Nowe Centrum Serwisowe Sony Ericsson
Sony Ericsson wydał certyfikat Centrum Serwisowego firmie CRC CommunicAID Sp. z o.o. na wykonywanie napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych produktów Sony Ericsson.
"Marka Sony Ericsson kojarzy się z najwyższą jakością, dobrym wzornictwem i wysoką funkcjonalnością. Cenimy lojalnych klientów, którzy właśnie markę Sony Ericsson obdarzyli zaufaniem. Mamy nadzieję, że nowe Centrum Serwisowe zapewni naszym klientom jeszcze lepszą obsługę", - powiedziała Lilla Pawelec, szef Sony Ericsson na Polskę. "Dodatkowo, podnosząc standard obsługi klienta, wprowadziliśmy razem z CRC CommunicAID możliwość uzyskania informacji o postępach w procesie naprawy telefonu poprzez stronę serwisu www.crc-polska.com."
Sony Ericsson współpracuje z trzema firmami, które uzyskały certyfikat Centrum Serwisowego. Oprócz CRC CommunicAID są to: CCS z Warszawy i Teleko z Bytomia.
Komentarze / 23
Dodaj komentarz-
Bolo pisze: 2005-01-11 16:29Ale gdzie to nowe centrum ma siedzibe?? www.cartoontrabant.pl0
-
JAGODA pisze: 2005-01-11 17:18Widać, że SE dba o klientów. Nie to co inne marki ;-) www.sonyericsson.vel.pl0
-
SN pisze: 2005-01-11 17:30Nokia też dba, bo współpracuje z najlepszym serwisem od dawna :) Co do adresu to Łomianki, Falencka 1B - polecamy0
-
SN pisze: 2005-01-11 17:35Drobna pomyłka - JANKI !!0
-
AQQ pisze: 2005-01-11 17:41mam same SE, he jak na razie nie korzystalem i raczej nie bede korzystal, dziekuje!!!0
-
lotus79 pisze: 2005-01-11 18:43Sony Ericsson robi dobre telefony i pewno mało ludzi odwiedzi ten servis w celu dokonania naprawy :) Jednak coś brakuje tej marce, SE nie wzbudza większych emocji! O ile w przypadku Noki można zauważyć grono sympatyków i przeciwników, to SE jest neutralny. Dlatego sprzedaż jest na stosunkowo niskim poziomie... Szkoda (piszę to mimo tego że jestem sympatykiem Noki)0
-
nautilius pisze: 2005-01-11 18:44era przedłużyła oferte jedyna do końca miesiąca !!! czyli zmiany taryf dopiero w lutym :( miałem takie przeczucie0
-
issa pisze: 2005-01-11 19:21www. crc-polska.com Oddałem przez Salon Firmowy Plusa , Nokię 3650 do filii w/w serwisu w Jankach. Naprawa błyskawiczna , wrócił po 5 dniach , z adnotacją , że następna wymiana oprogramowania i "kalibracja parametrów" , odbędzie się na mój koszt , jako że instalowałem aplikacje bez certyfikatu "Nokia O.K." :-D Trzy osoby z Gol-u widziały skan pisma serwisowego. Ciekawe czy aplikacja Serwis TVP ma ten certyfikat , czyli konkretnie produkt sygnowany przez Polkomtel ;-)0
-
issa pisze: 2005-01-11 19:25***lotus79 - ktoś pisał , że w Plusie lada dzień mają dorzucić "do Worka" K500i To może być hit , choć podobno rewelacja ma się stać także Nokia 2600. Wiem z dobrych źródeł (chociaż gusta są różne) , że ta Nokia robi doskonałe wrażenie;-)0
-
orko1990 pisze: 2005-01-11 19:56az milo poapatrzec jak se sie rozwija0
-
piokuk pisze: 2005-01-11 20:28Dajcie spokój z tym CRC - największe dziadostwo jakie widziałem. Jeżdzę przez pół Krakowa żeby tylko oddać telefon do innej sieci serwisowej.0
-
Emf pisze: 2005-01-11 20:41Hmmm **issa coz to rewelacyjnego jest w N2600??? Ja nie oczekuje telefonu palmtopa bo nie jest mi potrzebny, ale kupujac teraz sluchawke cos takiego jak aparat jest w zasadzie w standardzie. Nie chodzi tu o aparat jakosci kilku mln pikseli bo mam cyfrowke, ktora robie zdjecia ale wysylajac MMS-y ktore na chwile obecna sa standardem, aparat w phonie jest w zasadzie niezbedny! Nie widze wiec zalet dla ktorych kupilbym ten telefon nawet za 10 groszy w promocji, poniewaz meczylbym sie z nim przez najblizsze dwa lata ;)0
