Polkomtel przeprasza za kłopoty z prepaidem

Drukuj

Plus GSM przygotował kolejne wyjaśnienia w sprawie kłopotów ze swoją platformą prepaid:

31.01.2006 r.

Jak informowaliśmy wcześniej, Polkomtel SA dokonał w dn. 19-21.01.br. aktualizacji systemu informatycznego obsługującego Simplus, MixPlus i Sami Swoi. Była ona podyktowana koniecznością dostosowania systemu do obsługi rosnącej liczby użytkowników oraz przygotowania go do wdrożenia nowych funkcjonalności. Przeprowadzona aktualizacja była największą operacją tego typu dokonaną w spółce w ciągu ostatnich siedmiu lat. Jej trudność wynikała nie tylko ze skali zmian, ale również z faktu, że odbywała się podczas bieżącej pracy systemu i obsługi klientów. Prowadzone prace spowodowały konieczność czasowego zablokowania procesu przetwarzania informacji o stanie kont klientów w czasie rzeczywistym i w konsekwencji doprowadziły do przejściowych zakłóceń w korzystaniu z usług przez część użytkowników Simplus, Sami Swoi i MixPlus. Dotknęły one ok. 8-10% bazy użytkowników usług przedpłaconych.

Polkomtel SA wyraża ubolewanie z powodu zaistniałych zakłóceń w funkcjonowaniu usług przedpłaconych i gorąco przeprasza ich użytkowników za wszelkie niedogodności i utrudnienia z tym związane.

Pomimo że funkcjonalność systemu informatycznego obsługującego usługi Simplus, Sami Swoi i MixPlus została przywrócona, niektórzy klienci mogą spotykać się jeszcze z utrudnieniami, w szczególności dotyczącymi rozliczania należnych pakietów usług. Mają one związek z dobiegającą końca aktualizacją stanu kont klientów. Aktualizacja ta przeprowadzana jest z najwyższą starannością, w oparciu o rzetelną i precyzyjną weryfikację stanu należności na koncie każdego klienta dotkniętego nieprawidłowościami procesu przetwarzania informacji w dn.19-21.01.br. Weryfikacja odbywa się bez konieczności kontaktu z Działem Obsługi Klienta, a wszelkie przypadki wątpliwe rozstrzygane są na korzyść klienta. Zwracamy uwagę, że w związku z uaktualnianiem stanu kont użytkowników część telefonów – dla przywrócenia ich sprawnego działania - wymaga wyłączenia i ponownego włączenia przez klienta.

Jednocześnie informujemy, że począwszy od 1.02.br. wstrzymane zostanie dla użytkowników usług przedpłaconych naliczanie opłat za połączenie z numerami Działu Obsługi Klienta: 26 01, 8877. Klienci, których konta zostały obciążone za korzystanie z ww. numerów w dn. 19-31.01.br., otrzymają zwrot pieniędzy. Pozwoli to na nieodpłatne wyjaśnienie w kolejnych dniach wszelkich wątpliwych przypadków, do jakich mogło dojść w czasie występowania zakłóceń w bieżącym rozliczaniu usług. Ponadto Polkomtel SA zaoferuje wkrótce użytkownikom, którzy z powodu zakłóceń systemu mieli w ostatnich dniach trudności w korzystaniu z usług, specjalny bonus dla zrekompensowania niedogodności.


Elżbieta Sadowska
rzecznik prasowy Plus GSM

Ocena: 0 głosów Aktualna ocena: 0
Drukuj

Komentarze / 158

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Pawlok pisze: 2006-01-31 18:59
    Hehe! To sie nazywa tempo!
    0
  • Users Avatars Mini
    krzysiek pisze: 2006-01-31 19:00
    "8-10% " bu hahaha
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2006-01-31 19:02
    "Ponadto Polkomtel SA zaoferuje wkrótce użytkownikom, którzy z powodu zakłóceń systemu mieli w ostatnich dniach trudności w korzystaniu z usług, specjalny bonus dla zrekompensowania niedogodności" - brawo Plus!
    0
  • Users Avatars Mini
    krzysiek pisze: 2006-01-31 19:03
    Krsyiek" pamietaj, ze najwiecej krzycza tylko poszkodowani ;). A komentrzy nie bylo tutaj 9 milionow tylko kilkaset ;). Wiec nawet poszkodwanych bylo mniej niz kilka procent ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Bi pisze: 2006-01-31 19:05
    krzykaczy, którzy nie mogli "puszczać sygnałków"
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2006-01-31 19:07
    Darmowe polaczenia z 2601 !!! ??? Chyba zaczne dzwonic z simplusa na BOK :) Poczekam jeszcze kilka dni i zadzwonie sprawdzic stan konta kilku telefonow :)
    0
  • Users Avatars Mini
    st_luk pisze: 2006-01-31 19:08
    WOW!!!! Już myślałem, że się nie doczekamy gestu przeprosin ze strony PlusGSM w srpawie problemów, któe nam zaserwowali! A tu proszę, chyba tysiące maili oraz godziny utyskiwań w BOKu przez klientów zrobiły swoje. Cieszy, że w końcu się przyznali i wyjaśnili opini publicznej, co i jak. Niemniej jednak jako użytkownikowi SIMPLUSA, który notabene nie nawalił mi w tym czasie ani razu i cały czas działa i działał normalnie jestem rozgoryczony, że taka wiadomość nie została podana przed rozpoczęciem prac z nową platformą. Ileż nerwów zaoszczedzili by swoim klientom gdyby poinformowali przed, a nie po?! MNÓSTWO. Mam nadzieję, że wyciągną z tego wnioski i więcej takiej gafy nie strzelą!
    0
  • Users Avatars Mini
    st_luk pisze: 2006-01-31 19:08
    Ja ponieważ nie odczułem wogóle problemów jestem nadal jak najbardziej zadowolony z mojego pre - paida i nie zamierzam zmieniać sieci na inną. SIM+ jest najtańszy i wg mnie bezproblemowy i świadczący wysoką jakość usług (poza tymi dwoma tygodniami, kiedy spaprał sobie u wielu wizerunek), a na dodatek najtańszy jeśli ma się znajomych w PlusGSM. Dodatkowo wprowadzone unowocześnienia systemu miejmy nadzieję wpłyną rzeczywiście na jeszcze lepsze poprawienie i funkcjonowanie sieci. Jako rekompensatę życzyłbym sobie wprowadzenie w SIM+ nowych jeszcze tańszych połączeń (np 24/min grosze w swojakach), bo SMS jest najtańszy (1grosz) i niech tak zostanie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    milosh pisze: 2006-01-31 19:08
    wreszcie!!! mam nadzieje ze ten bonus dla tych ktorych to dotknelo rzeczywiscie wynagrodzi te kilka(nascie) dni awarii
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2006-01-31 19:09
    ***krzysiek - a komentarzy nie bylo 9 milionow, bo nie kazdy zna GOL i nie kazdy ma dostep do netu...
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2006-01-31 19:12
    A tak poza tym to brawo Plus :) Ale jednak po ostatnich wyczynach wole poczekac do jutra i zadzwonic jutro na 2601 :) bo nie ufam zapewnieniom "Klienci, których konta zostały obciążone za korzystanie z ww. numerów w dn. 19-31.01.br., otrzymają zwrot pieniędzy." :) A tak poza tym ludzie !!!!!! ********* Czy wiecie cos o przedluzeniu promocji SMSow za 1 grosz w abonamencie?? *********
    0
  • Users Avatars Mini
    milosh pisze: 2006-01-31 19:12
    rebot: simplus nie ma 9 mln uzytkownikow..
    0
  • Users Avatars Mini
    komiks pisze: 2006-01-31 19:13
    Noa le niestety, wszyscy, któych znam mielie wieksze czy mniejsze problemy z mixplusem albo zimplusem. ja nie wierze w te 8-10%
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-01-31 19:13
    ***tkubon - tak ,"brawo Plus" ,szczegolnie od mojej kuzynki ktorej dalej nie wlaczyli telefonu. ***bi@ly , krzysiek - Panowie , jestem mega wzburzony , wiec adekwatnie do stanu emocjonalnego powiem Wam za przeproszeniem - nie pierd*lcie. 8-10%? Akurat. Dobrze do jasnej cholery , ze doczekalismy sie slowa "PRZEPRASZAM". Po 12 dniach.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-01-31 19:16
    I niech nie pieprza , ze aktualizuj , bo dalej zle NALICZA. ROZUMIECIE TAM W POLKOMTELU? - ZLE NA-LI-CZA!
    0
  • Users Avatars Mini
    Legol pisze: 2006-01-31 19:19
    Hehe wzburzenia issy ciag dalszy :) Wydaje mi sie ze juz nieglugo zmienisz front- w koncu nic nie trwa wiecznie (nawet awaria w polkomntelu :D) Serdecznie pozdrawiam i czekam o przedluzeniu promocji sms za 1gr w abo :]
    0
  • Users Avatars Mini
    voovoo pisze: 2006-01-31 19:19
    no w koncu jakis ruch ze strony Plusa!!!zobaczymy jak to sie dalej rozwinie!!!!nie chwalcie dnia przed .............!pozdrawiam!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-01-31 19:25
    ***legol - musisz oddzielic dwie sprawy: bardzo atrakcyjna oferte pre-paid Plus , od skandalicznej nieudolnosci ich pracownikow (kto odda za pakiety ktorych zamowienie bylo niemozliwe?) i pieprzonej pogardy z jaka sie traktowalo do tej pory tak wazna dla operatora grupe klientow. "PRZEPRASZAM" powinno byc na www Simplusa juz od DAWNA.
