Orange jest zadowolony
Rzecznik prasowy sieci Orange, Jacek Kalinowski, przygotował komentarz do wyników badań zaprezentowanych wczoraj przez TNS OBOP, dotyczących znajomości marki Orange w październiku br.
Oto treść tego komentarza:
"Zaprezentowane wyniki badań OBOP prezentujące znajomość marki Orange w Polsce w 6 tygodni od jej wprowadzenia na rynek oceniamy bardzo dobrze. Tak wysoka spontaniczna (40%) i jeszcze wyższa wspomagana (67%) znajomość zupełnie nowej marki na polskim rynku - w tak krótkim czasie od jej wprowadzenia - przewyższyła nawet nasze oczekiwania i dowodzi wielkiego sukcesu marketingowego oraz olbrzymiego zainteresowania Polaków ofertą i marką Orange - co zresztą obserwujemy w dobrych wynikach sprzedaży!
W przypadku marki Idea (Idea Centertel) po 1,5 m-ca od wprowadzenia na rynek w 1998 r. posiadaliśmy znacznie mniejszą znajomość marki wśród Polaków niż ma to miejsce obecnie, więc jesteśmy przekonani ze marka Orange jeszcze lepiej i szybciej odniesie sukces na polskim rynku, niż miało to miejsce w przypadku marki Idea. Wyniki badań OBOP oraz rosnące zainteresowanie polskich Klientów marką Orange potwierdzają trafność podjętej decyzji o zmianie marki sieci komórkowej, której operatorem jest Polska Telefonia Komórkowa Centertel."
Jacek Kalinowski
Rzecznik Prasowy
PTK Centertel, Orange
Wyniki badań TNS OBOP znajdują się tutaj
Komentarze / 90
Dodaj komentarz-
_cinek_ pisze: 2005-11-24 20:59A czemu ma nie byc.0
-
spiro pisze: 2005-11-24 21:02brawo, kolejny sukces PR orangutana - jest gorzej ale lepiej :)0
-
robovit pisze: 2005-11-24 21:02Znajomość marki to jedno, a jej subiektywna ocena to drugie. Ciekawe czy jakby zrobili badania na temat zadowolenia klientów z jakości i cen usług to też byliby tacy podnieceni.0
-
robovit pisze: 2005-11-24 21:03W końcu Microsoft też każdy zna, natomiast nie każdy jest z tego powodu szczęśliwy.0
-
pomarańcz pisze: 2005-11-24 21:04grunt to dobre samopoczucie... ehh...0
-
Boncio pisze: 2005-11-24 21:06Tylko, że jak Idea wchodziła, to komórki posiadało może 1 milion polaków, a teraz "troszke" wiecej :-) A po drugie, to większość ludzi kojarzy, że Orange to d. Idea. To nie jest nowa marka, tylko zmiana marki, a to coś ionnego i nie można ich porównywać z wprowadzeniem całkowicie nowej marki. Poza tym w troche innych czasach.0
-
sebastiank pisze: 2005-11-24 21:06niech dalej się cieszą i tracą klientów, a dojdą do samozagłady ;p w końcu polegną, ale ze świadomością że są rozpoznawani na polskim rynku.0
-
Rafi pisze: 2005-11-24 21:10brawo dla tego Pana rzecznika! robic pozytywny image to jego praca. fakty z funkcjonowania Orange sa inne niestety. Polakom gratulujemy prezydenta i Orange!0
-
tompoloz pisze: 2005-11-24 21:11Fajnie? A czy klienci są zadowoleni? Ja nie byłem, więc odszedłem i kropka :D0
-
kimon pisze: 2005-11-24 21:13PRZEGIĘCIE PAŁY, NO COMMENT0
-
Kuba pisze: 2005-11-24 21:14pomarańcz masz racje... nie rozumiem dlaczego ten kalinowski jest taki szczęśliwy, robovit dobrze napisał, ja znam orangutana i to bardzo dobrze (od 2.5 roku w ideo-orangutanie) ale nie jestem jakoś szczęśliwy z jakości usług, może i nie jest drogo ale drożej niż u konkurencji a tak w ogóle to zapowiadali "super-wyczesaną" jakość usług a tu kicha np. wczoraj wieczorem nie można było się nigdzie dodzwonić... chciałbym żeby tą wypowiedź zobaczył ten cały %#$@ i jego podwładni i żeby coś zmienili na lepsze,a nie tylko markę. DO ORANGUTANA: ZASTANÓWCIE SIĘ BO KASIORY JAK TAK DALEJ PÓJDZIE NIE ZAROBICIE!!!0
