. 2.
2. Abonent nabywający Zestaw w Promocji "Jesienne Rozmowy" będzie mógł korzystać z innych zniżek i promocji skierowanych do Abonentów sieci Plus GSM jeżeli w treści danego regulaminu promocji przewidziana będzie taka możliwość.

§ 5 AKTYWACJA KARTY SIM 

1. W Promocji " Jesienne Rozmowy ", oferowane są karty SIM wstępnie aktywowane z przydzielonymi numerami telefonów oraz karty SIM standardowe umożliwiające wybór dostępnego dla danej karty SIM numeru telefonu. W przypadku, gdy Abonent wyrazi chęć zmiany numeru przydzielonego do karty SIM wstępnie aktywowanej na inny dostępny dla danej karty SIM, opłata wynosi 61,00 zł brutto. Kwotą tą Abonent zostanie obciążony w najbliższym rachunku telefonicznym.
2. W przypadku utraty aparatu telefonicznego oraz karty SIM, nabytych w ramach Promocji " Jesienne Rozmowy ", przed upływem 24 miesięcy od daty zawarcia Umowy, Abonent zobowiązany jest powiadomić Polkomtel S.A. o tym fakcie, a w przypadku kradzieży przedstawić dodatkowo dowód jej zgłoszenia organom ścigania.
3. Abonent powinien wystąpić do Polkomtel S.A. o aktywowanie następnej karty SIM w sieci Plus GSM w ciągu 7 dni od zgłoszenia do Polkomtel S.A. faktu utraty telefonu wraz z kartą SIM. Wydanie i aktywowanie nowej karty SIM podlega opłacie 61,00 zł brutto. 
4. W przypadku nie podjęcia działań określonych w § 5 pkt.3, działania Abonenta zmierzające do rozwiązania Umowy będą podlegały rygorom określonym w § 8 pkt.1 Regulaminu.

§ 6 BLOKADA KARTY SIM 

1. Oferowany w Zestawie aparat telefoniczny posiada blokadę karty SIM (SIM Lock) i może działać wyłącznie z kartą sieci Plus GSM.
2. Blokada może zostać usunięta we wszystkich Salonach Firmowych Plus GSM po zgłoszeniu telefonicznie lub osobiście chęci usunięcia blokady. Przy zgłoszeniu chęci usunięcia blokady należy wyrazić zgodę na przedstawione poniżej warunki usunięcia blokady oraz podać typ i numer IMEI telefonu. W ciągu 14 dni Abonent zostanie powiadomiony przez pracownika Salonu o terminie wykonania operacji. Blokada zostanie usunięta po zgłoszeniu się osobiście do Salonu z telefonem, który ma zostać odblokowany.
3. Polkomtel S.A. informuje, że w przypadku usunięcia blokady w ciągu 24 miesięcy od daty aktywacji w sieci Plus GSM, za czynność tę zostanie pobrana opłata w wysokości 610,00 zł brutto.
4. W przypadku usunięcia blokady aparatu telefonicznego z pominięciem zasad określonych w § 6 pkt.2 Abonent traci prawo do bezpłatnej obsługi serwisowej aparatu telefonicznego w ramach gwarancji, rękojmi lub uprawnień z tytułu niezgodności z umową.

§ 7 INNE ZOBOWIĄZANIA

1. Abonent zobowiązuje się do nie używania w adapterach GSM kart SIM aktywowanych w sieci Plus GSM. Przez adapter GSM rozumie się urządzenie, które w sposób analogiczny jak telefon GSM wykorzystuje interfejs radiowy w standardzie GSM 900/1800 i zapewnia możliwość dołączania innych urządzeń telekomunikacyjnych w celu realizacji połączeń telekomunikacyjnych przez sieci operatorów komórkowych.
2. Abonent nie ma prawa za pomocą kart SIM działających w sieci Plus GSM, kierować do sieci Plus GSM ruchu z innych sieci telekomunikacyjnych. 
3. Polkomtel SA ma prawo do rozwiązania Umowy zawartej w ramach niniejszej Promocji ze skutkiem natychmiastowym w przypadku stwierdzenia nie wywiązywania się Abonenta z zobowiązań określonych w pkt. 1 i 2 powyżej oraz żądania od Abonenta naprawienia szkody poprzez zapłatę kary umownej w wysokości 5000,00 zł, co nie wyłącza uprawnienia Polkomtel S.A. do żądania od Abonenta odszkodowania przewyższającego wysokość zastrzeżonej kary umownej na zasadach ogólnych.