    0
  • Users Avatars Mini
    sceptyk pisze: 2006-01-31 19:25
    Kolejna odsłona chocholego tańca w wykonaniu Plusa. Pewne jest tylko kilka rzeczy: Plus stracił całkowicie zaufanie swoich obecnych i potencjalnych klientów, Plus NADAL źle nalicza opłaty, Plus nadal bezpodstawnie blokuje rozmowy wychodzące, Plus KŁAMIE. Plusie wstydź się. Nie widzę możliowści współpracy z tą firmą.
    0
  • Users Avatars Mini
    ajpiotrowski pisze: 2006-01-31 19:26
    wreszcie! ciekawe kiedy ta syfna siec przeprosi jeszcze za problemy z przenosnoscia numerow!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-01-31 19:31
    Pogardy dla ludzi ktorzy tym burakom skladaja sie na pensje. I niech nikt nie gada bzdur , ze to krzykacze ,co puszczaja strzalki , bo sa posrod poszkodowanych ludzie ,ktorzy placa po 60zl i wiecej , co jak na prepaidowca nie jest malo. Zreszta pomnozcie sobie arpu prepaid*liczbe uzytkownikow * liczbe miesiecy i przekonacie sie jakie to przychody.
    0
  • Users Avatars Mini
    Pestek pisze: 2006-01-31 19:43
    u mnie nalicza super. nie sciaga kasy.. itd czekam na zwrot. no i mam pytanie .. "Aktualizacja ta przeprowadzana jest z najwyższą starannością, w oparciu o rzetelną i precyzyjną weryfikację stanu należności na koncie każdego klienta dotkniętego nieprawidłowościami procesu przetwarzania informacji w dn.19-21.01.br." czy to znaczy ze jak mi wsiaklo 10zl w dniach po 21ym to nie dostane? hmm najwyzej sie zadzwoni..
    0
  • Users Avatars Mini
    rolka68 pisze: 2006-01-31 19:43
    A kiedy konkretnie należą się zwroty? Bo kasna na koncie mi sie kończy a rozliczenia jak nie było tak nie ma.
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2006-01-31 19:44
    ***milosh: nie zaprzeczam i nie potwierdzam :) Przeciez nie napisalem, ze ma 9 milionow uzytkownikow - ja tylko cytowalem... ***issa: moj kolega kupuje srednio 2 zdrapki 150/180 na 3 miesiace :) czyli okolo 100zl miesiecznie w prepaidzie. Nie jest to moze duzo, bo 100zl mozna w 1 dzien wygadac, ale chyba w porownaniu do statystyk, to jest to duzo... Mowi, ze mu zjadlo 30zl i ze smsy do swojakow nie nalicza mu po 1gr... Ja mu wierze, ale nie namowilem go niestety na zarejestrowanie sie, ale mam nadzieje, ze jednak mimo to oddadza pieniadze... Mysle, ze kwota 50zl bedzie w sam raz...
    0
  • Users Avatars Mini
    Gal pisze: 2006-01-31 19:49
    Juz ja widze ze cos dostaniecie od Polkomtlea. Conajwyzej pisemko ze zalegacie z platnosciami. Zlodziejska firma.
    0
  • Users Avatars Mini
    piet pisze: 2006-01-31 19:49
    no w koncu jakies oficjalne info. tylko kiedy to w koncu zacznie dzialac bo jak wczoraj o 9 rano uzupelnilem konto tak zablokowane mam do chwili obecnej myli juz 34 godziny od momentu zasilenia :(
    0
  • Users Avatars Mini
    GrzesD pisze: 2006-01-31 20:01
    Plus, to solidna firma. Nie na darmo posiadam u nich abonament i Simplusa. Po prostu się opłaca. Chociaż czasami lubią psikusa jakiegoś zrobić, że człowiekowi się ciśnienie podnosi, ale odzew zadośćuczynienia zawsze z ich strony następuje.
    0
  • Users Avatars Mini
    Era24.pl pisze: 2006-01-31 20:20
    Na cale szczescie Plusa ustawa nałożona na naszych operatorow zmuszająca ich do przenoszenia numerów nie obejmuje przenośności numerów w prepaid tylko postpaid ponieważ jeżeli w tym momencie Plus ma problem z platforma to co by sie działo gdyby było przechodzenie z zachowaniem numerów w prepaid? Oj plusie....
    0
  • Users Avatars Mini
    bombi pisze: 2006-01-31 20:30
    wlasnie dostalem 2.85 zwrotu chyba ich pojeb%@$%@^ wedlug moich przypuszczen ucieklo mi ok 100zl a napewno powyzej 70! paranoja! juz bym wolal zeby mi nic nie oddali bo to jest poprostu upokarzajace
    0
  • Users Avatars Mini
    scorpion pisze: 2006-01-31 20:37
    bombi: To co ci się stało?
    0
  • Users Avatars Mini
    wertop pisze: 2006-01-31 20:38
    Co z SMSami za jeden grosz w PLusie? Przedłużają te pakiety czy nie?
    0
  • Users Avatars Mini
    XXX pisze: 2006-01-31 20:42
    *issa* - wal się czubie !!! Reprezentujesz beznadziejny przypadek. Brak słów ?!
    0
  • Users Avatars Mini
    rfc3261 pisze: 2006-01-31 20:55
    Taka fuszerka, a tyle dobrych opinii... Normalnie \"Chlopaki nic sie nie stalo...\" itd. Jakby cos takiego stalo sie w POPie to by juz psy wszyscy wieszali, bez wyjatku. Odwalili wolna amerykanke przy rozszerzaniu bazy abonentow i prawdopodobnie przy upgradzie umozliwiajacym przenoszenie numerow. W koncu jak pojawila sie informacja o nowelizacji ustawy na temat przenoszenia numerow takze w Prepaidzie, to tylko Era i Plus zlozyly protest. W starej dobrej Ideii (technicznie przejscie na Orange niewiele zmienilo) jest to juz mozliwe, a i baza POPakow jakos sie nie zatyka. Niestety wiekszosc zagorzalych wrogow TP i FT (akurat za obydwiema firmami sam nie przepadam) tego nie doceni...
    0
  • Users Avatars Mini
    tymis pisze: 2006-01-31 21:07
    Plus własnymi \"ręcami\" obalił mit o swojej niezawodności. Korzystam z abo i nie wyobrażam sobie, żeby dzwonić z jakimiś problemami albo nie móc dzwonic w ogóle. Współczuje szczególnie korzystającym z Mixplusa, który dla mnie jest normalnym abonamentem. Mit o niezawodności został zbudowany wiele lat temu na rzeczywistej niezawodności rozmów i SMS-ów czyli usług podstawowych i prawidłowego rozliczania usług (czego nie mogli powiedzieć np. 6 lat temu ówczesni abonenci Ideii). Do tego \"parę\" przydatnych rzeczy typu niezawodna (naprawdę) bramka SMS-owa. I to było wszystko, korzystając osobiście z usług dodanych od razu były problemy. cdn.
    0
  • Users Avatars Mini
    tymis pisze: 2006-01-31 21:08
    Sięgając lata wstecz przypominam sobie problemy z serwisami SMS-owymi świadczonymi przez Polkomtel a nie firmy zewnętrzne (a więc nie można zwalać na innych), problemy z WAP-em przez dial-up (w Erze te same strony "śmigały" a w Plusie nie, bo coś tam...), problemy z SMS-ami graficznymi (kto jeszcze to pamięta?), problemy z "pływającą" i "znikającą" Strefą Plus, problemy z systemem SMS-owym Programu 5Plus, problemy z ebokiem (pakiety dalej były źle pokazywane mimo korespondencji z bokiem i zapewnieniom, że jest dobrze) i wiele innych. Słyszałem, że są ludzie, którym wszystko chodzi, może jestem pechowcem? ;-) Teraz "lider technologiczny" rozłożył się na platformie pre-paid więc dlaczego nie mógłby rozłożyć się na platformie post-paid? Korzystam z Plusa ze względu na bardzo dobrą dla mnie ofertę ale pytanie o jakość a nie "jakoś to będzie" jest jak najbardziej na czasie.
    0
  • Users Avatars Mini
    bombi pisze: 2006-01-31 21:26
    *** scorpion - pomysl geniuszu a nie zadawaj takich pytan
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2006-01-31 21:30
    bombi - napisz reklamację - wszystko wróci.
    0
  • Users Avatars Mini
    1010 pisze: 2006-01-31 21:31
    ciekawe co to za bonus?