-
x_chlopak pisze: 2005-11-24 21:16kurcze, idee to lubilem, przeniosolem sie do niej bo mialem ery dosc i bylem zadowolony, oczywiscie do momentu gdy nie przeszedlem z megi do Jednej Idei co bylo kretynskim posunieciem,ale lubilem byc w idei, bo rozmawialem duzo a malo placilem, zwlaszcza ze jak smowalem za granice to mialem te smsy wliczone w abonament! co do orange to mam mieszane uczucia i mam wrazenie ze nie robi nic innego jak ludzi w konia:-( szkoda mi idei. ale w sumie i tak nie mieszkam juz w pl wiec co mnie to obchodzi. orange pasuje do kaczorlandu....0
-
sebastiank pisze: 2005-11-24 21:19u mnie też są problemy z siecią - już 2 razy nie mogłem nigdzie się dodzwonić (mam orange go - tylko do wykorzystania kasy)0
-
kfysiek pisze: 2005-11-24 21:25Orange jest zadowolony, a klienci nie :P0
-
issa pisze: 2005-11-24 21:25Nie wiem nawet co tu można komentować , chyba nikt sie nie spodziewał innej odpowiedzi niedorzecznika. Zresztą jakakolwiek to by była sieć: Era , Plus , Orange (niepotrzebne skreślić) , napisaliby to samo. To jest nowy sposób marketingu , choćby się waliło i paliło , trzeba robic dobrą mine do złej gry. Bełkot i tyle... Swoją drogą , niech ten kto mu robi korektę informacji dla prasy , nauczy się właściwej odmiany "zainteresowania Polaków oferta i marka Orange " Jesteśmy jeszcze w Polsce Panie Jauqes ;-)0
-
issa pisze: 2005-11-24 21:32Niech pracownicy Salonow z różnych miejsc Polski wypowiedzą się , czy osiągnięto "sukces marketingowegy oraz olbrzymie zainteresowania Polaków oferta i marka Orange - co zresztą obserwujemy w dobrych wynikach sprzedaży". Myślałem że olbrzymie = bardzo dobre. Ile stratowanych osób w Salonach?;-)0
-
kmis pisze: 2005-11-24 21:35hmmmm, realia są inne, pewna moja znajoma ze skierniewickiej 10 ma odmienne zdanie na ten temat od momentu wejścia Orange0
-
Longman pisze: 2005-11-24 21:37Hehe, przypominaja mi sie slowa mojego znajomego Amerykanina, ktory mawia przy takich okazjach: "Jesli wstydzisz sie czegos powiedziec to zafunduj sobie rzecznika". No i jeszcze mala przerobka powiedzenia o pewnej profesji "Po czym poznac, ze rzecznik klamie? Usta mu sie ruszaja" :-)0
-
diwo pisze: 2005-11-24 21:39kmis, nie tylko twoja jedna znajoma. wszyscy zatrudnieni maja inne zdanie tylko nie wolno nikkomu go wypowiadac bo jest OK, swietnie, dokonale, zajebiscie. Alleluja i do przodu.0
-
rollo pisze: 2005-11-24 21:42lol - dobre skwitowanie zawodu rzecznika :) - ja bym rzekl zgryzliwie ze znajomosc marki rosnie w intensywnym tempie - przy czym masowe okreslenia typu "pazerna pomarancza" napedzaja tylko swiadomosc klientow co do kierunku w jakim porusza sie ten przemetkowany twor - tak wiec Centku - nie ciesz sie - skazancy ktorych egzekucje sie transmituje tez sa znani0
-
issa pisze: 2005-11-24 21:50A jaki ranking głosów:-D 29 oddanych , wszystkie z notą 1. Chyba dam dychę , bo gość ma przynajmniej poczucie humoru;-)0
-