§ 8 KARY UMOWNE 

1. Polkomtel S.A. jest uprawniony żądać od Abonenta naprawienia szkody będącej wynikiem przyznania Abonentowi specjalnych warunków Umowy i wcześniejszego, niż wskazane w § 2 pkt.1 niniejszego Regulaminu: 

  1. rozwiązania Umowy przez Abonenta, 

  2. zawieszenia świadczenia usług przez Abonenta, 

  3. spowodowanie rozwiązania Umowy z winy Abonenta, w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów, 

  4. spowodowanie zaprzestania świadczenia usług przez Polkomtel S.A. w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów. 

Naprawienie szkody będzie następowało poprzez zapłatę kary umownej w wysokości 840,00 zł. Wysokość kary umownej będzie pomniejszana w zależności od czasu, jaki upłynął od dnia zawarcia Umowy według zasad określonych w § 8 pkt.2. 
2. Jeżeli rozwiązanie umowy / zawieszenie świadczenia usług / spowodowanie rozwiązania Umowy z winy Abonenta w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów / spowodowanie zaprzestania świadczenia usług przez Polkomtel SA w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów nastąpi w okresie: 

  • przed końcem 12 miesiąca od dnia zawarcia Umowy - Abonent zobowiązany będzie do zapłaty 100 % kary umownej, o której mowa w pkt.1 powyżej;

  • pomiędzy początkiem 13 miesiąca a końcem 18 miesiąca od dnia zawarcia Umowy - Abonent zobowiązany będzie do zapłaty 80 % kary umownej, o której mowa w pkt.1 powyżej;

  • pomiędzy początkiem 19 miesiąca a końcem 21 miesiąca od dnia zawarcia Umowy - Abonent zobowiązany będzie do zapłaty 60 % kary umownej, o której mowa w pkt.1 powyżej;

  • pomiędzy początkiem 22 miesiąca a końcami 24 miesiąca od dnia zawarcia Umowy - Abonent zobowiązany będzie do zapłaty 40 % kary umownej, o której mowa w pkt.1 powyżej.

§ 9 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Do świadczenia usług telekomunikacyjnych w ramach Umów zawartych na warunkach Promocji "Jesienne Rozmowy" zastosowanie mają postanowienia "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów", o ile niniejszy Regulamin nie stanowi inaczej.