    0
  • Users Avatars Mini
    Bi pisze: 2006-01-31 21:32
    Odpowiem na pytanie pewnego osobnika "czemu sie nie zatyka platforma prepaid w orange" a no dlatego, że w orange malo kto dzwoni bo sa takie drogie stawki, proste?pokaż mi prepaida w którym miałes nielimitowane rozmowy za prawie friko, - aż 5 zł - za NO LIMIT.
    0
  • Users Avatars Mini
    kapryslaw pisze: 2006-01-31 21:36
    Nadal jednak PLUS nie podaje od kiedy będzie wszystko prawidłowo funkcjonowało i do kiedy zwrócą kasę niesłusznie zabraną.
    0
  • Users Avatars Mini
    dacmarek pisze: 2006-01-31 21:37
    Bambi - zwrócili CI pewnie narazie tylko za wykonane połączenia do DOKu bo mi tez oddali ostanio tylko pare złotych... reszta mam nadzieje żę wróci po rozpatrzonej reklamacji złożonej w sobote... poczekamy zobaczymy... Jestem dobrej myśli :) W salonie usłuszałem żę te dostosowanie polega na wymianie sprzętu na nowszy i bardziej pojemny bo niestety gdy był projektowany mieli zapas kilku milinów prepaidowców ale niestety bardzo szybko ten zapas sie skończył po bardzo dobrej sprzedaży MIxplusa i musieli zmienić....
    0
  • Users Avatars Mini
    bombi pisze: 2006-01-31 21:55
    ***Alexander25 napisalem reklamacje, narazie brak odzewu poza automatem ***dacmarek - masz racje to by sie zgadzalo bo tylko 3 razy dzwonilem do na 2601 nawiasem mowiac rezygnowalem po kilkunastu minutach oczekiwania sic! mam taka sama nadzieje jak Ty pozdro
    0
  • Users Avatars Mini
    bolek2004 pisze: 2006-01-31 22:22
    To co mówi plus to ściema:)Napewno się jeszcze się z tym nie uporali i nie uporają dopóki nie wprowadzą jednej pożądnej platformy.Może na jakiś czas przycichnie ale napewno albo komuś z konta kasa zniknie albo nie będzie można zadzwonić.Prbolemy z nową platformą były od początku i wydaje mi się że to jest tak skopsane że się nieda narprawić niestety.U mnie już długo przed awarią znikała kasa i inne cuda więc nie licze że będzie lepiej:(
    0
  • Users Avatars Mini
    alix pisze: 2006-01-31 22:59
    zenujace, ze tak pozno i tak malo skruchy
    0
  • Users Avatars Mini
    mem pisze: 2006-01-31 23:10
    Niestety bolek2004 ma racje. Problemy z platforma byly juz od poczatku grudnia. Kasa znikala szczegolnie bylo to widoczne przy korzystaniu z bezplatnego numeru. PLus jak zwykle sciemnia. Przez ostatnie 2 tygodnie zachowywali sie jak palanci zadnej informacji BOK zapchane pracownicy nic nie wiedzeli a na pytanie dlaczego na stronie www nie pojawila sie informacja o problemach -- odpowiedz nie bylo takiej potrzeby . Skandal typowe zachowanie aroganckie chamskie w stylu TPSA, Teraz bezplatne polaczenie z BOK to tez sciema bo polaczenie trwa przy odrobinie szczescia 30 minut o ile nie wywali cie z kolejki lub nie przekieruje na pocatek kolejki.
    0
  • Users Avatars Mini
    MR F pisze: 2006-01-31 23:16
    a o co chodzi z tym simplusem, jakieś problemy są/były????
    0
  • Users Avatars Mini
    wibratror pisze: 2006-01-31 23:18
    To, że w sim+ czy SS po każdym doładowaniu trzeba wyłączać i włączać telefon jest tak irytujące, że kilku moich znajomych zmieniło operatora na Erę TT i jak się okazało wyszło im to tylko na zdrowie... A innowacyjny Plus (tak się zawsze reklamuje) przekombinował niestety. Sposób na promocję w postaci oddawania klientowi części kasy zamiast od razu liczenie w niższej, promocyjnej cenie uważam nie tylko za nietrafiony, ale przede wszystkim zaciemniający obraz. A może o to im chodzi ????????????
    0
  • Users Avatars Mini
    Tom pisze: 2006-01-31 23:23
    mnie by takie przeprosiny nie satysfakcjonowały jakbym był ich Klientem. Dziwne ,żę takich problemów nie ma Era czy orange. . Współczuję użytkowniką plusa :] A tak na poważnie to powinni powiadomić o możliwości wystąpienie problemów przed a nie po !!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Tom pisze: 2006-01-31 23:23
    plus kombinował i przekombinował :]
    0
  • Users Avatars Mini
    MR F pisze: 2006-01-31 23:37
    Polkomtel dał ciała, to fakt, ale nie przeginajcie z tą innowacyjnoscią i nowoczesnoscią użytkownicy telefonów na karte!
    0
  • Users Avatars Mini
    znany pisze: 2006-02-01 00:06
    ... no, jak bym mial tylko polegac na tym co tu napisza to wszystko bym wiedzial, jak cos chcecie sie dowiedziec zajrzycie na telepolis.pl, tu to tylko szczatke informacje a poza tym dobrze zo o tym pisza i tu, powinni po kazdej reklamie plusa w tv powiedziec o co chodzi, zawiodlem sie na plusie i to bardzo, zachowuja sie jak... brak mi slow na to okreslnie, a uwazaja sie za fachowcow pionierow w dzienie gsm !!!! ... durnie. kompletne
    0
  • Users Avatars Mini
    Pestek pisze: 2006-02-01 00:11
    nigdy nie zdarzylo mi sie aby dzwoniac do wolnego numeru cos mi z konta ubylo . NIESTETY :P problemow z nowa platforma juz NIE MA NIE PRZERYWA ZAINICJOWANYCH POLACZEN JUZ OD 1,5 TYGODNIA!!!!!!!!!!!! I NIE BEDZIE MAM NADZIEJE pozdro z konta nie bierze mi za nic juz.. bo zapisuje w ksiazce kazdy wyslany sms umniejszajac numer telefonu zapisany pod nazwa stan konta :) ale jeszcze pare dniu tylko dla sprawdzenia :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Mec pisze: 2006-02-01 00:16
    Jednocześnie, według zapewnień naszego informatora, zostaje przedłużona o kolejne pół roku promocja SMS za 1 grosz, która ma być swoistą rekompensatą wizerunkową po tym, co operator "funduje" jeszcze w tym momencie klientom ofert przedpłaconych cytat z gsm.biz.pl buheh eheheh ehehehehe
    0
  • Users Avatars Mini
    Marek. pisze: 2006-02-01 00:16
    Czy ktoś uruchomił Easy Gadka, mi nabiło 116 minut dziwne, a może to ta rekompensata
    0
  • Users Avatars Mini
    kutachu pisze: 2006-02-01 00:20
    dadzą pewnie po 10 smsów jakoi BONUS - he he
    0
  • Users Avatars Mini
    wtol pisze: 2006-02-01 00:22
    Sposób przyjmownia reklamacji przez Plusa skandaliczny. A to uzytkownik musi być zarejestrowany, reklamacja w formie pisemnej, konsultanci na dzień dobry wmawiający że wina jest na pewno po stronie użytkownika. Takie są schematy postępowania w simplusie. Proste sprawy które np. w Erze można załatwić od ręki, w Plusie urastają do rangi nierozwiązywalnego problemu. Po 6 latach w simplusie jak tylko wykorzystam limit zrezygnuję z ich usług.
    0
  • Users Avatars Mini
    SZ3RYF pisze: 2006-02-01 00:40
    czemu na simplus.pl zero info na ten temat? czyzby nie chcieli informowac tych, ktorych oszwabili a ktorzy sa nieswiadomi tego faktu?
