Polkomtel zmienia reklamy Plusa na Kartę
Rozpoczęła się nowa kampania promocyjna Plusa na Kartę stworzona w oparciu o nowy format komunikacyjny – GIGAnci Życia.
Seria spotów ukazuje młodych ludzi w prostych, codziennych sytuacjach.
„Wirtuozi sieci. Łowcy hasztagów. GIGAnci życia. To Wy jesteście w centrum świata. To dla Was jesteśmy w Plusie na Kartę. Bierzcie od nas gigabajty i korzystajcie z życia!” – to nowy motyw przewodni w komunikacji Plusa na Kartę.
Założeniem nowej formuły komunikacji jest sprawienie, aby widz utożsamił się z bohaterami spotów.
Kampanię wspiera utwór „Glorious” - Macklemore feat. Skylar Grey.
Za nową koncepcję oraz formułę komunikacji odpowiedzialna jest znana z wcześniejszych realizacji Plusa agencja Freundschaft (wcześniej Scholz & Friends).
Za reżyserię spotów reklamowych odpowiadał Marcin Mikulski.
Kampania „GIGAnci Życia” prowadzona jest w telewizji, radiu, nośnikach elektronicznych OOH i internecie.
Metryczka kampanii :
- Nazwa: GIGAnci Życia
- Klient: Plus
- Zarządzający projektem po stronie klienta: Karina Jakóbiak-Kapusta, Małgorzata Lenarczyk, Rafał Kawecki, Olga Sobolewska
- Dom produkcyjny: TFP
- Agencja: Freundschaft
- Reżyser: Marcin Mikulski
- Postprodukcja: Televisor