Ocena: 0 głosów Aktualna ocena: 0
Drukuj

Komentarze / 77

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    ania pisze: 2005-10-04 18:31
    ceny telefonów mało atrakcyjne:-(
    0
  • Users Avatars Mini
    wiraha pisze: 2005-10-04 18:35
    Jak zwykle u plusa :) Nie wiem czemu ta sieć proponuje takie ceny fonów. Jakby przyjęli, że cena aparatu nie ma dla klienta żadnej ważności. Żeby mieli jakieś rewelacyjne taryfy tobym rozumiał. Ale nie mają.
    0
  • Users Avatars Mini
    rolek pisze: 2005-10-04 18:36
    ***Ania - napisałaś tak jakby ceny za połączenia były atrakcyjne ! Umowa na 2 lata z DRWiW na 6 i 12 miesięcy. Kicha.
    0
  • Users Avatars Mini
    ania pisze: 2005-10-04 18:40
    *rolek-napisałam o cenach fonów bo to można wystandaryzować, a jeżeli chodzi o stawki to już wiele razy toczyła się dyskusja na golu że dla jednego mogą byc ok bo ma dużo połączeń w sieci a dla drugiego nie, bo nie ma znajomych w plusie (dlatego nie wypowiadam sie na temat stawek).pzdr
    0
  • Users Avatars Mini
    flama pisze: 2005-10-04 18:41
    Jak sie nie myle to to jest to samo od paru miesięcy nie??
    0
  • Users Avatars Mini
    drobotek pisze: 2005-10-04 18:42
    Kiedy zrobią darmowe przez 24 miechy?wtedy bym sie skusił!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    ChairMan pisze: 2005-10-04 18:50
    nokia 6230i sie pojawila a promocja srednia lepsze sa aktulane promocje +gsm dla biznesu.
    0
  • Users Avatars Mini
    _pioter_ pisze: 2005-10-04 19:01
    ja chcę KONKRET!!
    0
  • Users Avatars Mini
    yogi pisze: 2005-10-04 19:12
    europa.eu.int/ information_society /roaming 2x space.już działa strona o roamingu.
    0
  • Users Avatars Mini
    milosh pisze: 2005-10-04 19:25
    czym 'jesienne wieczory' roznia sie od 'pazdziernikowej' ?? oprocz tego ze obie sa beznajdziejne..?
    0
  • Users Avatars Mini
    milosh pisze: 2005-10-04 19:28
    Plus zamiast kozystac z kiepskiego wejscia Orange i dac cos porownywalnego z Promocja urodzinowa Ery, robi takie promocje ktore niczym nie przyciagaja..
    0
  • Users Avatars Mini
    irzin pisze: 2005-10-04 19:32
    Skąd oni wzieli te ceny telefonów ? Strasznie zaporowe są !!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-10-04 19:57
    wiraha - jeśli cena telefonu ma znaczenie, to przecież jest dwóch innych operatorów sprzedających telefony w promocji przecież, nie?
    0
  • Users Avatars Mini
    lukasm pisze: 2005-10-04 20:55
    o ile o "Urodzinowej" w Erze można użyć słowa promocja, o tyle nazywanie tej oferty w Plusie promocją jest chyba trochę na wyrost. Ale Plus już tak ma (patrz "promocja" Lokalne w Plusie - nazwę cytuję z pamięci) - lubi nazywać każdą ofertę "promocją".
    0
  • Users Avatars Mini
    robrob pisze: 2005-10-04 20:56
    różnica jest taka że w "jesiennych rozmowach" są droższe telefony wzamian za DWiW! przy NP25 jest spora różnica na korzyść "pażdziernikowej"
    0
  • Users Avatars Mini
    scorpion pisze: 2005-10-04 20:57
    Sry ale co to są te warunki ogólne? Bo aparaty mają ceny kosmiczne normalnie.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-10-04 21:07
    a w obu są telefony po promocyjnych cenach... ;-) scorpion - nie musisz kupować na warunkach ogólnych, naprawdę - możesz taniej w sklepie Nokii, czy innego producenta ;-) Bez sim-locka na dodatek.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-10-04 21:09
    albo jeszcze taniej w ofercie bez umowy w Erze ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-10-04 21:21
    wlo- albo na Allegro :P
    0
  • Users Avatars Mini
    Bi pisze: 2005-10-04 21:21
    A ja sie ciesze że drogie telefony nie leca na łeb i na szyję Dzieki temu byle jaki gówniarz nie zapieprza z Samsungiem D500, za którego dałem 900 w PWA...Nie każdy musi taks amo jeździć BMW..
    0
  • Users Avatars Mini
