Pilotażowy CRM w TP już za miesiąc
28 października br. rozpocznie się program pilotażowy systemu CRM Telekomunikacji Polskiej. Testowy system ruszy w Poznaniu i ma pozwolić na sprawdzenie większości systemów, procedur i procesów przed wdrożeniem CRM-u w całym kraju. Pilot obejmie około 460 tys. klientów indywidualnych oraz 5.5 tys. klientów biznesowych obszaru poznańskiego. Problemy klientów w contact center będzie rozwiązywało około 380 osób. Programem Wdrożenia CRM w TP kieruje od 16 września 2002 r. Krzysztof Musiaka, wcześniej pracownik firm konsultingowych PWC, Deloitte & Touche oraz Hogart.
Komentarze / 15
Dodaj komentarz-
jarpol pisze: 2002-09-30 19:56a może by nam tak GSMOnLine łaskawie wytłumaczył o co chodzi z tym CRMem?0
-
overflowed pisze: 2002-09-30 20:02Wlasnie :))0
-
pawezi pisze: 2002-09-30 20:29A o co tu chodzi:((((0
-
Maestro! pisze: 2002-09-30 20:32Customer Relationship Management, macie net to sie wysilcie i sami poszukajcie.0
-
Swobodny pisze: 2002-09-30 21:16Po to jest ten portal zeybym nie musiał sie wysilac !!0
-
JIM pisze: 2002-09-30 21:43obsluga procesow biznesowych, obiegu dokumentu oraz danych na temat danego klienta w jednym systemie.0
-
ghostdog pisze: 2002-09-30 23:06No tepsa chce wejsc w XXI w z nowymi systemami ii technologiami jak na polskie reali ale to juz wlasciwie jestesmy w tym wieku wiec mogli to zrobic wczesniej!0
-
Loozaque pisze: 2002-10-01 00:06Heh, po h..oo..ja to komu, P.S. Berlin SUX0
-
CiepliX pisze: 2002-10-01 00:47Niech wdroża...my za to zaplacimy :-(0
-
blobi pisze: 2002-10-01 01:52Echhhh...racja.No ale co to jest ten CRM i dla kogo?0
-
Qba pisze: 2002-10-01 09:51Czyli juz nie bedzie trzeba dzwonic do Kasi z problemem! rewelacja, tatepsa pomysli o wszystkim!?0
-
jarpol pisze: 2002-10-01 11:33chyba ze Kasia przerzuci się na Elnet.0
-
Piter pisze: 2002-10-01 11:44Kilka słów wyjasnienia: systemy CRM są wdrożone we wszystkich większych firmach, nawet o tym nie wiecie pijąc piwo czy tankując paliwo. Na wszystko są procedury. Systemy te służą gromadzeniu info o klientach firmy - są to "oczy firmy" nie błądzi się po omacku, bo zawsze fajnie jest wiedzieć kto jest waszym klientem. W małej firmie to jest proste bo właścicel zna swoich klientów, w dużych korporacjach to problem który rozwiązują systemy CRM "sytemy zarządzania relacjami/kontaktami z klientami". CRM pomaga w obsłudze np. call center czyli po to aby wreszcie w TP można było wzystko załatwić przez telefon, o czym opowiada nam Pani CZ.0
-
Piter pisze: 2002-10-01 11:47W dużym uproszczeniu CRM służy m.in. do: -analizowania i przewidywania sprzedaży -gromadzenia bazy klientów (obecnych i potencjalnych) -zarządzania i analizowania kontaktów z klientami -planowania i analizowania aktywności handlowców -przejmowania kontaktów handlowych w przypadku odejścia pracownika Mam nadzieję, ze brzmi to zrozumiale pozdro for@ll0
-
roski pisze: 2002-10-01 17:46mam nadzieję, że wyjdzie z tego coś dobrego dla klientów.... tepsa zaczęła się zmieniać odkąd prezesem jest Józefiak.... a ja akurat mieszkam w Poznaniu0