    0
  • Users Avatars Mini
    dolores pisze: 2006-02-01 00:55
    .........Weryfikacja odbywa się bez konieczności kontaktu z Działem Obsługi Klienta, a wszelkie przypadki wątpliwe rozstrzygane są na korzyść klienta.........kradną jak kradli!!!!!! a oddali mi 2.40!!!!!!to kpina!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2006-02-01 01:15
    a mi z dziwnych powodow dzisiaj zmienili waznosc konta na polaczenia wychodzace z 1.05.2006 na 17.02.2006 - a naladowalem telefon za 60 zlotych :/ cholera,jak mi nie uznaja reklamacji to spadam z tej sieci i napisze do Twojej Komórki i Gazety Wyborczej , cholera ,noo !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Adam pisze: 2006-02-01 01:34
    hehe sporo osób napisało do uwagi i tvn się tym zainteresował dlatego taki finał... w końcu się przyznali
    0
  • Users Avatars Mini
    supervisor pisze: 2006-02-01 02:05
    Witam ludzie, Dobrze nie jest, ale źle też nie! Dlaczego? Chciałbym coś wam podpowiedzieć, a przede wszystkim tym którzy do tej pory wytrzymali i nie wyrzucili simów do kosza. Większość o czym tu piszecie to racja i to nasza racja! Mamy więc przewagę i to dużą! Mamy argumenty i należy teraz przelać je na papier, albo na maila! Dobrze napisana reklamacja i jesteście jeszcze do przodu...Mało tego te prace nad systemem podejrzewam, że w przyszłości zaowocują. Kto wie czy jeśli nie przejdzie druza liczba prepaidowców do innych sieci to czy ich to nie czeka?!? Nie wierze w to żeby ten problem potrwał jeszcze długo bo i tak juz przegieli!!! Teraz za to wszystko muszą ponieść konsekwencje, więc długopis w dłoń. Oni nie chcą nas stracić, a my możemy tylko zyskać :) Departamet Reklamacji: fax: 601102551 mail: bok@plusgsm.pl DOK: 2601, ale tam konsultant napisze to co będzie chciał :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2006-02-01 04:13
    co ta p. Sadowska za głupoty wygaduje ? Przecież "wszystko było ok" i tylko "za transmisję danych nie ściągało" ? ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    Tom pisze: 2006-02-01 09:21
    promocja sms po 1gr ? czyżby chcieli aby znów im system padł ?? a może to ich sposób na przetestowanie ?? w każdym bądź razie - jak dla mnie stosunek polkomtela do zaiostniałej sytuacji jest skandaliczny ! co to zo firma ? dawno się skończyły czasy kiedy przeprasza sie i to w taki sposób swoich Klientów - jeżeli wprowadzają zmiany i widzą ,że system zaczyna szwankować powinni wszystkich oficjalnie uprzedzić a nie po tym jak jest taki szum wokół ich systemów - badziewna firma ale na szczęście nie jestem ich Klientem
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-02-01 09:51
    issa - no trochę widzę Cię wzięło... No ale jak trafiło na wszystkie Twoje aktywacje - wierzę, że można się wkurzyć. Jednak muszę Ci powiedzieć, że przypadek, o którym Ci mówiłem, że po zasileniu konta z zablokowanymi wychodzącymi (nie z powodu awarii czy braku kasy a z powodu upłynięcia terminu), w czasie awarkii nie zasiliło i nawet ie odblokowało konta. Ale wczoraj, na koncie pojawiła się kwota podwójnego zasilenia i jakieś drobne dodatkowo (zapewne stosownie pomnożona wartość 1/30 przeciętnych doładowań w ostatnim czasie). Fakt, z telefonu 5 dni bodajże nie można było podobno korzystać (tylko odbior esemesów i połączeń), ale właścicieka jest zadowolona z tego dodatkowego zasilenia. Innych przypadków nie znam, ale kiedy tylko coś mi doniosą, dam znać. Marek. - znajomy wczoraj czy w poniedziałek mi pisał, że aktywował easy gadkę i dostał podwójny pakiet minut... Czy to ciąg dalszy awarii? Nie wiadomo ;-) Grzegorz Z. - popracuj nad soną bo poziom Ci się obniża... ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    mattulko pisze: 2006-02-01 10:21
    Ale jaja z tym simplusem! Zgadzam się z *rfc3261* że za dużo pod tym newsem kadzenia dla Plusa. Trzeba uczciwie przyznać że dali ciała i nie bardzo sobie z tym radzą. Jak coś nie działa w Orange wszyscy lecą po mamusi Tepsie, krzyczą o żabojadach fuszerach a jak Plus odstawia takiego żenującego zwisa to pełne zrozumienie i współczucie. Takich awarii nie naprawi się spóźnionymi przeprosinami, po fakcie jest już za późno. Trzeba było uprzedzić wcześniej a później ostro się zwijać z robotą.
    0
  • Users Avatars Mini
    Szymon pisze: 2006-02-01 10:22
    powinni ów bonus dać wszystkim użytkownikom, a nie tylko tym, ktorzy zauważyli, że coś jest nie tak. Ja nie kontroluje stale stanu konta, nie przeliczam i nie rozliczam, zatem nie wiem czy mnie tez nacieli czy nie. Nie moim zadaniem jest prawidlowe naliczanie oplat. Zmiana systemu dotyczyla WSZYSTKICH uzytkownikow, zatem wszyscy odczuli "wątpliwe" dzialanie sim+ i wszystkim nalezy się rekompensata, szczególnie, że te problem wedlug tego oswiadczenia dotyczy dziesiatków tysięcy ludzi.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-02-01 10:28
    A ja to widzę tak... 8-10% podobno tylko podczas kiedy na forach mówi się, że nie ma takich kto by nie doświadczył skutków tej awarii. Zatem dla mnie jeden wniosek tylko wynika - spośród tych 5 milionów pre-paidów w Plusie, używanych jest tylko 400-500 tysięcy...
    0
  • Users Avatars Mini
    lucas__ pisze: 2006-02-01 10:34
    co by sie nie dzialo - cieszcie sie ze wam nie zmienili nazwy na orange. hehehe. pozdrowienia dla konkurencyjnej sieci i zyczenia szybkiego przywrocenia systemu aby jej uzytkownicy znowu mogli wrzucac na łoryncz. :))))
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2006-02-01 10:35
    ***WLO :poradź mi - napisałem reklamacje w nocy bo mi zmienili waznośćna wychodzące z 1 maja 2006 na 17 luty 2006 jak mi nie uwzglednia albo będącoś ściemniać - to co mam robić ?? iśćdo salonu z granatem czy pisa ćdo maediow??:(
    0
  • Users Avatars Mini
    nieważne pisze: 2006-02-01 10:36
    Bełkot rzecznika i mydlenie oczu. Z konta odjęli mi w nocy 35 zł i po reklamacji z łachy oddalki 10 zł. Pakiet gadka mam cały czas zablokowany... (przypominam, że od awarii minęły już prawie 2 tygodnie!)
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-02-01 10:38
    "Polkomtel SA dokonał w dn. 19-21.01.br. aktualizacji systemu(...)Była ona podyktowana koniecznością dostosowania systemu do obsługi rosnącej liczby użytkowników " a co innym pre-paidom liczba użytkowników nie rośnie ?!?!? jakoś sobie inni z tym poradzili. "Polkomtel SA wyraża ubolewanie z powodu zaistniałych zakłóceń w funkcjonowaniu usług przedpłaconych i gorąco przeprasza ich użytkowników za wszelkie niedogodności i utrudnienia z tym związane." błeheheh gorąco przeprasza :DDD KASE NIECH ODDAJE !!! proponuję wszystkim poszkodowanym masowo pisać reklamacje, co to kogo obchodzi że plus sobie nie potrafi poradzić z przeprogramowaniem systemu ??? Przypominam że za każdy dzień niewywiązywania się z usług należy się 1/15 miesięcznych wydatków, np. jak ktoś wydawał w sim+ 45zł, a część środków zniknęła na 3 dni to należy mu się 9zł i tyle powinien się domagać w reklamacji...
    0
  • Users Avatars Mini
    bogd pisze: 2006-02-01 10:41
    Kilka słow dla tego kogos o pseudonimie - Issa: Naduzywasz ostrych słow i mocnych sformułowan,nie przesadzaj z ta pogarda sieci Plus do uzytkownikow Simplus,Mix i Sami Swoi. Fakt ze ze cała ta modernizacja sieci trwała za długo i nie powina odbywac sie bez poinformowania zainteresowanych o tych problemach. Ale jezeli uwazasz ze Polkomtel Toba gardzi i Ty dajesz zarobic kilku baranom - wyrzuc swoja karte i wybierz innego operatora. A moze jednak uwazasz ze Plus jest jednak dobra siecia?Ma najtansze usługi,jezeli potrafi sie z nich korzystac (team 7.swojaki po 1 gr i 36 gr/min,pakiety w easy -gadka i sms,dwiw w mixplusie,1 gr za sms,dawniej wolny numer i itd). Jezeli tak to przestan tu pier... i zachowuj sie.
    0
  • Users Avatars Mini
    bogd pisze: 2006-02-01 10:41
    Jak znam siec Plus nikt z uzytkownikow nie straci,a nawet zyska własnie na tych dodatkowych rekompensujacych bonusach,wiec wyluzuj... Plus pokzał w koncu twarz,troche pozno,ale to nie oznacza ze trzeba w nia pluc,tez uwazam ze naleza sie przeprosiny za nerwy,nie moznosc wykonywania połaczen,wysyłc sms,błedne kwoty itd. Ale jak wspomniałem z strony firmy mozna liczyc na zachowanie sie fer wobez własnych klientow. pozdrawiam wszyskich z numerami plus,a innych malkontentow zapraszam do konkurencji.
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-02-01 10:44
    *nieważne - odjeli 35, oddali 10 ?!?!?! chyba im nie ustąpisz ? ja bym odrazu pisał następną reklamację, powinni Ci oddać 35zł + 1/15 miesięcznych wydatków miesięcznych za każdy dzień kiedy tych środków nie miałeś na koncie, jak im nieustąpisz to na 100% Ci oddadzą, takie jest prawo. *olek_01 - to sam, jak Ci nie uwzględnią, napisz kolejną, oni żadnej łachy nie robią, muszą uznać...