    artureq pisze: 2005-10-04 21:26
    a ponoć Orangutan ma wysokie ceny słuchawek :) a tu nokia 3100 w abo 45 za 79 zł :):):)
    0
  • Users Avatars Mini
    artureq pisze: 2005-10-04 21:27
    a w abo 25 119 zł :):):) w ORANNGE taniej chyba pisze to pierwszy raz :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Kfinto pisze: 2005-10-04 21:33
    Dziwie sie Wam co takiego ma Era ze przebija Plusa?!?!? Ja za 70 zlotych brutto mam w sumie 6,5 godziny do wygadania i jakos juz od paru miesiecy nie moge tego wygadac. Ile byscie chceili za minute co 30 groszy? Pozdrawiam !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wibrator pisze: 2005-10-04 21:44
    Jeśli partner-era.pl podaje on-line swoje stany magazynowe, to znaczy, ze telefony w Krakowie w Erze sprzedaja sie bardzo dobrze. Widac, ze Era zrobila promocje z głową. A ta promocja Plusa ma faktycznie trochę za wysokie ceny telefonów... Dzisiaj telefon liczy się najbardziiej, bo mimo iż minimalny abonament w Erze wynosi 20 zł to ludziska i tak szukaja słuchawek za 1 zł, tak jakby wydanie np 100 zł było strasznym problemem ? Przecież kupują telefon na 2 lata ... A fon za 1 zł z założenia nie ma aparatu foto itp. To najprosztsza wersja "gadacza".
    0
  • Users Avatars Mini
    wibrator pisze: 2005-10-04 21:46
    Z tego co wiem, to znalezienie telefonu za 1 zł w abo za 20 zł graniczy już z cudem. A w abo za 40 zł tyle ciekawyc h słuchawek, np. N 6020 za 29 zł. W Plusie czy Orange ten telefon jest dużo droższy...
    0
  • Users Avatars Mini
    scorpion pisze: 2005-10-04 21:54
    wlo: No właśnie bo jakoś mi się zdawało, że niektóre modele można kupic o wiele taniej niż tu widać. Nie wiem skąd oni biorą te ceny?
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-10-04 21:55
    Bi@ły- trochę głupie podejście do sprawy... :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    tampaboy pisze: 2005-10-04 22:07
    Bardzo się zawiodłem na Plusie... Od 6 lat co roku brałem w Plusie telefon właśnie w październiku, a tu taka lipa... Może ceny słuchawek nie są złe, ale jak je porównać z promocją urodzinową ery to Plus wypada gorzej niż tragicznie... Teraz w Plusie opłaca się jedynie coś na firmę kupić... A ostatnia zaleta Plusa- możliwość opłacania rachunków bez prowizji w salonach już do mnie nie przemawia...
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2005-10-04 23:06
    tampaboy - poczekaj do 17.10. moze coś trafisz ciekwaszego...
    0
  • Users Avatars Mini
    Windy pisze: 2005-10-04 23:16
    Oferta daremna nie wiele lepsza od papki orangutana.
    0
  • Users Avatars Mini
    tymis pisze: 2005-10-04 23:32
    Mija 9 lat GSM w naszym kraju a czytając posty mam wrażenie jakby nikt nie miał jeszcze telefonu! Kto miał zacząć korzystać z usług opów to zrobił to dawno temu i teraz to go interesuje PWA a nie bieżące promocje. Przyjmuję oczywiście, że bez istotnego powodu nie skacze się od opa do opa, a zwłaszcza dla telefonu.
    0
  • Users Avatars Mini
    wet pisze: 2005-10-04 23:41
    *tymis:"..Przyjmuję oczywiście, że bez istotnego powodu nie skacze się od opa do opa, a zwłaszcza dla telefonu..." - i tu możesz się mylić.
    0
  • Users Avatars Mini
    tymis pisze: 2005-10-05 00:17
    *wet: Oczywiście, że się mylę ;-) Naokoło ludzie skaczą tam i z powrotem, przeważnie właśnie dla telefonu, ewentualnie dla 10 minut więcej. Ci ludzie nie myślą absolutnie o korzystaniu z telefonu tylko o koszcie utrzymania telefonu w czasie trwania cyro. Ja akurat nie skaczę, ósmy rok z tym samym numerem ale lekarz mówi, że ze mną wszystko OK.
    0
  • Users Avatars Mini
    Alienus pisze: 2005-10-05 00:40
