Nowa edycja promocji "Super Karta MaxProfit!" w sieci Plus GSM

Drukuj

Regulamin promocji "Super Karta 7 MaxProfit!" w sieci Plus GSM:

§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Promocja "Super Karta 7 MaxProfit!" obejmuje osoby prawne, osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą oraz jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej prowadzące działalność gospodarczą, które w czasie jej trwania zawrą z Polkomtel S.A. umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM (dalej zwaną "Umową"), stając się Abonentem w myśl "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów" oraz wybiorą jedną z taryf z Cennika świadczenia usług telekomunikacyjnych MaxProfit! lub promocyjny plan cenowy Max Profit 15! zgodnie z § 1 pkt.6.
2. Promocyjna opłata aktywacyjna wynosi 1,00 zł (1,22 zł z VAT).
Opłata aktywacyjna w sieci Plus GSM oferowana na warunkach ogólnych (poza promocją) wynosi 100,00 zł (122,00 zł z VAT). 
3. Promocyjna opłata aktywacyjna w wysokości określonej w § 1 pkt.2 płatna jest wraz z pierwszym rachunkiem telefonicznym. 
4. Promocja "Super Karta 7 MaxProfit!" trwa od 01.02.2006 r. i kończy się nie później niż 31.03.2006 r.
5. Do wzięcia udziału w Promocji "Super Karta 7 MaxProfit!" nie jest konieczne podejmowanie żadnych dodatkowych działań ze strony Abonenta, oprócz wymienionych w § 1 pkt.1 niniejszego Regulaminu. 
6. Abonent zawierający Umowę w ramach Promocji "Super Karta 7 MaxProfit!" zobowiązany jest wybrać jedną z taryf MaxProfit! zgodnie z Cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych MaxProfit! lub promocyjny plan cenowy Max Profit 15!
7. Podstawowe opłaty w promocyjnym planie cenowym Max Profit! 15 oferowanym w Promocji "Super Karta 7 MaxProfit!" zawarte są w poniższej tabeli; wszystkie pozostałe opłaty w promocyjnym planie cenowym Max Profit 15! naliczane są zgodnie z Cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych MaxProfit! dla taryfy MaxProfit! 30.

  Max Profit! 15
Pakiet kwotowy  15,00 zł
z VAT 18,30 zł
Stawka za minutę połączenia krajowego w ramach sieci Plus GSM oraz do innych krajowych operatorów sieci komórkowych i stacjonarnych  0,62 zł
z VAT 0,76 zł

8. Jeśli aktywacja karty SIM na warunkach Promocji "Super Karta 7 MaxProfit!" nastąpi w czasie trwania okresu rozliczeniowego, wówczas wartość Pakietu Kwotowego w pierwszym okresie rozliczeniowym będzie proporcjonalna do liczby dni pozostałych do końca okresu rozliczeniowego.

§ 2 OGRANICZENIA

1. Polkomtel S.A. zastrzega, iż w ciągu 12 miesięcy od dnia zawarcia Umowy na warunkach Promocji "Super Karta 5 MaxProfit": 
a) bez zgody Polkomtel S.A. w miejsce Abonenta nie może wstąpić osoba trzecia, 
b) Abonent nie może zawiesić świadczenia usług, ani spowodować zaprzestania świadczenia usług przez Polkomtel S.A. w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów,
c) Abonent nie może rozwiązać Umowy, ani spowodować jej rozwiązania ze swojej winy w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów.
2. Abonent biorący udział w Promocji "Super Karta 7 MaxProfit!" nie może, w zamian oferowanych usług, żądać innego rodzaju usługi.
3. W przypadku transferu numeru telefonicznego z jednego konta Abonenta na inne konto Abonenta lub przeniesienia na innego Abonenta praw i obowiązków wynikających z Umowy w okresie funkcjonowania taryf lub promocyjnego planu cenowego, o których mowa w § 1 pkt 6 Regulaminu Promocji "Super Karta 7 MaxProfit!", rozpoczęcie naliczania Bonifikaty na nowym koncie Abonenta następuje od pierwszego dnia najbliższego okresu rozliczeniowego z zastrzeżeniem § 3 pkt. 4 a niewykorzystana wartość Pakietu Kwotowego i Bonifikaty o której mowa w § 3 pkt.3 z danego okresu rozliczeniowego oraz z poprzednich okresów rozliczeniowych jest anulowana i nie jest zwracana w jakiejkolwiek formie. W tych okolicznościach Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utraconą wartość Pakietu Kwotowego oraz Bonifikaty. 
4. W ciągu 12 miesięcy od daty aktywacji karty SIM Abonent, który zakupił Kartę SIM w Promocji "Super Karta 7 MaxProfit!" może zmienić wybraną taryfę lub promocyjny plan cenowy wyłącznie na jedną z taryf z Cennika świadczenia usług telekomunikacyjnych MaxProfit! (MaxProfit! 30, MaxProfit! 50, MaxProfit! 100, MaxProfit! 200), z zastrzeżeniem, że w ciągu 12 miesięcy od daty aktywacji karty SIM Abonent może zmienić wybraną taryfę lub promocyjny plan cenowy wyłącznie na taryfę z Pakietem Kwotowym o wyższej wartości. W przypadku zmiany taryfy, niewykorzystana wartość Pakietu Kwotowego i Bonifikaty o której mowa w § 3 pkt.3 z danego okresu rozliczeniowego oraz z poprzednich okresów rozliczeniowych jest anulowana i nie jest zwracana w jakiejkolwiek formie. W tych okolicznościach Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utraconą wartość Pakietu Kwotowego. 
5. Zmiana taryfy z taryfy innej niż ta, o której mowa w § 3 pkt. 6 na jedną z taryf określonych w § 1 pkt. 6 nie powoduje rozpoczęcia naliczania Bonifikaty, o której mowa w § 3 pkt. 3.