rollo pisze: 2005-11-24 21:54nie nabijaj statsow :) bo jeszcze pomysla ze dobrym poczuciem humoru tez sie brand buduje :) - aha Pan obopowiec porownywal rebranding idei do zmiany nazwy cpn - pytanie - czy orlen tez wypompowuje za to kase na zewnatrz i drugie - czy w zwiazku ze zmiana nazwy podwyzszyl ceny :]0
-
marcinb pisze: 2005-11-24 21:59@issa: zgadzam się, tak jest, niech się wypowiedzą, tylko skąd będzie wiadomo czy 'ktoś' rzeczywisćei jest pracownikiem Orangutana?0
-
videocall pisze: 2005-11-24 22:07cena videocalla w Orange to 3 ZŁOTE, więcej info na TELEPOLIS.PL0
-
kmis pisze: 2005-11-24 22:10wg cennika usług oferty "twój internet/wlan" i portalu telepolis.pl cena za minutę videorozmowy w obrębie sieci wynosi 3 PLN za minutę, czyli mamy najdroższe videorozmowy w Polsce ;))0
-
marijuszek pisze: 2005-11-24 22:17w końcu nie o zadowolenie klienta chodzi lecz o samozadowloenie :-p0
-
citizen pisze: 2005-11-24 22:37Issa pewnie dostali przechodzone kompy z orange.fr tam nie ma ogonkow!!!0
-
rollo pisze: 2005-11-24 22:44no i z telefonu z umts-em zrobil sie pomaranczowy bryndzofon :)0
-
MJ pisze: 2005-11-24 22:48Ja rozwiązałem umowę z IDEA, bo nie będę finansował prowizji 1,6% za zgniłą markę dla France Telecom. A byłem w tej sieci od początku. Klienci IDEA, nie dajcie się skubać francuskim pseudokapitalistom.0
-
Teleexpert pisze: 2005-11-24 23:07Ta prowizja to bardzo duże pieniądze i to od obrotów 1,6% to Mi wygląda na to że żabojady nas chcą wydojić z kasy alechyba się przejadą w swej przebiegłości zresztą już im życzę jak najgorzej po tym co zobaczyłem od wejściia tej sieci na nasz rynek0
-
olek_01 pisze: 2005-11-24 23:10Serdecznie współczuję ludziom co sie nie mogą nigdzie dodzwonic pomimo niezalegania z opłatami :/ ale to jest zgniły zlodziejski cytrus. Uciekajcie jak najszybciej,niech gnojki mają nauczke i nie dawajcie się wydymać!!!0
-
windu pisze: 2005-11-24 23:35issa- "niedorzecznika" haha,poplułem się ze śmiechu ;-D0
-
irzin pisze: 2005-11-24 23:52Z czego ten Kalinowski się cieszy to nie wiem ! Ale póki co to niech się śmieje bo niedługo to tylko im płacz zostanie !0
-
seniorogre pisze: 2005-11-24 23:53No to gratulujemy panu Jackowi i calemu Orange zadowolenia, wykonali kawal dobrej roboty dla Francuzów skubiąc nas ze złotówek...życzymy dalszych sukcesów w wypompowywaniu pieniędzy do Żabolandii0
-
tymis pisze: 2005-11-25 00:04A może tam wszystko dzieje się jak w tym starym dowcipie: "Przed oblicze I sekretarza wezwano kosmonautów radzieckich i oznajmiono im, że lecą na Słońce. Ci wystraszeni tłumaczą, że z powodu wysokiej temperatury Słońca misja się nie uda a oni spłoną. Na to usłyszeli: o wszystkim pomyśleliśmy, polecicie nocą..." ;-)0
-
ksaaweery pisze: 2005-11-25 00:14Jeżeli jest tak dobrze, to dlaczego jest tak źle... Po 4 latach mam dość POPaaa. Wszystko najdroższe :(((0
-
Longman pisze: 2005-11-25 00:27Skoro już ogarnęły nas nastroje sentymentalno-historyczne, mam tu parę cytatów które mogą się przydać "pomarańczce". Jak dotychczas wdrażanie tych myśli idzie im dobrze: Zawrót głowy od sukcesów; Prasa [...] jest to najostrzejsza i najpotężniejsza broń naszej partii; Nieważne, kto głosuje, ważne, kto liczy głosy; Dobre jest to, co służy nam, Rosjanom. Mówię otwarcie, powinniśmy posługiwać się przemocą i fałszem; Życie stało się lepsze, towarzysze, życie stało się weselsze. Tu i ówdzie się poprzerabia i dopasuje i wszystko powyższe się przyda!0
