Nowa era reklamy

Drukuj

Według magazynu marketingu interaktywnego Modern Marketing, pomimo iż rynek reklamy bezprzewodowej znajduje się w początkowej fazie rozwoju, oczekuje się, że będzie wkrótce generował znaczne zyski. Bostońska firma Yankee Group opublikowała badania, z których wynika, że rynek reklamy bezprzewodowej osiągnie do 2005 r. wartość 6 miliardów dolarów. Według ekspertów z firmy Yankee Group rynek reklamy bezprzewodowej już obecnie mógłby być dochodową branżą, lecz dostawcy usług telekomunikacyjnych nie są pewni skutków inwestycji w rynek reklamy bezprzewodowej. Największe nadzieje na przyszłość budzą systemy bezprzewodowych kuponów rabatowych oraz sponsorowane wiadomości wysyłane poprzez SMS. Nowe testy skuteczności reklamy bezprzewodowej wyglądają obiecująco. Amerykańska firma marketingu bezprzewodowego Skygo przeprowadziła wstępne badania, korzystając z pomocy 1000 właścicieli telefonów komórkowych, do których wysyłano reklamy i proszono o ocenę. 60% ankietowanych stwierdziło, że przesyłane reklamy są dla nich wartościowe, a 27% wykazało chęć otrzymywania reklam po zakończeniu testów. „Te początkowe rezultaty dostarczają silnych dowodów, że konsumenci doceniają wartość reklamy [bezprzewodowej] zarówno lokalnych jak i ogólnokrajowych przedsiębiorstw” powiedział Mark Plakias, vice prezes The Kesley Group, firmy która współorganizowała badania.

Ocena: 0 głosów Aktualna ocena: 0
Drukuj

Komentarze / 1

Dodaj komentarz