Odpowiedzi na pytania red. W. Godela z Telefon.pl
Poniżej prezentujemy odpowiedź Jacka Kalinowskiego rzecznika prasowego PTK Centertel na uwagi umieszczone na stronie Telefon.pl w dniu 5.02. br. Sprawa dotyczy błędnie naliczanych opłat za połączenia telekomunikacyjne:
"Szanowny Panie Redaktorze, |
Komentarze / 4
Dodaj komentarz-
Marcin Żyła pisze: 2001-02-08 20:17Szanowny Panie Rzeczniku! Uprzejmie informuję, że myli się Pan zarówno w zakresie naliczania połączeń jak i form składania reklamacji. 1. Naliczanie połączeń - (całkowicie inna sytuacja niż opisana w telefon.pl)często spotykanym zjawiskiem jest następująca sytuacja: POP inicjuje połączenie - w trakcie oczekiwania na połączenie następuje utrata zasięgu, telefon jest niedostępny. Odbierający telefon słyszy \"abonent czasowo niedostępny\" a user POP-a po ponownym włączeniu otrzymuje SMS informacją o obciążeniu konta. 2. Dział korespondencji oraz dział reklamacji - poezja i radość socjalizmu.. Jestem abonentem Idea 150 od 29.02.2000. W tym czasie raz otrzymałem fakturę na adres korespondencyny (ostatnią, na dodatek błędnie wystawioną). Wcześniej faktury nie docierały a prośby i reklamacje były ignorowane. Jako ciekawostkę podam Panu, że najczęściej słyszane jest \"faks jeszcze nie dotarł\" gdy automat wysłał 52 faxy tej samej treści do Centertela (potwierdzenie OK), nagminne odmowy przyjęcia reklamacji w formie ustnej (prosze napisać fax / wysłać poleconym), informacje, że \"możliwe, że skłądał Pan reklamacje 11.12.00, ale dopiero 29.12.00 została dostarczona do działu korespondencji i od tego dnia mamy 30 dni\", (odpowiedź z dnia 12.01.2001), problemy z wymianą uszkodzonych aparatów (przekraczanie terminu naprawy / odmowa wymiany na inny \"cyt: tak Timeporta może Pan zamienić na C25 lub Sagema\") i tak wiele innych, że nawet nie mam siły pisać. Proszę np. zadzwonić na *22 i zareklamować cokolwiek - chętnie podam Panu moje hasło, lub służę nagraniami. Jako ciekawostke podam, że jeszcze 22 reklamacje czekają na odpowiedź z Centertela, w tym znaczn część po kilka miesięcy. I druga ciekawostka: pierwszy raz przyszła faktura, niestety w formie niezgodnej z żadanie (z bilingiem / bez) - właśnie jest przygotowywany pozew. Pozdrawiam Marcin Żyła 0501 6611220
-
A. Stawska pisze: 2001-02-09 14:37Witam, musze sie zgodzic z Marcinem - zalatwianie reklamacji w Idei to po prostu zenada. Od 4 grudnia zmagam sie z BOK-iem w prostej sprawie, w tym czasie wyslalam faks, 4 razy prowadzilam rozmowy z BOKistami, i dalej nic. Od grudnia system blednie nalicza wysokosc abonamentu i zamiasta placic 25 zl brutto, place ok. 33zl netto. Roznica jest zaiste niewielka, prawda? Nie moge sobie pozwolic na niezaplacenie faktury, bo w zamian wylaczony zostanie moj telefon. Za co wiec Idea otrzymala to ISO? Za balagan, niekompetencje i lekcewazenie wlasnych klientow? Jesli tak, to dolaczam sie do gratulacji ;o(0
-
mK pisze: 2001-02-09 14:59Co do promocji WAP z konca pazdziernika: Na kuponach dolaczonych do Wprost nikt nikogo nie odsyla do lektury regulaminu(nie ma zadnych gwiazdek, odnosników itp.), a zgodnie z kuponem (niech pan rzecznik Kalinowski uważnie go przeczyta)z promocji wylaczeni sa tylko uzytkownicy POPa, o Idea 50/150 nikt nie wspomina. Bedac w \"starym planie taryfowym\" kupilem sobie 7110 (jednoczesnie przechodzac na optime i zaczalem korzystac z WAP, co okazalo sie dla mnie bardzo kosztowne, bo na optime przelaczono mnie dopiero po 2tyg. Nikt w BOK nie raczyl mnie poinformowac o tym fakcie wczesniej. Zlozylem kupon promocyjny, po czym po owych 2tyg. zadzwonila do mnie pani z BOK, ze wlasnie go rejestruje i nie mogla wczesniej, bo dopiero tego dnia zostalem szczesliwym posiadaczem nowego planu taryfowego. Poza tym oburzajaca wg. mnie jest automatyczna zmiana starych planów na nowe taryfowych wprowadzana od ostatecznie 15.01.2001. Na www.idea.pl pisano enigmatycznie o utrzymaniu starych planów do konca poprzedniego roku, co mialo by sie dziac potem nikt nie wiedzial (BOK, www,idea.pl. I wreszcie ktos wpadl na ten wspanialy ubezwlsnowalniajacy abonentów pomysl. Co do reklamacji: moze i BOK spelnil wymogi ISO 9002, ale ciagle w wielu sprawach zdazalo mi sie slyszec sprzeczne informacje po samym *22, i w Gdansku na Tkackiej. Koncze, nie bede juz przynudzac- dodam tylko, ze strony: wap.wprost.pl do tej pory nie otwiera przegladarka mojego promocyjnego telefonu ( wymienilem soft na 4.88)otworzyc.0
-
mooby pisze: 2004-08-05 21:50Sprawa dotyczy błędnie naliczanych opłat za połączenia telekomunikacyjne: "Szanowny Panie Redaktorze, ponizej odpowiadam zbiorczo na0