Nowa kampania Netii
Gruppa66 Ogilvy przygotowała najnowszą kampanię wizerunkową dla Netii. Celem kampanii jest budowanie wizerunku Netii jako firmy posiadającej najlepszą ofertę skierowaną do klientów biznesowych.
W obecnej kampanii, stanowiącej element strategii „Lepsza perspektywa”, podkreślona została elastyczność oferty i dostępność indywidualnych rozwiązań. Kampania telewizyjna potrwa do 7 listopada br. Outdoor uzupełni przekaz reklamowy przez cały listopad.
Tym razem "lepsza perspektywa" zyskała oprawę nowoczesnego, wirtualnego miasta, które powstaje na życzenie. W ten sposób Netia podkreśla w swojej kampanii elastyczność i konkurencyjność oferty skierowanej do biznesu oraz konsekwentnie buduje wizerunek "lepszej" firmy telekomunikacyjnej.
Na uwagę zasługuje sam film - przy jego produkcji wykorzystano połączenie techniki animacji trójwymiarowej z klasyczną techniką filmową. Skala zastosowania animacji 3D jest, jak na warunki polskie, pionierska.
Spot wyprodukowało studio Graffiti Film. Produkcję nadzorował Ryszard Kłosowski (Gruppa66 Ogilvy). Wizję agencji wcielił w życie reżyser i operator Łukasz Kośmicki w ścisłej współpracy z Tomkiem Siatkowskim, artystą pracującym w technice animacji 3D ze studia TPS. Efektem współpracy jest wykreowanie całkowicie wirtualnego, ultranowoczesnego miasta, po ulicach którego porusza się (prawdziwy tym razem) aktor. Oglądaną w filmie Netii architekturę zaprojektował Wojtek Saloni-Marczewski.
Zakończenie filmu zaskakuje złudzeniem perspektywicznym - park, w którym znajduje się bohater spotu okazuje się dachem wieżowca. Widz po raz kolejny uczestniczy w zabawie z perspektywą, która stała się już tradycją w komunikacji Netii. Ukazywanie niezwykłych i zaskakujących połączeń to formalny pomysł na urealnienie "lepszej perspektywy" w telekomunikacji, którą Netia zapewnia swoim klientom.
Po stronie klienta działania reklamowe koordynuje zespół Jacka Mrozika, Dyrektora Marketingu w składzie Beata Gałęza (Kierownik ds. Komunikacji Marketingowej) i Jacek Trujnara (Starszy Kierownik ds. Komunikacji Marketingowej). Agnieszka Grzymkowska (Group Account Director) i Anna Konopka (Senior Account Executive) obsługują Netię w agencji Gruppa66 Ogilvy. Kreacja została przygotowana przez Agatę Fiedler-Wieruszewską (Dyrektor Artystyczny) oraz Zuzannę Curio-Złotnicką (Copywriter) pod kierunkiem Ewy Zaborowskiej i Iwony Czerwińskiej.
Netia rozpoczęła współpracę z Gruppa66 Ogilvy w 2002 roku. Zaproponowana przez agencję strategia „Lepsza perspektywa” do dzisiaj spina wszystkie działania komunikacyjne tej marki.
Komentarze / 17
Dodaj komentarz-
Soul Calibur pisze: 2004-10-19 13:41NR 10
-
Soul Calibur pisze: 2004-10-19 13:42A NIECH TO...0
-
Soul Calibur pisze: 2004-10-19 13:45To czy lepsza to się okaże! Ale niech się biją o pozycję na rynku… dla nas konsumentów jest to dobre.0
-
locco pisze: 2004-10-19 13:55Ja to bym chciał, żeby Netia tyle ile inwestuje w reklamę zainwestowała w infrastrukturę, żebym jak będę chciał mógł się do Netii przenieść!0
-
silgin pisze: 2004-10-19 13:58no wlasnie, po cholere wydaja na reklame (tak jak aster) skoro nawet nie moga uslugoi zaproponowac. Z plusa sie wszyscy smieja (UMTS), ale plus ma wielu nasladowcow0
-
KORPORACJA pisze: 2004-10-19 14:00rano mozna liczyc tylko na "baranów" ktorzy robia wpisy np: pierwszy. Moze sie zastanowicie nad brandem Netii lub innym tekstem, który opisujecie.0
-
nieważne pisze: 2004-10-19 14:45Dorga NETIO, zamiast pakować wagony pieniędzy w "kampanie wizerunkowe" proponuję przeznaczyć tę kasę na położenie kabelkó i udostępnienie swoich usług ludziom. Bo na razie to jako abonent mieszkający w gminie Warszawa Centrum nie mam możliwości podłączenia się do ich sieci. Więc ja się pytam: po c_h_u_j te reklamy?0
-
miczu pisze: 2004-10-19 16:29netia musi jeszcze troche popracowac nad soba bo ludzie ciagle zyja tpsa !! a to jest bład, monopoliste powinnismy zmusic do ustapienia, a co za tym idzie. wielkich obnizek!!!0
-
Alexander25 pisze: 2004-10-19 16:35~~~ nieważne w Warszawie Netia nie ma kabelków ?Oj, jestem w szoku...to czego wymagać w Katowicach...bu ha ha ..park na dachu?Jasne , a drzewa to chwiejące sie na wietrze antenki radiolinii...Nowa perspektywa? Oj tak , wielka odmiana po kilku odrapanych i brudnych tramwajach krążących po Śląsku wymalowanych przez Netię hasłem "konkurencja w telekomunikacji" ...0
-
kulboj pisze: 2004-10-19 20:54Na moim osiedlu netia okablowała bloki jeszcze w latach "90. A tu taka niespodzianka w Wawie nie zrobili ? buhahaha!!!0
-
trt pisze: 2004-10-19 22:22A może po prostu w Warszawie nie mieli koncesji? Pomyśl... Myślę, że w Warszawie nie ma miejsca gdzie Netia nie podłączyła by klienta... zależy od wielkości firmy, interesują ją przede wszystkim korporacje! A do kogo są skierowane kampanie telewizyjne? Na pewno nie do rynku masowego!0
-
orko1990 pisze: 2004-10-19 23:29drogo maja w netii0
-
rcicho pisze: 2004-10-20 00:49Nie dziwie sie ze Netia przestała inwestować w trdycyjną sieć - drogo i mase pieniedzy na to potrzeba. Przyszłość jest w telefonii bezprzewodowej i chyba dobrze o tym wiedzą.0
-
mardall pisze: 2004-10-20 02:15chcialbym aby ich haslo reklamowe miało potwierdzenie w rzeczywistości0
-
Cosmic pisze: 2004-10-20 11:45Niezla firemka ta mediarun skoro raz podaja stanowiska pracy po polsku a raz po angielsku. Ale ktos palnal niusa do prasy... Czy to jest powazne? Occcoooochhhhoodziii...?0
-
Sento pisze: 2004-10-20 12:58Ja mam Netie i jestem bardzo zadowolony z jej usług. Fakt ze zamiast ładować kase w reklamy powini zainwestować w infrastrukturę sieci.0
-
marek pisze: 2004-10-20 22:53Netia RULEZ :D0