-
Banditos pisze: 2005-11-25 00:42Jak mnie denerwuje taki sposób samooceny. Co z tego, że marka Orange jest rozpoznawana jak jej klienci są niezadowoleni!0
-
rollo pisze: 2005-11-25 00:42czyli pomaranczowa rewolucja zjadla swoje dzieci czyli abonentow ;)0
-
yogi pisze: 2005-11-25 00:46A co miał powiedzieć?!Za kilkadziesiąt tysięcy miesięcznie też bym był zadowolony :-) Za to zadowolenie prezesa ktoś mu płaci...pan pani....0
-
carlo pisze: 2005-11-25 00:52Niech lepiej zaprezentują poziom zadowolenia z nowych taryf, a nie znajomości marki bo przy takiej ilości reklam to wcale nie dziwi...0
-
wlo pisze: 2005-11-25 01:28I o to chodzi by być zadowolonym... Człowiek od razu ma lepsze samopoczucie kiedy jest zadowolony ;-)0
-
Krzych pisze: 2005-11-25 02:39Ten rzecznik prasowy Orange to chyba taki współczesny Urban z czasów komuny :-DDD0
-
re pisze: 2005-11-25 04:31JEST SUPER !!! będzie jeszcze gorzej ..0
-
re pisze: 2005-11-25 04:56Optymizm rzecznika jest z jego punktu widzenia uzasadniony zwłaszcza że przed sprzedażą Idei Centertelowi udało się się \"wydmuchać\" tą firmę ..Poza tym \"rośnie\" rozpoznawalność marki po rebrandingu co przełoży się zapewne na duże premie dla zarządu .. TO się nazywa biały PR !!! Gratulacje panie rzeczniku !!!0
-
re pisze: 2005-11-25 04:56------- I wszystko byłoby super gdyby nie sama metoda pomiaru rozpoznawalności marki która jest nieprofesjonalna i z założenia przekłamuje wynik .. Pan rzecznik zapomina bowiem że porównanie znajomości Idei i Orange w identycznym okresie po wprowadzeniu tych dwóch marek faworyzuje Orange-a gdyż marka ta jest rozpoznawana przez pryzmat ZMIANY TEJ MARKI z INNEJ BARDZIEJ ZNANEJ .. Wzrost znajomości pomarańczowego loga jest zatem nie tyle efektem aktualnej promocji co odwołaniem się do etosu nieistniejącej już marki (pogrobowy sukces loga Idei).. Poza tym porównanie znajomości marek po kilku miesiącach istnienia firmy (Idea) i kilku latach nakładów na reklamę po zmianie marki (na Orange) na inną jest absurdem samym w sobie.. To tak jakby porównywać przychód firmy po miesiącu a potem latach nakładów i cieszyć się z jego wzrostu .. Panowie z Orange-a .. Porównajcie raczej dynamikę wzrostu a wtedy ... porozmawiamy ..0
-
olek pisze: 2005-11-25 08:08Pełen optynizm przyszłość jest jasna w czarnym kolorze razem z tp0
-
tomek pisze: 2005-11-25 10:35a kiedy centertel byl niezadowaolony? Mam dosc ich ciaglej propagandy sukcesu, od wejscia orange jest coraz gorzej takze technicznie, dlaczego nie zrobia badan zadowolenia klientow0
-
blobi pisze: 2005-11-25 10:46Hehe robią dobra minę do złej gry :]0
-
obria pisze: 2005-11-25 10:49A może by tak pan Jacek Kalinowski podał dane dotyczące skali odejść dotychczasowych Klientów Orange (dawni Klienci IDEA)...0
-
dw pisze: 2005-11-25 11:07Spokojnie z tymi odejsciami - ludzie z abo mają umowy, ale umowy się kończą a pełna przenośność ma być niedługo... Z siecią nie czuje się związany, ale numer (501......) mam już parę latek, najwyżej będe go miał od marca (koniec umowy) w erze czy innym plusie...0
-
