Nowa kampania reklamowa Dialogu

Drukuj

4 maja br. rozpoczyna się nowa ogólnopolska kampania wizerunkowo - produktowa Telefonii Dialog. Jej głównym celem jest budowa świadomości marki, przede wszystkim na terenach nie objętych siecią Dialog, na których spółka działa od listopada 2003 roku świadcząc usługi połączeń międzystrefowych. Drugim zadaniem przedsięwzięcia jest kreowanie postaw klientów wobec Dialogu - przekaz ma budować zaufanie i poczucie bezpieczeństwa oraz odbiór operatora jako firmy przyjaznej, opiekującej się swoimi abonentami.

Dialog chce kontynuować w ten sposób kształtowanie wizerunku firmy, która podchodzi do swoich klientów w sposób maksymalnie zindywidualizowany.Działania promocyjne mają również wspierać procesy sprzedaży, szczególnie w zakresie nowych rozwiązań taryfowych (taryfa „Dynamiczna Korzyść” dla biznesu i „Darmowe Rozmowy – 120 minut” dla domu)

Przekazy pojawią się na tradycyjnych nośnikach ATL (media - ogólnopolskie pasmo TVP3 i prasa, outdoor - reklama wielkoformatowa i frontlighty) oraz BTL (ulotki, plakaty), a także na ambientowych (standy w biurowcach, autobusy, tabliczki i promptery na stacjach benzynowych). Wsparciem kampanii będą działania reklamowe prowadzone w Internecie.

Kampania wizerunkowa potrwa przez cały maj, w czerwcu kontynuowane będą działania promocyjne proproduktowe.

Ocena: 0 głosów Aktualna ocena: 0
Drukuj

Komentarze / 15

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    osad pisze: 2005-05-04 09:13
    czekamy na komentarz dwóch "najmądrzejszch" - Kozo i zawiasa - oni wiedzą najlepiej.
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-05-04 09:37
    szczerze mowiac to jak juz ktos pozna jakosc Dialogu to kampania wizerunkowa nie jest potrzebna -- jakosc (techniczna) i poziom obslugi klienta jest na naprawde na najwyzszym poziomie! nawet gdyby ktos chcial pozytywnie psioczyc na Dialog to naprawde trudno (a nawet niemozliwe) jest cos znalezc, do czegokolwiek sie przyczepic! :-) a mowie to ja, juz ponad 2-letni uzytkownik dialogu i ponad roczny uzytkownik ichniego dial-up'u.. ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-05-04 09:37
    mialo byc, oczywiscie "obiektywnie".. :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    pedros77 pisze: 2005-05-04 09:51
    Ogólnopolska??? Hmmm... kiedy Dilaog zawita do Olsztyna?
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2005-05-04 09:55
    ***Q, Masz rację - oni są tak dobrzy,że nie potrzebują reklamy - zadowoleni abonenci ( w tym ja ) sami robią reklamę Dialogowi :) bo jest NAJLEPSZYM operatorem stacjonarnym :)
    0
  • Users Avatars Mini
    kkozo pisze: 2005-05-04 09:57
    *RoBe2tO* a ty jeszcze nie jestes w szkole? :) Dzieki tej firmie mam taniej net niz w tepsie (1 Mbit = 120 zl, bez limitow). Ode mnie 10 pkt.
    0
  • Users Avatars Mini
    rcicho pisze: 2005-05-04 10:17
    Nie wiem po co robić kampanie ogolnopolską skoro skorzystać z usług Dialogu może gdzies tylko 1/10 naszego społeczenstwa?
    0
  • Users Avatars Mini
    l3p pisze: 2005-05-04 10:20
    Ja w gorzowie korzystam z multimedii mam kablowke+internet+stacjonarka i place 150zł plus wszystkie lokalne przez 13miesiecy za darmo :) i tez jestem zadowolony
    0
  • Users Avatars Mini
    piorunek pisze: 2005-05-04 10:36
    dialog jest bardzo dobra firma tylko wydaje mi sie ze oni podzielili sie z netia obszarem i nie wchodza sobie w droge w kaliszu jest netio niestety :((
    0
  • Users Avatars Mini
    Prezydent pisze: 2005-05-04 12:43
    Dialog nie tylko podłącza kable, ale także świadczy usługi poprzez prefiks- ta usługa jest dostępna w całej Polsce i stąd ogólnopolska kampania.
    0
  • Users Avatars Mini
    andrzejj9 pisze: 2005-05-04 13:29
    Jak dla mnie to zamiast inwestować w reklamy mające podnieść świadomość marki mogliby do tego dążyć poprzez zwiększanie obszaru, który obejmują. Mieszkam niecałe 3 km od centrum Wrocławia i jak dzwonię do Dialogu, to tylko od kilku lat słyszę, że już zaraz u mnie będą.. Żałosne, dla mnie takie fakty, a nie hasła reklamowe kształtują wizerunek firmy..
    0
  • Users Avatars Mini
    Alienus pisze: 2005-05-04 13:37
    Zamiast wydawać kase na promocje lepiej by troche kabli położyli... W mojej okolicy niemal od czasu powstania dialogu nie było prawie żadnych nowych inwestycji, i pół miasta nie może się przyłączyć mimo że chce :-/ Po cholere wydawać kase na promocje jak sie niema możliwości technicznych..??
    0
  • Users Avatars Mini
    Alienus pisze: 2005-05-04 13:38
    widze że ***andrzejj9 mnie wyprzedził myślą :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    brum pisze: 2005-05-04 14:13
    A kiedy oferta Dialogu będzie dostępna na takim zadupiu jak Warszawa ?
    0
  • Users Avatars Mini
    wos pisze: 2005-05-04 14:25
    Jasne, przede wszystkim powinni kłaść kable. Dostepność, ceny i jakość, to najlepsza reklama.
    0