Netia uruchamia Usługę 800 oraz Usługę 801
11 lutego 2002 roku Netia 1 Sp. z o.o. powiększyła pakiet oferowanych usług o Usługę 800 i Usługę 801, narzędzia marketingu bezpośredniego dla firm, które umożliwiają ich obecnym i potencjalnym klientom uzyskanie wygodnego kontaktu z firmami-abonentami tych usług.
Dzięki Usłudze 800 klienci mają możliwość wykonywania bezpłatnych połączeń telefonicznych, za które zapłaci firma - abonent usługi. W Usłudze 801 całkowity koszt połączenia dla klienta jest równy cenie jednej jednostki taryfikacyjnej, a pozostałą część kosztów pokrywa firma.
Obie usługi podlegają zryczałtowanej opłacie za połączenia telefoniczne, dzięki której abonent usługi zapłaci stałą cenę za połączenia telefoniczne niezależnie od pory dnia oraz strefy, z której dzwonią klienci. W przypadku Usługi 800 zapewnione jest bezpłatne pięć sekund każdego połączenia, co pozwala wyeliminować płatności za przypadkowe połączenia.
W Usługach 800 i 801 opłata instalacyjna wynosi 122 zł netto, a opłata abonamentowa za numer zwykły - 40 zł netto. Opłata zryczałtowana za 1 minutę połączenia w Usłudze 800 wynosi 0,35 zł netto, a w Usłudze 801 - 0,33 zł netto.
Komentarze / 20
Dodaj komentarz-
Sslaus pisze: 2002-02-11 15:37to są ceny za 1 minutę?0
-
graffi pisze: 2002-02-11 15:38Sliweczka, to ukłon w stronę firm, które z zasadu przynoszą wyższe dochody0
-
gawrosz pisze: 2002-02-11 15:14Extra, tylko szkoda że tak późno... A ile firm musiało mieć te numerki w Tepsie...0
-
Sliweczka pisze: 2002-02-11 15:20Zawsze konkurencja dla TPSA.. no ale Netia nie stoi najlepiej.. czyzby szukala w tej promocji szansy na lepsze jutro?.. :)0
-
Sliweczka pisze: 2002-02-11 15:46graffi: domyslam sie, jednak wydaje mi sie, ze rpzekonanie firm, ktore raczej juz z tej uslugi korzystaja u TPSA zeby przeszly do Netii bedzie chyba bardzo trudne.. Bo dla tych firm okreslony numer jest bardzo wazny, bo jego zmiana wiaze sie z duzymi kosztami, przeciez klient musi byc poinformowany o tej zmianie.. Moim zdnaiem pytanie ile z tych nowych firm powstajacych na rynku chcacych skorzystac z tej uslugi zdecyduje sie wykupic ja u Netii.. tak czy inaczej TPSA jest pewniejsza firma..0
-
graffi pisze: 2002-02-11 15:50Sliweczka, pewnie tak, ale zawsze jakiś ruch to jest0
-
acid bern pisze: 2002-02-11 15:50narescie, dzieki konkurencji mozemy wybierac wsrod kilku ofert, po malutku zblizamy sie do sytuacji panujacdej w europie zachodniej, ze o klienta sie walczy a nie ze klient sam przychodzi do firmy bo tak wypada,0
-
Athlon pisze: 2002-02-11 15:50Ssalus - przeciez tam jest wyrażnie napisane ze za minutę....a tak pzy okazji czy ktoś wie czy inni nasi niezalezni operatorzy stacjonarni (Dialog, telefonia Lokalna i inne) maja tez taką usługę ?0
-
Piotr pisze: 2002-02-11 15:52Ale jaki to ma związek z GSM??????????????0
-
Giewont pisze: 2002-02-11 16:01wszystko fajnie ale czy ktos wie ile te usugi kosztuja w tpsa??? a oprocz tego sa pewnie jakies rabaty, i ktorego opa sa korzystniejsze? jakos nic z tego newsa nie wynika poza tym ze dowiedzielismy sie ze taka usluga zostala wprowadzona. A czy jest konkurencyjna???? brak jakiegokolwiek porownania.0
-
Qba pisze: 2002-02-11 16:06Moze to cos da, ale nie stawial by wiele na ta usluge w Netii, ale zawsze to jakis plus!0
-
piasek pisze: 2002-02-11 16:34powinni jeszcze zrezygnować z opłaty za przyłączenie firmon przechodzących z infolini tepsy0
-
hajaszek pisze: 2002-02-11 17:12bardzo dobrze niech walcza z TPSA.0
-
Kan pisze: 2002-02-11 17:19cały problem w tym,czy firmy,które zainwestowały w tepse,będą chciały ryzykować znane już klientom numery w tak ryzykowny interes jak netia,która boryka się z niesamowitymi trudnościami.0
-
hubi pisze: 2002-02-11 17:32teraz niektore firmy przejda do netii0
-
guclaw pisze: 2002-02-11 18:59to jeszcze niech uruchomią ogólnopolski numer dostępowy albo coś w rodzaju SDI i mają mnie jako swojego stałego klienta.0
-
milmedyk pisze: 2002-02-11 20:13Nie znam cen Telekomunikacji, ale konkurencja Netii jest mile widziana.0
-
Sliweczka pisze: 2002-02-12 21:42Kan: mamy dokladnie taki sam poglada na ten temat :))) :ppp0
-
Qba pisze: 2002-02-13 09:43Kan: jezeli oferta Netii bedzie ciekawsza o oferty tepsy, to dla wdej firmy poinformowanie o zmianie numeru nie wydaje sie byc, az tak wielkim problemem!0
-
Kan pisze: 2002-02-13 10:21Qba,ale w biznesie nie ma sentymentów trochę tego doświadczyłem i to,że niektórym,bo nie wszystkim tpsa nie odpowiada nie interesuje firm.Firmy mają swoje rozliczenia z tpsa,sam numer to jeszcze nie wszystko do tego dochodzi promocja tego numeru zmiana reklam,zmiana wpisów np.w Panoramie Firm,czy periodykach branzowych,czy bedzie warta skórka za takie promocje jakie może zaznaczam w obecnej sytuacji finansowej dać Netia obawiam się,że nieale się mogę mylić oby.cze.0