Polkomtel rozpoczyna pilotażowe świadczenie dla abonentów sieci komórkowych usługi przenoszenia nume

Drukuj

Zgodnie z decyzją Prezesa Urzędu Regulacji Telekomunikacji i Poczty, 10 października br. Polkomtel rozpoczyna pilotażowe świadczenie dla abonentów sieci komórkowych usługi przenoszenia numerów. W ramach pilotażu przeprowadzone zostaną niezbędne testy systemu przenoszenia ruchu między sieciami oraz modelu współpracy z innymi operatorami komórkowymi. Klienci chcący skorzystać z możliwości przenoszenia numerów w okresie testów powinni liczyć się z pewnymi utrudnieniami w korzystaniu z niektórych usług. Pilotaż ma pozwolić wyeliminować ewentualne błędy i ograniczenia tego procesu, tak aby po ich przewidywanym zakończeniu 16 stycznia 2006 r. prawidłowo był wymieniany ruch między sieciami komórkowymi i proces przeniesienia działał sprawnie.

Klientom zainteresowanym przejściem do sieci Plus GSM z zachowaniem numeru sieć oferuje zwrot opłaty za przeniesienie numeru pobieranej przez dotychczasowego operatora oraz promocje „Witamy w Plusie – Jesienne rozmowy” i „Witamy w Plusie – Nowa Superkarta”. Wniosek o potwierdzenie możliwości zawarcia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych z przeniesieniem numeru można złożyć w Autoryzowanych Punktach Handlowych, Salonach Firmowych i Punktach Sprzedaży Plus GSM.

Dodatkowo klient może udzielić Polkomtel SA w Salonach Firmowych i Sklepach Firmowych Plus GSM pełnomocnictwa do wystąpienia w jego imieniu do dotychczasowego operatora o rozwiązanie umowy. Składając pełnomocnictwo, może także jednocześnie podpisać umowę aktywacyjną z Plus GSM. Po upływie okresu wypowiedzenia oraz rozwiązaniu umowy z dotychczasowym operatorem numer Plus GSM zostanie zmieniony na dotychczasowy numer klienta.