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-02-01 10:48
    *bogd - a powiedz mi dlaczego ktoś ma być aż taki wyrozumiały za nieotrzymanie czegoś ZA CO ZAPŁACIŁ ??? ja tam się w ogóle dziwie ludziom że trzymają po czymś takim sim+ i SS, bo dla mnie to by był aż nadto wystarczający powód, żeby zmienić kartę...
    0
  • Users Avatars Mini
    xxx pisze: 2006-02-01 10:54
    bogd mam nadzieje, że cię nie zasmuce tym jak napisze, że Plus straci użytkowników przez tą awarię. Wielu moich znajomych zmieniło sieć po tej awarii, gdyż telefon był im potrzebny i nie mogli sobie pozwolić na takie przestoje i uważam, że nie tylko w moim przypadku tak było. Pamiętaj też, że z SIM+ korzysta przeważnie młodzież, a co za tym idzie nie przywiązują zbytnio uwagi do swojego numeru. Sporo użytkowników widząc możliwość wysyłania za darmoche SMSów Premium skorzystało z tego, a po jakimś czasie wyłączano ich numery, więc karta leciała do kosza. Więc przestań ty pier..... twierdząc, że Plus zyska na tej awarii i lepiej nie licz na jakąś znaczącą rekompensate bo się możesz przeliczyć. Nikt ci nic nie da za darmo, a jeśli Plus zrobi jakąś cudowną promocje to z pewnością można liczyć na jakiś kontratak ze strony pozostałych opów. I tak samo pier.... twierdząc, że Plus ma najtańsze usługi. Dla każdego najtańsza oferta jest ta gdzie ma w tej samej sieci większość znajomych.
    0
  • Users Avatars Mini
    bogd pisze: 2006-02-01 10:57
    lennox-modernizacja tej platformy ma na celu lepsza obsługe numerow prepaid, podczas calej tej pracy nie mogło odbyc sie bez problemow, to przykre ze tak wiele osob to dotkneło, ale nie "naprawisz czego kolwiek bez zakłocenw pracy",napraw samochod w trakcie jazdy...nie mozliwe. To od wielu lat takpowazna operacja, wydaje mi sie ze nie ma sensu patrzec na wieloletnia,byc moze dobra wspołprace,przez pryzmat dwoch kiepskich tygodni.Jakstare dobre małzenstwo... Obys lennox wybrał dobrego operatora....
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-02-01 11:10
    "modernizacja tej platformy ma na celu lepsza obsługe numerow prepaid" mnie jako użytkownika interesuje TYLKO to żeby wszystko działało, jak nie działa napisałbym reklamacje, a po wydzwonieniu zwróconych środków zmienił pre-paida, naprawdę nie widzę powodu dla jakiejkolwiek wyrozumiałości na takie praktyki, przecież za to się płaci ! czy np. TT nie zwiększa się liczba klientów ? jakoś tam sobie z tym poradzili... ja osobiście korzystam z abonamentu plusa, ale jak bym korzystał z pre-paida to napewno by to był TT, a po takiej akcji myślę że plus może stracić nawet kilkanaście % użytkowników pre-paid, jak by mi nie działał telefon w abo przez kilka dni to bym zerwał umowę...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-02-01 11:12
    olek_01 - nie wiem... nie pracuję w Polkomtelu ani dla Polkomtela ;-) Jak mówiłem, mnie te problemy nie dotknęły, poważnie - nie miałem żadnych problemów z simplusami ;-) Ja bym napisał reklamację i czekał. Wiem - nie mi9eć możności korzystania to inny problem i chciałoby się, żeby w kilka minut czy godzin ew. w ciągu dnia "zreperowali". Jednak okres rozpatrzenia rekalmacji jest określony w przepisach i regulaminie... Wiem - mogliby przecież przyspieszyć... Ale widac to jest problem a nie problemik ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Pestek pisze: 2006-02-01 11:14
    czy tanio jest w tak-tak jesli sie ma znajomych??? hmm z tego co wiem 16gr/sms i 59gr/min... hmm zbankrutowalbym
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2006-02-01 11:19
    Wow :) Naprawde ciekawe info na tym gsm.biz.pl :) Nielimitowane MMSy za 5zl :) To jest wiadomosc miesiaca :)
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2006-02-01 11:23
    Ja mialem jeden problem z simplusem, ze zamiast 25 stycznia to zablokowali mi 23 stycznia :) ale i tak mialem wlasnie tego dnia zasilic... Poza tym kasy nie zjadlo, wiec z tym simplusem nie ma problemu. Jednak kumplowi, ktory na jego nieszczescie ma niezarejestrowanego simplusa zjadlo kase i bedzie trzeba teraz jakos to odzyskac...
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2006-02-01 11:24
    hm.. Simplus mojej córki działał, nie zauwazyłem problemów a specjalnie sprawdzałem w dniu kiedy o problemie zrobiło się głośno.
    0
  • Users Avatars Mini
    jonta pisze: 2006-02-01 11:26
    eh, no tego hymmm no bo bo ja chciałem powiedziec że na koncie miałem 4mln$ i no takie auto , no tak jakoś jak kot - jogurt czy jaguar- czy mi oddzą ??? litości - reklamacja, po czekać CO ZA OBŁUDA !!! Nie zapłać Polkomtelowi w czasie to po tygodniu ma się na karku armie windykacyjne :) widzę tu paru kolesi z firmy :) reklamacja a jak nie da się no to jescze jedna reklamacja hahhahahahaaaaaa, ja używam telefonów to komunikacji a nie reklamacji :0.
    0
  • Users Avatars Mini
    ee pisze: 2006-02-01 11:31
    Hehe, bo Polkomtel to wiesniacka firma i nareszcie sie teraz wyszlo szydlo z worka. Rece wiwat opadaja. Przypomne, ze jak w czesci Welkiej Brytanii wiekszosci abonentow padla siec (chodzi o O2 podpowiem) na pare godzin to kazdy, podkreslam - kazdy bez wyjatku - dostal bezterminowo darmowa godzine do wygadania w sieci plus w przypadkach indywidualnych jeszcze cos ekstra. Jak policzylem moi znajomi bedacy w Sim+ powinni dostac chyba z 16 godzin (lekko liczac), a nie ze Polkomtel laskawie zwroca ukradzione pieniadze z tym ze nie wiadomo kiedy i ile. Niech sie piep....a!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    bombi pisze: 2006-02-01 11:32
    ***bodg moze ty mozesz sobie pozwolic na ciagla zmiane numeru telefonu, ale nie wszyscy maja ten komfort. zastanow sie co piszesz. a apropoo naprawy samochodu to zalosne porownanie idac takim rozumowaniem to chyba powinni na miesiac wczesniej informowac ze moga, ale nie musza byc problemy z sim+ i zeby sie nie martwic. to chyba nie jest az tak trudne
    0
  • Users Avatars Mini
    Bono pisze: 2006-02-01 11:37
    A tak dla rozluźnienia atmosfery. Do jednego z punktów plusa wszedł z dwoma kolegami rozzłoszczony użytkownik sim+ i chciał zwrotu kasy. Odpiął monitor wziął go pod pachę i chciał wyjść:)) hehe dobre co? na szczęście wezwano grupę interwencyjną:P Niektórzy widzą najprostsze rozwiązania:P
    0
  • Users Avatars Mini
    jonta pisze: 2006-02-01 11:39
    hej kolesie zwłaszcza z hostem: neoplus... kogo Wy robicie w konia - Sim+, SS działa poprawnie, nie zauważyłem zadnych kłopotów, płącę 1,20 zł/min i jest OK, Simplus mojego pasa działa poprawnie bydle już dwa tygodnie nie wraca do domu (kupie też żonie) - aha w wolnym czasie napiszę parę raklamcji do złożonych wcześniej raklamacji uwzględniających poprzednie reklamacje, idę pisać reklamację PA
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-02-01 11:40
    *ee - bo w Angli firmy wyznają podejście "klient nasz pan" a w Polsce klient to śmieć i nie trzeba się z nim liczyć... aczkolwiek firmy które się nie liczą z klientem sobie teraz zbierają i to przez lata będzie się na nich mścić, tymbardziej jak się pojawi REALNA konkurencja, a nie udawana, jak teraz...
    0
  • Users Avatars Mini
    Rumpel pisze: 2006-02-01 11:43
    A co wy taj na Idea/Orange z tego co czytam BOK w POP to w porównaniu z plusem niebo a ziemia przkłady jak zmieniało sie z na Orange była zwała z doładowaniami z Profitu czyli za punkty sciagło za smsa ale nie doładowało napisałem maila z reklamacja odpowiedź na drugi dzień i w rekompensacie extra punkty Profit a wcześniej jeszcze za Idei jak wprowadzali smsy za grosz był zonk w systemie przy kolejmnym doładowaniu ponownie sciągneło za aktywacje zadzwoniłem do BOK i od razu przyznali sie do błedu i odrazu oddali 5plnna konto ;) tak więc wspólczuje użyszkodniko, Shitplusa ;+)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-02-01 11:43
    lennox - realna? to znaczy jaka? MVNO, którzy bez sieci tego traktującego klienta jak śmiecia operatora nawet nie mają po co wyjmować z szafy swojej tzw. koncesji??