rhat pisze: 2005-11-25 11:13***re - słuszne uwagi, z którymi w pełni się zgadzam. Chciałbym szanownym userom zwrócić uwagę na jeszcze jedną rzecz. Marka Idea, w zbudowanie której włożono kwotę, której już nawet chyba nikt nie potrafi obliczyć nie została sprzedana. Ona po prostu... zniknęła. Działanie nielogiczne zupełnie. I zgadzam się, że Kalinowski robi dobrą minę do złej gry. I zgadzam się, że to nie jego wybór:)) Nie Panie Jacusiu?0
-
rollo pisze: 2005-11-25 11:20Re - dobrze prawisz !!! bedziesz dobrym rzecznikiem stowarzyszenia pokrzydzonych przez Biedr.... tzn Orange :)0
-
sympatyczny pisze: 2005-11-25 12:09To teraz tylko czekac az pan rzecznik bedzie juz w pelni zadowolony z rozpoznalnosci i uzna ze efekt nowowsci zostal juz wykorzystany. Wtedy mozemy sie spodziewac atrakcyjniejszych taryf i promocji, bo tak pisza w podrecznikach marektingowych pana rzecznika. To pewnie bedzie plus-minus luty... :)0
-
rhat pisze: 2005-11-25 12:55***sympatyczny z którego roku są te podręczniki?0
-
kozak maślak pisze: 2005-11-25 14:01To jest śmieszne :) Pan Kalinowski próbuje nam wmówić, że jest inaczej niż wszyscy widzą. Nie sądze zeby mu sie to udało0
-
zatruty pomaranczą pisze: 2005-11-25 14:34Niedawno przeszedlem sie po salonach ( mieszkam w kielcach) i co zaobserwowalem...??? -Salon firmowy ERA -ludzi tyle ze trudno bylo sie sfobodnie poruszac. -Salon firmowy PLUS-troche mniej ludzi ale tez kolejki i sporo ludzi zainteresowanych oferta -Salon firmowy ORANGE-pusto!!!!!!! Zadnego klijenta,doslownie.Sama obsluga ,0 potencjalnych klijentow I jak ten koles z ORANGE moze klamac ze sa oni zadowoleni?????? Dla mnie ORANGE oznacza tylko jedno DNO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!0
-
pawlik pisze: 2005-11-25 15:22mam pytanie. czy jak się ma w orange pakiet foto to i kwote deklarowaną na orange i stacjonarne. to pierwszo pobiera z tego pakietu foto kwoty na smsy (oczywiście w orange) czy pierwszo trzeba kwote deklarowaną wydzwonić a potem z pakietu ssie!?!?! dzięki za odp ;-)0
-
konsul pisze: 2005-11-25 15:51robovit *** takie baradania powstały i są dostepne na stronie tej samej firmy he he he - polecam lektóre bo mozesz sie zdziwić - pytania dotyczyły mn. windykacji, BOK, oferty, przejzystosci faktur, pracy sysstemu bilingowego i usług dodanych - poczytaj sobie bo wcale tak źle ORANGE nie wypadło.0
-
konsul pisze: 2005-11-25 15:57re*** z Twojej wypowiedzi wynika ze IDEA została sprzedana Centerelowi - jakies nowości Nam tu wprowadzasz0
-
rollo pisze: 2005-11-25 16:07a tymczasem: "Kto rządzi Erą? "Nowy" zarząd operatora Ery związany z francuskim Vivendi przekonuje banki, by zerwały współpracę ze "starym" zarządem, posłusznym Elektrimowi. Francuzi domagają się też astronomicznego odszkodowania - 2,2 mld euro! " - ciekawe czy ktos we Francji pozwolilby na taki wykup majatku narodowego0
-
promedia pisze: 2005-11-25 16:08*** (...) Zaprezentowane wyniki badań OBOP prezentujące znajomość marki Orange w Polsce w 6 tygodni od jej wprowadzenia na rynek oceniamy bardzo dobrze (...) - zastanawiam sie co innego mogl powiedziec? Przeciez nikt przy zdrowych zmyslach nie przyzna tego, ze 'jest gorzej niz bylo'. Znam sie 'troche' na marketingu i doskonale wiem, ze NIE mozna byc zadowolonym z zaprezentowanej sytuacji... firmy 'budujace' wizerunek marki moga sie cieszyc, z faktu iz na rynku pojawil sie 'duzy budzet', ale probleme bedzie, kiedy oczekwiania wlasciciela marki beda trudne do zrealizowania.0
