Nowa kampania reklamowa chello
UPC Telewizja Kablowa rozpoczęła nową kampanię reklamową usługi chello pod hasłem 'chello - Internet pierwsza klasa'. Kampania jest prowadzona na nośnikach outdoor w 6 miastach, gdzie UPC oferuje chello, w ogólnopolskich stacjach telewizji oraz Internecie. Jest to największa dotychczas i najbardziej intensywna kampania reklamowa chello w Polsce. Celem kampanii jest przede wszystkim wzmocnienie wizerunku chello - nowoczesnej usługi szerokopasmowego Internetu oraz promocja pakietów chello, adresowanych do obecnych i potencjalnych klientów UPC Telewizji Kablowej o zróżnicowanych potrzebach dostępu do Internetu. Po raz pierwszy kampania w telewizji jest prowadzona na tak szeroką skalę. Emisja spotów reklamowych chello ma miejsce na kanałach ogólnopolskich Polsat, TVN, TVP 3, TV 4 oraz kanałach tematycznych znajdujących się w ofercie UPC Telewizji Kablowej. Spoty prezentują chello jako superszybki, nowoczesny pociąg wyprzedzający inne pociągi na trasie. Motyw pociągu jest również wykorzystany na pozostałych nośnikach reklamowych.
Kampania w telewizji jest na bieżąco monitorowana we współpracy z domem mediowym Starcom. Na kampanię outdoor składają się reklamy na autobusach, wiatach przystankowych i w warszawskim metrze. Kampanię autobusową przygotowała dla UPC agencja CAM Media.
Łącznie obrandowanych zostało 115 powierzchni reklamowych na autobusach w Warszawie, Gdańsku, Szczecinie, Lublinie, Katowicach i Krakowie. Ponadto reklamy chello pojawiają się na 230 wiatach przystankowych, a w warszawskim metrze usługę reklamują 32 billboardy na wybranych stacjach, w rejonach znajdujących się w zasięgu chello.
Intensywne działania reklamowe zostały również zaplanowane w Lublinie i Szczecinie, gdzie UPC Telewizja Kablowa wprowadziła chello w tym roku, a teraz poszerza zasięg usługi o nowe rejony.
W Internecie kampania jest prowadzona w różnych mediach internetowych, w tym: komunikatorach gadu-gadu i tlen, witrynach zasięgowych oraz poprzez działania mailingowe.
Uzupełnieniem kampanii są materiały BTL zawierające informacje o wersjach produktowych chello, cenach, szybkościach, dodatkowych usługach, możliwościach jakie daje szerokopasmowy Internet oraz podstawowych zaletach chello – stały, superszybki dostęp za stałą cenę.
Komentarze / 19
Dodaj komentarz-
rafcyk pisze: 2004-09-22 11:06Niestety zasiegiem nie obejmuje calego kraju :(0
-
Eryk pisze: 2004-09-22 11:08reklamują się już od dawna... żadna to nowa informacja0
-
roll pisze: 2004-09-22 11:17Zeby tak za ta "pierwsza klasa" szla jeszcze pierwsza klasa serwisu i stosunku do klienta. Umnie na osiedlu z uslug UPC zrezygnowalo wielu ludzi.0
-
RobacK pisze: 2004-09-22 11:18nawet od bardzo dawna...0
-
wob2 pisze: 2004-09-22 11:28to moze jeszcze poinformuja o limitach shit a nie pierwsza klasa0
-
rcicho pisze: 2004-09-22 13:09Chello wystartowało zdaje sie w 1999 roku i przez te 5 lat zainstalowało sie AŻ w 6 polskich miastach!!! Ja czekałem za nimi 2 lata i g.... W 2001 r. zainstlowalem sobie SDI, ponad rok temu przeszedłem na Neostrade a obecnie od miesiaca mam radiowke (bez limitow) za 45 zł miesiecznie. A Chello jak nie było tak nie ma. Nawet punk obsługi klineta zlikwidowali. Wielu moich znajomych zrezygnowało z usług UPC. Wzieli Canal+ albo kupili satelitki bezabonamentowe.0
-
Sento pisze: 2004-09-22 13:10Lipny news i lipne chello ceny tez lipne to już wole netie za 55 zł0
-
Alexander25 pisze: 2004-09-22 13:30~~~ rcicho - nawet w miastach teoretycznie objętych usługą nie ma jej wszedzie . W Katowicach chello dostępne jest raptem w 4 dzielnicach ! Tak więc i reklama jest nie na miejscu , bo raptem jakieś 15% abonentów może z tego skorzystać . Wczoraj szczęka mi opadła gdy zobaczyłem w Sosnowcu ogromne plakaty UMTS Plusa na wielkich billboardach reklamujące rozmowy wideo...totalna porażka skoro usługa dostępna jest na niewielkim obszarze Warszawy! Bu ha ha0
-
Alexander25 pisze: 2004-09-22 13:31Jakby to stwierdziła babcia : "chwolby w dwie torby a w jedną nie ma co włożyc" ;-)))))0
-
loox pisze: 2004-09-22 14:59szczerze to trochę nieklarowna ta reklama nie wszyscy wiedzą co to UPC a w reklamie nie ma zdania na temat tego ze musisz miec kablufke żeby podłączyć się do CHELLO0
-
orko1990 pisze: 2004-09-22 16:20mi te reklamy chello jakos nie przypadly do gustu0
-
tex pisze: 2004-09-22 18:30wielka kupa0
-
miczu pisze: 2004-09-22 18:35Po co wogole jest ten news, co mnie obchodza kampanie reklamowe, jak bede chciakl to se obejrze reklame, a ten news jest tu zbedny i tyle!!!0
-
amstaff pisze: 2004-09-22 18:45Zgadzam sie z przedmówcami - sam byłem w UPC Wałbrzych i ponad rok czekałem na internet - nie doczekałem sie, przeszedłem do konkurencji i mam nielimitowany LAN za 49zł. Z usług UPC rownież zrezygniowało wielu znajomych...0
-
kamil200222 pisze: 2004-09-22 20:19miczu : taki news jest potrzebny :)0
-
rbodych pisze: 2004-09-22 21:07Powiem tyle że rok temu zrezygnowałem z internetu w UPC non stop awarie i limit 15 giga na miech. Teraz mam neo jednak w przyszłym roku jak tylko Dialog pojawi się w Warszawie to go wezmę :) Z tego co wiem to być może pojawi się w drugim kwartale 2005 jednak to narazie nie jest jeszcze potwierdzone0
-
rcicho pisze: 2004-09-23 01:51Lepiej by było aby UPC pieniążki na kampanie reklamową przeznaczyło na modernizacje swojej sieci tak aby to Chello dostępne było w innych miastach.0
-
scorpion pisze: 2004-10-03 09:01rcicho: Niedlugo może i będzie wszędzie he he. Początki są zawsze takie.0
-
kubinistm pisze: 2009-01-26 18:57a w sztumie koło malborka był by zasieg neta bo nigdzie nie moge znaleść spisu zasięgu0