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2006-02-01 11:43
    hehehe poniosło bidulka :) dobre:) ale nie dziwie sie - mnie tez szlag trafil; jak sioe zorientowalem ze mi skrócili waznosc konta na wychodzace z 1 05 na 17 02 :P
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2006-02-01 11:45
    Ja im nie odpuszcze - wykorzystam karte do dna i poleci do klopa jak cos :P i sobie zaimplemenyuje hyeaha - w Media kupilem dość fajny numerek:)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-02-01 11:48
    olek_01 - ciekawe podejście - wykorzystasz do dna... A komu na złość zrobisz, że swoje pieniądze wykorzystasz? Śmieszne i dowodzące tego, że to tylko puste odgrażanie się a nie troska o swoje intersy ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    D pisze: 2006-02-01 12:04
    No mi zabrali ok120 zł i zablokowali karte już 9 dni nie mam sprawnego telefonu.Ale gdy poszedłem do salonu plusa to powiedzieli że awaria jest usunięta.Musiałem doładować konto obecnie mam -97,46 na minusie a powinienem mieć ok.46 zł. na + a konsultant powiedział że jeszcze nie wiedzą kiedy mi foerse oddadzą bo ta awaria jest bardzo poważna i że on mi na to nic nie poradzi.Gdy sie zapytałem kto mi na to może poradzić cytuje powiedział tak "Nikt ci na to nic nie poradzi 400tys. użytkowników ma to samo a nie tylko Pan"
    0
  • Users Avatars Mini
    m_kotwin pisze: 2006-02-01 12:06
    witam mnie tez cholera bierze jak nie moge sobie spokojnie pogadac z wlasnego numeru tylko musze placic znajomym za drozsze rozmowy. Ale czy to ze wykrzycze sie na stronie to mi cos da. Wole ich ponaglic, ale niestety nie dadza rozmawiac z technikami. pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Bono pisze: 2006-02-01 12:23
    ***lennox nie doczytałem twoich postów z samsunga. Chyba masz jakieś kompleksy bo ciągle gadasz o tych dresach i ile chciałbyś zarabiać. Więc powiedz mamie niech lepiej ci wypierze wyjściowe dresy. Dysrgafia jest ułomnością ale do wieku dorosłego, jeżeli już go osiągnąłeś można się nauczyć, wszystkich słów na pamięć. U nas były w klasie 3 osoby z takim problemem i już po 2 latach nasza polonistka nie dawała im zadnej taryfy ulgowej i co? Chłopaki zdali maturę na 4, nie mieli więcej błędów niż inni(bo się przykładali do nauki). więc nie pisz takich głupot.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bono pisze: 2006-02-01 12:23
    Że tobie się uczyć nie chciało to twój problem i nie usprawiedliwiaj się i nie obrażaj mnie, bo już studia mam skończone i pracuję już 7lat w paru firmach, powoli ale jednak pne się po szczeblach kariery i na warunki finansowe nie narzekam. Mi wystarcza a tobie od tego wara, lepiej idź odbierz zasiłek i dalej trzymaj się swoich wyimaginowanych 10 tyś miesięcznie. Myślisz że jesteś bezkarny na tym forum? Wystarczy że udowodniłeś wszystkim swoje chamstwo, jesteś z siebie taki dumny jak komus pojedziesz, pieknie to o tobie świadczy, nie ma co. Ale tylko tyle mozesz (popisać sobie na forum). Ciekawe skąd się biorą tacy zgorzkniali ludzie.
    0
  • Users Avatars Mini
    jonta pisze: 2006-02-01 12:32
    BONO - bez jaj zobacz co masz w pozycji HOST, na Twoim miejscu bym się już nie wypowiadał
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2006-02-01 12:53
    ***Bono***, wyluzuj. Polkomtel zasłużyl na baty bez dwóch zdań. Komunikat enigmatyczny- IMHO powinni(ście) np doładować każdemu użytkownikowi kartę kwotą 1/3 jego średniego miesiecznego zasilenia Simplusa i oczywiście rozliczyć wałki w postaci niewłąściwego naliczania. W technice zdarzają się rózne rzeczy - ale trzeba z nich wychodzić frontem do klienta. A nie rufą, żeby nie powiedzieć...
    0
  • Users Avatars Mini
    marcinsky pisze: 2006-02-01 12:57
    mają za co przepraszać. ciekawe w jakiej formie będą bonusy? i w jakis posob sprawdzą KTO mial klopoty z prepaidem. Tylko ci ktorzy reklamacje pisali? reklamacje mozna w ciągu 12 miesiecy wnosic, wiec kazdy zdązy cos napisac:)
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2006-02-01 13:18
    Ale rzecz w tym - że Plus powinien zachować się "fair" i bez żadnych reklamacji dać rekompensatę WSZYSTKIM użytkownikom. Nie mówiąc o tym, że jeżeli do kogoś nie można było się dodzwonic.. to nawet o tym nie wie..
    0
  • Users Avatars Mini
    Bono pisze: 2006-02-01 13:24
    To było poza tematem, ja mam telefon w Orange i na abonament więc mnie sim+ nie dotyczy ale chciałem skończyć polemikę z lennoxem(z innego posta) bo mnie obraził. Mam nadzieję ze te simplusy niedługo sie poprawia bo moi znajomi ciągle narzekają. Hm mi jakos przez myśl nie przeszło żeby kupić sobie prepaida, nie to żebym miał abo dla telefonu, nie tylko dla wygody abonamentu, dzwonię ile chce przychodzi rachunek płace przez internet i juz. ***Jonta spoko, host hostem, nie pracuje w Polkomtelu ale z hosta korzystam:) pozdro dla umęczonych i wnerwionych uzytkowników sim+, myslę że gdyby mnie orenżada tak załatwiła to nie odpuściłbym nawet 5zł:P
    0
  • Users Avatars Mini
    marcinsky pisze: 2006-02-01 13:28
    do dzisiaj są telefony ktore zostaly wyłączone i tylko slychac komunikat: "nie ma takiego numeru " ;) rozne straty a wiec i rozne rekompensaty powinny byc. ale przy takiej ilosci uzytkownikow to odpada raczej
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-02-01 13:35
    ***bogd - Ty chyba musisz byc nasłany na forum z Porażkomtela... Weź sobie chłopie najpierw przeczytaj mój komentarz z 18.25. BARDZO UWAżNIE. Druga rzecz - potrafisz sobie wyobrazić simy MixPlus wyrzucone do kosza? Zapłacisz za moich znajomych kary umowne??? To bardzo chętnie je wywalimy. A może chcesz przejąć tego zdebetowanego z winy Plusa i wyłączonego (nie włączonego do tej pory) ? Uzupełnisz konto i go poużywasz , dobra? Następna rzecz - słyszałes o powiązaniach prepaidowo - abonamentowych u klientów indywidulanych i firmach? Bo widać nie. Wiesz jakie to subtelne i skomplikowane powiązania? Nie nadużywam mocnych słów , tylko wypowiadam słowa adekwatne do sytuacji. GDYBYś MIAł WąTPLIWOśCI TO RAZ JESZCZE POWTóRZę , żE PORAżKOMTEL DAł D*PY NA CAłEJ LINII. Ale jak nie trafiło na Ciebie to może Ci się wydawać coś zupełnie innego.
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-02-01 13:35
    *Bono - po raz kolejny powtórzę: nie chce mi się z takim idiotą jak ty gadać, dla mnie jesteś śmieciem, nie potrafisz zrozumieć tego że jesteś nudny i upierdliwy ? dresiarzem jesteś ty co już wielokrotnie udowodniłeś, tutaj możesz sobie wymyślać że skończyłeś studia itp, ale swoim poziomem udowodniłeś że co najwyżej skończyłeś zawodówkę, powtórzę się jeszcze raz: wracaj do łopaty, rowy kopać, bo jeśli chodzi o myślenie i wypowiadanie się to masz duże problemy, mam wrażenie że ty w ogóle masz duże problemy ze sobą... i (widzę że tobie wszystko trzeba po dziesięc razy powtarzać żeby dotarło) powtarzam, dysgrafia polega na tym że możesz znać wszystko na pamięć, wiesz jaka jest poprawna pisownia, a mimo to czasami machinalnie napiszesz wyraz z błędem... zresztą który to już twój post na temat JEDNEGO błędu ? 10 ? 15 ? chłopie znajdź sobie kobietę, albo zacznij się leczyć, bo ja naprawde nie jestem w stanie ci pomóc, jedynie moge ci współczuć...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-02-01 13:36
    Co do aktualnego zachowania tej firmy , to mogę Ci powiedzieć , że się bezczelnie (chcoć regulaminowo ) wykręcają z reklamacji ,a takowe poszły. Tak nie postępuje solidna firma , tym bardziej świadoma swych błędów.
    0
  • Users Avatars Mini
    Marek. pisze: 2006-02-01 13:42
    A Ja już rok temu pisałem o problemach z nową platformą, nikt no prawie nikt Mi wtedy wiary nie dawał
    0
  • Users Avatars Mini
    michall pisze: 2006-02-01 13:48
    Czy ktos z was juz dostal jakikolwiek zwrot pieniedzy?