    Z tego co widzę to kupowanie telefonu w NP 25 i NP45 jest absurdem kompletnym... Już o wiele bardziej opłaca się wziąść mixplusa - stawki podobne i DWIW... Poza tym można se znacznie skrócić umowę zasilając 60zł na miesiąc jak ktoś dużo gada. Znam dziołche co mixa 36 w 15 miechów "zrobiła". Według mnie to można by śmiało zlikwidować 2 najniższe taryfy - nikt o zdrowych zmysłach i potrafiący liczyć tego nie kupi...
    0
  • Users Avatars Mini
    tymis pisze: 2005-10-05 01:13
    *Alienus: masz rację ale Plus (i reszta) musi mieć takie niskie taryfy, żeby mógł mówić, że abo już od 25 PLN. Z tego samego powodu płatne minuty nazywa się "darmowymi". Któryś z opów to zaczął i teraz podaje się wyłącznie ile wynosi najniższe abo, ile maksymalnie minut można dostać (ale nikt nie dodaje, że w najwyższej taryfie) i telefony, oczywiście już od 1 PLN.
    0
  • Users Avatars Mini
    Darek pisze: 2005-10-05 02:15
    Zlikwidowali mozliwosc aktywacji PN, nie wprowadzili wzamian zadnej opcji "darmowych" numerow, bardzo nieladnie Plusie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2005-10-05 02:44
    W porównaniu z Orange to ciągle rewelacja.
    0
  • Users Avatars Mini
    Alienus pisze: 2005-10-05 02:49
    ***Darek to po prostu efekt "orange" i ich "wspaniałej" oferty. Daje sobie głowe uciąć że gdyby Orange coś atrakcyjnego pokazał to PN było by dalej i to za niższą cenę a także parę "darmowych" numerów za niewielką opłatą i tańsze słuchawki... Niestety France Telecom traktuje nas nadal jak dojną krowę (taryfy TP i orange) i dwaj pozostali opowie nie muszą się już starać i przebijać ich oferty... Nieszczęsna ERA sie tylko wyrwała z promocją urodzinową przed wejściem orange i nie zdążyli sie biedaki z niej wycofać :-D Coś mi sie wydaje że Idea swoimi taryfami zaproponowała zawieszenie broni i w taryfach i cenach słuchawek przez dłuższy czas nic sie nie wydarzy... Będą się pojawiać za to nowe ciekawe usługi i na tym polu będą konkurować.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-10-05 11:11
    Rzeczywiście , nie ma możliwości usunięcia PN przez ebok...
    0
  • Users Avatars Mini
    lukasm pisze: 2005-10-05 11:29
    Mam pytanie do wtajemniczonych - będziemy brali (tj. firma) aparat w PWA ze zmianą taryfy z plus max 30 (rachunki ok. 60 - 70 zł) na max profit (30 lub 50). Oferują nam tylko "goły" abonament i telefon (N6021 za 1 PLN). Czy w PWA można oprócz apartu dostać jakieś dodatkowe minuty ? Nie chcę się targować o te kilka minut, ale chciałbym poznać doświadczenia innych abonentów w tym temacie - na jakich warunkach przedłużali umowę w Plusie (z wymianą aparatu - to ważne!). Bedę wdzięczny za odp. Aha, rachunki z całego konta od 600 do 1000 zł netto
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-10-05 11:29
    Miki74, issa - na pewno? Jełsi masz aktywny pakiet, to jest na liście pakietów a obok jest zapewne "wyłącznik" - nie ma tak? Nie musi być na liście usług Plus Nieskońconość żeby ją wyłączyć. Ma ktoś Plus Nieskończoność, żeby to sprawdzić?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-10-05 11:38
    lukasm - nie. Nie dają. To nie są doświadczenia - to zasady - takie mają i już. Jeśli wymieniasz telefon to nie dostaniesz dodatkowych minut (nie mówię tu o jakichś "specjalnych" firmach - tych z dziesiątakmi czy setkami aktywacji - oni zaewne mają lepsze warunki ;-) Natomiast na pewno możesz żądać bezpłatnej wymiany karty SIM i zestawu startowego Simplus za złotówkę. A ile telefonów? Bo i tak się średnia na numer liczy. O opcjach dodatkowych w Max Profit obniżających koszty Ci mówić zapewne nie muszę?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-10-05 11:38
    ***wlo - no przecież ja mam:-) I na pewno nie ma możliwości wyłączenia przez ebok , podeślę Ci zrzutkę z eboku... Ogólnie to nie problem , bo można wyłączyc (chyba) sesemesem;-) lub zadzwonić do konsultanta.
    0
  • Users Avatars Mini
    lukasm pisze: 2005-10-05 11:48
    ***wlo: dzięki za info, o opcjach dodatkowych wiem:)
    0
  • Users Avatars Mini
