PLAY jest zadowolony ze swoich telewizyjnych punktów

Drukuj
PLAY jest zadowolony ze swoich telewizyjnych punktów
PLAY jest zadowolony ze swoich telewizyjnych punktów

PLAY podał statystyki swojej oferty telewizyjnej sprzedawanej w modelu a la carte.

Aktualnie Telewizję Nowej Generacji wybiera co trzeci klient usługi telewizyjnej w Play.

Oferta jest na rynku od roku. W ramach abonamentu klienci otrzymują dostęp do 82 popularnych kanałów, a także serwisu Viaplay Medium. Dodatkowo, do dyspozycji abonentów jest pula punktów (30 lub 45), które co miesiąc można wymieniać na serwisy streamingowe (Netflix, HBO Max, Canal+, Viaplay) oraz pakiety dodatkowych kanałów, np. sportowych, informacyjnych, czy też oferty kanałów sportowych Eleven oraz Polsat Sport Premium. Dzięki temu co miesiąc można stworzyć własną ofertę.

Według naszych analiz, starsi domownicy wybierają telewizję „za punkty” ze względu na dostęp do kanałów tradycyjnych. Młodsi – z powodu elastyczności w zakresie oferty streamingowej. Dla tej ostatniej grupy klientów ważne jest to, że w każdym miesiącu mogą zdecydować się na inny serwis streamingowy w ramach wykupionego miesięcznego pakietu punktów, a pakietami zarządzać wygodnie za pośrednictwem pilota na ekranie telewizora– tłumaczy Artur Dominiak, dyrektor Departamentu Usług dla Domu w Play.

Od momentu uruchomienia usługi Telewizji Nowej Generacji klienci Play aktywowali ponad 133 tys. pakietów i serwisów, wykorzystując w tym celu prawie 2,7 mln punktów.

Naszym zdaniem to świetne wyniki. Zwłaszcza,  że świadomość abonentów w zakresie rozwiązania punktowego dopiero się tworzy. Obserwując trendy na zagranicznych rynkach spodziewamy się dalszego wzrostu zainteresowania tego typu usługą w przyszłości – przewiduje Artur Dominiak.

Telewizja Nowej Generacji ma być jednym z najważniejszych narzędzi realizacji strategii Play w zakresie usług telewizyjnych oraz głównym kierunkiem w rozwoju partnerstw dla treści zarówno streamingowych, jak i liniowych.

Ocena: 0 głosów Aktualna ocena: 0
Drukuj

Komentarze / 0