    0
  • Users Avatars Mini
    bombi pisze: 2006-02-01 13:56
    *** ja dostalem 2.85 (zenada) podobno oddaja najpierw za polaczenie z DOK a na reszte .... sam zgadniaj ... oczywiscie czekac
    0
  • Users Avatars Mini
    Bono pisze: 2006-02-01 14:04
    ***lennox hehe nie uczepiłem się twoich błedów dzieciaku żeby tylko na jednym prostym przykładzie chciałem ci pokazac kto tu tak naprawdę ma błyszczące dresy (podpowiem ci matołku że to nie jestem ja). Twoje chamstwo nie umywa się do niczego, jesteś prostym i ograniczonym człowiekiem, potarfisz tylko obrażać. Zero kultury osobistej. Możesz sobie myśleć co chcesz na mój temat bo i tak pan lennox wie wszystko najlepiej i jest taki mądry przepraszam jakbys ty napisał "mondry" idź się utop będzie na tym świecie o jeden mały problem mniej.Pozdro dla ludzi bez problemów vide lennox.
    0
  • Users Avatars Mini
    DSV pisze: 2006-02-01 14:11
    Mam uaktywnione swojaki(taryfa Team 7), za te swojaki nadal mi pobiera 20 gr za smsa, a nie 1 gr, tak samo jest z rozmowami. Jak daję na sprawdzenie swojaków, to podaje mi prawidłowo listę. Czyli nadal są kłopoty...
    0
  • Users Avatars Mini
    fan wlo pisze: 2006-02-01 14:17
    Ode mnie 10 pkt, nawet nie czytałem ale skoro to plus to inaczej nigdy nie zagłosuje. Co innego orangutan, ten max 1 pkt.
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-02-01 14:41
    *bono - hehe jak sobie chcesz śmieszny, maly, zakompleksiony człowieczku :D masz rację że Pan lennox wie wszystko lepiej od ciebie, dresie po zawodówie :D naprawdę uważam że powinieneś się leczyć, bo zapewne tak zgorzkniały człowiek, wylewający z siebie tyle jadu nie ma ani kupli, ani kobiety, co by tłumaczyło twoje kompleksy... tylko tu na forum sobie możesz pofisiować i wymyślać historyjki o karierze i studiach, ale słoma z butów ci chłopie wystaje i tego nie zmienisz, kto się prostakiem urodził, kanarkiem nie umrze... Pa
    0
  • Users Avatars Mini
    bono pisze: 2006-02-01 14:48
    *lennox Zawsze do twoich usług. Gdybyś potrzebował korektora pisz:)))
    0
  • Users Avatars Mini
    jusia pisze: 2006-02-01 15:31
    Tak się streszczją z naprawą tego oprogramowania że szko ja powinnam miec jeszcze na koncie pieniąki i ważne konto a dzis własnie mi zablokowali konto mimo ze na koncie było 1.97zł :(((((((((((((
    0
  • Users Avatars Mini
    Czytek Newsów pisze: 2006-02-01 15:31
    U mnie nadal nic nie poprawione - nie nalizcza z pakietu, nie pozwala kupić nowego (co naturalne..), po minimalnych (używam innej sieci) testowych rozmowach nalicza drugi raz w nocy, nie oddalo zabranej - PO 21-ym! - po nocach kasy. Ja nie jestem usatysfakcjonowany przeprosinami, bo to dalej krętactwo. O dwa tygodnie za późno, dalej kłamstwa. Planowana awaria na dwa tygodnie i brak ostrzeżenia dla klientów? ;-) Żenująca amatorszczyzna. I techniczna i PR-u. Nie wierzę że 8-10% bo by tak nie robili w spodnie i nie ukrywali sprawy.
    0
  • Users Avatars Mini
    Czytek Newsów pisze: 2006-02-01 15:32
    Powtórzę jeszcze to co napisałem na telepolis do ***titq - nie mądrz się jak to taka migracja jest trudna - wiem coś o tym, robiłem podobne rzeczy, chociaż akurat nie w GSM. Jak trudne to się trzeba przygotować. Na to, że się coś wywali także. Powtórzę - amatorszczyzna i tyle. I kompromitacja z postępowaniem gdy zdarzyła się katastrofa. Awarię techniczną choć wstyd bym odpuścił. Krętactwa i bezwstydnego mijania się z oczywistą prawdą nie mam ochoty... Wyłącz i włącz telefon titq, issa jest genialny... ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2006-02-01 16:00
    "popracuj nad sobą bo ci się poziom obniża" - mój poziom nie ma tu nic do rzeczy, bo to nie ja jestem w zarządzie i to nie ja jestem rzecznikiem tej żenującej firemki i to nie ja od ponad roku udawałem że wszystko z jej infrastrukturą jest w porządku i to nie ja - także od ponad roku - moim pracownikom każę udzielać informacji że "pracujemy nad rozwiązaniem tego problemu".
    0
  • Users Avatars Mini
    D pisze: 2006-02-01 16:04
    Ja miałem 16zł a mi karte zdeaktywowali, ale po wielkich proźbach i jednym doładowaniu odblokowali moge odbierać połączenia wchodzące.To u nich postęp oni mają rułe 0 na minute, może 1 na godzine numer aktualizują albo i nie . moż w tym roku zrobią :))
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2006-02-01 16:05
    Wracając do tematu - podobno można bezpłatnie dzwonić pod 2601 ? Mój Simplus owszem jest na nowej platformie, więc problem jak najbardziej go dotyczy. Jest także zablokowany. Mimo to nie można w ogóle z niego nawiązać połączenia z 2601. Rozumiem że mam najpierw zasilić konto, żeby móc się tam dodzwonić ? A co ma zrobić ktoś kto już zasilił i konto od dwóch tygodni ma mimo to puste i zablokowane ? Jeszcze raz ma zasilić ?
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2006-02-01 16:29
    ***Bono: nie dyskutuj z dziecmi...
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2006-02-01 16:44
    ***Grzegorz Z.: wlasnie probowalem polaczyc sie z mojego zablokowanego simplusa z numerem 2601 i dupa... W ogole nie zaczyna sie laczyc...
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2006-02-01 16:45
    ***Bono: bo jeszcze ktos "wyk*** Ci seryjke na buzke" jak mu wyrwiesz peta z gęby i oderwiesz pasek od dresu...
    0
  • Users Avatars Mini
    bono pisze: 2006-02-01 17:01
    ***reboot pamiętam tamta dyskusję , hehe masz rację już nie będę z nim pisał to nie ma sensu. Pozdro
    0
  • Users Avatars Mini
    scorpion pisze: 2006-02-01 17:13
    bombi: Nie panikuj idź i im naj.... to wszystko :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    rektor pisze: 2006-02-01 17:24
    Może jak ta platforma padnie top zbudują nową sensowną. Bo w takim ukłądzie ja nie widze sensu jej dalszego łatania.
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-02-01 17:30
    *reboot - "bo jeszcze ktos "wyk*** Ci seryjke na buzke" jak mu wyrwiesz peta z gęby" NO ! widzę nauka nie poszła w las, jednak się czegoś nauczyłeś, mam nadzieje że teraz jesteś trochę mniej chamski i już nie podchodzisz do obcych ludzi na ulicy i ich nie terroryzujesz żeby zgasili peta, bo jak nie, to wpadniesz w histerię, wyrywasz mu go z ust i zdepczesz... ciekawe, może już ci ktoś ryja obił ? hehe przypomniało mi się twoje życzenie świąteczne "i żeby każdy miał święta bez dymu paierosowego" ROTFL :D to było naprawde dobre, 10 punktów :DDD
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2006-02-01 17:53
    tytułem uzupełnienia - właśnie dowiedziałem się, że innej osobie mającej zablokowane połączenia wychodzące także nie udało się połączyć z 2601.
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2006-02-01 18:19
    ***wlo, miałem zamioar ich pozegnac ale o dziwo okazalo sie ze w systemie jest ok tylko mi z kodu zle wysietla ten termin waznosci konta - tak wiec narazie prosili o cierpliwosc a ja nie bede sie mscil i nie likwiduje numeru :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2006-02-01 18:21
    ***GrzegorzZ potwierdzam - dzisiaj dzwonilem do Boku i rzeczywiscie nie skasowalo mnie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2006-02-01 19:33
    ***lennox: zalezy na kogo sie trafi... Niepalacy leszczyk trafi na palacego byczka, to nic nie wskora, ale jak palacy byczek trafi na niepalacego mega byczka, to bedzie mial problemik... (a jak - ZDRABNIAMY)
    0
  • Users Avatars Mini
    Legol pisze: 2006-02-01 20:36
    potraficie sie dodzwonic do BOKu? U mnie od paru h ciagle siec zajeta :/
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2006-02-01 21:18
    uaktualnienie - "biiip biiip biiip" w przypadku próby połączenia z 2601 zostało u mnie zastąpione standardowym komunikatem głosowym "rozmowy wychodzące są obecnie...."