§ 3 WARUNKI SPECJALNE

1. Po upływie 24 miesięcy od daty aktywacji karty SIM w Promocji "Super Karta 7 MaxProfit!" promocyjny plan cenowy Max Profit 15! zostanie automatycznie zmieniony na taryfę MaxProfit! 30.
2. W dniu automatycznej zmiany promocyjnego planu cenowego Max Profit 15!, o której mowa w § 3 pkt. 1 Abonent traci prawo do niewykorzystanej części Pakietu Kwotowego. W takim przypadku Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utraconą wartość Pakietu Kwotowego.
3. Abonent, w ramach Promocji "Super Karta 7 MaxProfit!" otrzymuje Bonifikatę na wykonane krajowe połączenia głosowe i krajowe SMS-y (zwaną dalej "Bonifikatą"). 
4. Bonifikata udzielana będzie przez 6 okresów rozliczeniowych z tym, że pierwszy okres rozliczeniowy będzie trwał od dnia aktywacji karty SIM do końca pierwszego pełnego okresu rozliczeniowego. 
5. Bonifikata niewykorzystana w danym okresie rozliczeniowym przenoszona jest na 6 kolejnych okresów rozliczeniowych. Niewykorzystana w ciągu 7 okresów rozliczeniowych Bonifikata przepada. W tych okolicznościach Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utraconą Bonifikatę.
6. Miesięczna wysokość Bonifikaty wynosi odpowiednio:

  MaxProfit! 30  MaxProfit! 50  MaxProfit! 100  MaxProfit! 200
Miesięczna wartość Bonifikaty 5,00 zł  15,00 zł  30,00 zł  50,00 zł
Miesięczna wartość Bonifikaty brutto 6,10 zł  18,30 zł  36,60 zł  61,00 zł

7. Udzielona Bonifikata nie dotyczy MMS-ów, SMS Premium, tj. wiadomości wysyłanych na numery z zakresu 7000-7999 oraz z zakresu 91000-91999, , połączeń wykonywanych poza granicami kraju (w roamingu), połączeń międzynarodowych, a także połączeń na numery specjalne w sieci Plus GSM, w szczególności w ramach usług Numer Ulgowy, Infocentrum, połączenia w ramach dostępu do serwisów rozrywkowych i informacyjnych.

§ 4 ŁĄCZENIE PROMOCJI

1. Promocja "Super Karta 7 MaxProfit!", w czasie 12 miesięcy od dnia podpisania Umowy nie może być łączona z innymi zniżkami, ofertami specjalnymi lub promocjami oferowanymi przez Polkomtel S.A. z zastrzeżeniem treści § 4 pkt. 2.
2. Abonent nabywający Kartę SIM w Promocji "Super Karta 7 MaxProfit!", będzie mógł korzystać z innych ofert specjalnych, zniżek i promocji skierowanych do Abonentów sieci Plus GSM, jeżeli w treści danego regulaminu promocji lub oferty specjalnej przewidziana będzie taka możliwość.