-
z pisze: 2005-11-25 16:36co on p....... jakie dobre wyniki sprzedazy ??? takiej kichy od kiedy wssedł orange to jeszcze nigdy nie było !!!!0
-
zio pisze: 2005-11-25 16:51konsul: France Telecom chce odsprzedac 30% akcji Idei CENTERTELOWI tak aby Centertel mial 100% akcji Idei za 6 mld zlotych !!! Potem France Telekom przejmie pakiet kontrolny TP.SA ktory jest wlascicielem CENTERTELA za 2mld zl .. I tak dostajac ok 4 mld do reki France Telekom nie traci kontroli nad spolka !!!0
-
zio pisze: 2005-11-25 17:14konsul: a wszystko polega na tym ze FT zongluje akcjami po to aby po prostu sztucznie popasc w koszty .. FT jako spolka zarejestrowana we Francji tam zaplaci podatki od tego przychodu a Centertel zalezny od FT poprzez TP.SA popadnie w koszty i nie zaplaci podatkow w Polsce .. Traci na tym skarb Panstwa ..0
-
xor pisze: 2005-11-25 19:29pani w salonie firmowym w krakowie potrzebowala 5 minut na odpowiedz czy siemens s65 jest w zestawie z karta pamieci :)0
-
lukasm pisze: 2005-11-25 19:52Orange jest zadowolone, klienci są zadowolenie - jednym słowem sielanka. Tylko w salonie, który mijam wracając z pracy do domu pustki.0
-
lukasm pisze: 2005-11-25 19:55off topic: nauczyciele zbuntowali się przeciw kolejnej durnej reklamie sim+ (za onet.pl)0
-
observator pisze: 2005-11-25 20:29Ja też byłbym na miejscu zadowolony. Monopol z tepsą trzyma się dobrze, kaska leci, klienci naiwni... Tylko oferta słaba i coraz mniej osób kupuje, ale to przecież szczegół. A podobno już się szykuje komisja śledcza ds. Orange. I bardzo dobrze!0
-
issa pisze: 2005-11-25 21:17Skąd można ściągnąć tę reklamę Simplus? Nie widziałem jej jeszcze , słyszałem tylkow radiu.0
-
Krzyniu pisze: 2005-11-25 21:23Simplus górą0
-
tymis pisze: 2005-11-25 21:54*issa: reklamy Simplusa są na stronie Simplusa :-) Nie będę pisał gdzie są reklamy Plusa w wykonaniu Mumio ;-)0
-
issa pisze: 2005-11-25 23:08Tak , już mi kolega powiedział - mam wizje i fonię :-) A reklamy Plusa są gdzie? ;-)0
-
issa pisze: 2005-11-25 23:11Podobno Kalinowski ma na liniach papilarnych , kawałek Sinatry nagrany ;-)0
-
remik pisze: 2005-11-26 19:49**xor: bo tyle czasu zajmuje odnalezienie pudełka i tozpakowanie telefonu hehe.0
-
Ali pisze: 2005-11-26 20:12Widzialem dzisjaj telefony plusa i nowe abonamenty świąteczne.Oferta rewelacyjna,w porównanju do orange.KoNczy misię umowa w styczniu i odchodze .W orange żalosna lista paru telefonów do wyboru i to za \"kosmiczna \"cene.Warunki w porównaniu z innymi sieciami nieporównywalne.Z czym do ludzi ty maly orangutanie.8 na 10 osób którym się kończy umowa w oran. zmienia operatora na innego (plusa,era,sami swoi),a pan kalinowski mówi,że jest dobrze.On poprostu nie może inaczej powiedzieć niż \"że jest dobrze\" ,bo wylecialby z roboty a ludzie jeszcze bardziej by uciekali drzwiami i oknami.A warunki zamiast być coraz lepsze są w porównaniu do innych sieci coraz gorsze.0
-
Demonek pisze: 2005-11-26 20:17Tak na prawde, firma sie rozlatuje... Nie maja budzetu na nic... Coraz czeszciej rozlatuje sie im system...0