Ocena: 0 głosów Aktualna ocena: 0
Drukuj

Komentarze / 13

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    wms pisze: 2005-10-10 23:40
    na stronie pana wacka jest tez o----"W związku z ogromnym zainteresowaniem, z jakim spotkała się promocja „Happy Hours” niestety nie wszyscy Użytkownicy taryf Easy i Team 7 mieli możliwość skorzystania z promocyjnych udogodnień. Dlatego też w trosce o umożliwienie skorzystania jak największej liczbie Użytkowników ze specjalnych warunków, Polkomtel S.A. podjął następującą decyzję: Z dniem 11 października 2005 r. promocja „Happy Hours” zostanie zakończona; " itd
    0
  • Users Avatars Mini
    VS pisze: 2005-10-10 23:51
    Ciekawe ile taki proces przechodzenia od jednego do drugiego trwa?
    0
  • Users Avatars Mini
    nigel_mansell pisze: 2005-10-10 23:58
    u starego opa płacisz, a nowy oddaje ci kasę, mogłoby być od razu za darmo
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2005-10-11 00:43
    Przenoszenie numerów po Polsku. Z jednej strony robi się promocję, dla osób które chcą przyjść z innych sieci ze swoim numerem telefonu. I tu nie ma problemu, wszystko działa, można numer podłaczyć i dzwonić. Ale jest też i druga strona. Jak się chce odejsć ze swoim numerem do innej sieci to nagle się okazuje, że to pilotaż. Że może być z tym problem itp.... Jakie to polskie
    0
  • Users Avatars Mini
    lukasz_k pisze: 2005-10-11 01:36
    Sadze ze wprowadzenie chociazby pilotazu to duzy krok do przodu. Znajac proces karania opów przez URTiP Ci pierwsi mogli smieszne kary wliczyc sobie w koszty i dalej jechac do przodu na dotychczasowych zasadach. Wielkie BRAWO dla PLUSA za odwage i zrobienie czegos więcej dla klienta!!! Co do obowiązujących zasad i wypowiedzi użytkownika RAFALS to wprowadzenie opłat jest możliwościa daną operatorom przez odpowiednia ustawę wiec operator od ktorego odchodzi klient ma prowo pobrac pieniadze za udostepnienie numeru. To ze nowy operator zgadza sie na oddanie tej kwoty to normalne zachowanie konkurencyjne za ktore naleza sie gratulacje. Takie jest przynajmiej moje zdanie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2005-10-11 01:39
    No właśnie, lepiej niech się operatorzy zajmą formalnościami przenośnymi. Jak rozumieć końcówkę newsa? Klient dostaje numer PLUSA, a potem zmieniają na jego stary? Masakryczne zamieszanie.
    0
  • Users Avatars Mini
    francjosef pisze: 2005-10-11 01:57
    Wygląda to tak jak i w orange. Jeśli już chcesz mieć numer stary to tylko mogą się do ciebie dodzwonić z tejże właśnie sieci . We wszystkie strony ma działac od połowy stycznia.Chodzi o platformy i o identyfikacje do której sieci się dzwoni. Teraz to nie możliwe, bo się opy zgadały. W orange gadają tak: skorzystaj z tego, podpisz umowę, korzystaj z jakiej chcesz promocji, pokrywamy koszty adm. ok 120 pln a stary numer wróci w styczniu! Paranoja.
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2005-10-11 03:20
    no proszę proszę... a jednak można, i po co były te wszystkie żenyujące spektakle że "nie damy rady" "domagamy się przeniesienia (kolejnego) terminu wprowadzenia tej usługi" ehhh ciekawe ile jeszcze w wiśle wody upłynie zanim polskie firmy przestaną traktować swoich klientów jak debili i z nimi walczyć, a zaczną ich cenić i nie będą się tak ośmieszać, bo czym innym jest odwlekanie ZA WSZELKĄ CENE rozwiązań KORZYSTNYCH dla klientów ? całe szczęście jest regulator rynku (URTiP) nieudolny bo nie nieudolny, pozwalający na zbyt wiele firmom, ale jednak potrafi twardo postawić sprawę i nie ulegać mafi trojga i chwała mu za to.
    0
  • Users Avatars Mini
    siedem pisze: 2005-10-11 09:03
    lennox*** to polecam ciebie na krolika idz i sie przenies :D wowaczas wyslucham jeszcze raz twojej opini :D
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2005-10-11 12:57
    *7 - jak mi się umowa skończy, a era lub idea będzie miała korzystniejszą ofertę, to oczywiście że przeniosę i chętnie się wtedy podziele swoją opinią, ale nie będzie to szybciej niż za rok
    0
  • Users Avatars Mini
    motokoko pisze: 2005-10-11 16:46
    no właśnie, ja chętnie bym sie z plusa do ery wyniósł. Ale raz, że trzyma mnie jeszcze umowa i dwa, ze ta przenoścnosć ciągle niewiele warta. Oby sie urodzinowa do tego czasu nie skończyła
    0
  • Users Avatars Mini
    wave pisze: 2005-10-12 23:49
    a ja mysle ze to wszystko pozory i ze tak naprawde to wszyscy sa jedno warci, tu ci daja a tu zabiora. nie wiecie ile trezba zaplacic za przeniesienie? a tak wogole to ilu jest klientow poza okresem promocyjnym ktorzy bez problemu moga zmienic siec....?
    0
  • Users Avatars Mini
    poganin pisze: 2005-10-13 16:20
    Od niektórych operatorów to może być warto uciec nawet w okresie cyrografu płacąc kare :) Ale raczej nie do plusa popłynie strumień abonentów orangutana :)
    0