Olimpijska TP
12.07 rozpoczęła się kampania telewizyjna, która promuje Telekomunikację Polską jako sponsora polskich sportowców startujących na olimpiadzie w Atenach.
Do 13 sierpnia br. spoty reklamowe będzie można oglądać w TVP 1, TVP 2, Polsacie, TVN-ie, TVN 24, TVN Turbo i Discovery Channel. Są to trzy 15-sekundowe reklamy z motywami sportowymi.
Rozpoczęła się już także część prasowa kampanii, odsyłająca do internetowego serwisu olimpijskiego przygotowywanego przez TP, "Gazetę Wyborczą" i portal gazeta.pl. Poza "GW" reklamy pojawiają się w "Super Expressie" i "Przeglądzie Sportowym". Kampanię przygotowała agencja DDB Warszawa, media zaplanował i kupił dom mediowy Initiative Warszawa.
Komentarze / 6
Dodaj komentarz-
jak_zawsze pisze: 2004-07-12 18:28...!...0
-
milosh pisze: 2004-07-12 18:30musze przyznac ze dzieki Neostradzie 128kB z TP 'laczy nas coraz wiecej' :-)0
-
mpmdembi pisze: 2004-07-12 19:55Poczekajmy tylko jak wróci VAT 22%, a rząd go z pewnością podniesie mówiąc, że chciał jak najlepiej, ale EU go zmusiła.... rzecz jasna nie poczyni innych kroków w celu obniżenia ceny usług intrernetowych...0
-
vision pisze: 2004-07-13 00:02Ehh i oczywiscie nie ma to jak walic kasy w spoty reklamowe, zamiast w rozwoj usglug i obnizanie cen brrr0
-
fynf pisze: 2004-07-13 15:30Mam dosyć newsów z TP jako sponsorem...Zwolnili i dlaej zwalniają tysiące pracowników by zaoszczędzić a tu co??Nadmiar pieniędzy??0
-
rgumkowski1 pisze: 2004-07-15 17:38Chcemy mieć dostęp do tańszego internetu, a nie tylko widać ciagły sponsoring. Wcale nie mówie, że byłby nie potrzebny, ale nie w takich ilościach jak to promuje TP, przecierz te środki mozna by w inny sposób wykorzystać.0