-
MR F pisze: 2005-11-26 21:05a w Wilnie bawi się i odpoczywa vipowska grupa klientów PlusGSM:))) Jest rewelacyjnie, warto być z Plus-em:)0
-
labartez pisze: 2005-11-26 23:52Orange jest zadowolony klienci nie0
-
zl pisze: 2005-11-27 11:01Pozdrowienia dla klientow Plusa w Vilnie od z Przyladka Dobrej Nadziei (RPA), gdzie jestesmy przez tydzien z 20 dziennikarzami przesyla Zbyszek Lazar, PTC Era:-)))0
-
linki1988 pisze: 2005-11-27 13:07Orange to jedno wielkie shit !!!!!!!!!!0
-
romulus pisze: 2005-11-27 13:51spójrzcie na ważność newsa w ocenie internautów :D jedno wielkie rotfl :D0
-
ciekawski pisze: 2005-11-27 15:26ali mozesz powiedziec cos wiecej o tych promo??0
-
MR F pisze: 2005-11-27 16:00zl: dzieki za pozdrowienia, po adresie widać że jesteś w RPA.....bawiąc się globusem. Co tam w zarządzie PTC??? szturmują, jakieś fortyfikacje, linia Maginota???0
-
płatny klakier pisze: 2005-11-27 17:47Jestem bardzo zadowolony z rebrandingu Idei. Od czasu zmiany loga frmy, na nowe bardziej znane - jakość usług w sieci Orange uległa znacznej poprawie .. Tłumy nowych klientów szturmujących punkty sprzedaży Orange od początku podkreślały chęć zakupu telefonu w jednej z najnowocześniejszych - od teraz w pełni europejskich sieci .. Dało to firmie nowy impuls do dalszego poszerzenia oferty dla swoich klientów .. Pojawiły się nowe promocje i telefony .. Firma poszerzyła również ofertę roamingową .. Od czasu przyłączenia się firmy do wielkiej europejskiej rodziny partnerskich sieci Orange klient może wykonywać połączenia w roamingu wg. nowej znacznie uproszczonej stawki .. Poprawia to znacznie komfort naszych klientów korzystających z telefonu Orange za granicą ... Dziękuję Państwu za uwagę ..0
-
wos pisze: 2005-11-27 17:56Dobrze, że chociaż mają poczucie humoru :)0
-
anonim69 pisze: 2005-11-27 18:06platny klakier mam pytanie czy ty pracujesz w orange, bo mam takie wrazenie?Jestem w Idei 6 rok (teraz orange)i to ostatni miesiac bo przechodze do ery, niebardzo wiem o tych lepszych promocjach w orange co piszesz, a szkoda bo czekalem co winiesie nowa marka jaka jest orange i widze ze nic co by mnie zadowalalo i nie tylko mnie jak widac po komentarzach (czytaj poprzednie), krotko ZENADA pozdrawiam i zycze naprawde prawdziwych promocji w orange a nie mydlenia oczu reklamami0
-
windu pisze: 2005-11-27 18:47anonim69 - spójrz na nick *platny klakier,od razu wiadomo,że chłopak szydzi z Orange ;-) Ale inteligentnie,trzeba przyznać ;)0
-
płatny klakier pisze: 2005-11-27 19:09anonim69: rozszyfrowałeś mnie .. poddaję się .. a tak na poważnie to windu ma rację .. :PP A napawdę: Jestem byłym klientem Idei kilka lat temu bezczelnie oszukanym przez tą sieć .. Na kilka dni przed końcem abonamentu (którego nie zamierzałem przedłużyć) wyłączono mnie telefon tak że nie mogłem skorzystać z minut specjalnie gromadzonych na specjalną okazję .. Szkoda gadać .. A co do ostatniej części mojego tekstu to ten kto porówna byłe (Idei) a obecne stawki roamingowe Orange-a to zrozumie o co chodzi !!0
-
narciarz pisze: 2005-11-27 20:13juz wkrotce pomarancza ma dac promocje roamingowe na sezon narciarski (swiateczno-noworoczny), a potem pewnie na ferie!0