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-02-01 22:36
    Przy zablokowanych wychodzących nie da sie dodzwonic nawet do BOK... Tego płatnego tym bardziej ;-) Jedynie na *133*...
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2006-02-02 01:25
    A po co do BOK mają dzwonić ci, którzy nie mają zablokowanych połączeń?
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2006-02-02 01:29
    ... i kolejny update: nie mam już komunikatu głosowego. Znowu przy próbach połączenia z numerem 2601 mam "biiip biiip biiip". Podobnie dzieje się przy próbie połączenia z numerem 5555, który parę godzin wcześniej już działał. A już miało być tak pięknie.
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2006-02-02 09:58
    Ja przy probie wybrania 2601 mam tylko na ekranie komunikat "Dodatkowe polaczenie nie jest mozliwe" i nic poza tym... Pod 5555 moge dzwonic (darmowy), a cholera pod 2601 nie moge...
    0
  • Users Avatars Mini
    Legol pisze: 2006-02-02 10:08
    ja sie dzis w koncu dodzwwonilem- w koncu po 15 min oczekiwania na zgloszenie sie konsultanta nie zalatwilem w sumie nic- to co uslyszalem to ze aktualizacje stanu kont sa w toku i gdyby po dluzszszym czasie nieprawidlowosci nie zostaly skorygowane prosza o kontakt z BOKiem w celu zlozenia reklamacji :/ Tyle.....
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-02-02 10:47
    *reboot - "zalezy na kogo sie trafi... Niepalacy leszczyk trafi na palacego byczka, to nic nie wskora, ale jak palacy byczek trafi na niepalacego mega byczka, to bedzie mial problemik... " no z tym to akurat ciężko się nie zgodzić :D
    0
  • Users Avatars Mini
    Czytek Newsów pisze: 2006-02-02 11:56
    *** Legol - może byłoby to do przyjęcia, gdyby chodziło tylko o zwrot pieniędzy i rozliczenie, ale jeżeli _nadal_ nie rozlicza (ani nie "sprzedaje") pakietów, nadal problemy z doładowaniami, a jak sobie wyliczy że konto puste nadal blokuje wychodzące, to jednak nadal skandal (do rymu prawie...).
    0
  • Users Avatars Mini
    Czytek Newsów pisze: 2006-02-02 11:57
    Aha, u mnie nadal nalicza do tego więcej niż powinno nawet według pełnej stawki...
    0
  • Users Avatars Mini
    Czytek Newsów pisze: 2006-02-02 12:07
    Już mi się znudziło ciągle zaglądanie do nieużywanej karty simplusowej (nie zdrabniam wprawdzie ;-) , ale lada chwila Gdak! Gdak!, chwilowo stary POP), ale nie dam jej nikomu do wygadania, dopóki nie dopilnuję Plusa, żeby zrobił z nią porządek...
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2006-02-02 15:01
    ***lennox: i do tego caly czas zmierzalem w tamtym newsie... Po prostu nie kazdy lubi wdychac jak ktos pali... A odnosnie newsa... ***Chyba sie przejde dzisiaj do salonu z kumplem i zarejestrujemy jego prepaida...
    0
  • Users Avatars Mini
    amadeusz pisze: 2006-02-02 17:13
    Pani na linii powiedziała krótko "wiemy". Okropnie mi ulżyło :))) Tylko kiedy będa mógł dzwonić
    0
  • Users Avatars Mini
    krzysprog pisze: 2006-02-03 22:07
    Całe oswiadczenie Plusa w na stronach to jeden blef. Tłumaczą się ze problem powstał w dniach 19-21.01.2006, ale to nie prawda. Problem istnieje od (jak zauważyłem u siebie i uczuliłem innych) 25.11.2005. Oczywiście twierdzili ze to niemożliwe itp. Dopiero jak zablokowali mi konto 27.12.2005 to zrobilem wiekszego szumu i się przyznali nieoficjalnie (dowód złożenia reklamacji telefonicznej). A najciekawsze to że w ramach blokady konta przez 9 dni (oczywiscie sam musialem sobie potem odblokowac) za Wolny Numer w ktorym domagalem sie zwrotu za każdy dzień blokady w postaci zasilenia zasilenia, zwrocili mi ale koszt wlączenia uslugi. Złączmy się i domagajmy sie w reklamacji oprocz weryfikacji nalezności, rowniez odszkodowania za te dlugotrwale problemy, w postaci blokady, kradziezy kwoty, niemożnosci połączen. Czemu my musimy ponosic skutki tego, czy nikt nie stracil nerwow przy tym, czasu i niepewnosci co bedzie za chwile.
    0
  • Users Avatars Mini
    htz pisze: 2006-02-04 00:17
    SINPLUS jak narazie wysylanie SMS-ow do USA nie da sie realizować a zalegle dopiero poszły i jak tu ufać placi sie a usluga nie wykonana .Za co płacić! to wyłudzanie pieniedzy tymbardziej że to trwa od końca grudnia
    0
  • Users Avatars Mini
    D pisze: 2006-02-04 08:51
    Mi w mix plusie po doładowaniu kartą za 30 zł odblokowali na 2dni odblokowali rozmowy wchodzące a potem zablokowali spowrotem dzisiaj zadzwonie do nich i powiem im do słuchu.
    0
  • Users Avatars Mini
    Czytek Newsów pisze: 2006-02-04 14:34
    A mnie oddali tylko za 4 minuty z BOK, dalej nie bierze z pakietu, któremu zresztą za parę dni się skończy ważność, w nocy nie działało sprawdzanie stanu konta, czyli bez zmian... Co ciekawe minęły już dwa tygodnie od przyjętej telefonicznej reklamacji, z pisemnymi przez e-mail się wygłupiają, to sobie odpuściłem (z kopią przedtem do UOKiK i UKE).
    0
  • Users Avatars Mini
    biker pisze: 2006-02-08 01:15
    Nic, powtarzam, absolutnie nic nie zmieni faktu że + był, jest i pozostanie NAJGORSZĄ siecią z jaką kiedykolwiek miałem "przyjemność". Pracownicy BOK plusa swoim aroganckim zachowaniem są nawet GORSI od techników orangutana - a trzeba być naprawdę niezłym "agregatem", żeby pobić tych zadufanych w sobie bezmózgowców. A przykład tych przeprosin... bez komentarza... 8-10% - jak się platforma sypie to raczej w całości a nie wybiórczo dla 10% klientów, więc komu te bajki? Poza tym czas reakcji Pani Rzecznik... no comment.
    0
  • Users Avatars Mini
    biker2 pisze: 2006-02-08 13:20
    biker ty głupi jesteś i tyle
    0
  • Users Avatars Mini
    Pestek pisze: 2006-02-09 09:39
    oddali mi ponad 10 zl.. to chhyyba wszystko juz mniej wiecej teraz tylko bonusik 30zl i bedzie got.. zreszta na razie chodzi dobrze...
    0
  • Users Avatars Mini
    art pisze: 2006-02-09 17:49
    sytuacja sie normuje, wyszły wczoraj korekty za podwójne naliczenia. taką informację dostałemo od konsultanta z BOK-u. teraz będą promocje... :-))
    0
  • Users Avatars Mini
    kodej pisze: 2006-02-09 19:02
    :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Czytek Newsów pisze: 2006-02-09 21:14
    A u mnie chyba wreszcie w końcu naprawili. Przedwczoraj skutecznie kupiłem pakiet, ale od początku było w nim parę minut mniej niż powinno, ale naliczać zaczęło O.K. (pisałem o tym wyżej). Jeszcze wcześniej zwróciło za BOK. Wczoraj dostałem znienacka 50 złotych, potem jeszcze chyba trochę, ale już mi się znudziło liczenie dokładnie, więc nie powiem ile. W każdym bądź razie z dużym zapasem to co wiem, że mi zabrali. Dwie noce nic samo nie zdjęło. Dziś pomaglowałem trochę telefon - stacjonarne, obce sieci, i wszystko chodzi jak na razie bez zarzutu. Mam wrażenie, że indywidualnie po kolei nie tylko zwracają zaległe kwoty, ale i jednocześnie przenoszą numer z wadliwej platformy na starszą czy nowszą, ale działającą (albo robią coś co jest równoważne w skutkach). Bo wygląda na to, że nie tylko u mnie po zwrocie kwot telefon zaczyna działać bez zarzutu.
    0
  • Users Avatars Mini
    Pestek pisze: 2006-02-10 10:11
    znow mi oddali kolejne 6 zl okolo.. teraz to juz naprawde wszytsko chyba.. a nie wiecie czy bonus 30zl dotyczy tym ktorzy nie mogli dzwonic wogole czy tym co zabieralo kase tez??
    0
  • Users Avatars Mini
    dan pisze: 2006-02-10 14:32
    Plus to złodzieje do dzisiaj mam wyłączony numer. Poprostu takiego złodziejstwa jeszcze nie widziałem
    0
  • Users Avatars Mini
    Tasiu pisze: 2006-02-10 23:56
    Te dziady zajebaly mi 90zl za 13 minut połączenia. Musiałem czekac miesiac na zwrot kazy i na dodatek musiałem dzwonic na BOK żeby złożyć reklamację.
    0