§ 5 AKTYWACJA KARTY SIM

1. W Promocji "Super Karta 7 MaxProfit!", oferowane są karty SIM wstępnie aktywowane z przydzielonymi numerami telefonów oraz karty SIM standardowe umożliwiające wybór dostępnego dla danej karty SIM numeru telefonu. W przypadku, gdy Abonent wyrazi chęć zmiany numeru przydzielonego do karty SIM wstępnie aktywowanej na inny dostępny dla danej karty SIM, opłata wynosi 50,00 zł (61,00 zł z VAT). Kwotą tą Abonent zostanie obciążony w najbliższym rachunku telefonicznym.
2. W przypadku utraty karty SIM, nabytej w ramach Promocji "Super Karta 7 MaxProfit!" przed upływem 12 miesięcy od daty zawarcia Umowy, Abonent zobowiązany jest powiadomić Polkomtel S.A. o tym fakcie, a w przypadku kradzieży przedstawić dodatkowo dowód jej zgłoszenia organom ścigania. 
3. Abonent powinien wystąpić do Polkomtel S.A. o aktywowanie następnej karty SIM w sieci Plus GSM w ciągu 7 dni od zgłoszenia do Polkomtel S.A. faktu utraty karty SIM. Wydanie i aktywowanie nowej karty SIM podlega opłacie 50,00 zł (61,00 zł z VAT). 
4. W przypadku nie podjęcia działań określonych w § 5 pkt.3, działania Abonenta zmierzające do rozwiązania Umowy będą podlegały rygorom określonym w § 7 pkt.1 Regulaminu.

§ 6 INNE ZOBOWIĄZANIA

1. Abonent zobowiązuje się do nieużywania w adapterach GSM kart SIM aktywowanych w sieci Plus GSM. Przez adapter GSM rozumie się urządzenie, które w sposób analogiczny jak telefon GSM wykorzystuje interfejs radiowy w standardzie GSM 900/1800 i zapewnia możliwość dołączania innych urządzeń telekomunikacyjnych w celu realizacji połączeń telekomunikacyjnych przez sieci operatorów komórkowych.
2. Abonent nie ma prawa za pomocą kart SIM działających w sieci Plus GSM, kierować do sieci Plus GSM ruchu z innych sieci telekomunikacyjnych.
3. Polkomtel S.A. ma prawo do rozwiązania Umowy zawartej w ramach niniejszej Promocji ze skutkiem natychmiastowym w przypadku stwierdzenia naruszenia przez Abonenta zobowiązań określonych w § 6 pkt. 1 i 2 powyżej i/lub żądania od Abonenta zapłaty kary umownej w wysokości 5000 zł, co nie wyłącza uprawnienia Polkomtel S.A. do żądania od Abonenta odszkodowania przewyższającego wysokość zastrzeżonej kary umownej na zasadach ogólnych.

§ 7 KARY UMOWNE

1. Polkomtel S.A. jest uprawniony żądać od Abonenta naprawienia szkody będącej wynikiem przyznania Abonentowi specjalnych warunków Umowy i wcześniejszego, niż wskazane w § 2 pkt. 1 niniejszego Regulaminu: 
a) rozwiązania Umowy przez Abonenta, 
b) zawieszenia świadczenia usług przez Abonenta, 
c) spowodowania rozwiązania Umowy z winy Abonenta, w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów,
d) spowodowania zaprzestania świadczenia usług przez Polkomtel SA w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów,
Naprawienie szkody będzie następowało poprzez zapłatę kary umownej w wysokości 400 złotych.

§ 8 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Do świadczenia usług telekomunikacyjnych w ramach Umów zawartych na warunkach Promocji "Super Karta 7 MaxProfit!" zastosowanie mają postanowienia "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów", o ile niniejszy Regulamin nie stanowi inaczej.

