Nowe medium
Puls Biznesu opisał nowe zjawisko jakim są kampanie reklamowe poprzez SMS. Reklama tego typu staje się w Polsce coraz bardziej popularna. Według Kuby Łapotta z First Interactive Polska (firma świadcząca tego typu usługi) telefon komórkowy jest idealnym środkiem do kontaktu z klientem. Gwarantuje stuprocentową skuteczność dotarcia reklamy. Według Beaty Mordarskiej z L2 Mobile.com dobry sposób na pozyskanie bazy danych swoich klientów nie mających nic przeciwko smsom reklamowym, zastosował McDonald's. Osoby, które chciały otrzymywać dane o letnich akcjach tej sieci restauracji, musiały wysłać sms z hasłem "lato" pod podany numer. Co tydzień w swoich telefonach znajdują informacje o nowych obniżkach cen w McDonald's. Oprócz zwiększenia sprzedaży, sieć zdobyła bazę danych klientów, którzy są pozytywnie nastawieni do tego typu przekazu reklamowego. Dominik Szulowski z McDonald's twierdzi, że 26 tys. klientów wyraziło chęć otrzymywania informacji o cotygodniowych nowych promocjach w restauracjach. |
Komentarze / 2
Dodaj komentarz-
jarecki pisze: 2001-07-25 18:52Panowie! Zlitujcie się: tego się nie da czytać! (np."najtrudniejszym zadaniem jest pozyskanie bazy danych osób, _którzy_ wyrażają" lub "Gwarantuje to stuprocentową skuteczność dotarcia reklamy." etc.) Wagary w podstawówce nie mogą usprawiedliwiać braku znajomości elementarnych zasad polszczyzny...0
-
Adi pisze: 2001-07-26 18:33Na pewno nie wyrażę zgody na to by przychodziły do mnie relkamy McSyfa0