-
Albert pisze: 2005-01-11 20:45Serwis Sony-Ericsson jest do niczego!!!! Mój T610 od nowości się sam wyłącza. Zanosiłem go do serwisu już 3 razy i za każdym powtarzają tę samą czynność - czyszczą styki i wymieniają oprogramowanie. A efekt jest jaki? Żaden!!!! Oto jacy są z nich profesjonaliści i jak dbają o klienta! Nawet dziecko by się nauczyło, że jeżeli dana czynność nie przynosi efektu, tzn. że nie o to chodzi. Ale nie w serwisie Sony-Ericsson...0
-
issa pisze: 2005-01-11 20:56***Emf - zapytaj się , co jest rewelacyjnego w Nokie 3310 , która była świątecznym hitem w Szwecji;-) Albo dlaczego hitem był nieszczęsny MixPlus. Napisałem , że to rzecz gustu:-) Ja bym sobie tego telefonu też nie kupił , ale... I tu wracamy do początku komentarza:-) Wiesz , jeśli czytujesz Gol , że wymagania większości nabywców nowych aktywacji z telefonem są następujące - telefon za 1 zł + jak najniższy abonament. I wesz jak ładnie pracownicy Salonów potrafią zareklamowac dany produkt ;-)0
-
issa pisze: 2005-01-11 20:59Mój SE T300 ma czasem tendencje do resetowania się podczas sesji gprs. T610 żony nie wyłączył się sam jeszcze nigdy , ani razu nie był też w serwisie. Ma już 14 miesięcy.0
-
mik007 pisze: 2005-01-11 21:25Teraz Sony Ericsson robi całkiem bezawaryjne telefony, ale chyba pamietacie jak często psuł sie T68i :) pracuje w komisie z telefonami i nie odważyłbym sie kupic tego modelu bez gwarancji, za duże ryzyko...0
-
markus pisze: 2005-01-11 21:30T68 i T610 sa ok. ale P910i to jakis dramat. Stabilnosc na poziomie sampla. Bledy w komunikacji voice po BT, bateria slaba. Ergonomia softu beta. Szczerze mowiac zawsze bylem milosnikie SE ale P910i sprawia wrazenie jak by go nie erricson robil ;-(. Wiec serwis moze sie przydac bede im co tydzien telefon wysylal ze gubi polaczenie z BT ciekawe kiedy sie wq.... .0
-
Karol pisze: 2005-01-11 21:48piokuk - który serwis jest tym dobrym, a który dziadoskim?0
-
kaosone pisze: 2005-01-11 22:59markus-ja mam 910 i nigdy nie mialem problemow(moze poza bateria-ale to zrozumiale przy takim wyswietlaczu)-wszystko chula-glebnal mi 2 razy na asfalt i nawet nic nie peklo :D0
-
balkonetti pisze: 2005-01-12 08:37Ja mam słabośc do starych ericssonów. Miałem już kilka egzemplaży pancernych (R310s), przez parę miesięcy T28, a teraz mam nowego! R380 z promo "okazja plusa" na 1 rok za 1zł w najniższym abo (jako drugi tel) Wiele osób dziwi się że rajcują mnie takie starocie, ale mają poprostu swój urok. Muszę powiedziec że jak miałem pancernego R310 to przy każdej awarii dawali mi nowego - w sumie 3 egzemplaże. W ostatnim z nich padł zasięg 1 dzień po gwarancji. Słyszałem że to prawdopodobnie końcówka mocy. Jednak SE odziedziczył po ericssonie straszną wadę: jest piekielnie wolny.0
-
miły pisze: 2005-01-12 10:50ciekawe teraz w takim razie, który z tych serwisów wkrótce wypadnie z gry....... bo żaden producent nie ma w tej chwili trzech serwisów centralnych - poza Sony Ericssonem - i w końcu będzie tak, że napewno ktoś wymięknie...... jednak sprzęt do napraw jest dosyć kosztowny a przy małej liczbie napraw utrzymanie serwisu robi się nieopłacalne - stawiam na Teleko, że odpadnie z gry jeszcze w tym roku :)))0
-
mardall pisze: 2005-01-12 13:48i oby więcej takich serwisów0
-
roman pisze: 2005-02-03 13:30no padło na CCS od 1.02.2005 nie maja autoryzcji na naprawe SE.0