Ocena: 0 głosów Aktualna ocena: 0
Drukuj

Komentarze / 19

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Czytek Newsów pisze: 2006-01-31 17:23
    Super promocję to robię nie MaxProfit tylko w Simplusie, MixPlusie i Samych Swoich... ;-) Niech lepiej cicho siedzą, jak w prepaidach dalej nic nie działa (np. u mnie - a nadal co wygadam w dzień, drugie tyle ginie w nocy) zamiast odwracać uwagę... Jak tak zachowując się przy takim skandalu w prepaid i mix, to kto _normalny_ kupi teraz u nich abonament...
    0
  • Users Avatars Mini
    Czytek Newsów pisze: 2006-01-31 17:24
    "zachowują" się oczywiście... I dodam jeszcze, że najlepiej na 48 miesięcy... ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Prezes pisze: 2006-01-31 17:29
    Przy okazji Plusa: usługa Pay4Me to z pewnością ciekawe rozwiązanie, jak na razie jednak, to kilku moich znajomych i ja od pewnego czasu próbujemy być naciągani poprzez tę usługę przez jakichś dowcipnisiów, którym się wieczorami nudzi i losowo dzwonią pod numery Plusa.
    0
  • Users Avatars Mini
    voovoo pisze: 2006-01-31 17:32
    Czy ta awaria trwa nadal w sim+?nie doladowuje konta bo nie chce sie rozczarowac pozniej!wie ktos moze co tam dalej sie dzieje?
    0
  • Users Avatars Mini
    Storm! pisze: 2006-01-31 17:36
    CZYLI CO? NA DZIEŃ DZISIEJSZY NAJLEPSZA JEST ERA. DOBRE PROMOCJE I WSZYSTKO DZIAŁA. **** Kurczę! Współczuję klientom PLUS GSM :(
    0
  • Users Avatars Mini
    Bi pisze: 2006-01-31 17:43
    *Prezes* racja...mam tak samo, od momentu uaktywnienia usługi miałem 3 połączenia na mój koszt..tzn ich próbę...na pierwsze nawet sie zgodziłem, w sumie przetestować usługe :)
    0
  • Users Avatars Mini
    robrob pisze: 2006-01-31 17:49
    u mnie cały czas doładowania działają
    0
  • Users Avatars Mini
    voovoo pisze: 2006-01-31 17:54
    do (robrob)a jak tam ze sciaganiem kasy z konta?poprawnie liczy?pozdrawiam!
    0
  • Users Avatars Mini
    dolores pisze: 2006-01-31 18:07
    złodziejski simplusplus!!!!!Pomimo wykupienia pakietu dzwoniac do plusa i na stacjonarne dalej kradną kasę!
    0
  • Users Avatars Mini
    voovoo pisze: 2006-01-31 18:25
    czyli nadal bez zmian?(dolores)jestes na nowej platformie?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-01-31 18:31
    ***prezes - możesz sobie wyłaczyć to przez BOK. Co do tej oferty , to ma ją moja żona , zaś co do pre-paidowej części Plusa , to mam już dość tych szmaciarzy , jutro kolejna karta wędruje do kosza nieodwołalnie , po tym jak wsiorbało mojemu tacie ze 115 zl na niewiele ponad 20 groszy , wieczorem jego telefon pokazywał informację "Włóż kartę sim":-))) Skończeni gówniarze , którzy gardzą swoimi klentami. Oby tak dalej Plusie , NIGDY NIE POLECĘ JUŻ NIKOMU MIXA ANI SIMPLUSA , TYLKO POPA LUB TAKTAKA.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-01-31 18:33
    Łączę się przez SimDatę (telefon obok , Nokia 6021) , nie działa , łączę się przez abo Plusa (6822) , działa... Doładowałem dziś Datę 10ką - konto (oczywiście zaktualizowało na 8.7) ważne do 7 luty. Po 1-2h , konto ważne do ... 25 stycznia. Kilkadziesiąt minut temu sms , że dodali 95 groszy , konto ważne do 2 marca 2006 rok. Sprawdzam *100# , konto ważne do 25 lutego. Gówniany , beznadziejny , żałosny "lider technologiczny".
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-01-31 18:35
    Prosze bardzo , punkt 13 , regulamin P4M "13. Użytkownicy, Użytkownicy MIXPLUS oraz Abonenci mają możliwość zablokowania kierowania do nich połączeń w Usłudze poprzez kontakt z Działem Obsługi Klienta. "
    0
  • Users Avatars Mini
    st_luk pisze: 2006-01-31 18:42
    Czy mieliście włączoną nową platformę czy na starej takie cyrki macie??? Ja mam cały czas starą platformę i SIMPLUS śmiga mi aż miło!!! Jestem przerażony tym co Wam się dzieje SZOK! Też byłbym niemiłosiernie wkurzony!!!! Dajcie mi znać czy to nowa platforma Wam tak namieszała? BTW dziś doładowałem konto 30 pln i od razu mi zasilili! Zwroty za swojaki działają na bieżąco. Ba nawet EBOK (www.ebok.pl) działa bezproblemowo pokazując aktualny i zgodny stan konta. Więc ja złego słowa na Plusa powiedzieć nie mogę. Oby tak dalej. A Wam szczerze współczuje i jak najbardziej rozumiem Wasze rozgorycznie i popieram jechanie po PlusGSM na maxa ile wleźie za takie postępowanie!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    robrob pisze: 2006-01-31 18:45
    ostatnio jakieś tzry dni temu sciagało pomijając pakiety a teraz już ok
    0
  • Users Avatars Mini
    voovoo pisze: 2006-01-31 18:58
    dzieki (roborob)!a co do (st_luk)te sprawy dzieja sie glownie na nowej platformie!!!moj znajomy na starej tego problemu nie ma!pozdrawiam!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    maciejd pisze: 2006-01-31 20:08
    żenada z tym plusem sie dzieje. ale coz wkoncy teraz plusem rzadzi pis :) i pewnie kaczynski kazal swoją platforme zaistalowac:)
    0
  • Users Avatars Mini
    scorpion pisze: 2006-01-31 20:42
    Storm: Jasne, że Era jest NAJLEPSZA :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    melanagia pisze: 2006-02-04 16:33
    kaczory doczytały się że plus ma coś wspólnego z platformą (cyfrową oczywiście) i kazały jej powolne wyniszczanie i tak przestał działąć prepaid w plusie :D
    0