    Miki74 pisze: 2005-10-05 11:51
    ***wlo Wczoraj jeszcze można było wyłączyć, a dziś niet. *** issa Co do wyłączeniem usługi przez 2601 to nie będę testował, ale jak chciałem w ten sposób wyłączyć iPlus, to sie skończyło na telefonie do boku. Tyle że to było przed oficjalnej przedstawieniem usługi. Szkoda że nie widziałem miny dwóch konsultantek (mówiła że to niemożliwe hehee) ;D.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-10-05 11:55
    OK - nie upieram się - myślałem, że analogicznie do innych aktywnych pakietów (a to już wiem na pewno) "wyłącznik" jest przy danym pakiecie w zakładce pakiety dodawanie/usuwanie a nie w zakładce usługi i ustawienia. No tak - tyle, że Plus Nieskończoność nie jest pakietem - nie pomyślałem ;-) Ale nie przejmujcie się - ja np. od tygodnia jak zauważyłem nie mam "wyłącznika" przy usłudze "Blokada Premium Rate w roamingu" - mam to aktywne domyślnie natomiast nie mogę wyłączyć blokady - właśnie od jakiegoś tygodnia. Podobnie usług zawartych w abonamencie - jak oczekujące czy konferencyjne - też poznikały "wyłączniki" - tak nazywam te odnośniki obok opisu usługi gdzie się klika ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Miki74 pisze: 2005-10-05 11:56
    *** wlo. Mój znajomy też nie może wyłączyć PN, na taryfie Domowy 60 przez Ebok.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-10-05 11:57
    Inna zupełnie sprawa czy zależy mi na wyłączaniu tych usług ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Miki74 pisze: 2005-10-05 11:59
    *** wlo Plus sam ustawia zasady, to nie powinien ich łamać. Ale z drugiej strony to nie problem :)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-10-05 12:04
    ***wlo - heh , Plus Nieskończoność jest extra , ale na 99% 31 października będzie ostatnim dniem korzystania z tej usługi. Ja już mam alternatywę , że tak powiem , 5ka darmowych numerów ;-) Co do zrzutek z eboku , to poszły właśnie:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Miki74 pisze: 2005-10-05 12:08
    ***issa W sumie te 5 numerów też by mi wystarczyły, ale obecnie oferta jest dla biznesu, a nie bardzo chce przenosić numeru na działalność teściowej :P.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-10-05 12:19
    Myślę , że dla indywidulanych też się pojawi , ale jakoś Plusowi nie spieszno , bo z tego co słyszałem ta opcja w aplikacji była juz pod koniec sierpnia. Ciekawe tylko czy dla nowych , czy także dla starych. Zmykam , miłego dnia :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-10-05 12:20
    Miki74 - nie wiem czy błąd... cennik jest na zasadach ogólnych a to wcześniej to promocja ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-10-05 12:24
    rzeczywiście pogubić się można w tych promocjach i cennikach prefiksowych.
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-10-05 12:25
    ***issa: mam nadzieje, ze moj numer ma duze szanse znalezc sie na Twojej ekskluzywnej "Liście pięciu" Marka N. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-10-05 12:26
    issa - w tej ich aplikacji to mają jeszcze kilka innych rzeczy, które zachęcająco po haśle wyglądają, jednak sprzedawcy nie mają pojęcia co to jest bo aplikacja twierdzi, że "niedostępne" ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-10-05 12:26
    Dobra zmykam zaraz do szkolki pracowac jak pszczolki (czyli "opylam" caly sprzet jaki mam na polibudzie :) hehe. Do zobaczenia po 13 :)
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-10-05 12:27
    ***issa: po 13:30 z pewnoscia znajde duuuzo czasu, zeby odebrac telefon od Ciebie :) Pozdrawiam :) i zycze duzo sprzedanych ametystow ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Miki74 pisze: 2005-10-05 12:27
    ***wlo. Tu nie ma napisane że to jest promocja, poza tym wybierasz ja menu “Usługi dla biznesu” “Prefiks 1069” a nie “Promocje” “Promocyjne Usługi”.
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-10-05 12:27
    Chyba ze w czasie przerwy wejde z Opery Mini :) eee nie :) wole z kompa :D ciao
    0
  • Users Avatars Mini
    Miki74 pisze: 2005-10-05 12:32
    **wlo "Blokada Premium Rate w roamingu" też brak możliwości wyłączenia od dziś. Z tego co pamiętam to masz 1069 zobacz na billing czy nie masz z wielokrotnie połączeń a zwłaszcza 06.09.2005.
    0
  • Users Avatars Mini
    Miki74 pisze: 2005-10-05 12:39
    Tak się zastanawiam czy jak wejdzie obowiązek wklepywania numeru kierunkowego do połączeń lokalnych, czy system będzie rozróżniał że ma iść bez prefiksu 1069, jeżeli nie mamy usługi lokalnych połączeń w danym regionie kraju. Obecnie lokalne są w Katowicach i Warszawie, realizuje je się właśnie po wybraniu kierunkowego. Jak udostępnia usługę na cały kraj to nie będzie problemu. Tylko haracz dla TPSA trzeba będzie płacić.
    0
  • Users Avatars Mini
    WujekDobraRada pisze: 2005-10-05 14:25
    No niestety niic Nowego!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-10-05 15:14
    ***reboot - wpłacasz mi co miesiąc 6.10 na konto i wpisuję cie na listę. Podaje numer konta... ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    Krzych pisze: 2005-10-05 15:52
    "issa" napisałeś gdzieś coś ostatnio że K750i jest w SimPlusie za 915zł. czy jakoś tak....prawda to...???
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-10-05 16:27
    ***issa: eee to nie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-10-05 16:44
    reboot- no cóż... Ty nie jesteś na tej liście. Byłem pierwszy ;-))))))
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-10-05 17:15
    Wybrane numery to co by nie powiedziec tylko 5/8000000 mozliwosci Plus Nieskonczonosci :-(((( Niestety nie kosztuja proporcjonalnie mniej! ;-(
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-10-05 17:23
    Niedlugo pobawie sie Panasonikiem VS3 , moj brat kupil swojej lasce , podobno ma kosmiczny wyswietlacz z kilkoma milionami kolorow i rozdzielczoscia 320*240. Alez by na tym Opera wygladala...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-10-05 17:41
    Miki74 - zobaczę - nie mam jeszcze faktury za ten okres - 9/8 mam miesiączkę ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-10-05 17:43
    a nie - wrzesień to jest 09? to ma oczywiście!! nie - wszystko jest ok.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-10-05 17:46
    i nie może być nie ok ;-) nie dzwoniłem w tym dzniu przez 1069 ;-) powiem więcej w okresie 9.08/8.09 mialem... 4 połączenia międzystrefowe tylko ;-D
    0
  • Users Avatars Mini
    Marek pisze: 2005-10-05 17:53
    A kiedy wreszcie beda wybrane darmowe numery w abonamentach niebiznesowych? Era i Orange maja, plus zlewa sprawe.
    0
  • Users Avatars Mini
    Czytek Newswów pisze: 2005-10-05 17:58
    *** issa - łza się w oku kręci... I pomyśleć że stacjonarne pecety miewały 320x200 pikseli na ekranie, i do tego _trzy_ kolory... ;-))) Aha, i jeszcze czarne tło... ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    Miki74 pisze: 2005-10-05 20:01
    **wlo Dowiedziałem się że problemy występowały pomiędzy 6 a 13 września i chyba tylko jak dzwoniłeś na strefę numeracyjną Katowic. Na rachunku szczegółowym połączenie rozrosło się do 23 razy z różnym czasem powyżej minuty i wszystkie zaczęły się o tej samej godzinie( oczywiście pod ten sam numer) Takie krzaczki były dwa :) . Reklamacja dziś poszła.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-10-05 22:47
    **Krzych - sory za tak długo odpowiedź , musiałem przeoczyć. Oczywiście K750i wzieliśmy w PWA + zestaw Simplus na przedłużenie umowy , a nie w Simplusie.
    0
  • Users Avatars Mini
    megarobal pisze: 2005-10-21 15:22
    Kazda kolejna promocja plusa jest gorsza od poprzedniej. Ile mozna czekać
    0